goedemorgen meiden hier de schilder over de vloer .. tim op de psz ... ik ga wat proberen in het huishouden te doen !! worst succes vanmiddag komt goed meis toch ff knuf !! lm van harte met je zoontje !! al weer 2 caatje zwem ze female super dat je weer wat beter bent .. en bijzonder ook las ik !! gejanne kan ergens begrijpen dat je geen 20 wkn echo doet .. je accepteerd je kind hoe dan ook !! afscheiding ... ben net een slak .. namen .. drama nog geen een !! emotie pffff merk echt wel dat ik erg last van schommelingen heb soms .. nog niet veel gehad maar de laatste weken ai ai
Emma net een slak Emotie heb ik ook wel meer. Heb zo ook een gesprek met de directie dus ik hoop dat ik mijn oogjes droog kan houden
Haha, Emma! Grappig getypeerd, een slak Heb er ook wel wat last van Emotie had ik vooral de eerste 5 weken zo'n beetje, was helemaal gelukkig, was gewoon zo'n beetje depressief! Maar is gelukkig helemaal bijgetrokken, al ben ik nog wel altijd bang dat er iets verkeerd gaat ofzo! Maar daarin zal ik vast niet de enige zijn! Gisteravond zei manlief nog: je geloofd pas dat de kleine leeft en beweegt als je het in je armen hebt! En dat klopt wel beetje
Thanks ladies ! Heb gesprekje gehad en geen probleem !!! Super fijn !!! Weer druk gemaakt om niets, collega/leidinggevende begreep het volkomen dus vanaf volgende week gaat het in ! Woehoe ben helemaal blij en opgelucht Caatje: Veel plezier bij het zwemmen ! LM: Gefeliciteerd met jullie kleine man ! En heel veel plezier dit weekend ! En succes zo !!! Fleurop: Fijn dat kdv ook geregeld is ! En fijn dat alles weer goed was bij de vk ! Gejanne: Werkse nog even en jij ook lekker genieten van je lange weekend. Emma: hahaha moet erg lachen om je zinnetje ben net een slak lig in een deuk onder mijn bureau! Ga gauw weer aan de slag, ben een afdeling aan het verhuizen. Tot latertjes !
Pfff emoties, nou......bah! Helemaal nu Mara ziek, lees dwars, is. Nee geen slak hier, eerder het tegenover gestelde. dat had ik de vorige zwangerschap ook. Schijnt dat je rond deze weken weer een flinke hormoonverandering hebt of zoiets. Ik vind het wel grappig dat sommige dingen tussen mijn twee zwangerschappen precies hetzelfde zijn en sommige juist totaal anders Fijn dat linkje van Maedra. Wat een vreselijke situatie. De onzekerheid, het verdriet en toch ook de hoop... Fijn Mariel, dat het gesprek goed ging. Lastig toch wel zwanger en werk vinden jullie niet? Ik voelde me vorige zwangerschap dan toch steeds een beetje (lees behoorlijk) schuldig als het niet lukte om gewoon te werken enzo... Caatje, toch grappig dat het in spanje allemaal zo anders gaat rondom de zwangerschap Oh namen en kaartjes....pfffff Fleurop, fijn dat je een goed gevoel had bij het kdv! Wij hadden dat ook en zijn nog steeds heel erg tevreden. Zowel wij als Mara komen er graag! Zet hem op worstebrood! Alleen naar de gyn. Ja ik had nog meer gelezen maar ik ben het alweer vergeten. Ik ben moe! ik slaap niet zo ontspannen de laatste tijd... Ik ga maar ff dutten op de bank!
Princi: Even een knuffeltje voor jou ! En slaap lekker, lekker je rust nemen hoor als je daar behoefte aan hebt.
mariel: voorlopig spreken we af dat ik tot 30 september blijf werken. Ze gaat even mn vakantie dagen nakijken en de 22e spreken we verder af wanneer ik weer ga werken en welke clienten op welke manier gaan worden vervangen. Succes jij! LM: we zien je wel weer verschijnen hoor, veel plezier met de verjaardag van je kleine man! Vandaag jarig zie ik; gefeliciteerd!! Gelukkig dat het besef met 2 jaar oud nog niet al te groot is fleurop: dat emo-gedoe, zondag komt 'komt een vrouw bij de dokter' op tv, ik moet al huilen bij de voorstukjes! Heb de film al wel gezien, maar ga nu echt niet kijken. gejanne: hihi, smaken verschillen emma: hihi, mijn vriendje noemde me vroeger slak *schaam* zo en nu weer verder werken
Sahi: Wel fijn toch ? Tevreden met de afspraak of had je liever eerder gestopt ? Oh en dat emo herken ik, ga ook echt niet "Er komt een vrouw bij de dokter" kijken zondag. Heb hem ook al gezien en als ik er aan denk kan ik al huilen.... Nog maar een half uurtje en dan hebben we lang weekend !!!
ooow, die hormonen!!! die hebben gisteren zijn werk goed gedaan hier...pfff kreeg mailtjes en smsjes van verschillende mensen, en ik kon er alleen maar op mopperen. dat ze niet kondern organiseren, of dat het me geen ene moer interesseerde. ik had op dat moment echt aan iedereen de schijt. en mijn vriend maar lachen. ik ben ook altijd de gene waar mensen naar toe komen als ze ergens mee zitten of iets dergelijks, en wil ze natuurlijk altijd helpen, maar gisteren hoefde dat voor mij niet meer. ik zei al> we schaffen alle vrienden af, behalve mijn beste vriendin en haar man... Erg he. ik vroeg zelfs nog of er geen pilletjes bestonden tegen deze hormonen. zegt mijn vriend heel droog: bel de dokter maar op maar goed, na een nachtje slapen denk ik weer anders over!
Haha, hormonen doen heel wat met je lichaam! Niet altijd even leuk! En na de zwangerschap is het er helaas ook niet in één keer weer uit, heeft zn tijd nodig! Maar goed, gezonde bijkomstigheid, hoe vervelend het soms ook kan zijn! Maar zit soms ook zo mee te janken met een programma hoor, later denk je echt: waarom heb ik daar een traantje om gelaten!? Iedereen krijgt er volgens mij wel vroeg of laat mee te maken!! Zo...en nu ligt er een hele berg was/strijk op me te wachten en moet ik echt HEEEEL VEEL zin gaan maken om daar aan te beginnen! O ja, en wassen draaien, niet te vergeten! *of zal ik eerst lekker wat chips eten, hoe ongezond *
Oh hormonen hormonen breek me de bek niet open Kan ook soms zo uitvallen tegen mijn man en dan kijkt hij me ook aan van "Gaat 't???" en dan weet ik alweer dat ik eigenlijk heeeeeel onredelijk ben hahaha ach ja en hetzelfde geldt voor tv programma's/series. Kan ook overal wel om huilen, gelukkig is het maar tijdelijk Gejanne: Succes ! Ik heb ook zo'n hekel aan strijk en opvouw werkzaamheden....
T ligt altijd wel een paar dagen hoor, die was, voordat ik het wegwerk! En als je bezig bent is het ook weer zo klaar, het zijn zelfs maar 2 overhemden, verder shirts e.d. Dus gaat best, maar ik moet echt zin maken, nog steeds niet begonnen dus
ja ik ken het daar moet ik me ook toe zetten elke week weer. Hier alvast goulash gemaakt voor morgen, hele huis stofgezogen beneden geweild en de ramen buiten gewassen. En nu doe ik helemaal niks meer.
Ai, die kwam aan Mariel! Ik ga nu gelijk beginenn Jij bent lekker druk bezig geweest Lolly, kan ik een voorbeeld aannemen Ik ga mn laptop klaarzetten, kan ik intussen leuk ff programma'tje kijken, het nuttige en aangename verenigen zeg ik dan
@lolly haha wat leuk dat Fabian ook mee typt bij de oktober-mama's ! Heeft de dag nog iets leuks gebracht ? Edit : Ow stofzuigen dus haha,... groot gelijk dat je niets meer doet. @sahi werk je dan door tot 36 weken ? Enne wat voor werk doe je ook alweer hehe ( zwangerschapspudding!! ) @mariel Fijn om te lezen dat je leidinggevende ermee akkoord is. Zo zie je maar hoe zwaarder je tegen een gesprek aankijkt hoe meer het meevalt haha.. @lovingmom gefeliciteerd met de kleine man ! @fleurop wat leuk bij een dagverblijf rondkijken, fijn dat dat ook weer geregeld is, wij gaan binnenkort een afspraak maken bij het gastouder bureau, i.v.m. flexibele uren is een kinderdagverblijf voor ons helaas niet te doen. @gejanne lekker smullen taart haha, ik ben jaloerssss... Jummie Jummie... Geniet van het weekend. Ow lees nu dat je eerst moet strijken, succes als je eenmaal begint door strijken en voor je het weet komt er een einde aan die stapel.. Ik ga jouw goede voorbeeld volgen en vanavond onder RTL boulevard strijken.. @princi hoe was je dutje? Beetje bijgeslapen ? Dikke knuffel voor jou. @sjoon heerlijk he die hormonsters.. Als je die pilletjes gevonden hebt hoor ik graag welke haha.. Hier vandaag mot met de assistente van de diëtiste, die kafferde me af omdat ik niet binnen 1 week na constatering van suiker gekomen was, dus ik heb haar een snaai teruggeven dat ik bel om een afspraak en niet om afgekafferd te worden, en als ze dan willen dat ik snel langs moet komen ze daar maar eens vaker de telefoon moet opnemen en toen was ze even stil haha.. @All gyn was alles oké, baarmoederhals is 41mm ( iets groter dan de vorige keer ) baarmoeder groeit goed en baarmoedermond is nog netjes gesloten. Ik heb ons meisje nog even gezien en ze ligt er prima bij.. Over 2 weken weer een nieuwe afspraak, wel bij een andere gyn ivm vakantie van mijn eigen gyn.
mariel: nee prima hoor, laat mij maar zo lang mogelijk doorwerken. Ik kan niet goed stil zitten en ik wil na de bevalling lekker lang vrij zijn, dus ik vind het helemaal goed. sjoon: ow erg he? Ach, gaat ook wel weer over gejanne: ik ben echt chips verslaafd, dus hier is de keuze snel gemaakt @hormonen: gelukkig zegt mn vriend nu alleen nog maar: is goed schat... Ook niet altijd geweldig, maar beter dan dat hij er tegen in gaat. En dan weet ik al dat ik weer bezig ben als hij zo reageert en dan probeer ik me even in te houden. lolly: best veel gedaan dan toch? worst: ik ben ambulant begeleider bij verstandelijk beperkte mensen, dus met mn auto bij mensen thuis langs, koffie drinken, post doornemen, vooral veel praten. Weinig lichamelijk werk. fijn dat het er goed uitzag bij de gyn!!
Lolly: jammie lekker goulash ! Goed bezig geweest ! Gejanne: Hahaha goed zo, je moet het inderdaad maar een beetje leuk maken. Worst: Fijn joh dat alles weer goed was bij de gyn. En heerlijk weer even kunnen gluren naar jullie meisje. Sahi: Perfect dus ! Ik werk ook door tot 36 weken, heb ook liever daarna langer vrij en ik doe ook geen zwaar lichamelijk werk dus moet lukken. Hier ook even druk geweest. Gestofzuigd, gestoft en gedweild. Nog even snel nieuwe bloemetjes gekocht dus ik kan er weer tegen aan. Ga nu kleine meid in bad doen en dan ga ik op de bank zitten met een heerlijk muffin van de bakker jammie jammie
Ola meiden, Worst, fijn dat alles OK was. Hier ook weer goedgekeurd. Bloeddruk en urine prima! Ty ook rustig aan het dobberen met de handen onder zijn hoofdje. Ben weer weg.... morgen lekker bbq-en .... Tjuuuuuuuuuuus