ohhh sjoon wat een prachtige echo's !! en dat is idd duidelijk een meisje haha .. van harte .. super hoor
Lieke; zonder projector geef dr gewoon lekker mn eigen draai aan emma;Cenn gaat weer als de brandweer haha we zijn bij een homeopaat geweest en die heeft pillen gegeven om de dktp-hib vaccinatie te ontstoren.. Cenn was van de eerste 3 prikken een week lang ziek en volgens hem is dat een grote aanslag geweest op zn imuunsysteem... Nou ik ben benieuwd!! sjoon; geweldig die foto! Teentjes tellen supercute
@sjoon: mooie foto's zeg en idd duidelijk een meisje! @anz: wauw goed zeg! Bij mij zou dat echt niets worden! @emma: ja daar zou ik ook van in de war raken. Missch even laten bezinken?
hey meiden bedankt voor jullie reactie's op "ons meisje" en de echo foto's! ik vind die foto met de voetzool ook erg gaaf! ze had aardig wat foto's gemaakt, en we mochten er dus 3 kiezen.
Goejenavond! Bedankt voor alle complimentjes m.b.t. mijn mini-buikje! Mini of niet, zelf ben ik er echt super blij mee: HET IS EINDELIJK ZICHTBAAR!!! Vandaag een relaxt dagje gehad. Heerlijk weer een een super klein groepje: maar 8 personen! Was niet gepland, maar dus wel heel relaxt. Gelukkig waren het Amerikanen, dus de fooi viel nog alles mee! Samen met mijn lief toen geluncht bij ons favoriete restaurant en zojuist om 18h een telefonisch interview gehad met een freelance journaliste. Zowel Edu als ik dus. We waren uitgekozen voor de column El & Ella (hij & zij) van het blad España & más. Moesten eerst schriftelijk een paar vragen beantwoorden en aan de hand daarvan nog een stel telefonische vragen. Dit weekend is het artikel af en zal ik het eerst ter goedkeuring te lezen krijgen. Ben erg benieuwd! @Anz: hihi, dat ik als eerste post is ook alleen maar als ik moet werken hoor! @Sahi: lol Ondanks dat het nog amper te zien is, is mijn buik hier allang publiek bezit! Ik houd m'n hart vast hoe dat over een maand zal zijn... Gelukkig ben ik erg goed met directheid hahaha! @Sjoon: Wat een prachtige echo's! Die eerste is echt super duidelijk! En dat voetje is gewoon om op te vreten zo schattig!!! Enne... Inderdaad duidelijk een meisje! @Emma: Jeetje wat heftig dat je nu ineens die keuze moet maken! Maar laat je niet gek maken hoor! Weeg de opties tegen elkaar af en laat je gevoel spreken! Sterkte hiermee! *hug* Nou, ik ga nog ff bankhangen. Morgen hoef ik niet te werken. Om 14h vertrekt mijn lief voor zijn vrijgezellenweekend. Lekker nu dus nog even van elkaar genieten! Liefs, Caroline
Nou meiden, heb ff geen tijd (zin ) om alles terug te lezen, ben behoorlijk moe van vandaag! Vanmiddag heerlijk met ons drietjes gefietst, zoonlief bij lief achterop, zo'n 20 km. gefietst! Aan het eind heerlijk een ijsje gesmikkeld en daarna zijn we naar mijn schoonouders gegaan voor een BBQ! Was lekker en gezellig! Toen we thuiskwamen ben ik maar gelijk met zoonlief onder de douche gegaan, wat was hij vies Heerlijk met zwart zand en water gespeeld, kun je je voorstellen hoe hij er uit zag! Inmiddels slaapt hij als een roosje en wij gaan ook over niet al te lange tijd maar naar bed! Het was een heerlijke relaxte dag, hoop dat jullie ook een lekkere dag hebben gehad!!
Goeiemorgen!!! @ Sjoon: wat een prachtige foto's!!!!! @ Anz: Jeetje wat prachtig! Ik kan dat niet hoor.. En zeker niet uit de losse pols @ Emma: Vervelend dat je nu niet meer weet wat je moet doen.. Rustig nog even over nadenken.. Je komt er wel uit @ Caatje: Heerlijk dat je buikje nu te zien is en publiek bezit wordt Wat lekker een klein groepje.. En geniet nog maar even van elkaar.. En dan vanavond en morgen van je daagjes alleen @ Gejanne: Heerlijk zo'n dagje! Wij hebben hier ook een eind gefietst gisteren en het was top!
Een goedemorgen! Ben heerlijk uitgerust! Ga vandaag niet zwemmen, want mijn lief vertrekt dus om 14h voor z'n weekendje "out with the boys". Vanmorgen lekker met wat andere familieleden samen ontbijten en daarna nog wat boodschapjes doen. @Gejanne: Sow, dat klinkt als een super actief dagje uit! Kan me voorstellen dat je daarna wel moe was! Fijn dat je het zo naar de zin gehad hebt! @karine: Hihihihi ja, dat ga ik zéker doen! Ben me nu aankleden en dan gaan we ontbijten! Tot later! Liefs, Caroline
Lieke: Succes met klussen, spannend hoor zo'n grote meiden kamer. Sahi: Veel plezier met de scouting. Sjoon: Wauw mooie foto hoor ! Schattig dat neusje ! Emma: Hoop dat die speciale gyn je wat duidelijkheid kan geven, en probeer er rustig over na te denken wat jou een prettig gevoel geeft... Succes meid, knuffel voor jou ! Caatje: Geniet nog even lekker van je vriendje Gejanne: Beetje bijgekomen van de fietstocht ? Gisteren ook heerlijk relaxt dagje gehad, kwamen nog even gezellig vrienden langs en hebben lekker in de tuin gezeten. Manlief is vandaag weer klussen dus ga zo boodschapjes doen met mijn meisje, dan komt er een vriendinnetje gezellig koffie drinken. En verder zien we wel wat de dag ons brengt... Wasje draait al, bed afgehaald hahaha ben al redelijk actief geweest Fijne dag meiden !
@Karine: heerlijk hè, een eind fietsen met dit weer! Nog niet te warm! @Caatje: ja, was behoorlijk moe aan het eind van de dag Moe, maar voldaan Klinkt allemaal wel heel gezellig bij jou, zwemmen (vandaag dan niet ), ontbijten met familie enz. Lekker hoor, geniet ervan! En van je daagjes alleen @Mariel: ja hoor, inmiddels wel bijgekomen van het fietsen, maar al weer moe van het werken in huis Aardig wat schoongemaakt, bedden afgehaald, wasjes gedraaid, stof gezogen, dus vrij tevreden! Zo, nu nog even de woonkamer een beurt geven, daarna de douche en wc en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag! Manlief komt gezellig vroeg thuis vandaag dus dan wil ik natuurlijk wel klaar zijn Zei ik gisteravond nog op het moment dat ik mn berichtje plaatste dat zoonlief al als een roosje sliep, niks was minder waar Toen wij zelf een half uurtje later naar bed gingen en ik bij hem ging kijken was hij nog klaarwakker en had hele verhalen! Ach, daarna is hij alsnog als een roosje gaan slapen tot vanochtend 9 uur
Wat is het ontzettend rustig hier! Hoop dat iedereen heeft genoten van het mooie weer vandaag! Hier een relaxte en gezellige ochtend met m'n lief gehad. Om 14h heb ik 'm naar het meetingpoint gebracht en nu ben ik lekker relaxt home alone! Morgenvroeg mag ik weer bij de Yeguada de la Cartuja, de paardenstoeterij werken. Verder een vrij weekend. Zondagochtend nog met een vriendin afgesproken voor ontbijt. Wordt een heerlijk weekendje dus! Nu lekker ff bankhangen! Tot snel! Liefs, Caroline
Het is hier rustig geweest! Op mn werk was t belachelijk druk.. Pfff merk dat k al meer harde buiken krijg. Morgen weer werken, gelukkig maar van 13.00 tot 18.00 dus mag niet klagen
Volgens mij is iedereen lekker aan het genieten van het weer en sommigen ook van de vrije dagen. Vanmorgen naar de vk en alles was goed. Nu over 3,5 week weer terug komen. Gisteren naar de babydump geweest en wat kleine spulltjes gekocht. Ik moet maar eens kijken wat ik heb en wat ik er nog bij nodig heb. Vandaag behang besteld voor de baby kamer dat komt als het goed is woensdag binnen en dan het echte werk beginnen. Leuk leuk. Verder hebben we vandaag en gisteren niet veel gedaan behalve fietsen en ijsjes eten hmmm. Nu m'n tuintje maar eens leeg halen bij happy harvest op hyves. Zijn er nog meer meiden die dat spel spelen?
@ Karine; Super dat jij en baby weer goedgekeurd zijn ! @ Prini; toch maar rustig aan doen dan he, met die harde buiken en pijn... @ Worst; oh haha ik dacht al; kan dt langer worden?! Niet dus . Gelukkig dus iig niet korter geworden, das het belangrijkste he! @ Mariel; Lief van je dankje . Is idd al lekker om hier af en toe even van me af te schrijven. Denk dat ik ze volgende week idd maar eens een dagje wegbreng, en eens naar de kapper ofzo ga. Dat moet nodig PS heb je chalet bekeken en het ziet er echt zaaalig uit! Fijn weekend! @ Caatje; ja bij elk bezoek controleren ze urine. Beter teveel dan te weinig denk ik dan. Tis een kleine moeite Ben wel blij dat ze zo goed opletten Geniet van je weekendje alleen! @ Ansz; ja het is ook niet niks met 2 kindjes, is ook zo. Had je de vorige keer (te)veel harde buiken? Of al heel vroeg? @ Lieke; dankje voor je lieve berichtje Geniet maar van je vrije dagen en kamertjes opknappen! @ Sahi; leuk, kamp! Gaat het goed allemaal, is het gezellig? Ben je nog blijven slapen of niet? Veel plezier!! @ Sjoon; mooie foto's! Ik kan nooit geslachten ontdekken op echo's, maar deze is wel heel duidelijk of niet?! @ Emma; zou balen zijn ja als zij jullie naam gebruiken! Is wel een heeeele kleine kans gelukkig... @ Gejanne; leuke dag gehad gister dus! @ Lolly, alles weer goed, super!! Hier weer een stuk beter. Vandaag is mijn vriendin geweest (helemaal komen rijden van waar ik vandaan kom, 200 km) was echt heel gezellig. Echt wat ik even nodig had Vandaag mijlpaal, 20 weken! Ooohh gaat het toch snel he. Nog 6 dagen tot de echo, zoooo spannend!!
Een goedemorgen! Heerlijk geslapen vannacht, lang ook! Had 't blijkbaar nodig! Vanmorgen dus werken bij Yeguada de la Cartuja. Ben nu 2 weken niet geweest en zo benieuwd hoeveel veulentjes er inmiddels zijn! @Female: Dank je, dat ga ik zéker doen! En ja, beter te veel controle dan te weinig! Nou, ik ga nu eerst even een banaantje eten en dan met onze Luna wandelen. Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
GOEDEEEEEEMORGENNNN! wat een weertje zeg heerlijk Caatje werkze vandaag! Female; ja vorige keer kreeg ik er zoveel dat k na 3 bloedingen moest stoppen met werken... Heb me 10 weken doodverveel thuis maar de harde buiken werden wel een stuk minder (van ruim 30 per dag naar nog maar 10) Ach ik hou t in de gaten, werk natuurlijk maar twee dagen dus moet daar omheen gewoon wat rustiger doen Nou ik ga lekker ff opstarten thuis.. Vriendlief is lekkere broodjes aan t halen bij de bakker K ga die kleine ff onder de douche parkeren, wasje aanzetten en dan zelf opfrissen 5 uurtjes werken en dan vanaaf weer verder met de babykamer! Fijn weekend iedereen!
@female: idd, deze is wel duidelijk. maar ikben ook niet zo goed daarin hoor! het is dat er een pijltje bijstaat, dat je weet waar je moet kijken, en dan kan ik het ook wel zien! lekker hoor dat je vriendin op bezoek kwam!. ik kom zelf uit brabant, en als ik weer terug ben daar, dan zeggen ze kom maar hier heen, en naar mij en bla bla, maar zie ze nooit hier.. en het is maar 140 km. je bent er zo! @lolly: heb het volgens mij een keertje even gespeeld, maar verder nooit meer, dus eigenlijk totaal nieuw spel voor mij op hyves. ik ben eigenlijk veel dat pyramid solitair aan het spelen.