Paloe: hahaha, maar je hebt wel gelijk. Zij is zo ver heen, dat ze een te groot risico is voor zichzelf en haar kinderen.
ook hier eens met paloe, hield al wijselijk mijn mond @gwn, tnx voor het doorgeven wat er stond @hier, kweekje was niets uit gekomen dus dat is goed helaas nog steeds verhoging die nu dus steeds hoger word en vieze luiers komen ook weer terug, verderniets aan de hand nog steeds vrolijk, geen uitdroging ofzo dus erg vreemd.... Als het morgen nog zo is moet ik terug komen van mijn ha en gaan we in overleg met een kinderarts. wordt dus zeker wel serieus genomen dus dat is echt fijn! ook hun vinden het nu namelijk wel erg lang duren (en vooral de koorts/verhoging) vreemd vreemd, mijn ideeen houden eigenlijk op, jullie nog enig idee wat het zou kunnen zijn?
ja, dat was ook de reden dat de kids uit huis moesten. ZIJ kon het niet aan, maar ze kon het alleen met de oudste al bijna niet aan. Ik vreesde het ook echt al toen de jongste eraan kwam..
Escal: Er is op het kdv waar ik werk een jongen die ook doorlopend diarree en verhoging had en die bleek niet tegen appels te kunnen. Nu krijgt hij niks meer waar appel in zit en heeft hij nergens meer last van. Dus wie weet is het bij Sem ook intolerantie voor bepaalde voeding?
@Escal: Wat fijn dat je twee van die vrolijke dames hebt! lekker genieten! @Oktobermama van C en R: Topic is inderdaad niet meer te openen. Maar als ik het zo lees is ze ver heen! Paloe @Escal: Hmmm nog steeds diarree en verhoging dus....bah wat balen. Intolerantie voor iets zo misschien wel eens kunnen. Wel fijn dat ze je serieus nemen!
@Praten: Mees kan ook heel veel woorden. Ook boven de 200. En ook zinnen. Op kdv zeggen ze ook dat ie daarin snel is. Maar goed in andere dingen is ie een stuk langzamer! Kan pas net 'rennen' en klimmen durft ie echt niet. En drinken uit een beker begint ie nu eindelijk te willen en kunnen. @Potje: Mees wil er niet meer op....wordt boos.
Zo mij zien jullie hier waarschijnlijk pas weer na het weekend: MAN EN IK GAAN MORGEN EEN WEEKENDJE NAAR PARIJS!!
Oktobermama van C en R, ik kan het tropic ook niet meer lezen. Paloe ik denk dat je helemaal gelijk hebt Escal, niet leuk nog steeds diaree en verhoging. Ik zou het ook echt niet weten wat het nog kan zijn . Gelukkig dat ze je serieus nemen. Nike, Wat goed van Mees dat hij ook al zoveel woorden kan veel plezier Ik ben me vanmorgen kapot geschrokken. Moest naar de wc hele toilet onder het bloed. Verloskundige gebeld en die is gelijk gekomen. Waarschijnlijk blaasontsteking krijg straks de uitslag. Bloed was gelukkig niet vaginaal.
Vandaag 27 weken. Mijn banner werkt niet meer zie ik nu pas zo even op de laptob kijken wat er aan de hand. Gaat niet zo makelijk vanaf de iPad
Diana: Oei, dat is zeker schrikken. hopelijk was het eenmalig. Nike: Oh heerlijk, een weekendje Parijs. Geniet ervan!
@nike, ook zon kwebbel dus wat leeuk een weekendje weg! geniet ervan meid! @paloe, wat jij zegt is in mijn ogen normaal wat zei doet is juist "niet zo netjes" maarja weer een hele andere discussie @diana, aah wat schrikken meid, waar kwam het bloed vandaan en wanneer krijg je de uitslag? @hier, kan ze dan nu ineens intollerantie krijgen? krijgt namelijk niets anders dan normaal...
zooo mvm is weer weg, had een supermooie test streepje kwam meteen op mag 2 juli beginnen, van 6 tot 16 weken