Gejanne; buddy! sahi; Ze kunnen echt niet van jullie spullen afblijven he?! woon je in de bijlmer ofzo Female; de scheurkalender is een feit hoor haha iedere dinsdag en vrijdagochtend mag uk er een voor mama scheuren Bijzonder; die koekjes....*kwijl* ! Emma; goedzo!! en dat met een zwanger geheugen haha Worst; oohh balen! t zit je niet mee he hopen dat t diet goed werkt.. Nog meer prikken zou voor jou helemaal geen pretje zijn caatje; op de foto zie k 3 onderdelen? De autostoel is anders dan t stoeltje op de wagen toch? En de reiswieg.. t word hier niet aangeraden om met je beeb te wandelen terwijl het in de maxicosi zit.. Alhoewel t wel makkelijk is leuke wagen trouwens(nog nooit gezien)
Hey dames, Over het algemeen valt het allemaal mee, het is alleen de lekkere dingen die ik niet meer mag. ( en daar heb ik juist allemaal trek in ) Ook in dit menu maar een x fruit terwijl de dagelijkse hoeveelheid 2 is maar goed ik eet nu ook niet elke dag 2 stuks fruit. Worstenbrood heeft bijv 26 koolhydraten ( kan dus niet als tussendoortje want dan mag ik max 20 ) maar als ik hem als ontbijt zou pakken is het weer te weinig voor mijn dagelijkse hoeveelheid. De aantal GR die erachter staat moet ik dus afwegen ( het toetje met Ranje onderin van Mona bijv is 125 gram en dan komt deze boven de 20 koolhydraten uit.. ) Net klaar met een dagmenu 1: Ontbijt max 35 1 snee bruin brood 16 kaas 0 halvarine dieet 0 ontbijtkoek 12 glas volle melk ( 150 ML ) 7 Totaal 35 Tussendoortje max 20 Banaan ( 90 GR ) 14 Totaal 14 Lunch 2 snee bruin brood 32 halvarine dieet 0 snijworst/kaas 0 glas volle melk ( 150 ML ) 7 Totaal 39 Tussendoortje max 20 Evergreen ( 1 koek ) 14 Totaal 14 Avondeten max 50 Gebakken aardappel ( 150 GR ) 24 Vissticks ( 3 stuks ) 10 Bonen ( 75 GR ) 3 Ketchup 0,5 Mayonaise 0 Totaal 37,5 1,5 uur na de warme maaltijd max 20 Mona Toetje met Ranja ( 100 GR ) 20 Totaal 20 In de loop van de avond max 20 MiniMars 17 Totaal 17
Ja veel ste gezond haha... Ons kind weet niet wat haar overkomt denk ik ... Nu nog minstens 15 weken volhouden... Dan zit ik op 38 weken..
goedenavond, Hier een vermoeiend dagje gehad met een kleuterpuber in huis. Hij zegt op alles nee en heeft bovendien energie voor 10, ik heb nog geen eens genoeg energie voor mezelf. Maar goed hij ligt nu lekker te slapen. Morgen weer een nieuwe dag. Vrijdag komt het installatie bedrijf een paar leidingen weg werken in de toekomstige babykamer en dan kunnen we maandag gaan behangen. Leuk hoor. Donderdag al weer 24 weken wat gaat de tijd toch snel. @caatjem ik zal zo even de link hier neer zetten. Ik snap niet zo goed hoe je de bak om moet bouwen tot autostoel? Het lijkt mij eerlijk gezegt niet handig om dat elke keer om toe moeten bouwen. Dit is de link van de site Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin? @gejanne wij willen het geslacht ook niet weten. We denken allebei dat het meisje wordt maar het maakt natuurlijk niks uit een jongen of een meisje. Ben je er inmiddels uit welke wagen het word? @sahi babyboom gaat over 100 stellen die een kinderwens hebben. Deze stellen volgen ze dan 1 jaar. Er zitten stellen bij die al gelijk zwanger zijn maar ook stellen die ivf of een icsi behandeling ondergaan. Ik zit trouwens wel elke week weer te janken voor de tv zo zielig/aangrijpend sommige verhalen. Alweer de brommer gejat jeetje je zou ze toch ook .............grrr. @female oh wat vervelend om kynan zo achter te moeten laten. Maar het gewone leventje weer oppakken is idd wel erg lekker. @mariel wat leuk dat esmee dol is op kabouter plop. Fabian is helemaal gek van Bassie en adriaan. Het is ook leuk als je ergens op bezoek bent, zegt fabian ineens drommels, drommels en nog een drommels dan zie je mensen echt kijken zovan waaaattttt @emma joehoe gefeliciteed met je diploma.
mariel: klinkt druk, succes! emma: knap hoor! Wist niet dat het werk bij een bank zoveel theorie vergde! ellenk: ja echt butt. Maar we weten dat alles heel relatief is, dus hier komen we ook wel weer overheen. Alleen zo zonde van het geld weer... Ik ga zeker duimen, een 2e bezichtiging is goed nieuws!! worst: balen dat je zo moet puzzelen met eten! Ik snap dat je even down bent ervan, bah zeg, helemaal niet leuk! Dikke knuffel voor jou! o ik zie dat je alweer wat positiever bent, gelukkig! ooohhh geen worstenbroodjes meer! caatje: wij hebben een mutsy, ben er zo fan van! Weet alleen niet wat er allemaal bij jullie te krijgen is. lijkt me wel handig als een wandelwagen ook meteen een autostoel is, waren wij naar op zoek, maar niet gevonden. anz: als ik daar woonde begreep ik het nog, maar ik woon in een superrustig buurtje in Dordrecht (al is Dordrecht wel redelijk crimineel hoor). Ons volgene huis is zeker weten buiten de stad! lolly: heftig hoor, zoiets op tv! Maar wel mooi om te zien denk ik. all: hier zo lekker douchen en naar bedje. Mn buik jeukt opeens! Ik ben zoooo bang voor striemen :S Maar ja, het zij zo, het is voor een goed doel.
Ben opeens zooo moe, te verslavend bezig geweest met Rummikub denk ik (thanks Caatje ) Balen Worst, dat het eten zo lastig is nu! Gelukkig ben je al wat positiever! Emma, super dat je het examen weer gehaald hebt! Ellen, mn duimen zijn er bijna afgedraaid, ben benieuwd hoe de bezichtiging is verlopen (was vanavond toch geen zin om terug te zoeken!) Lolly, vind het wel leuk dat ik hier niet de enige ben die het geslacht niet wil weten vind het een echte surprise Nee, nog geen idee wat voor wagen we willen Sahi, balen zeg, dat je weer je brommer hebben gejat, al heb je hem wel weer terug! Blijf met je handen van andermans spullen Degenen die ik vergeet, sorry, heb alles vandaag wel bijgelezen, maar mn ogen vallen bijna dicht ... ben toe aan mn slaap Truste meiden!!
Goedemorgen! Jeetje Worst, wat een gepuzzel met eten zeg!! Ik heb even snel de samenvattingen gelezen, maar er blijft echt niets hangen *schaam*. Word ook constant gebeld op de centrale dus niet de ideale plek om bij te lezen hahaha
@ Mariel; Mss praat ik te makkelijk, ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar de uitslag lijkt me niet zo heel erg zorgwekkend. Omgerekend is het ongeveer 0.3 % kans dat het écht syndroom van down heeft. Maargoed, ik zeg al, weet er niet veel van, de artsen zullen haar vast goed begeleiden nu... Hoe dan ook, een uitslag van 1 : zoveel duizend blijft natuurlijk het fijnst... Kan me voorstellen dat het lekker is hoor,om af en toe even de boel de boel te laten om te werken. Ik werk dan niet, maar doe normaal wel vrijwilligerswerk enzo erbij, en omdat ik dat nu niet mag doen in de zw.schap is dat gewoon een beetje balen. Ja heb echt zin om ff weg te gaan, we vinden kamperen ook altijd echt super leuk!! @ Worst; Lekker dat ie meestal op tijd thuis is. Normaal is het hier ook goed te doen hoor, maar in de zomer is het echt bijna te gek, dan moet ik echt ff zien te survivelen . Komt goed. @ Caatje; nou maakt ook niet uit, is voor iedereen verschillend he . Kan geen advies geven over die wagen, ken hem nl niet... @ Sahi; wat balen zeg van die brommer! Wat een aso's toch! @ Bijzonder; ja is echt niet leuk om hem zo weg te brengen. Maar als school eenmaal begint gaat het gelukkig weer heel goed. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen Schattig zeg, klein dansend meisje Zalige koekjes weer, mooi!! @ Fleurop; leuk he babyboom! Vanavond alweer! @ Sjoon; werkze meid, zeker als je steeds zo vroeg op moet... Ja hier heeft het gister ook heeeeel veel geregend! ('s avonds) @ Emma; geslaagd! Gefeliciteerd, heel knap van je! @ Worst; Wat balen dat je je zo somber voelde. Is ook wel een aanpassing om zo erg op te letten. Wel goed dat je zo snel erna al kon schakelen en probeert er iets van te maken. Gewoon veel (dag) menuutjes maken en proberen heel creatief te zijn, hoe moeilijk ook, proberen om te zetten zodat het niet meer vervelend is. Succes en knuffel! Oh ja en maak je niet te druk over die 2 dagen in het zh. Mss is het juist heel fijn. Kun je rustig bijkomen en ze kunnen altijd wat helpen als er iets is, met de BV etc. Ik ben bij de eerste 5 dagen in het zh gebleven (dat is hier heel gebruikelijk) en heb dat juist als heel positief en relaxed ervaren! @ Ansz; oh ja had je echt al een scheurkalender gemaakt ja?! Whaha ik doe dat ook, samen knutselen met de kids, voor vakanties enzo. Onder het mom dat het leuk is voor hen, maar stiekem voor mezelf @ Lolly; ja het is echt lekker hoor als ie vrij is, maar ik merk toch wel aan mezelf dat ik vlotter en relaxter functioneer met meer dagelijkse regelmaat Jij ook veel sterkte, ook weer ff een drukke tijd. Slaapt ie smiddags nog? Zoja, probeer dan niks te doen. Niet gaan poetsen oid maar met een kop koffie en een boek op de bank bijv. Denk aan jezelf, daar wordt je een leukere mama van! @ LM & Zwangerschapsdementie; goedemorgen! hihi. Werkze!
Ach hou op!! Ik moest gisteren weer terug naar de winkel omdat ik net datgene vergeten was waarvoor ik ging.........*zucht*. Best vermoeiend hahaha
Goedemorgen dames Heb weer even bijgelezen... WEDEROM die brommer van Sahi gestolen... en weer kapot terug... 't Moet niet gekker worden. En Emma complimenten dat je het examen zo goed hebt afgelegd Lolly en een kleuterpuber in huis... vermoeiend niet waar? Duurt dat altijd een poosje? Of is het gewoon zo een dagje? In ieder geval succes! Worst... ik kan me heeel goed voorstellen dat je baalt van dat dieet, alles voor een gezonde baby zegt men dan. Ik hoop alleen niet dat je er teveel van gaat afvallen, je hebt de energie zo hard nodig. Gelukkig doen ze nog een meting volgende week, ben benieuwd wat daar uitkomt. Babyboom? Ik heb een paar keer gekeken, een keer zag ik een stelletje huilen onder een boom, de andere keer zag ik een jongen met kanker... vond het te depressief om verder te kijken. De realiteit is hard, maar gelukkig heb ik de keuze om te zappen. Caroline, ik heb vooralsnog geen verstand van kinderwagens maar het lijkt mij uit praktisch oogpunt niet handig om te moeten ombouwen voor de auto... Mits je misschien niet zo veel met de auto op pad gaat? Het model kinderwagen is heel erg leuk, had hem ook nog nooit gezien. Zoals Anz ook aangeeft wordt het afgeraden om met het autostoeltje/maxicosi te wandelen. Ik heb alleen nog maar donkere foto's op de iphone staan van de babykamer, de komende dagen maak ik nieuwe en zal ze dan in mijn album plaatsen. Ik moet nu aan de poets (poetsvrouw is op vakantie; ik doe toch iets verkeerd) en heb vrij. De allerlaatste zus van mijn moeder (er waren er 6 en helaas allemaal al overleden) komt vandaag naar ons toe! Ik heb haar al 10 jaar niet meer gezien, ze woont in Alicante en komt met haar nieuwe man (man nummer 5!) ... Superspannend. hier een behang foto
Wat een leuk behang!!! Wij hebben bewerkte muren en vriend wil deze niet glad maken Bij ons wordt dus 1 muur geschilderd.
Goedemorgen! Ik heb het vermoeden dat het nogal een lap tekst gaat worden, daar ik dus alles van gisteren weer terug ga lezen... *zucht* Sorry dus als 't veel lezen is... Ik heb echt weer heerlijk geslapen! Voel wel dat ik gisteren gezwommen heb, heb geen pijn ofzo hoor, maar voel gewoon dat ik oefeningen gedaan heb. Had daardoor niet zo'n zin om nu weer te gaan, maar denk dat ik het toch doe! Als ik in het water lig, vind ik het vast weer heerlijk! Wat betreft de kinderwagen, het zijn dus maar 2 onderdelen: op DEZE FOTO zie je beide onderdelen 2x afgebeeld. De bovenste twee afbeeldingen tonen hoe de wandelwagen (rechts) en buggy (links) er uitzien. De onderste twee tonen hoe de kuip van de wandelwagen (rechts) veranderd kan worden in autozitje (links). Het moet allemaal heel gemakkelijk zijn, maar dat wil ik natuurlijk wel nog een keer fysiek zien (en zelf proberen) voordat we definitief beslissen. Het lijkt mij in ieder geval ook erg praktisch om maar 2 onderdelen te hebben. @Naam en geslacht bekend maken: hier is dat dus echt heel normaal en ik merk dat ik het ook heel leuk vind om al te vertellen. Ten opzichte van Nederlandse vrienden voel ik me nu inmiddels wel een klein beetje schuldig, daar zij zich dus echt heel speciaal voelen, terwijl dat dus eigenlijk niet zo is... Is het heel erg dat ik ze in die waan laat?! @Sahi: Ik snap het natuurlijk dat mensen zich speciaal voelen, zo gaan wij er nu eenmaal mee om in Nederland. Ik had er alleen van te voren dus niet zo aan gedacht... Wat apart dat je dat in Nederland niet hebt kunnen vinden, een wandelwagen die gelijk ook als autostoeltje functioneert. Het lijkt mij in ieder geval ook super handig! @Bijzonder: ik heb dat dus ook, dat Christian mét een h christelijker is, maar het is eerlijk gezegd onzin. Cristian (zonder h) is Spaans en betekent dus precies hetzelfde als bij ons met h. lol Toch heb ik dat gevoel gewoon niet zo hahaha en dat vind ik prima! Enne... Dans jij maar lekker mee op die kindermuziek hoor! Dat doe ik ook en ik héb nog niet eens een kleine! Ben wel benieuwd wélke DVD je dus op had staan! Ik houd niet van marsepein, maar wat een prachtige koekjes zeg! Hoezo zijn ze niet perfect?! Ik zie er echt niets verkeerds aan! Behalve lasagne heb ik nog niets in de oven klaargemaakt... Weet nog niet wát ik klaar wil maken... En wat betreft die kinderwagen: túúrlijk issie veilig! Daar gaat het me niet om! Ik vraag me gewoon af of het echt praktisch zal zijn om maar 2 onderdelen te hebben (dus de kuip van de kinderwagen veranderbaar in autozitje) of dat het uiteindelijk een hoop gesjouw zal zijn... @Sjoon: Belachelijk tijdstip om te beginnen hoor. Maar lol tja, ik moet dat soms ook. Hoop dat het vanmorgen is meegevallen en geniet vrijdag maar lekker van je dagje vrij! Heb jij dat dan ook, dat je dan toch ook vroeg wakker zal worden?! @Emma: Gefeliciteerd met het behalen van je examen! Super tof!!! @Princi: Bedankt voor je reactie m.b.t. de kinderwagen. Ja, in de reiswieg kan de baby helemaal liggen, dat vind ik ook een must. En over het gemakkelijk veranderen, tja, dat wil ik dus nog een keer fysiek zien, maar ze zeiden dat het heel gemakkelijk is. Ben benieuwd... @Anz: Hierboven heb ik uitgelegd hoe je die foto moet zien. Het zijn dus echt maar 2 onderdelen! @Worst: Fijn dat je weer een beetje over je emo bui heen bent. Hoop dat je je een beetje kan vinden in het menu... Die bitterballen klinken wel helemaal geweldig!!! Heb ik nu ineens spontaan zin in! *zucht* Hoop dat we binnenkort weer naar Torremolinos gaan, waar de Nederlandse winkel is, zodat ik bitterballen kan gaan kopen! @lolly: Bedankt weer voor de link! Ik had die met Cristian nog niet geprobeerd en die naam blijkt dus supergoed te gaan bij onze voornamen! Hahaha, toch een leuke bevestiging! @Female: Hihihi ja, gelukkig zijn we allemaal verschillend! Dat houdt het leven tenminste interessant! @Goldduke: Wat een leuk behang! Het lijkt mij dus wel handig die kinderwagen. We gaan veel met de auto, maar lang niet altijd met dezelfde auto (vaak ook met die van de ouders van mijn lief of die van zijn zus), dus om een vast autozitje te hebben lijkt me dan ook niet heel handig... @Wandelwagen/autostoel: Ik heb hier trouwens nog nooit gehoord dat het niet aangeraden wordt om te wandelen met het autozitje... Heeft iemand daar info over, bijvoorbeeld een link ofzo?! Dat zou ik wel prettig vinden. Nou, ik ga even ontbijten en me dan klaar maken voor het zwemmen! Tot later! Liefs, Caroline
gejanne: ik hoop dat je lekker geslapen hebt LM: de centrale? Is dat je werk dan? ow erg he, dat vergeten steeds, om gek van te worden goldduke: lijkt mij dus wel handig om de wagen tot autostoel te kunnen ombouwen, mits het niet te veel werk is. Wij gaan heel veel met de auto weg en dan kan je vanuit de auto meteen met de wagen weg zonder te veel gedoe. leuk dat familie bezoek! En een leuk behangetje. caatje: nee hoor, is niet erg als ze in die waan blijven. en je hebt ze in NL wel, die autostoel en wagen in 1, maar dat was een beetje buiten het budget. En toen vonden we een andere mooie wagen en vonden we het wel prima. all: we zijn hier al uit de naam, maar nu opeens vraag ik me af of we haar meerdere namen willen geven. Vroeger wilde ik dat nooit, ik heb zelf meerdere namen en vond het totaal niet belangrijk. Maar nu vind ik 1 naam ook maar zo alleen. Maar dat is nog lastiger, vernoemen of niet? Als we vernoemen, moeten we uiteindelijk alle kindjes naar alle opa's en oma's vernoemen en dat wil ik ook weer niet. Maar ik wil ook niet 1 iemand voortrekken (die we speciaal vinden) en de rest niet... Maar we hebben nog eventjes, en de roepnaam is al duidelijk, dus dat scheelt een hoop vanmiddag 16.30 naar de VK, eindelijk! Wil heel graag wat tegen het maagzuur! en we hebben gisteren de eerste nieuwe striemen ontdekt. Ik vind het een beetje jammer, vriendje vindt het niet erg, hij vindt het juist bijzonder wat mijn lichaam allemaal doet om ons kindje te laten groeien. Ik vind het ook heel speciaal, maar voel me wel een beetje een fabriekje, hihi
Ellen: Super dat die mensen voor de tweede keer komen kijken, ga heel hard duimen ! Worst: Jeetje meis wat onzettend klote voor je, kan me voorstellen dat je daar goed van baalt ! Je hebt gelijk dat je aangeeft dat ze je dan ook maar eerder moeten inleiden hoor ! Dikke knuffel voor jou ! Caatje: Gave wagen hoor ! Wordt het ook die kleur ? Maxi-Cosi products - nl-nl Hier de link van maxi-cosi waarin ze adviseren niet langer dan 2 uur achter elkaar je baby in een maxi-cosi te laten zitten. Bijzonder: Gefeliciteerd met je Philips Airfryer ! Gaaf joh zo'n ding ! Lolly: Wat grappig dat Fabian drommels drommels zegt hahaha kan me voorstellen dat mensen raar kunnen opkijken, heerlijk vind ik dat ! Goldduke: Wat een gaaf behang ! Erg mooi ! Sahi: Succes bij de vk ! Probeer lekker beetje te smeren, heb begrepen dat die bio olie goed kan werken tegen striemen... maar heb erg zelf geen ervaring mee. haha je lichaam is ook een klein productie fabriekje nu Heerlijk geslapen ! Esmee werd om 7.15 wakker, even lekker bij mij in bed genomen en hup baby tv aan en zo kon mama nog lekker doorslapen tot 8.45 !!! Heerlijk !!! Nu even boodschappenlijstje maken, en dan op mijn gemakkie lekker boodschapjes doen en vanmiddag nog even dorp in voor verjaardagskadootje. En tussendoor nog even huisje soppen. Heerlijk dagje zo, fijne dag meiden !
LovingMom, wat doe je precies voor werk!? Werkse iig! Female, heerlijk zeg, dat jullie al bijna naar de camping gaan! Voor kids is het vaak helemaal niet belangrijk waar ze zijn, die vermaken zich al snel! En fijn als je man op die manier vaker bij julllie kan komen! Goldduke, wat een leuk behang! Wij doen niks aan de babykamer, aangezien we dat 3 jaar geleden hebben gedaan en de baby waarschijnlijk geen eigen kamer krijgt ivm ruimtegebrek Kunnen we er in ons evt. volgende huis helemaal voor gaan voor de beide kids Caatje, zwemmen is heerlijk, vind het aankleden alleen altijd zo'n drama Maar het houd je wel fit/in beweging! Mooie wagen trouwens, waar jullie zin in hebben! En de naam Cristian met een h christelijker, daar zou ik dan weer niet bij nagedacht hebben (en dat ook helemaal niet erg vinden haha!!) Sahi, ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort! Ik was namelijk gisteravond vergeten dat ik nog een was in de wasmachine had zitten, die ik dus nog lekker om half 12 mocht ophangen En dan is het zo vroeg als je wekkertje weer om kwart over 6 gaat Maar vooruit, ben weer op mn werk, nog tot half 1, daarna is het heerlijk lang weekend!! En vernoemen, tja, bijna niemand doet het meer naar mijn idee, wij zelf wel! Onze zoon heet naar mijn schoonvader, zelfde namen alleen de roepnaam is dan geen Jan Deze uk zal naar mijn vader of naar mijn moeder en overleden zus genoemd worden! En dat niet iedereen aan de beurt komt, dat zij dan zo! Iig al fijn dat de roepnaam bekend is, vind ik nog een drama. Voor een jongen zijn we er wel zo'n beetje uit, maar voor een meisje vind ik het een stuk lastiger! Succes bij de vk! En dat maagzuur, vervelend hè? Bij mij helpen gelukkig Rennies voldoende! Mariel, heerlijk zo'n dagje tussendoor! Geniet er van en succes met soppen! Ik mag vanmiddag ook weer All, ik ga nog even snel verder werken! Gezellig druk weekend voor de boeg, morgen dagje naar mijn ouders, vrijdagmiddag koffie leuten bij mn vriendin, zaterdag jaarmarkt in de buurt en maandag hele dag naar goeie vrienden met een ander heel goed bevriend stel! Gezellig alle kids bij elkaar, heb er nu al zin in Maar eerst nog even werken!
goedemoggel! Worst.. dikke knuf meis... gatsie... Ik hoop dat volgende week met curve prikken het toch anders blijkt te zijn. Maar hoe een dooddoener ook... Het is echt voor een goed doel. Mijn moeder heeft door niet opgemerkte zw suiker een kindje verloren! het dieet lijkt wel een beetje op mijn punten dieet toen ik weer eens aan het lijnen was. Eigenlijk ben je een beetje bezig met het Atkins dieet (of hoe heet dat ook al weer met alleen maar vetten en zonder koolhydraten?) Wandelwagen/autostoel. Mij lijkt het ombouwen ook niet echt makkelijker dan gewoon het kind verplaatsen van de een in de ander. Maar ik kan dat nergens op baseren want ik heb het beide nog nooit gedaan Mijn vriendin wilde haar zoontje wel 3 dagen te leen geven om te oefenen.. baby ruil... hahaha... laten we maar eens beginnen met een paar uurtjes.... Als we ergens samen zijn wordt het kind ook al standaard in mijn schoot 'geworpen': Hier ku-j oefenen Wij nog steeds geen naam. Nog steeds shortlist van 5! Goldduke... mooi behang. Hier ook bewerkte muren dus dat wordt verf met stickers... Striemen... nog niet... maar ik ben in de jaren ook zo vaak dik en dun geweest dat mijn huid wel elastisch is (hoop ik! ) Huis: bezichtiging gisteren ging goed. Waren nog steeds enthousiast. Ze gaan nu voor de financiering kijken en komen voor volgende week dinsdag erop terug. ik heb ook liever dat ze nu hun financiering gaan uitzoeken dan dat ik dat weer als ontbindende voorwaarde in een voorlopig koopcontract zou moeten zetten. Dan weten we meteen ook beiden waar we aan toe zijn en dat ze het ook kunnen betalen wat ze gaan bieden. Nog afwachten dus... maw blijven duimen jullie! Zo nu maar weer eens aan het werk. Nog 2,5 uur en dan komt zaagmans al weer. JiPPiE Laterrrrrrrr
Sahi: Moet je bij een 2e (of 3e) naam altijd echt vernoemen eigenlijk? Heb er geen verstand van hoor. Maar als je een tweede naam gewoon leuk vindt, zonder dat ie ergens uit je familie komt ofzo.. dan is dat toch ook prima? Gejanne: ook wij doen nu nog niks aan de kinderkamer. Wij gaan verhuizen in november, dus een beetje zonde. In het nieuwe huis kunnen we ons inleven!!! En tegen die tijd weten we natuurlijk ook wat het wordt. Hoewel ik nu al weet dat de kamer groen/wit gaat worden. Caatje: ik moet ook altijd nog een keer aan zwangerschapszwemmen doen. Maar het is maar 1x in de week en ik kon steeds niet. A.s. maandag kan ik wel en ga ik een poging wagen! Ellen: spannend met je huis!! 2e keer kijken is natuurlijk wel positief Stel je hebt kopers.. wanneer zou je dan willen verhuizen? Voor de baby komt.. of daarna?? Of tijdens Worst: wat een gedoe met dat eten zeg. Pff. Met dat schema wat jij hebt gemaakt viel ik een jaar terug zo'n 10 kilo af. Maarja.. ik was dan ook echt te zwaar. Volgens mij kan jij geen kilo missen. Moet je wel letten dat je aan de calorieeen komt? Ik kan me namelijk voorstellen dat je niet teveel suiker mag ed., maar je zult toch wel verder normaal mogen eten zoals in zwangerschap geadviseerd wordt? In ieder geval fijn dat je je wat minder somber voelt. Leuk is het nog niet natuurlijk. Knuffel. Hier is alles goed! Ik merk dat een dag niks doen echt goed is voor me. Nergens last van. Terwijl als ik druk ben op mijn werk ik veel meer 'kwaaltjes' heb. Vandaag dus weer even lekker rust. Morgen weer aan het werk!
Gejanne: Klinkt al eens gezellig weekend ! Werkse en succes met soppen vanmiddag. Ellen: Dat zou echt top zijn zeg als je 1 paar kijkers hebt gehad en meteen je huis verkocht hebt, ga heeeeel hard voor jullie duimen ! Fleurop: Geniet lekker van je vrije dagje ! Zo boodschappenlijstje is gemaakt, nu maar even aankleden (hoezo lui ) en dan boodschappen doen. We hebben trouwens een meisjesnaam !!! Hahaha zal je zien dat het een jongetje wordt en daar zijn we nog helemaal niet over uit... Ach nog tijd zat gelukkig ! Tot strakjes !
Mariel, wat leuk dat jullie de naam hebben!! Fleurop, goed rust houden dus Wij hebben de naam ook al, maar die hadden we al voor ik zwanger werd hahaha