@Paloe; Haha, wat kan je elkaar dan ubergoed kennen he? Bijzonder! Zo dan, lekker die hormonen! Oke, handig is anders maar wel fijn dat je er 'last' van hebt niet? Whiehoe!
@Kwebbel; een fijne verjaardag @Paloe; jullie kennen elkaar dan wel door en door @Knijn; Fijn dat de rust je goed doet
Nike; o, sneu zeg, die kiezen he Hier zijn ze ook zo vervelend met doorkomen! Hopelijk heeft Mees er snel minder last van! Knijn; kijk, die rust heeft je lijf en de baby dus duidelijk even nodig! Foto foto Paloe; leuke reactie! Dan is het niet te doen om het verborgen te houden he . En hartelijk welkom hormonen ze horen er nu eenmaal bij! Aaaah . Ik wil ook weer met al die zwangere meiden hier, is het verlangen wel steeds sterker hoor Hier de hele ochtend bezig geweest, maar alles is klaar voor onze verjaardag. Dus het zal wel tot morgenavond worden gok ik zo. Als het goed weer is, gaan we morgen met de hele family naar de Efteling (opa en oma bedankje gegeven voor al het oppassen en mn zussen gaan ook gezellig mee). Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!! @Knijn: Zou wel lekker zijn als je nog een paar daagjes (of halve daagjes) kan werken. Wel super fijn dat je teamleidster zo lief voor je is! Wow en je gaat echt al bijna met verlof!!!! @Paloe: Whaaaah wat super leuk dat je vriendin het meteen door had! Heerlijk zo iemand die je zo goed kent. En hormonen: ach die horen erbij he! @Chikai: Oh ik kan me je gevoek zo goed voorstellen!! Helemaal niet erg om dat hier te uiten hoor! En misschien voor jou ook ovutests?? Volgens mij nu hele goede ervaringen hiermee (Kwebbel, Paloe, ik...). Veel plezier vandaag! Volgens mij is het weer goed genoeg! @Hier: Jaaaah de auto staat voor de deur. Kneep hem gisteren nog wel even want wij moeten hier fileparkeren in van die uberkleine vakjes. Maar gelukkig in 1 keer goed!! Vandaag familiemiddag/avond van schoonfamilie. Dus tot morgen!
Knijn haha ja het is echt leuk om elkaar zo goed te kennen Hormonen, ja het is goed om 'iets' te voelen Helaas ben ik volgens mij ook een beetje kattiger geworden (of gewoon moe) dus daar ga ik ff wat aan doen Regenboogje ja idd Kan haast ook niet anders wanneer je vanaf je 4e dikke vriendinnen bent Chikai fijne verjaardag!!! Hier is het goed weer iig, de was is al droog Hopelijk hebben jullie ook goed weer! Zw worden: Hier idd deze ronde ovutesten gebruikt, ik vond het vooral fijn om te weten dat de pijn die ik zonder pil elke maand heb ook echt mijn eisprong is Ik ben bij Liam en deze keer zwanger geworden in de ronde dat ik consequent foliumzuur gebruikte.. de andere rondes vergat ik het vaak. Dus volgend mij help dat bij mij Wat een rust vandaag! Hier is het heerlijk weer dus we zijn al de hele dag buiten, nun ook. Zandbak zomerklaar gemaakt, gras aangevallen (was een beetje hoog) Druivenstruik geslacht (was een beetje ontploft) heerlijk! En waslijn buiten opgehangen Dus de was hangt heerlijk buiten (is al droog) En...vandaag weer een knaltest dus morgen ga ik mvm bellen Ook al gemeld bij de HA en hij heeft aangegeven dat hij, als ik dat wil, direct een verwijzing voor de gyn afgeeft. Dus dat is superfijn om te weten. Was er hier iemand die een combi vk en gyn deed? Deel van de afspraken bij de gyn en een deel bij de vk? Dat lijkt me wel wat namelijk...
@paloe, ik heb in het begin bij lize alleen gyn gehad en de laatste weken combi (vanaf 30 weken ongeveer denk ik) vond de vk niet echt veel meerwaarde, de gyn kijkt echt naar de kleine (ik had elke keer echo!) dus dat vond ik prettiger. volgende keer zou ik dus zelkf kiezen voor alleen gyn. VK is natuurlijk wel vaak wat persoonlijker dus als je dat wilt kun je denk ik beter voor de combi gaan *aaah je bent gewoon echt helemaal zwanger * @hier, sem is nog steeds ziek, had zo gehoopt dat het ondertussen over zou zijn... wachten op de uitslag van het kweekje maar kan goed pas na volgend weekeinde zijn!!! (snap echt niets van het nl zorgstelsel!) morgen een afspraak gemaakt bij het CB om ook daar nog een keer te laten kijken (en wegen om te kijken hoe het daarmee gaat) Dadelijk zul je zien dat ik me voor niets druk aan het maken ben... (hopelijk!)
Escal: Ik vind Sem er niet heel zorgwekkend uit zien gelukkig. Ze is wel afgevallen, dat kun je ook wel zien, maar ik zie zo op het oog geen uitdrogingsverschijnselen of iets dergelijks. Wel slim om een keer extra naar het cb te gaan!
Escal haha ja ik begin het zelf ook echt te geloven Ik zou graag wel thuis willen bevallen, daarom wil ik ook de vk...anders wordt dat lastig Wat naar dat ze nog steeds ziek is en die kweek zo lang duurt! Ik vind Sem er niet slecht uitzien, wel wat afgevallen en misschien wat witjes. Of komt dat door het licht?
ik moet even wat zeggen.. Ik vind het ZO fijn dat we lekker allemaal in het oktober topic zijn gaan kletsen toen we zwanger waren of daarna en daarna gewoon lekker hierheen zijn over gegaan! Nu zijn alle maanden opgesplitst in begin, midden, eind, klein klubje, clubje dit, clubje dat.... Kortom: hier is het fijn en gezellig, compact en trouw
Paloe: helemaal mee eens. we zijn bij januari 2013 wel begonnen met de hele maand maar al snel begonnen er mensen te piepen dat het zo druk en onoverzichtelijk was, terwijl er "maar" 25 dames op de lijst stonden ofzo. Nu is het dus opgesplitst maar kletsen er maar een stuk of 5 redelijk actief mee. Plus dat ik net op het randje zit, omdat ik nog niet zeker ben van de uitgerekende datum, het wordt of net 15 januari of 16/17 januari, dus val ik er net tussenin.
ja ik heb nu een topic gevonden wat gewoon voor Feb is Ben benieuwd hoe het wordt, zo gezellig en eigen als hier kan het haast niet worden
He meiden! Hier weer even een berichtje na een druk weekend. Maar wel gezellig! Gisterenmiddag en avond onze verjaardagen gevierd. Veel mensen s middags, maar lekker buiten onze verjaardagen gevierd, terrasoverkapping goed gebruikt tijdens de bbq (toen ging het regenen). En vandaag met mijn ouders en zussen (als bedankje voor al het oppassen) naar de Efteling geweest. Lekker weer, heel de dag geweest, want Thijs wilde zowaar slapen in de wandelwagen! (zo moe was hij). Vanavond nog samen gegeten en toen was het weekend weer voorbij. Nike; ach weet je, we zijn pas net weer bezig he, dus nog even zo proberen, maar anders zijn over een tijdje ovu tests of tempen wel weer in beeld. Enne nieuwe auto? Had ik even gemist? Paloe; o heerlijk, lekker in de zandbak! Leuk! Enne, fijn, weer een knaltest!! En ja, ik deel je gevoel qua topic echt helemaal! Ik vind het echt een leuk en trouw en fijn groepje hier (en ook in de club)!! Heel fijn! Ik had niet verwacht dat we met zon leuk groepje over zouden blijven en dat er nu na ondertussen 2 jaar, nog steeds gezellig meegekletst wordt. Escal; het schiet niet op met Sem zeg je ziet wel dat ze wat is afgevallen. Hou haar maar goed in de gaten!
Hey meiden, Ik kan niet alles meer bijhouden, maar ga het ff proberen.... @ Paloe: Gefeliciteerd en nu hopen op een plakbeeb.... @ Chikai: Leuk, zo'n dagje efteling, zag ergens ook al een foto voorbij komen.... @ Escal: vervelend dat Sem zo ziek blijft, zou ook niet weten wat je ermee aan moet. Hopelijk geeft het kweekje meer duidelijkheid.... @ andere topics: ik heb dat ook heel erg gehad met de januari 2012 mama's. Op een gegeven moment ben ik daar helemaal gestopt, wel gemeld dat Qyana geboren was, maar verder niet. Nu is het groepje weer kleiner en lees ik weer mee. Hier heb ik me altijd op mijn gemak gevoeld en nogsteeds. @ Hier: het gaat hier allemaal zijn gangetje. Caitlynn doet haar best om vanalles te leren, af en toe een beetje te snel naar mijn zin, maar ja, daar is niets aan te doen. Ze kletst me de oren van de kop, zegt (verstaanbaar) meer dan 30 woorden. Speelgoed is niet leuk meer, ze wil alleen maar alles uit elkaar halen en weer terug in elkaar zetten, maar bouwen met blokjes doet ze niet..... Qyana groeit goed, alleen heeft ze waarschijnlijk KMA. Is minder, aangezien we nog ff niet op pepti over kunnen stappen... Ben nu begonnen met HA voeding en zalf om te kijken of haar eczeem minder wordt, moet eind volgende week terug naar de huisarts om te kijken hoe het gaat. Ik ben vorige week ff wezen wegen en meten bij het CB en ze is 1 cm langer dan Caitlynn op dezelfde leeftijd en (schrik niet...) 1,2 kilo lichter ! Lang en mager dus.... Verder schrijf ik straks in de club nog wel ff, nu eerst Caitlynn halen, die heeft besloten toch echt wakker te worden nu (ze ligt al bijna een uur te twijfelen....). Groetjes, Elleke
goedemorgen, @paloe, als je thuis wilt bevallen is een vk wel handig ja ik wilde het liefst een ziekenhuisbevalling dus dat is natuurlijk een heel verschil. anders gewoon een combi doen en de opties nog even open houden tot je weet wat je wilt.. @club, inderdaad, we hebben hier echt een fijne groep! zelf ook niet meer bij de jan mama's ook meerdere groepjes en op de een of andere manier ook mider gezellig, waarschijlijk omdat wij elkaar allemaal al wat beter "kennen" goed opgemerkt paloe! @sem, is inderdaad verder niets van uitdroging te zien gelukkig! maak me alleen zorgen over de duur en haar gewicht maar dat kan dus blijkbaar.. dit is de eerste keer dat sem echt zo lang ziek is dus misschien dat ik daarom wat meer paniek heb qua kleur is ze inderdaad witjes maar is niet gek denk ik als je minder bij te zetten hebt. dadelijk maar ees ons meisje uit bed halen en hopen dat het over is. Tnx voor de reacties @hier, wow wat een weer! hagel regen bliksem storm gewoon! kwam onder en de zonneluifel hing werkelijk bijna tegen de raam gevouwen! hopelijk is het verzekerd want heeft het dus niet overleefd
@doglover, een smalle meid dan! hoeveel weegt ze u en hoe lang is ze? (hier een lekkere hollandse ) en wat goed dat K zo snel gaat, kleine meisjes worden groot he.. zie je nog eens tien keer zo snel als nr 2 er eenmaal is vind ik @paloe.JEEEEUUUUJHH! gave banner meid!
Paloe: Jaaaaaaaaa! Mooie banner Doglover: Wat fijn dat het goed gaat met de meiden: alleen wel balen van de kma. Jelmer had ook veel eczeem. Bij hem heeft de homeopaat heel goed geholpen, maar daar moet je wel 100% achter staan. ik ben vandaag jarig, 30 alweer! Helaas ben ik al bijna een week ziek, schiet niet op. Zo maar de dokter bellen, want ben er wel klaar mee.