Ik ben nog helemaal geen buddy, wil het evt. ook wel worden En Caatje, ik geloof zeker dat het spelletje heel verslavend is Heb 4 spelletjes gespeeld (dus ook 2 verloren haha), maar ik moest me er echt toe zetten om naar bed te gaan! Vandaag maar weer 'lekker' aan het werk
Lolly: Lekker bijgekomen ? Worst: Oh hahaha ik dacht dat je vader hem ging maken, maar kopen is nog beter ! hihihi dat hoop ik dan tenminste ook voor je ! Caatje: Geniet lekker van je vrije dagje en shopse ! Princi: Nog steeds zoveel snot meis, getsie veel beterschap ! Zo goedemorgen ladies, lekker geslapen allemaal ? Heb heerlijk geslapen alleen beetje kort, gisteren heeft manlief met de buurman spotjes in onze inloopkast gemaakt maar dat zat wat tegen en toen moest er natuurlijk nog even een biertje gedronken worden dus lag pas om 12 uur in bed en om 6.15 dacht Esmee goh mooie tijd om wakker te worden Maar vanavond ga ik lekker vroeg bedje in, hahaha nu al zin in ! Fijne dag meiden !
Maar het resultaat zal wel erg mooi geworden zijn, met de spotjes in de kast! Zou ik ook heel graag willen, zo'n kast! Hopen dat onze zwager zo lief wil zijn om in ons (evt.) nieuwe huis zoiets te maken Vanavond maar lekker op tijd slapen dan Jij ook fijne dag!!
Goedemorgen.... Ohhhh ik wil vanaaf ook vroeg naar bed! Is ook moe! Wellicht gaat dat ook wel gebeuren Eerst nog ff tot 17:00 aan ut wark. Nou ben weer weg... kom in de pauze nog wel spieken. Tjuuuuuuuuuus
Goeiemorgen dames @ LM: Nou als hij al zo verwend is za hij jullie cadeau vast niet missen hoor ! Wat goed van je van die kleertjes! Ik kan alles/ een hoop herbruiken. @ Worst: Bedankt voor de complimenten op mijn kamertje. Lekker even bijgeslapen lees ik, goed zo, luisteren naar je lichaam Ik zou het even met de gyn overleggen. Leuk zeg, weet je al welke kinderwagen het wordt? @ Gejanne: Jaa ik g weer dr. franken. Zo lekker is dat ! Kijk er nu al naar uit, ik wil echt veel afvallen ! @ Mariel; Ja gaaf he, als het een jongen was geweest had ik er 3 naast elkaar gehangen, ook een tijger en leeuw. dan was de kamer licht blauw met zand kleur geworden. Mijn schoonma heeft trouwens een super schattige meisjesolifant met een rokje gehaakt voor op de babykamer. Zo lief. @ Lolly: Even rustig aan doen meid. We zien je wel weer als je bent bijgekomen. @ Caatje: Lekker laten rusten meid. Als jullie maar happy zijn met de kleine knul en zo te lezen straalt de liefde er nu al af ! helemaal leuk ! Ja eet erg weinig, ontbijt vaak ook niet.. erg slecht ik weet het .. maar als ik elke dag in spanje buiten de deur zou kunnen ontbijten dan wel hoor.. hmm misschien maar emigreren ! Nou moet zeggen, als ik een goede baan zou kunnen krijgen zou ik het nog doen ook! Vind Cristian zonder h nog leuker ook! Hoe ga je het kamertje verder doen? Nieuwsgierig !!! Leuk, Rummicub, speelde ik vroeger met mijn ouders altijd. @ Princi: Goed hoor van dat sporten ! Ik heb die dicipline niet echt, er moet dan echt iemand meegaan. Als heb ik vorige jaar wel een tijdje hardgelopen met Evy op de ipod. Dat is een hardloopcoach op je mp3speler. Gaat als een tierelier, dat wil ik wel weer gaan doen straks. @ anz: Waauw nog maar 22, wat lekker! Ik echt wel veeel meer haha. @ mariel: Wel lekker geslapen geloof ik, wel elke keer vroeg wakker met een volle blaas. Vandaag weinig plannen. Even een wasje doen. Ben de hele dag en avond alleen want vriend is werken en heeft daarna een etentje. Lekker rustig aan doen dus hier. Zit nu nog lekker in mijn pyjama
mariel: ik vind het ook maar lastig met die uitslagen, maar als zij zegt dat het niet goed is, kun je haar gewoon steunen en sterkte wensen, toch? ja ik moet morgen ook naar de vk, vind dat ook spannend, eerste keer voor mij, maar die 20-weken vind ik nog veel spannender. wij lagen ook zo belachelijk laat in bed, bah. Gelukkig kan ik vandaag rustig aan doen. lolly: lekker rustig aan dan waar gaat babyboom over, ik heb het nog nooit gezien. gejanne: ik heb ook ooit de sportschool bezocht, maar niks voor mij hoor... Ben toen gaan hardlopen en skaten, maar dat gaat alleen in de zomer... In het nieuwe jaar maar eens kijken wat voor beweging ik ga doen. We willen veel wandelen, elke week zwemmen en fietsen. Als de kleine wat groter is, kun je dat ook lekker met z'n 3en doen. caatje: inderdaad maf, maar ja, lekker laten gaan... schijnt echt hollands te zijn om de naam geheim te houden @testen: dat deden we 's ochtends samen, vond het niet leuk om het pas thuis te vertellen 's avonds of via de telefoon en wil er ook niet heel de dag mee lopen, zonder dat hij het weet. Het was zoiets van ons samen, dat zwanger worden. De meeste mannen schijnen niet zo veel mee te leven, vonden mijn vriendinnen. princi: hier schiet het ook niet op hoor, maar we hebben nog even. ellenk: werkse! all: hier is de brommer WEER gejat!! Gelukkig stond hij bij een vriend van ons in de straat, dus hij is weer terug, maar wel kapot. Het was net zo'n mooi ding. Het is zo moeilijk om van andermans spullen af te blijven, bah!
Goedemorgen, Weer een hoop bij te lezen zo te zien, ben 1 dagje niet geweest. Wel een heel lekkere dag gehad gisteren met z'n allen. Family-time, lekker bijgekomen. Wat een hoop regen is er gevallen gisteren he! @ Bijzonder; nou ja, handig toch dat je alleen zin in gezonde dingen hebt @ Gejanne; ik heb dat net als jij, moet echt genoeg en op tijd eten anders wordt ik helemaal dizzy en slap. @ Princi; Voel je je al wat fitter? @ Goldduke; Lekker, weekendje zuid-limburg @ Mariel; wat knap dat ie zelf zo'n kast heeft gemaak! Leuk he, kijken of je voorgevoel klopt voor het geslacht. Zou leuk zijn als je het goed hebt. 50/50 kans he Heb niet veel verstand van de uitslag van nekplooimeting vriendin, maar volgens mij is 1:238 niet extreem hoog. 1 op 238 baby's die geboren worden zou dus werkelijk syndroom van down hebben... Gaat ze een vruchtwaterpunctie doen? @ Elle; sterkte deze week, zoveel werken... @ Sahi; Hoe wordt dat dan rechtgetrokken, als je minder dan 8 uur per dag werkt? Met vakantie/ verlofdagen ofzo? @ Caatje; Gefeliciteerd!! Gelukkig was alles goed (voor zover ze nu konden zien)! Vraagje; Gaan jullie het echt Christian noemen? Vind je het dan niet jammer dat de naam én het geslacht al helemaal geen verassing meer zijn? Zou dat echt niet leuk vinden @ Emma; wat voor examen heb je vandaag? Veel succes iig! @ Sjoon; erg vervelend voor de zaken, maar stiekem toch wel heel lekker zo'n middagje vrij, niet? @ Ansz; nog maar 22 dagen! Aftellen! Ik zou serieus een aftel-afscheur-kalender gaan knutselen @ Worst; Hij is zaakvoerder van een horecabedrijf. Ligt echt aan het water dus in de zomer is het er mega druk. Hij gaat daarnaast nog een zaak erbij runnen nu.. Is jouw man ook veel weg? PS doe maar flink rustig aan hoor, dat gaat voor he! @ Maedra; heel bijzonder he, dat het kindje nog zo hard vecht. Wat zou het super zijn als het het haalt. Terwijl ze eigenlijk al gezegd hadden dat ze de hoop moesten opgeven... Ze komt iig gelukkig steeds dichter bij wk26 Ga nog even een kop koffie drinken en dan een paar klusjes doen. Kynan is na 5 vrije dagen weer naar school, was weer één groot krijsdrama omdat ie niet wilde, geen zin had Niet echt leuk om hem zo achter te laten. Maar hoort er toch bij. Deze week moet ie verder gewoon naar school, wat ik eigenlijk wel lekker vind, weer een normaal ritme. Tis leuk als ie veel vrij is, maar ook heeeel vermoeiend, als ze allebei hele dagen thuis zijn.. Oh ja heb gister een camping geboekt! Mijn man kan écht geen vrij krijgen deze zomer. Maar de kids zijn 2 maanden thuis (2 mnd schoolvakantie hier) en ik moet er dan toch echt ff tussenuit. Heb dus een simpele, gezellige boerderijcamping gevonden in de buurt (10 min. van mijn man zijn werk, kwartiertje van ons huis) en daar ga ik dan met de kinderen een weekje staan, grote tent mee. Mijn man komt dan uit z'n werk 's avonds, en heel mss af en toe een keertje tussendoor als ie tijd heeft. Heb er wel zin in om er iig even uit te zijn, en onze kinderen genieten echt onwijs van zulke simpele vakanties. 1 juli vertrekken we
Gejanne: Het resultaat is zeker super mooi geworden, zal proberen (als ik het niet vergeet ) een foto te maken en te plaatsen. Heb je meteen een ideetje voor jullie nieuwe huis Ellen: Ook lekker vroeg naar bed vanavond ! Bijzonder: Geniet lekker van je relaxte dagje ! Zon dagje heb ik morgen ook op het programma staan. Sahi: Oh absoluut, ze komt vrijdag bakkie koffie drinken en dan ga ik haar heel lang knuffelen. Komt goed. Balen van jullie brommer zeg, hoop dat je hem nog kan maken. En jij hebt toch ook volgende week de 20 weken echo ? Sorry hoor ben het weer vergeten, heb echt pap in mijn hoofd ipv hersens Female: Dat weet ik nog niet, heb ik nog niet aan haar durven vragen. Zie haar vrijdag en dan hoor ik het allemaal Kan me voorstellen dat het weer fijn is dat Kynan weer naar school is, haha is ook druk zo'n kleintje om je heen en dan helemaal als ze allebei thuis zijn. Ik was 4 dagen (bijna) alleen met Esmee (man was elke dag aan het werk) en vond het ook wel even weer fijn om weer aan het werk te gaan haha kan mama even bijkomen voor het volgende lange weekend Heerlijk joh dat je vakantie geboekt hebt ! Is voor kindjes ook het leukst lekker kamperen ! Gaan wij als Esmee en onze baby ook lekker doen hoor, hebben papa en mama ook beetje vakantie. Zo en weer aan het werk
@princi ow bij jullie gaat ie dus ook langzaam, had gehoopt dat ik nu ondertussen wel alles had ingericht maar valt tegen, de behanger kan pas op 25 juni dus nog 2 weken geduld. Veel beterschap voor jou.. @anz ik doe niet mee met buddyen hoor, ik heb mijn vriend die wel komt posten als ik hem dat zeg ( als het nodig is ). @sjoon en alle andere thx voor de tips omtrent laag ijzer, straks naar die dietiste volgende week naar de gyn. Mocht het erger worden bel ik de dokter op. @mariel slaap lekker alvast voor vanavond haha @ellenk werkse vandaag. @bijzonder wij krijgen de bugaboo van de ouders van vriendlief, kleuren ben ik nog niet uit. @sahi die brommer van jullie is echt wel populair haha, mooi dat je hem terug hebt gevonden balen dat ie kapot is nu... @female ow horeca is wel aanpezen in de zomer, kan me voorstellen dat hij altijd druk is. Mijn vriend is ITer dus die is altijd mooi op tijd thuis ( file's niet meegerekend ). Eens in de zoveel tijd heeft hij 24-uurs dienst dan kan hij altijd gebeld worden en werkt hij vanauit huis. Voor jullie dus aftellen naar 1 juli, word vast en zeker gezellig op de camping.
Een goedemorgen! Gisteren door die 20 weken echo al helemaal in die 20 weken waan, maar... SINDS VANDAAG BEN IK PAS ECHT OFFICIEEL 20 WEKEN!!! HOERA!!! Jeetje, ik dacht dat ik gisterenavond nog laat gepost had, maar Princi en Anz hebben dat nog overtroffen! En dan Sjoon een berichtje om 05:45!!! Wat deed je op dat tijdstip toch wakker, meis?! @Princi: Ja, wellicht is het projectie, ik weet het niet. Ach, maak me er verder niet druk om. Vond het alleen raar. @Anz: Oeh, dat lijkt me extra moeilijk! Dat jij het wel zou willen vertellen, maar vriendlief niet! Succes daarmee dus! Enne... Ik geloof dat je nu in ieder geval Sjoon als buddy hebt, niet?! Mooi zo! @gejanne: ik ken het hahaha. Leuk spelletje hè?! @Ellen: Werkze vandaag! @Bijzonder: Ja, bijzonder hè, hoe je nu al van die ongeboren kleine kunt houden?! De natuur is echt super mooi. Ik vind Cristian zonder h dus ook veeeel mooier, met h heeft het mijns inziens wat meer Christelijks... Enne... Kamertje, het zullen sowieso neutrale kleuren worden (mochten we een tweede kindje willen en dat blijkt een meisje te zijn, dat we het kunnen hergebruiken), verder eenvoudig, maar na vandaag weten we hopelijk meer! Enne... Rummikub, ik speelde dat dus vroeger altijd met mijn oma. Vind het nu echt nog net zo leuk! @Sahi: Ja, dat is dus echt typisch Nederlands om geslacht en naam geheim te houden. Vond het wel grappig, gisteren toen ik dus veel mensen in Nederland aan het bellen was, hoe die zich heel speciaal voelden dat ik dat al wilde delen hahaha. Heb ze maar in die waan gelaten... @Female: Nope, vind ik helemaal niet jammer, sterker nog, ik vind het zelfs leuk om nu al te kunnen delen. Naar mijn gevoel maakt het 't allemaal, ik weet niet, "echter". Enne, ja, we noemen onze kanjer echt Cristian, ZONDER H dus! Vertel het dus net tegen Sahi, maar wil het ook even met de rest delen: Hier in Spanje is het echt heel gewoon om geslacht en naam te delen. Vond het zo grappig gisteren toen ik veel mensen in Nederland aan het bellen was om het geslacht en de naam bekend te maken. Zij voelden zich dus echt heel speciaal dat ik dat al wilde delen hahaha. Heb ze maar in die waan gelaten... Nou, wij gaan lekker ff buiten de deur ontbijten. Vandaag weer eens naar ons favo barretje daarvoor, is alweer lang geleden dat we daar zijn geweest! Fijne dinsdag allemaal! Tot later! Liefs, Caroline
female: mijn werkgever betaalt me gewoon voor mijn minimale contract uren. Nu wordt het met overuren gecompenseerd, maar hun zijn verplicht om mij voldoende werk te leveren, dus daar wordt nu aan gewerkt. ook opgelost toch, met de vakantie. Wel jammer dat hij geen vrij kan krijgen. mariel: ik heb de 20-weken ook de 14e. die brommer: t contactslot is eraf getrokken, draadjes doorgeknipt. t brommertje was perfect in orde, dit kost weer veel geld, kan er zoooo boos om worden (vooral nu met die hormonsters). worst: ja dit was weer een andere, die hadden we in perfecte staat gekocht, zodat hij er niet elk weekend aan hoeft te klussen. en nu dus weer stuk... we gaan de wijkagent maar weer aanspreken en aangifte doen van diefstal en vandalisme. maar daar schieten we natuurlijk ook niks mee op. de fietsen laten ze braaf staan, maar die brommers... caatje: grappig hoor, zou voor ons ook wel speciaal voelen als iemand het met ons zou delen. wij gaan ook voor een neutrale kamer, we willen het hergebruiken voor de eventuele volgende kindjes. En ik vind het mooier. Ben niet van het roze of blauw (nu dus roze), wil wel dat je ziet dat ze een meisje is, maar niet te overdreven hoor. all: laat beginnen vandaag, maar nu moet ik toch echt maar eens wat gaan doen!
@ Sahi: Jeeetje alweer gejat joh. Gelukkig is hij wel terug, kapot dan wel Grrr... @ Female: Oh dat lijkt me vreselijk om een huilend kind achter te laten op school! Kan me wel voorstellen dat het druk is om ze allebei een week thuis te hebben! Wat een super leuk idee die vakantie op de camping. Zo ben je er toch even uit met de kids. Leuk hoor! Hopelijk kan je man ook veel komen. @ Worst: Leeeeuk een bugaboo! Wij hebben een zandkleurige met zwarte kap. @ Caatje: Inderdaad, en de liefde wordt met de dag groter Ja precies met een H is het wat meer christelijk, vind ik ook. Weet niet of het zo is hoor hahaa. Fijne dag ! Hier staat een 2 jarig meisje in de kamer te dansen en te springen op een muziek dvdtje met kinderliedjes. Zoo schattig.. Betrap mezelf er wel op dat ik steeds aan het meezingen en meeklappen ben haha .. ergens ook wel weer schattig. Zo, net pas ontbeten, wel 1 sinaasappel haha ! Net een wasje aan gezet en ga zo even stoffen hier beneden.
Sahi: Leuk dat we samen de echo hebben !! Spannend hè ?! Heb er ook echt zin in ! En kan met voorstellen dat je boos bent hoor, mensen moeten inderdaad met hun poten van andermans spullen afblijven. En dat vernielen meteen, echt reuze irritant ! Hoop toch dat de kosten een beetje meevallen Bijzonder: hahaha sta hier zelf ook regelmatig mee te zingen en klappen met Kabouter Plop. Esmee is helemaal gek van Plop en heb een dvd met allemaal videoclipjes gekocht nou dat is toch wel zo geweldig. Schattig hè hoe ze dan kunnen dansen, echt zooo ontzettend genieten vind ik dat. Veel plezier !!! Heb niet zo'n zin vandaag, maarrrrrrr morgen lekker vrij en dan nog 1 dagje werken en dan zelfs 5 dagen vrij en dan dinsdag de echo !! Woehoe !! Ben echt niet ongeduldig echt niet
Ik had heel veel getypt en op iedereen reactie gegeven maar toen klikte ik met mijn domme hoofd alles weg :x Dus sorry dat ik niet alles weer overnieuw type! Jeetje, heb een hoop gemist hier!! maar na 4 dagen werken gelukkig weer 2 daagjes vrij Ben blij dat ik eindelijk eens lekker niks kan doen, want ben veel te druk geweest. Ik las vandaag in een zwangerschapskalender-mail dat ik nu zo rond de 7 kilo zou zijn aangekomen. Dus ik ben weer helemaal gerust gesteld dat ik toch best nog wel gemiddeld ben qua aankomen maar jeetje... wat kan zoiets met je doen he. Als jeje hele leven al in strijd bent met kilo's.. en in een keer is het normaal zoveel aan te komen. Echt even knop omzetten. Maedra.. jeetje, het gaat dus eigenlijk beter dan er in eerste instantie gedacht werd. Ik duim dat het goed blijft gaan! Wat een vechtertje!! Gejanne: het heeft echt iets bijzonders he, het geslacht niet willen weten. Ik ben er steeds enthousiaster over. Zo leuk om er naar uit te kijken! Nu ga ik babyboom terug kijken. Heerlijke serie!
Tja, er zijn mensen die willen dat we af en toe om 7 uur beginnen met werken! haha morgen weer zo vroeg, en dan donderdag om 8 uur. maar heb deze keer wel vrijdag vrij! HEERLIJK (nu nog hopen op een beetje mooi weer...)
@female: onverwachts een middagje vrij is idd wel lekker. en was blij ook, dat ik niet door de bui naar huis toe hoefde rond 5 uur! @anz: gejanne zoekt nog een buddy geloof ik?? en anders vang ik je op hoor!
@ Mariel: Jaaa Plop vindt dochter hier ook leuk ! @ Fleurop: Oeps, ik heb dat ook wel eens gehad, heb dan echt geen zin om alles weer te typen haha ! Whoehoee, net koekjes gebakken. Moest wat restjes marsepein opmaken. Ze zijn niet perfect, maar wel schattig en erg lekker. Citroenkoekjes dus, met marsepein. @ Caatje: Jij al wat gebakken ?? Ga even koffie drinken Met een koekje!
Bijzonder: Hmmm mijn appeltje is ineens een stuk minder aantrekkelijk nou Die koekjes zien er veeeeel lekkerder uit !!!