He meiden! paloe; wat fijn dat die bandjes lijken te helpen! Ik had er destijds ook 1, maar merkte weinig verschil. Heb jij er meer? Escal fijn dat sem nog wel zo lekker blijft spelen, en wat goed van lize zeg. Wat gaat de tijd hard dan he! Hier; weer even terug van het scoutingkamp. We zijn met 17 welpen en 8 leiding op feestkamp. En Thijs is ook mee, behalve 's avonds en 's nachts. De eerste 2 nachten was manlief thuis, ik ben vannacht en de komende nacht thuis. Even bijslapen, want de eerste nacht heb ik van half 2 's nachts tot half 5 's morgens geslapen. Dus ik was aardig brak. Gelukkig hebben we mooi weer en vinden de kinderen (en wij als leiding dan ook) het erg gezellig!
And the story continues.. vandaag weer bij de HA geweest, hij vond het niet allarmerend maar zou even overleggen met de KA. (op aandringen van mij) zoals hij het over liet komen zou de KA ook niets kunnen doen dus houd het hier gewoon op. Toen ik aangaf dat ik het niet normaal vond dat ze zolang verhong/ koorts heeft zei hij dat het helemaal niet erg is... ?!?! ienmand nog tips, iedeeen enz wat nu te doen, ben echt sprakeloos na deze doktersafspraak! denk zelf dat als ik niet naar de KA mag dat ik ergens ga voor een second opinion.... 4 weken lang 1 tot 1.7 graad hoger dan de eigen temp is niet normaal in mijn ogen
Nou als het vrijdag nog steeds hetzelfde is krijg ik een doorverwijzing voor de KA... we zullen zien, hou jullie op de hoogte
Escal wat ik het vreemde vind aan het verhaal, is die verhoging, in combinatie met dat afvallen, en het zieke wat ze aan het begin had. Het zou natuurlijk kunnen dat haar temperatuur gewoon standaard wat hoger wordt dan anders, maar ik vind de andere dingen erbij raar....En ook dat ze zoveel is afgevallen..... Volg je (moeder)hart meid!
@Chikai: Geniet nog van deze week! Daarna lekker uitrusten. @Escal: Zo wel fijn dat je als het aanhoudt nu EINDELIJK een verwijzing krijgt. Dat mag ook wel. Al zegt de kinderarts uiteindelijk misschien ook dat het onschuldig is, dan heb je wel wat meer zekerheid!
Escal ik vind dat je groot gelijk hebt dat je naar de ka wil hoor, die verhoogde temp in combinatie met de andere dingen is gewoon niet normaal.. Phoe Lize die al probeert te kruipen, snelle tante! Chiki pf druk zo met de welpen en thijs! Daarna zijn jullie vast wel aan uitrusten toe Hier: De bandjes hielpen, 1 dag.. daarna ging het helemaal mis dus ik heb nu weer emasefene. Red het helaas niet met 1 pilletje, dus moet er 2 en dan nog ben ik sochtends als ik wakker wordt en savonds vlak voor ik naar bed ga ontzettend misselijk maar dat is te overzien. De moeheid is er nog maargoed, dat hoort er nou eenmaal bij. Vanavond hebben we de eerste echo, spannend!
Paloe: Wat balen dat je toch weer misselijk werd. hopelijk gaat het met de emasefene beter! Spannend vanavond, heel veel succes en plezier!
Jippie!!!!! Vandaag 12 weken!! *doet vreugdedansje* Ennnnn.....ik weet zeker dat ik de beeb gisteren een paar keer heb gevoeld!!! Een flinke plop ter hoogte van mijn lies, net onder waar ik de rand van mijn baarmoeder voel, dus weet zeker dat het niet mijn darmen waren. Terwijl ik ervan uitging dat het nog wel een poos zou duren voor ik het ging voelen, omdat de placenta voor ligt. Jelmer voelde ik met 15 weken.
kwebbel wat super dat je de kleine waarschijnlijk hebt gevoeld! Super! En gefeliciteerd met de 12 weken grens!
Paloe; veel plezier en succes vanavond!!! Wat vervelend dat je je zo misselijk voelt weer, hopelijk slaat de emesafene wel aan! Kwebbel wow, dat is vroeg zeg! En gefeliciteerd met de 12 weken!! Hier; in de vakantie toch nog een dag naar school geweest (en een hoop spullen meegenomen naar huis om thuis verder mee te kunnen werken), maar nu hoef ik in ieder geval niet meer een hele dag terug en ook het scoutingkamp zit erop; dus vakantie, here I come!
Escal, hoe is het nu met Sem? Wat goed van Lize Paloe, hoop dat je snel minder misselijk bent, zo vervelend is dat hè. Hoe was de echo? Kwebbel, wouw alweer 12 weken en dan de beeb al voelen echt super
@Kwebbel; Wat leuk dat je de kleine al gevoeld hebt. @Paloe; En hoe was de echo? @Esal; Hoe gaat het nu met Sem?
he meiden, ben er even wat minder is druk hier ga dinsdag met sem naar de KA aangezien ze niet naar onder gaat met haar temp, beter x teveel dan te weinig zullen we maar zeggen.... kom snel bijlezen en praten, fijn weekeinde!!!!
Hey meiden! Even op mijn tel proberen... @Escal: bah, temp van Sem nog steeds niet normaal? Dan idd zeker gaan hoor! Duurt nu wel heel lang! @Kwebbel: wow, wat fijn, nu al voelen! Hier ook voorliggende placenta, maar ook al gevoeld met 13 wk en wat dagen. Top! En fijn dat de mijlpaal gehaald is! @Hier: afgelopen donderdag, met 34 weken, liggingsecho gehad en gelukkig ligt hij goed! Als ie nu nog gaat draaien, zal ik dat zeker wel voelen! Wel net gehoord dat 1 van de meiden uit het aug-mama topic te horen heeft gekregen dat het kindje in haar buik is overleden. Ben er naar van; zo erg en eng... @Knijn: beetje laat, maar met de aug 2012 mama's kletsen we vooral op Facebook. Daar zou je je is bij aan kunnen sluiten als je wil. Niet zo gezellig als hier, maar best leuk, vooral nu we dicht bij de eerste bevallingen gaan komen vind ik . Is wel geheime groep, dus mocht je dat willen; laat me ff weten.
@Gwn: Wat fijn dat beebje goed ligt!! Oeh dat is heftig zeg van die aug-mama. Wil je gewoon niet aan denken.... @Chikai: Jaaaah! Heerlijk je hebt nu echt vakantie. Niet te veel voor je werk doen he! @Escal: Goed dat je naar de KA mag en al zo snel! Ben benieuwd of er wat uitkomt. Hopelijk iets wat met iets heel eenvoudigs te verhelpen en Sem zich daarna weer helemaal toppie voelt.
@Kwebbel: Jaaaah beeb gewoon al gevoeld! Snel zeg! Wat goed! En 12 weken.....jeaaaah. Voel je je nu ook wat beter? @Paloe: He balen van de misselijkheid. Wil fijn dat je aan de tabeltjes kan en dat die je helpen. Hopen dat het maar snel over mag gaan. Hoe was dat bij je vorige zwangerschappen?
@Hier: Vanochtend tuin weer omgetoverd van oerwoud tot keurig rijtjeshuistuintje. Was ook wel echt nodig. Verder lekker niets doen dit weekend!! Hopen dat het humeur van Mees nog wat bijdraait. Hij is verkouden, erg moe en zijn doorkomende kiezen zitten hem te klieren. Dus het is echt janken om alles.....pfffff.
Gwn: wat erg zeg van die aug-mama. kan me voorstellen dat je daar de bibbers van krijgt. Voel me wel wat beter, maar helaas nog wel moe. Ik slaap erg slecht, doordat ik toch al wat last van mijn rug en bekken krijg. Erg vervelend. Probeer wel heel erg op te letten met bukken en tillen enzo, maar soms zit alles tegen en moet je wel.
@nike, hoop ook dat het wat simpels is! en kan inderdaad erg snel terecht ja! super. tuin weer op orde is altijd fijn he, hikl er hier ook vaak tegen aan hihi veel plezier met niks doen dit weekeinde @kwebbel, beetje laat maar proficiat met de 12 weken mijlpaal! en al gevoeld wauw wat snel zeg, super heb je trouwens een voedingskussen? die zijn echt ideaal met slapen als je last hebt van je bekken en later in de zwang ook met de dikke buik voor ondersteuning (vond ik tenminste) @gwn, wat fijn dat de beeb goed ligt! nu duimen dat het zo blijft. verdomme wat akelig van die aug mama! begrijpelijk dat je er naar van wordt, zoiets wens je echt niemand toe @hier, heb mezelf vandaag verwend met een nieuwe spijkerbroek en vestje want... ik zit op gewicht!!! 59 kilo maarliefst 10 kilo lichter dan voor de zwangerschap van Sem whoehoeee *doe dansje voor mezelf whahahaha* (sorry maar echt dol gelukkig hihi)