Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik vind het echt zo bizar dat je al zo vroeg kunt zien of het een jongen of meisje is! Ik twijfel of we nu toch voor de 20 weken echo nog een pretecho zullen doen om te kijken naar het geslacht. Ik vind het ongelooflijk om te bedenken dat je het bij mij nu al zou kunnen zien! Ik heb trouwens ook heel af en toe een soort spiertrekkinkjes in mijn buik en een soort ruisend/stromend gevoel in mijn baarmoeder, zouden dat al bewegingen zijn of is het echt nog te vroeg? ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha! ikke ook. Kreeg zelfs een zelf-test-set thuis. Daar werd ik wel een beetje claustrofobisch van :D

3. Female

Female Niet meer actief

Ik ga straks bijlezen maar nu ff ego posten :)

MIJN ECHO WAS GOED!!!! Ik ben zó opgelucht, echt onvoorstelbaar. Ik ben zelfs iets verder, 3 dagen. Dus ben nu 11.6 :)
    Van koppeke tot poepeke (zoals ze zei :D) nu 5.2 cm.
    Nekplooi 1 mm, dus geen verhoogd risico.
    Kindje was heel beweeglijk, we hebben heel goed handjes, beentjes etc. kunnen zien... Zucht... Wat blijft dit toch bijzonder...!

Wel nog steeds hematoom te zien, bijna 1 cm breed, 4 cm lang. Ik moet wel, zolang ik dat heb, rustig aan doen. Dus geen zwaar werk, tillen, in de tuin werken etc. :(
    Dat gaat echt nog een aanpassing worden want ik pak altijd alles aan zwaar of niet en vind het moeilijk om dat te laten. Mijn man werkt in de zomer 80 a 90 uur dus daar kan ik dan geen beroep op doen.
    Moet mezelf dus echt gaan leren rustiger/ minder zwaar werk te doen...

Ik ben voor nu iig ontzettend in de wolken :):):):):)

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Female wat een goed nieuws!!!

Ik ga morgen een afspraak maken voor een geslachtsbep.echo. Is een actie wanneer je een pretecho laat maken krijg je de geslachtsbep.echo gratis :D
    Had me vergist tussen 2 echobureau's en dacht dus dat er hier in de plaats geen echobureau was. Gelukkig kwam mijn schoonzusje met de goede site :D

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Jaaa, Female, wat fijn! :)
    Lovingmom dat is een mooie aanbieding inderdaad.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dit is de actie:

Geslachtsbepaling vanaf 16 weken in 2D met CD-rom met 10 zwart-wit foto’s
    Actie: Met gratis 1 3D kleurenfoto

3D/4D Echopakket op DVD + CD-rom met 10 zwart-wit foto’s en 20 kleuren foto’s
    Actie: Met gratis minimaal 25 3D kleurenfoto's

Samen voor 100 euro. Ik weet alleen niet of die acties die eronder staan dan ook meegenomen worden of dat dat alleen is als je 1 van de 2 neemt appart neemt.

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ellenk: Echt waar een zelfset?...pffff

8. Froukje23

Froukje23 Lid

9 jan 2011
    19
    0
    0
    @ Female, gefeliciteerd met de goede echo, fijn!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Echt?!?!?! Hahaha zie mezelf al liggen op de bank met de benen wijd :D
    Of is het dan de bedoeling dat de kerel die actie doet ;)

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoeeeeee dames ik ben terug van de echo...

Ja net zoals Female zegt het blijft zo bijzonder.. ik krijg nog steeds de kippevel.
    Echo werd inwendig gedaan ivm de baarmoeder opmeting die ze ging doen. Die was 4.8 cm dus ik zit gewoon goed volgens de gyn ( ik ga dit natuurlijk wel napluizen op internet ).
    Ook is de proluton besproken en de 1e afspraak ingepland 18/04 begin ik met de eerste spuit. Elke maandagochtend om 8 uur.
    Eerst in de bil, week daarop in de been en dan zo om en om tot een week of 34.
    We hebben armpjes, beentjes, billetjes, blaasje, maagje, hartje en ribben mogen zien.. Dus wij kunnen er weer tegen aan de komende 3 weken 2 mei mag ik weer terugkomen bij de gyn.

Female fantastisch dat jou echo ook goed was.

Hier ook eventjes het geslacht bekeken enne tis nu bijna wel zeker :)... Durf het hier alleen niet te zeggen want ik ben bang voor meelezers.. Ze durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen maar het leek er wel op.. haha.. pompiedom... :)

Dus lovingmom het kan al wel hoor met 14 weken..

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Edit : ik heb geen fotootje meegekregen want het is natuurlijk puur medisch dat ik zo vaak mag komen kan dus niets showen aan jullie!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Worstje, pb!!! ben benieuwd :D
    En wat fijn dat de echo goed is!! Dat prikken lijkt me iets minder, maar ik ben dan ook geen fan van naalden :D

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    You've got mail LM, enne ik werd ook niet goed in het ziekenhuis.. Maar ik heb direct bij de dames die de spuiten gaan zetten aangegeven dat ik angst heb, was helemaal wit weggetrokken haha..

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh gadsie! Maar ga je zelf spuiten dan?

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Neuhhhh hahah... In nog geen 100 jaar.. Dat doen ze in het ziekenhuis, wel krijg ik het vloeistof mee naar huis, die moet ik koud houden in de ijskast, als ik ga voor de afspraak moet ik deze meenemen en die gebruiken ze dan. Indien ik niet goed word mag ik voorkeur geven om in een bed te liggen... Zodat ik niet kan flauwvallen haha.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhhhhh "gelukkig" maar! Zelf spuiten zou ik ook niet kunnen :D

Dames ik ga afsluiten en opruimen en lekker naar mijn kleine mannetje :D

Fijne avond!!!

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ga euhm... hier nog effe op het forum rondhangen :p!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha volgens mij ben jij stiekem aan het shoppen ;)

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha... ik houd me nog even in.. Tot we 100% zekerheid hebben ! Maar ik doe wel windowshoppen hoor haha..
    Kijken maar niet kopen... :p

20. Froukje23

Froukje23 Lid

9 jan 2011
    19
    0
    0
    @ worst: gefeliciteerd met de goede echo. Nu al het geslacht weten, met 14 weken, wouw! Te gek!

Deel Deze Pagina