haha dank je, denk dat ik hem zelf nu minder mooi vind omdat ik weet hoe die buik er onder de kleding uit ziet (lees: teveel spek )
Nike wat knap van Mees op het potje! Ook een leuk idee met de stickers! Net buikje hoor! En leuke kleren! Escal wat is Lize een knapperd! Gaat het weer wat beter met Sem? Kwebbel wat is het nadeel als hij over het litteken van de ks heen groeit? Sorry, heb daar echt geen verstand van.. Super dat jullie een goede echo hebben gehad! Mooi hoor! En ook een mooie buik, wauw! Knijn klinkt goed van de strakke lijnen! Soms hebben ze dat echt even nodig he Je hebt VERLOOOOOFFF oh heerlijk meid, geniet ervan!! Potje: hier ook nog niet echt interesse.. al stond ie laatst wild om zich heen te plassen in de badkamer grr de site waar ik mijn banner van had is weg.. balen, want daar stond informatie bij over wat er gebeurde op dat moment in de zws Dus maar een nieuwe gemaakt. Nou ik heb gister de ha gebeld en hij vindt het niet wenselijk dat ik naar mijn oude vk terug ga. Hij ziet graag dat ik naar de gyn ga of de ziekenhuis vk. Dat is een vk die een dag in de week spreekuur heeft in het zh en korte lijntjes heeft met de gyn. Dus vandaag ga ik die vk bellen voor een intake/overleg Verder gaat het heel goed hier! Ben erg moe, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Misselijk ben ik nog niet! Heerlijk! Het hongergevoel is wel een beetje aan het komen, dus als iemand calorieloze crackers ofzo weet hou ik me aanbevolen En last but nog least: nog geen last van mijn bekken!
@Knijn: Jaaah je hebt gewoon vanaf vanmiddag verlof!!!! @Escal: Jeetje drie weken is wel erg lang! Wat heb je met de huisarts afgesproken?
@Kwebbel: Wow bij jou valt het met 11 weken echt niet meer te verbergen . Maar wel heel mooi! Ik vind hem ook gewoon rond hoor. @Paloe: Toch ook wel fij als je lekker in het ziekenhuis onder controle bent met jouw voorgeschiedenis! Ben benieuwd wanneer je terecht kan. En calorieloze crackers....als die bestaan wil ik er ook van weten!!! Fijn dat je bekken nog zo goed voelt!
Bekken: Hier wel af en toe last als Jelmer eigenwijs is en niet wil lopen. Hij weegt 14,5 kilo dus dat voel je wel. Hij kan heel goed traplopen maar soms heeft hij echt geen zin dus dan ontkom ik niet aan tillen. Merk dan wel gelijk dat ik echt moet opletten. De bekkentherapeute die ik vorige keer had heb ik nog steeds leuk contact mee en zij is 3 weken geleden bevallen en heeft nog 8 weken verlof en wil wel graag weer bij haar als het nodig is, dus hopelijk wil mijn bekken nog minimaal 2 maanden meewerken (liever de hele zwangerschap natuurlijk maar dat is ijdele hoop).
@Chikai; Wat fijn dat jullie weer een groene vlag hebben. @Kwebbel; Wat heerlijk dat de misselijkheid over lijkt te zijn. Wat fijn dat je een fijne echo hebt gehad. En wat een mooie foto. Jouw buik ziet er ook goed uit. En van dat hoekige is inderdaad niets te zien. Zo, ik ga ook gauw naar de club. @Knijn; Oef dat gaat hard. Alweer verlof. Geniet ervan. @Escal; Wat goed van Lize. En goed dat je op je strepen gaat staan. Balen dat je er alleen geen steek wijzer van bent geworden. @Nike; Mooi buikje
Heb even een stukje gekopieerd van internet over placenta over ks-litteken. Een ander groot nadeel en ernstige complicatie is het risico dat de moederkoek (placenta) innestelt ter plaatse van het oude keizersnede-litteken en hier ingroeit. De moederkoek komt dan na de geboorte van het kind niet los en moet soms met de baarmoeder verwijderd worden, wat ernstige complicaties voor de moeder met zich mee kan brengen. Dit is dus op dit moment mijn grootste angst. Op dit moment ligt de placenta wel voor maar hoger dan het litteken, maar de placenta kan dus nog alle kanten op groeien, ook over het litteken.
Paloe: Een vriendin van mij zei tegen me: Je weet nu in ieder geval dat je bekkenproblemen kunt verwachten en kennis is macht, dus kun je er nu al rekening mee houden. Je voorkomt het niet, maar je kunt wel proberen het onder controle te houden door nu al niet te zwaar te tillen en op je houding te letten.
Even kort, moet Maud ophalen; WAUW Kwebbel, wat een mooi buikje!! Dat is niet te verbergen idd! Euh, hoekig?? Op de foto iig niet te zien. @Hier; Whoohooo verloff!!! Tot later!
@Kwebbel: fijn, die goeie echo!!! En mooie foto's (echo én buik). Ik zal ook duimen dat de placenta op een goede plek blijft liggen. @Escal: jeetje, nog niet duidelijk wat er met haar is dus @Knijn: oeh, lekker; verlof! Wel tikje jaloers hoor! . Al hoef ik ook nog maar 6 werkdagen... @Hier: En ja hoor; daar is 'THE mood' weer: nergens zin in, janken, bekaf, schuldig voelen dat ik niks doe, ook geen zin hebben in niks doen, gedachten van 'help, hoe moet dat nu allemaal straks' en er klaar mee zijn; wil mijn lijf en leven terug: energie, lol maken, genieten, sporten, etc
Wat een rotgevoel Gwn *knuff* @Kwebbel; Wat spannend van je placenta, hopelijk groeit hij de goede kant op!
Escal; wat raar dat er steeds maar niets uitkomt. Ik zou het snel aankaarten bij de kinderarts, iets klopt er toch niet? En wat goed zeg, dat rollen van Lize! Kwebbel; mooie buik en geweldige echo zeg! (-jaloers- haha ) Hopelijk gaat je placenta de goede kant opgroeien! Nike; bij jou ook al, een mooi buikje hoor! Knijn; die Maud.. vreemde ogen dwingen zeggen ze inderdaad. Het klinkt op zich wel beter nu, met het slapen? En jeeeee!!! Verlof!! Superfijn, ga maar lekker genieten!! Paloe; dat klinkt goed! Nog niet misselijk en geen last van je bekken, hopelijk blijft dat zo! En ik snap je ha wel, op zich best verstandig denk ik om zo de korte lijntjes te hebben met de vk en gyn in het ziekenhuis. t Was toch niet niets vorige keer Gwn; he wat naar, stom gevoel, maar wel begrijpelijk! Het zal vast meevallen straks, er zijn al zoveel moeders met meerdere kinderen, jou lukt dat ook! (maar ik snap het wel!) Ik heb VAKANTIE!! 6 Weken vrij, enkele dagen terug naar school, maar verder lekker thuis. Maar alle vermoeidheid komt er nu uit, ben heel de avond echt al niet lekker. Morgen lekker een dagje met Thijs, tussen de middag lunchen met het team en dan zaterdagochtend weer op scoutingkamp. (t/m woensdag, maar manlief en ik wisselen elkaar af). Dus ik ga daarna lekker genieten en veel uitrusten.