Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: van harte gefeliciteerd!!!
    Hè bah op je verjaardag naar de dokter. Dat is NIET leuk! Denk je dat het van de zwangerschap is of gewoon ziek?

Kom straks even terug voor de rest!

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: Jaaaaah, weer een knaltest! En een mooie banner!
    @Escal: Ik vind het er ook niet zorgwekkend uit zien, maar volg je moedergevoel! Gewoon weer aan de bel trekken als je het niet vertrouwd. En afspraak bij CB kan geen kwaad nu!
    Kweek duurt inderdaad lang, maar daar kunnen ze echt niets aan doen. Moet gewoon even 'groeien' zullen we maar zeggen voordat ze iets kunnen zien/bepalen.

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Lekker weekend gehad zeg! Heerlijk naar de Efteling. Ik wil ook wel een keer maar vind de kaartjes zo duur om er nu met Mees heen te gaan. Vooral omdat ie 's middags nog zo lang slaapt (meestal).
    @Doglover: Inderdaad twee heel verschillende figuurtjes hebben je meiden dan!
    Balen dat ze waarschijnlijk KMA heeft. Moet je nu testen met Pepti??

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Club: Sluit me helemaal bij jullie aan meiden! Heerlijk knus en gezellig hier. Je kan altijd je hart luchten!

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @kwebbel, proficiat meid!!! niet leuk zeg, ziek zijn laat staan op je verjaardag :( inderdaad even naar de ha als het al een week aan houd..
    @nike, kweek duurt inderdaad lang, als je in het zh ligt dan is het met 3 dagen klaar maar als het geen spoed is duurt het langer. Ben benieuwd of er wat uit komt...
    @hier, net bij cb geweest, ze is nu 8% van haar lichaamsgewicht kwijt als je het gewicht neemt van 1 maand terug dus is vrij flink. verder niets te zien aan sem zoals we al wisten maar had wel nog een goeie tip, blijkbaar kunnen kinderen soms heftig reageren op e nummers, nu die dus even uit haar eetpatroon halen (aangezien ze die weinig binnenkrijgt niet zo veel moeite om te doen) miss dat dat helpt

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    owja ook leuk, ze vonden dat sem al erg goed praatte (noemde het uitzonderlijk :D) trotse mama hier dus haha

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi meiden,

Ik heb van de huisarts andere neusspray gekregen en verder regelmatig stomen.
    Hij wilde liever geen ab geven omdat ik nog in het eerste trimester van de zwangerschap zit, dus eerst even afwachten of het vanzelf over wil gaan.

8. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Kwebbel; Van harte gefeliciteerd.
    Hopelijk doet de spray iets.
    @Paloe; Woehoe een nieuwe banner!!
    @Escal; Gelukkig ziet Sem er toch nog goed uit ondanks dat ze is afgevallen.

9. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Club; Hier is het inderdaad gezellig. Ik heb eigenlijk geen ervaring met andere clubjes, alleen kleine topics.
    @Weer; Hier was het vanmorgen ook al zo'n geweldig weer. Ik had de rolluiken open gemaakt, maar moest om 800 uur alsnog de lamp aanmaken zo donker was het.

Verder begint Stan hier de laatste tijd te dansen.
    Eerst alleen met de armpjes omhoog, daarna erbij ronddraaien en nu loopt ie er ook nog af en toe bij.
    En hij doet het op muziek, maar ook bij het geluid van de stofzuiger enz.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Goed idee, zal binnenkort weer even een foto maken. Zit nu in mijn lelijke uber roze pyama op de bank dus die foto doe ik nu maar even niet ;)
    Jij bent ook snel aan de beurt hoor! Vást! :D
    Klinkt gezellig je verjaardag! Terrasoverkapping dus goed gebruikt, gaaf!
    Wanneer was/ben je jarig eigenlijk? Ben ik al te laat met feliciteren? :)
    @Nike; Ja mijn teamleidster is wel begripvol gelukkig. Wel fijn hoor!
    Jaaaa, de auto is er! Foto? Goed dat je kan fileparkeren met zo'n groot ding, lijkt me best lastig!
    Waar blijft die buikfoto nouhououou!! :p
    @Paloe; Heerlijk die knaltesten! MvM gebeld? Goed bezig in de tuin zeg! Lekker is dat hé, de zomer komt eraan!! Whiiiii! :D
    Coole banner!! :D
    Waarom zou je evt. naar de gyn willen dan? Heb je daar een reden voor? Als je thuis wilt bevallen moet je idd wel naar de vk. Ben je met beide jongens in het zkh bevallen?
    @Escal; Het schiet niet op met Sem zeg, sneu hoor. Heeft ze er zelf erg veel last van? Omdat ze nog wel vrolijk is?
    Kweekjes duren idd lang, anders hebben ze niet zoveel te bekijken. Wel jammer he...
    Ik vind haar er ook niet zorgwekkend uitzien op de foto's. Ja, wel wat pierig maar goed, ze is wel ziek natuurlijk. Goed dat je even langs het CB ging, kan je haar gewicht net wat beter in de gaten houden. Weeg je haar thuis ook? Gave waterschoentjes trouwens, goed idee ook! Scheelt heel wat glij-partijen in het zwembad denk ik!? Haha, wat leuk dat ze haar zo uitzonderlijk goed vonden praten! Doet je goed zo'n compliment over je meisje! :)
    Hoe gaat het met Lize?
    @Doglover; Wat leuk om te lezen dat C. het zo leuk doet :D
    Jeetje, balen dat Q. misschien KMA heeft. Dat lijkt me niet handig... :(
    @Kwebbel; Ook hier gefeliciteerd!! :D Balen dat je ziek bent op je verjaardag. Je lijkt mij wel! :p
    Ze geven idd niet graag AB als je zwanger bent en al helemaal niet in het eerste trimester. Ze wachten het liefst zelfs 6 (!!) weken totdat ze voorschrijven. Hier ben ik nooit begonnen aan de AB, toch niet nodig geweest. Je lijf kan het echt zelf, heb een beetje vertrouwen. Stomen hielp hier uiteindelijk ook wel, als ik er maar niets in deed. Gewoon alleen heet water. Beterschap! Tis echt even doorbijten!
    @Regenboogje; Haaahaha wat leuk een dansende Stan! Filmpjuuhh! :D

@Clubje; Ook ik vind het een fijne club meiden! Ook al ben ik wat later ingehaakt, ik heb me altijd wel welkom gevoeld. Ik klets ook nergens anders mee trouwens, ook niet met de augustus 2012 mama's.

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe; jajajaja, leuke banner! :D

Doglover fijn dat het op zich met je meiden goed gaat, ben benieuwd hoe het met de HA. Voeding gaat. Geef je nog bv, of is dat over?

Nike; ja, vooral als Mees zolang slaapt, is het bijna zonde van de dag om naar de Efteling te gaan. En dan is 32 euro veel geld…. Ach, het komt nog wel! Thijs begint nu sommige dingen echt leuk te vinden, hij roept nu ook echt dat hij bij de poppen wil kijken “Pop, in!” (met een wijzend vingertje, :D)

Escal; ja, over die E nummers heb ik ook al weleens wat gehoord. Leuk zo’n compliment!!

Kwebbel; sterkte met de komende tijd, wel begrijpelijk dat je nu niets anders kreeg van de ha, maar toch wel jammer. Sterkte met stomen, erg vind ik dat altijd!

Regenboogje wat leuk dat dansen van Stan! :D Ik ben ook benieuwd, heb je een filmpje??

Knijn; haha, ik was 5 januari jarig, tijdje geleden dus alweer. Manlief 15 april, dus we vonden het nu wel een mooie tijd, anders was ik al bijna weer jarig ;) Heerlijk, lekker in je pyjama op de bank (ik ook)

Hier weer gewerkt en weer veel werk moeten opknappen van anderen. Zal blij zijn als a.s. maandag de inspectie langs is geweest en we dan vrijdag de 29e zomervakantie hebben!! :D:D Daar heb ik echt zin in!!!

12. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Knijn; Filmpje is helaas nog niet gelukt. Maar wij maken ook meer foto's dan filmpjes.

Oh en nog een leuke. We hadden vorig jaar een grote doos met triqo's gekregen (plastic schijven om mee te bouwen). Die zitten nu allemaal in een bananandoos en Stan gebruikt hem als ballenbak. Echt leuk om te zien hoe zo'n mannetje zich hier 1,5 uur mee kan vermaken.

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Leuk hoor zo'n compliment over Sem!! Ze zegt ook al echt veel toch??
    @Kwebbel: Hopelijk gaan de neusspray en het stomen helpen!!
    Nog een leuke verjaardag gehad vandaag ondanks je ziek zijn?

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Regenboogje: Oh super schattig zeg dat dansen van Stan!!
    @Chikai: Wow bijna vakantie al!! Heerlijk!

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: IK BEN TROTS!! Mees heeft op het potje gepoept en ook heel bewust!!
    Mees heeft een tijdje helemaal geen aandacht besteed aan zijn potje. Stond wel in woonkamer, maar werd door hem meer gebruikt als verzamelbak voor klein speelgoed. Ik vertelde wel elke keer dat was voor plassen en poepen.
    Nu liep ie na het eten naar zijn potje en zei: 'zitten'.
    Ik zijn luier uit gedaan en hem erop gezet. Boekje gaan lezen. En ja hoor, ik hoor wat kreungeluiden en meneer heeft gewoon gepoept!
    Hij was zelf ook zo trots!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai fijn he! Gelukkig maar dat het leuk was en jullie goed weer hadden!

Doglover wat balen van de KMA! Dank je voor de felicitaties!

Escal wat een storm dan! Ik ben eerder vertrokken op de fiets omdat ik de bui letterlijk en figuurlijk aan zag komen.. was een half uur te vroeg maar wel droog over! Hoe is het nu met Sem? En hoe is het met Lize? Haha thnx voor de bannercomplimenten:) Hopelijk helpt de dieetaanpassing! 8% is idd veel zeg! Leuk dat compliment op het praten van Sem!

Kwebbel gefeliciteerd met je verjaardag!!! En beterschap:)

Kwebbel dat is waar, je zit pas in het eerste trimester! Het lijkt al veel langer!;) Groei je al verder?

Knijn ik ben met Olaf en Liam thuis bevallen en wil dat nu weer, maar in verband met het ziek zijn na de bevalling van Liam is het misschien verstandig en ivm de weeen vanaf 23 weken bij Liam ook.. Ik mag naar de gyn iig, maar een combi lijkt me prettiger:)

Nike wat knap!!!

Hier: donderdag komt mvm!:D het wordt echt echt nu!:D

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: De tijd kruipt echt tot de 12 weken, al ben ik dat over ruim 2 weken al. Buikje groeit al best flink, veel sneller als bij Jelmer, moet ook echt al positiebroeken aan.
    Leuk dat mvm komt, ik heb inmiddels al 4 weken plassen achter de rug, nog 6 te gaan.

Hier: Lekker rustig aan gedaan vandaag. Feestje heb ik tenslotte al gehad zaterdag. Heb trouwens van bijna alle gasten samen een keukenmachine gehad, helemaal blij mee! Van mijn schoonouders heb ik een naaimachine gehad. Mijn schoonmoeder naait veel, ook voor Jelmer en ik heb weleens gezegf dat het me zo leuk leek om zelf te kunnen. Nu gaat ze me leren naaien op mijn eigen naaimachine. Heel oubollig maar het lijkt me echt leuk.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kwebbel hoe gaat het bij jou, mvm? Bij Liam werd ik altijd heel misselijk van die geur in de flessen..

Wat ontzettend leuk die naaimachine en keukenmachine! Ik zou ook heel graag willen leren naaien maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaag moet halen;)

Goeiemorgen trouwens allemaal en een fijne dag vandaag! Ik ga zo weer naar college en vanavond weer de avondvierdaagse:)
    Ik kreeg Olaf nauwelijks wakker vanmorgen;)

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi dames,

@ Chikai: lekker hoor, bijna vakantie, hopelijk is het dit jaar tijdens de vakantie lekker weer en niet pas erna....
    @ Borstvoeding: een dag nadat mijn sm opgenomen werd in het ziekenhuis is de borstvoeding gestopt. Ik was wel aan het afbouwen, maar gaf nog 2 of 3 voedingen zelf. Die ochtend was het over, er kwam gewoon niets meer uit.... Deed wel ff pijn maar het was niet anders, ben wel trots op het feit dat ik het 4 maanden heb kunnen doen, terwijl het bij Caitlynn helemaal niet ging....
    @ H.A. voeding: gaat niet goed, ze wil het gewoon niet drinken. Voordat we overstapten dronk ze 4 flessen van 210 + 7 leeg, nu kost het moeite om 4 flessen van 180 + 6 erin te krijgen. Ik heb de voedingslijn al gebeld en nu blijkt dat deze voeding bitterder is.... Lekker handig is dat. Ik zou het ook niet willen als ik bittere melk voorgezet krijg....
    @ Nike: knap hoor, ik ben nog niet begonnen met de zindelijkheidstraining, misschien van de zomer.... maar tegelijkertijd heb ik geen haast hoor.

Verder heb ik ff niets meer onthouden, ga nu ff naar de club....

Groetjes,
    Elleke

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Ik hou altijd mijn adem in als de mvm fles open is, dan ruik ik niks. Wel een gedoe, maar heb 1 x per ongeluk een vleug geroken en toen moest ik gelijk kokhalzen, dus ik hou mijn adem wel even in haha.

Deel Deze Pagina