Caatje... Gefeliciteerd ook een jongens mama.... leuk leuk... Emma succes met leren.. Kan me helemaal voorstellen dat het niet zo makkelijk gaat.. We hebben hier de mobiele airco maar weer aangezet. We zitten helaas in een stukje van het gebouw waar de ramen niet open kunnen. Heel fijn dus. Het is hier nu 26 graden binnen. Niet te hard werken dus....
caatje, gefeliciteerd met jullie ZOON!! volgens mij is het weer een beetje gelijk aan het trekken. @ellen: hopelijk zijn de kijkers positief, en willen ze je huisje kopen! @muis/prooi vangen: onze kat vangt wel muizen, vogels, vleermuisjes en laatst een MOL. maar eet ze niet op. liggen gelukkig bij de achterdeur en niet binnen. een mol ziet er trouwens wel erg knuffelig en zacht uit. maar ik probeer ze niet op te ruimen, dat mag mijn vriend doen, ik vind het vies, zelfs met stoofer en blik. bah. hier moest ik eigenlijk tot 5 uur werken tijden de pauze tegen 1 uur. dikke stroomstoring. stoplichten deden het niet. heel het winkelcentrum bleef gesloten, pik donker in de winkel. dus mochten we naar huis. heel de wijk zonder stroom. gelukkig in de wijk waar ik woon dus niks aan de hand. schijnbaar een stroomhuisje in de brand, of wat ik van de gastouder hoorde was dat ze ergens bij een weg aan het werk zijn, dat daar iets fout is gegaan. daar zijn vrij grote werkzaamheden aan de gang, en dat is al een enorme tijd bezig. maar dat oplossen zou nog een hele tijd duren!
dit zie ik als eerste staan: DEVENTER - Deventer-Oost kampt met een stroomstoring. In Colmschate en Bathmen is de stroom uitgevallen, onder meer in in winkelcentrum Flora in Colmschate. De kapper heeft zijn klanten op straat gezet om zijn werk bij daglicht af te kunnen maken. Volgens netbeheerder Enexis zijn zo'n 2.500 huishoudens en bedrijven getroffen. Later meer informatie. haha
haha idd. maar ze kunnen we wel aan verdienen. alleen niet fohnen enzo. en contante betalingen doen.... niks doet t meer daar.
Sjoon: haha ik zie die mensen al op straat zitten bij de kapper. Oh je zou maar net je haar in de krul of verf hebben... dat is ook niet fijn als de stroom dan uitvalt... Maar goed jij lekker middagje vrij ! Jeetje dag duurt zo best lang en dat terwijl ik hiervoor altijd 8 uur per dag werkte. Wat wen je dan toch weer snel aan andere tijden zeg haha nou ga gauw weer aan de slag.
het is waarschijnlijk een explosie geweest bij graafwerkzaamheden. dus toch de wegwerkers. het is net weer opgelost. gelukkig hoef ik niet meer te werken, ik mag morgen weer! haha
Caatje: Leuk, een jongen!! En dat brengt het allemaal weer een beetje in evenwicht hier met al die meiden! emma: succes! Ik kan me ook stukken slechter concentreren nu ik zwanger ben en het was daarvoor al vrij belabberd. Zal ook wel samenhangen met de zwangerschaps dementie en het verweken van al je cellen... ellenk: lekker rustig aan doen sjoon: een mol, haha! Ik zag haar gisteren een ekster najagen, maar dat was toch net niet gelukt. Ze is in ieder geval op dreef, de zomer is volgens haar helemaal begonnen. Ik raak geen beesten aan hoor, zeker niet nu ik zwanger ben. En vriendje pakt ze ook alleen met stoffer en blik of een papiertje, je weet maar nooit wat je op loopt. irritant zo'n stroomstoring. Even afkloppen, maar we hebben het in dit huis nog niet gehad. haha, die kapper! En jij lekker een kort dagje, dat dan weer wel. all: hier een beetje aan het hangen, boekjes lezen en dutten. Morgen weer zo'n gare dag, dus heb alleen gestofzuigd, de rest komt morgen en vrijdag wel. Huisje is veel te netjes voor ons doen, haha!
nee Ikke niet Sahi... niet meer gecheckt na de laatste link die hier op dit draadje stond. hahaha Lachen die kapper. Maar inderdaad ja je zult er maar zitten met je haar in de verf of je permanent vloeistof (wordt dat nog gedaan trouwens permanenten???) Of een machting laten tekenen voor auto incasso dat doen ze bij onze buurtsuper als ze weer eens een pinstoring hebben....
Holaaaaaaaaaaaa! Bedankt voor alle felicitaties! Sow, zojuist hoop skype telefoontjes naar NL gepleegd. Iedereen happy. Wel grappig, een paar van de dames (de moeder van mijn lief en ook de vriendin van mijn pa) zijn op de één of andere manier teleurgesteld voor mij! Vonden een meisje leuker voor mij! ?!?!?! Zo maf, want mij maakte het dus echt niets uit en ik ben super blij met een jongen! Oh, zojuist gezien dat Maedra gereageerd heeft in haar topic, zie hier: #23. Alles gaat nog steeds goed met de kleine! Toch super bijzonder hè?! @Sjoon: Apart zeg van die stroomstoring! Wel relaxt dat jij daardoor een onverwacht middagje vrij had! @Sahi: Inderdaad hahaha, heb mooi het evenwicht een beetje hersteld met onze Cris! Nou, ik ga ff bankhangen. Fijne avond! Liefs, Caroline
Hoi dames Eerste werkdag zit er weer op ! vroeg op weer, pfoe dat was ik niet gewend! Morgen lekker vrij. @ All: bedankt voor de complimenten op het kamertje! @ Caatje: Ja ik eet ook echt omdat het moet. Heb vanmorgen een beetje kwark op en een paar kersen. Tussen de middag een aspergesalade en vanavond een kopje soep met 2 tosti's. Echt zo weinig ! @ Gejanne: Ja als je lichaam het aangeeft , dan zul je het wel nodig hebben ! Het meeste gaat er wel weer af hoor @ Princi: Hier ook een blaastrapper, au haha ! Beterschap met je verkoudheid! @ Lieke: Grappig dat je bijna gelijk loopt met aankomen zoals bij je dochter. Bij mij is het zo'n verschil. In het voordeel nu haha. @ Sahi: Lijkt me erg vervelend die jeuk! Volgens mij kun je er wel wat voor krijgen. Heb het vaker hier op het forum gelezen. @ LM: Leuke verjaardag gehad? Nog leuke cadeaus gehad voor zoonlief? @ Goldduke: Als je gezond eet zal ik me ook niet te druk maken dan ! Wow wat raar van je enkels! Ik dacht dat dat meestal aan het einde in de zw.schap was. Ik heb er nooit last van gehad bij mijn dochter. Wat leuk dat jullie kamertje af is !!!! Foto ? @ Mariel: Jaaa heb een heel moodbord gemaakt haha. Had er eentje voor een jongen en een meid gemaakt en voor de meid gebruiken we hem dus. Het wordt heel licht, witte meubels, lichtroze muur, lichtgrijze muur, veel witte/brocante accessoires, pluche olifantenhoofd boven de commode... Gaat leuk worden denk ik! Waauw, wat een lieve man zeg ! Gaaf hoor, een inloopkast ! Spannend hoor, ik denk ook een meid. @ Ellen: Spannend, wie weet zijn het wel kopers ! Pfoe, veel werken meid, sterkte ! @ Caatje: Jaaaa en jongen !!! gefeliciteerd, wat gaaf ! Had ik toch ongelijk Meestal heb ik het goed ! Super zeg, lekker shoppen nu ! Nog een keertje terugkomen, dus weer even spieken, altijd leuk! @ Emma: Succes met leren. Ja als je zwanger bent, kun je je slechter concentreren heb ik wel eens gelezen. @ Sjoon: Wat een gedoe met de stroom. Eigenlijk kun je niet meer zonder he ! @ Caatje: Wat apart die reacties ! Wat maakt het nou uit wat je krijgt ! Inderdaad bijzonder van de beeb van maedra ! Wat goed, echt een vechtertje. Zo, dat was het weer ! Nu ook lekker bankhangen en laptoppen.
Goldduke; wow kamertje al af! lekker hoor nu idd t ukkie nog 'af' maken lovingmom; gefeliciteerd met je mannetje! Caatje; WHOEHOEEE gefeliciteerd welkom bij de jongensmamas haha lekker dat jullie nu al kunnen wennen aan cristian's naam Vertellem jullie de naam ook al tegen de familie? Sjoon; hahah de kapper die zn klanten op straat verder helpt! Ik zat vandaag bij de kapper.. Eerst haar gepigmenteerd omdat t door de zon bleekt en groen uitslaat.. Dus ik zat daar eerst met een roze/oranje poedelkop.. Ze hadden mij met geen mogelijkheid de straat opgekregen hoor
hey meiden! Anz, dank je Caatje, vreemde reactie zeg. Beide is toch erg leuk!!! Dan gaan jullie bij de volgende maar voor een meid Bijzonder, zal zeker wennen zijn geweest! Juul is ontzettend verwend en van ons heeft ie nog niets gehad *schaam*. Maar hij krijgt nog wel wat hoor hahaha. Wij hadden zoiets van, hij krijgt nu zo veel! Binnen kort weer even naar ikea en dan krijgt hij nog meer treinen spul van ons, daar speelt ie zo leuk mee. Ik ga een goed doel steunen Hadden de kleertjes van Juul op MP staan, maar kregen geen reactie. Nu gaat een collega van mij in de zomer naar Roemenie een weeshuis opknappen en waren ze nog opzoek naar kleertjes. Onze kleertjes gaan dus naar een weeshuis
@princi nog hard aan het klussen voor de kinderkamer, hier staat het op een laag pitje, te weinig behang en we gaan het behang uitbesteden, is namelijk niet voor ons weggelegd.. @caatje niet jaloers op mijn buik dit is van boven af genomen hoor, misschien bij jezelf ook eens doen, van de zijkant ben ik net een oempaloempa hoor mensen die me niet kennen zouden ook niet weten dat ik zwanger ben.. Ow en misschien moet jij dan in Spanje de traditie gaan starten, plaats een supercool geboortebord in de tuin en wie weet staat heel jullie straat straks vol met geboorteborden haha .. Oorbellen : Ik geloof dat in sommige culturen meteen oorbellen na de geboorte geschoten worden, die kindjes overleven het ook dus ik twijfel wel een beetje, het word gewoon een kwestie hoe vriendlief en ik er samen over denken, ik heb toen ik 6 was ook lieveheerstbeestjes gehad + een ringetje.. Geboortebord : Mijn vader wil hiervoor zorgen, nu heb ik wel gezegd dat ik mijn mening wel kenbaar ga maken van wat ik wel of juist niet wil ! Ik ben de zwangere haha... @female waarschijnlijk heb je het al een keer gezegd maar ben wel nieuwsgierig wat voor baan je man heeft.. Mijnes is ITer.. @mariel hier ook gewacht tot de 20 weken echo, leuk hoor allemaal strikken in de kleur van een jongen of meisje in de tuin, hier is de tuin helemaal kaal, zijn we nog niet aan toe gekomen.. *shame shame*.. @sahi ow ik krijg kippevel van je muisverhaal, bij ons komen de katten gelukkig niet buiten haha... @bijzonder : Wat een mooi kamertje, word er helemaal vrolijk van.. Helemaal begrijpelijk dat je trots bent. @muisje ik ben geen fan van buikbanden, vind ze eerlijk gezegd verschrikkelijk voor mezelf dan he, maar hij staat je wel leuk en je hebt een mooi buikje. @goldduke wat fijn dat het kamertje af is, ga je nog foto's laten zien hier of niet ? Ellenk : Nu hopen op een bod voor jullie, het zou mooi zijn hebben jullie zelf al iets anders of gaan jullie pas kopen/huren als jullie verkocht hebben ? @Caatje Gefeliciteerd met jullie Christian! @emma succes morgen met examen, ik ga voor je duimen.