@Knijn: Nog gefeliciteerd me je verjaardag! Hoe is het met Muad? Al een beetje beter? A;s ze redelijk fit is, misschien een half dagje naar kdv doen? Kun je zelf ook wat tot rust komen. @Kwebbel: Jelmer ook ziek! Hoe is het met hem?
@Escal: He bah Sem ook al ziek! Wat een ziekenboeg hier! Was je vakantie wel leuk? Hmm geen auto meer.....dat is wel balen of gebruikte je hem bijna niet? @Chikai: Bijna jarig dan of net jarig geweest (in het kader van je feestje aankomend weekend)? He bah wat rot dat je het vuile werk op kan knappen op je werk. Lekker is dat!
@Paloe: Ik heb ook niet echt goede verhalen over de test gehoord....maar kan me voorstellen dat je popelt om te testen! Wow wat een gelijkenis tussen Liam en jou! @Diana: Wat rot zeg! Gelukkig waren alle onderzoeken goed! Rust maar goed uit! Je bent natuurlijk ook nog goed ziek geweest de afgelopen tijd.
@Hier: Nieuwe auto gekocht.....eentje die ik nooit wilde.....een stationwagon. Maar goed, wel heel erg praktisch! @Zieke kids en mama's: Beterschap!
Jelmer is gelukkig niet echt ziek, alleen snotverkouden en hoest flink. Maar geen koorts en is gewoon vrolijk geweest vandaag. Hopelijk blijft het hierbij! Nike: Een station is met 2 kinderen zeker erg handig ja. Wat voor één is het geworden?
Maaaaaar ik besef ten zeerste dat dit.. 1: predictor is 2: ik al 5 keer streepjes heb gehad en daarna toch 'ongesteld' ben geweest
Chikai, proficiat met guppy 2 Gwn, ik zie inderdaad ook vlekken en heb hoofdpijn. Nu na een dagje in bed voel ik me wel iets beter. Nike, wat leuk eer nieuwe auto wat is het voor een geworden? Paloe, jaaaa dat ziet er goed uit. Een voorzichtige proficiat
Diana nee feliciteer nog maar niet t kan goed zijn, maar het kan ook de 6e vmk zijn of een vals posi..
Ik zie ook een streepje Paloe! Maar idd, verkeerde test mss en veel te vroeg. Ga je zaterdag weer testen en met welke? @Hier; Vanmiddag had ik mams gebeld om even te zeiken over alles, lekker is dat soms. Pfoe wat vreet 1 zieke dreumes veel energie en ik heb er al zo weinig van. Staat mams voor de deur vanavond! Morgen heeft ze vrij genomen en is ze in de auto gespringen (2u rijden!) om morgen boodschappen voor me te doen, kippensoep te maken (jaja!) en wat in het huis te helpen. Ik mag dan wel 30 zijn maar dit vind ik heerlijk! Even lekker zelf vertroeteld worden door mamsie. Dat blijft fijn En gezellig ook vooral, niet te vergeten Truste!
Paloe; nu wordt het weer spannend dan, de komende dagen..... Ik duim voor je!!! Knijn; ooooo, heerlijk! Wat een lieve mama, super hoor! Geniet er maar lekker van! Nike; fijn zeg, een station! Wij hebben ook een grote auto gekocht toen thijs net geboren was, en het bevalt (logischerwijs) prima! Ook fijn met vakantie's enzo!
Goedemorgen! En werk ze Chikai! Haha, zie nu dat ik gesrpingen heb geschreven, lekker Nederlands... @Chikai; Gefeliciteerd met Guppie2 @Nike; Ook hier weigering t.o.v. een stationwagen, haha. We willen er allebei nog niet aan eigenlijk... Toch, de ruimte is wel handig denk ik! Al hebben we nu ook wel een ruime auto. Nadeel vind ik dat hij vrij laag is, kan soms lastig zijn met Maud in de auto zetten. (we hebben een mutsubishi carisma) Heb zelf ook al gedacht om haar later in de week nog een dag/halve dag te brengen maar nu is ze echt nog te ziek. Gister amper gegeten en 6 waterdunne luiers. Gelukkig ging het drinken redelijk, compenseert nog iets.
Paloe: Het streepje is wel duidelijk. Ben erg benieuwd zaterdag! Ik duim nog even voor je door! Knijn: O, wat heerlijk dat je moeder er is! Echt superlief van haar. Hier: Jelmer snottert nog flink en nu heb ik ook last van mn keel. Ook manlief voelde zich niet lekker, maar die mag niet ziek worden want hij noet vanavond theorie examen voor de brandweer doen. Spannend.
@paloe, kunt zeggen wat je wilt maar wit issie niet! we gaan voor (nog) een knaller!! ooooooh zo spannend meid
He! Dank jullie wel voor de felicitaties mbt het guppy2 diploma. Hihi... wat slaagt een klein mannetje toch al voor veel dingen in z'n korte leventje... De ijsschuimtaart staat in de diepvries.... heb nog geen foto, maar zal er na zaterdag een posten. Weet iemand tot waar de update van incognito is? Ik kwam er pas laat achter dat de site niet vernieuwd bij mij, en nu blijft hij volgens mij weer hangen. Rare pc hier Ik had nog post naar het AZM gestuurd (afgelopen vrijdag) maar ik begrijp dat ze nu in Roermond is? Hopelijk heeft ze het nog wel ontvangen, het was zo'n lief jurkje ....
Chikai: het laatste bericht was volgens mij dat ze overgeplaatst werden naar Roermond. Ze sturen je pakje vast wel door! En anders misschien even bellen met AZM of ze het door willen sturen?