Nike; wow, die Mees! Echt goed zeg, op het potje poepen! Thijs laat het zomaar lopen als ik z'n luier uitdoe (bijv. met zwemmen in de tuin....) Hij staat dan ook echt raar te kijken, van "is dat van mij????" Hij is wel erg geinteresseerd in de wc, maar vooral het water wat er naderhand doorheen stroomt. kwebbel fijn dat je je weer iets beter lijkt te voelen! En het gaat hard al.... bijna 12 weken! Goed zeg, mvm!! Leuk, die naaimachine. Net als Paloe lijkt het mij leuk en handig, maar heb ik geen tijd en teveel hobby's geloof ik. Vanmorgen ben ik lekker met Thijs op de fiets naar de kinderboerderij geweest. Het was er erg druk, met nog 2 klassen kinderen, dus de speeltuin was echt te vol. Dus na een halfuurtje weer naar huis, en weer droog aangekomen thuis!
@regenboogje, hoe leuk dat dansen! hier inderdaad ook haha @knijn, sem had er weinig last van maar begint nu steeds meer te komen omdat ze natuurlijk wat minder bij te zetten heeft. gelukkig wel vrolijk dus in dat opzicht nog steeds weinig last, gewoon wat sneller moe, hangerig en huilerig dan normaal. @kwebbel, hopelijk werkt de spray e het stome, en wat een leuke kadoos! lijkt me ook leuk om zelf wat te kunnen maken maar ben er echt geen held in hihi. wil wel foto's zien he, als er pakjes zijn gemaakt @nike,wat goed van Mees!!!!! knap hoor al zo vroeg en dan zo bewust!! sem zegt inderdaad al veel maar weet natuurlijk niet wat "normaal" is aangezien er weinig vergelijkingsmateriaal is. gister maar eens geteld en ze kan nu zo'n 200 woorden duidelijk uitspreken (dat andere het ook kunnen verstaan) is wel incl. dierengeluiden dus weet niet of dat mee telt? @hier, met lize gaat het goed echt niets te klagen. hele vrolijke meid! heb echt geluk met mijn dames, is een en al genieten met hier en daar een boevenstreek
Chikai, hopelijk is het bij jou de volgende ronde raak Nike, wat goed van Mees poepen op het potje Paloe, leuk je banner Escal, gelukkig dat Sem nog zo vrolijk is. Ze ziet er inderdaad wat bleek uit op de foto maar niet zorgwekken. Altijd leuk om een complimentje te krijgen. Wauw zoveel worden al hier is het een heel stuk minder, dierengeluiden kan Ylva ook erg goed zo grappig. Doglover, dan is minder dat Q mischien KMA heeft heeft. Kwebbel, alsnog gefeliciteerd. Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt. Regenboogje, Wat leuk. Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje
Kwebbel haha ja dat deed ik ook Escal mooie foto! Fijn dat ze zo vrolijk is! Slaap lekker! Wij hebben de tweede avond avondvierdaagse overleefd
goedemorgen, volgens mij is sem beter geen poep veel kleur en weer overactief even afwachten maar ziet er goed uit! @diana, leuk he die dierengeluiden!! @paloe, nog 2 te gaan
He dames weet niet of jullie het al wisten, maar ik wou jullie dit toch even laten weten. De oktober mama van R en c is duidelijk weer bezig. zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/366202-forumlid-dreigt-zelfmoord.html
@Wonderteam: nee, had het niet gezien, maar verbaasd me eigenlijk niks. Ik ben altijd beetje te goedgelovig, maar ook ik heb inmiddels wel door hoe het ongeveer in elkaar zit met haar. Hoop dat ze hulp vindt. @Escal: yeah, wat fijn, eindelijk weer (wat) beter! Ennehh.... 200 woorden????!!!!! Wow, het is maar goed dat je erbij gezet hebt dat ze dat bij het CB ook veel vonden; ik zou me al bijna zorgen gaan maken om ons moppie . Die haalt de 10 misschien nog niet eens, dierengeluiden doet ze nauwelijks, maar kan wel een gebaar of 3
Wonderteam: als ik op die link klik krijg ik de melding dat ik geen rechten heb om het topic te bekijken. Escal: Jippie, fijn dat Sem weer beter is!
@gwn, wist dat ze goed kon praten maar aangezien het mijn eerste kindje was vond ik het eigenlijk ook wel normaal... tot ze het zeiden op het CB, nu inderdaad eens gaan rondkijken en vragen maar is dus inderdaad dat de meeste kinderen rond de 10 woorden (incl geluiden) zitten rond deze leeftijd maar ook veel nog geeneens. wel leuk dat ze ook gebaren kan! dat kan sem dan weer niet @wonder, krijg dezelfde melding als kwebbel... wilde wel eens weten hoe het nu was, vooral kindtechnisch gezien dan he! met haar... phoe, hopelijk krijgt ze goeie hulp.....
owja, update van sem, poep is minder temp is hoger hopelijk het laatste van het virus wat er zo uit gaat, morgen ha bellen voor uitslag hopelijk is hij binnen.
Escal fijn dat de poep minder is! Praten: ik heb de woorden nog niet geteld maar het zijn er wel veel! Hij zegt ook al zinnetjes.. Ik had de zandbak zomerklaar gemaakt, Liam zag het en zei: Owaf kjom! Sanddak! Net alsj Sjool! Vertaling: Olaf kom! Zandbak! Net als op School! Was zo trots! Of net: mama liam op tafel, mama liam af tafel Hij zit ook echt dik boven de 10 woorden.. Zooo vanavond lopen Olaf en mr paloe en morgen is het alweer de intocht! Ik krijg ook die melding bij die link..
@Kwebbel; wat gaat de tijd hard. alweer 10 weken. @Sem; Leuke foto Ow en wat fijn dat Sem weer opknapt. @Paloe; Ik kan de keuze voor de gyn wel begrijpen @Nike; wat goed van Mees. Stan heeft nog niet zoveel interesse in het potje, behalve ermee ronddragen. Ach komt vanzelf wel een keertje. @Wonderteam; Volgens mij is het topic verwijderd.
Knap hoor, sem is ook echt meer bezig met zinnen nu zoals: soenen uit doen, sitten op bank (schoenen uit doen op de bank dus ) is liam dus ook uitzonderlijk
@Escal: ik heb het nog wel kunnen lezen, stond niet zoveel in eigenlijk. Dat iemand met haar op Facebook zit (zat) en dat ze daar iets op had gezet als 'morgen ben ik er niet meer en mijn kinderen verdienen een betere moeder' (even in het kort). De ts wilde weten wat ze ermee aan moest. Daarna vooral VEEL reacties over wel/niet politie bellen, proberen familie/vrienden te benaderen via Facebook en of ze wel of niet serieus genomen moest worden. Stond verder nog dat kids sinds dec uit huis geplaatst zijn (dat wisten we al dacht ik) in verschillende gezinnen, vanwege autisme van C (toch?).
Pfff... allemaal zinnen! De enige zin die Amy maakt is 'dag Tuttel', tenzij je 'nee, nee, nee, nee' ook meetelt
Jelmer zegt ook nog geen zinnen hoor. Wel veel losse woorden. Vanmiddag na het werk zei ik ga je mee? zei hij huis? auto? alsof hij zei gaan we naar huis met de auto? hij kan dus wel verbanden leggen.
Haha achja het is allemaal maar een gemiddelde he Hij loopt pas een paar weken, zo gaat ieder kindje zijn eigen weg!