kan iemand mij een tip geven?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spikkeltje, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hoi hoi

Even een vraag.
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik 1 dag overtijd. Maar jullie kunnen ook zien dat ik vorige keer bij dag 38 last had van de duiveltjes.
    Ik heb expres de banner op 28 dagen gezet, zodat ik weet hoe en waneer de eisprong dan is en er van uit te gaan van cylus van 38 dagen weet ik ook wanneer de eisprong dan is.
    Maar nu is zo, dat ik vorige maand al vanaf dag 28 last van menstruatie klachten had, dus dacht het is zover, word ongesteld, na 3 dagen niks , dus 2 testen gedaan, 1ste negatief dus 3 dagen gewacht voor volgende weer negatief, Zo werd ik op dag 38 ongesteld dit maar voor 3 dagen en heel anders, was altijd 5 dagen en meer klachten en heviger. Dus alles begint van voor af. Nu was dag 28 gisteren, vandaag 1 dag overtijd, zou ik testen of wachten tot dag 38??

Maar heb wel last van lichte symptomen, maar ja kan jezelf ook natuurlijk voor de gek houden.....;)

groetjes

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meid ik zou zeker nog even wachten. Alleen al om jezelf niet teveel valse hoop te geven en teleurstellingen te voorkomen. En aan je banner te zien heb je een wat lagnere cyclus en nog een beetje onregelmatige maandjes. Denk dat op 28 dagen het nog te vroeg kan zijn om te testen. Succes meid!;)

3. spikkeltje

tnx.. dan ga ik nog effe wachten.... ja klopt onregelmatig. voordat ik aan pil ging nooit gehad... nu ik gestopt ben alleen maar, word er soms gek van..misschien wel uitwerking ofzo nou ja ooit zal heb bij ons ook positief zijn, hoop nu al natuurlijk:p jij ook succes!!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou ook niet uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Die heb je immers alleen maar aan het begin gehad? Ik zou uitgaan van jouw langste cyclus en dat is 38 dagen.

Ik hoop dat je gewoon zwanger bent en niet dat jouw cyclus nog langer is geworden (aangezien jouw cyclussen oplopen van 28 naar 38 dagen).

Heb je ook enig idee wanneer je ei is geweest? Heb je ovulatietestjes gebruikt of niet? Ik zou nooit al teveel uitgaan van de banner trouwens wat betreft een eisprong. Een banner is namelijk een indicatie, je eisprong kan eerder of zelfs later plaatsvinden!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou nog even wachten met testen aangezien je cyclus onregelmatig is en je nog niet overtijd bent. Ik zou het gemiddelde van je cyclussen aan houden en als je dan nog niet ongi bent evt. een testje wagen.

Succes.

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    als ik met je mee lees en mee denk:
    je bent met ei uit gegaan van 28 maar ook avn 38? zodat je weet wat minimaal en maximaal je vruchtbare periode kan zijn (28 dagen cyclus start vruchtbare periode vanaf dag 12, 38 cyclus start vanaf dag 17 tot 24 dagen

dusss... klussen tussen dag 12 en 24 zou in jou geval het meest gunstige zijn.... en dan zou ik voor de zwangersschaps test wachten tot uiterlijk 38.....

moeilijk he!:x zenuwslopend iedere maand wachten.... en rekenen.... en twijfelen......

succes in ieder geval

7. spikkeltje

tnx, voor de reacties.
    Het is idd erg moeilijk... Ik wacht gewoon lekker tot 3 maart en als het dan nog niks is dan testen, misschien ben ik dan wel weer later.. pfff.
    In het begin (september) was ik er veeeeeeeeeel meer mee bezig dan nu. Nu ben ik vooral aan het onderzoeken hoe mijn cyclus werkt, of ik de eisprong kan voelen, en hoe ik me voel op zulke momenten, dat is steeds het zelfde. (moe, warm, emotioneel) en nu verder kijken. Vanaf december zijn we echt er voor gegaan. De eerste maanden na de stop met de pil, is de kans toch niet groot en je wild ook weten of alles werkt. Is ook niet dat ik zorgen maak of ik nou wel niet zwanger raak, kom we zijn nog net bezig. Daarom vind ik deze forum zo leuk, je kunt alles vragen niks is raar, en je krijgt gewoon antwoord. Er zijn vrouwen die ervaring hier mee hebben en er zijn vrouwen net als ik die net kom kijken. Dus vind ik wel prettig.

Bedankt in ieder geval!!

8. music4life

music4life Niet meer actief

wie heeft er dan een tip voor mij
    mijn cyclus is als volgt 30,35,30,25,
    nu nog niks ik ben nu op dag 44,, ik heb op dag 39 getest en die was neg,,, heb ik alsnog kans op een pos test

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

music4live ik was bij de ha en die vertelde dat veel mensen pas na 1 week na de nod goed testen omdat de hormoon spiegel lager is bij de een dan bij de ander.
    eyore ik zou dus nog even wachten met testen je kunt het beste uitgaan van de langste toch?

Deel Deze Pagina