Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja sorry ben nog niet helemaal goed wakker. Ik las je stukje later over nieuw en drong het pas tot me door.

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    lol dat kan wel eens gebeuren! ;) No problem hoor. :)

Als we de wagen getest hebben, laat ik het jullie hier zéker weten!

Mmmm nu lekker even genieten van mijn boterham met homemade eiersalade! :D Smakelijk!

Liefs,
    Caroline

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zo controle bij de vk was weer helemaal goed.. Kleine stak zn billen nog ff links tegen mn buik aan tijdens het voelen :D bloeddruk 90/50 dus lekker laag :)
    mag een week voordat we op vakantie gaan voor de echo omdat ze willen weten of mn placenta nu nog steeds voor de uitgang ligt..
    K ga duimendraaien, hoop dat ie lekker naar achter is gaan liggen:)

female hoe laat heb je de 20w echo?? hoop dat je een paar mooie plaatjes meekrijgt en dat JULLIE kunnen zien wat t word ;)

4. Female

Female Niet meer actief

@ Ansz; haha overduidelijke plaatjes post ik natuurlijk niet :D:D
    Om 11.40.
    Nog eventjes dus, zo spannend...

@ Fleurop; ja iedereen weet wel dat we het weten, maar we vertellen het niet, zeg maar... Laat ze maar raden :D
    Hebben we vorige 2 x ook zo gedaan, en het is echt leuk als iedereen gaat raden en zijn voorgevoel uitspreken, terwijl alleen wij zelf het echt weten. Echt een geheimpje samen zeg maar ;)
    Dit keer is het natuurlijk lastiger, want wij zijn in ons gezin heel open naar de kinderen en betrekken ze bij heel veel dingen. Maar nu moet ik hen natuurlijk niks zeggen, want ze worden ouder en wijzer, en anders vertellen ze het natuurlijk aan iedereen :D

@ Lolly; weet 't niet meer precies, volgens mij idd 2007...

@ Mariel; ja was echt relaxed gisteravond dankje :)
    Gelukkig dat je vroeg sliep, 5 uur is écht geen tijd! :$

Nog 3 kwartier, dan gaan we. Heb Celeste ook naar de onthaalmoeder gebracht. Werkster is nu mijn huis aan het poetsen, dus als we straks terugkomen is alles weer schoon :) Zo luxe!

Ga samen met Jur nog ff buiten een kop koffie drinken, tegen de stress haha

Tot straks lieve meiden!

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Het lijkt mij een ontzettend handige kinderwagen, kleurtje ook erg mooi.
    Female: Veel plezier !!

Tot strakjes, ik moet om 15.00 uur bij vk zijn.

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Female: En? En? En? :D :D :D

7. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi :D

We zijn terug en... Alles was goed!! Ik ben zo ontzéttend opgelucht!! Alles ziet er goed uit en ze heeft alle tijd genomen. Verteld alles, legt het super goed uit, ik heb zo'n fantastische gynaecoloog!

Ook nog een paar vragen gesteld over verloop vd ruggenprik etc. En ook dat heeft ze allemaal beantwoord, ik ben gerustgesteld! Het is dus zeker dat ik een epidurale ga krijgen, en ze gaan hem op tijd zetten. Verdoving gaat ook pas op 10 cm uit...
    Het komt allemaal goed!

Alleeen.... We weten dus nog niet wat het wordt!! Haha wie had dat gedacht. Ben stiekem een beetje teleurgesteld want was er helemaal van uit gegaan.. Maar het kindje lag echt precies zo dat ze er gewoon niet aan kon! Klein eigenwijsje! :D
    We moesten dus nog niet aan een blauwe/ roze babykamer beginnen!
    Ik vrees dus dat er nu toch een geslachtsbepalingsecho tussendoor moet, want ik ben nu zó nieuwschierig, en wachten tot de 30 weken echo is écht lang :D

Iig dus heel blij hier....!

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    female: goed zeg! Dat alles prima is en je zo'n goed gevoel hebt bij je gyn. Erg belangrijk! Jammer dat de kleine zijn geslacht niet wilde laten zien. Volgende keer beter. ;)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Female, fijn dat alles goed is! En dat ze zo de tijd nam voor jullie! Jammer dat je nu nog niets weet wb het geslacht :D.
    Nouja dan maar een extra echo ;)

10. Female

Female Niet meer actief

Bedankt meiden!
    Ja die gyn heb ik al 6 jaar, sinds ik hier woon. Ook omdat je hier elk jaar een uitstrijkje krijgt.
    En ze heeft de vorige zwangerschappen ook gedaan.

Heb net meteen gebeld voor een afspraak geslachtsbepalingsecho hier in de buurt :):) Kan volgende week donderdag om 20.00 uur terecht.
    Weer spannend dus!! :D

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Female: Fijn dat alles goed was bij de echo, en fijn dat ze je gerust heeft weten te stellen. Lekker eigenwijsje dus :D hahaha dat belooft wat voor de toekomst :D Leuk dat je snel kan voor de geslachtsecho, spannend joh !

Pff kan niet meer nadenken, weet niet wat ik heb maar alles wat ik typ lijkt wel chinees hahaha.... gelukkig bijna klaar met werken.

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wow female... dat is lekker snel... fijn dat alles goed was joh.
    Moest wel een beetje lachen. het kind denkt waarschijnlijk de rest van de wereld mag het ook niet weten dus... jullie ook niet ;) lekker eigenwijs dus al. Ik hoop dat het volgende week allemaal luid en duidelijk te zien is...

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @female: fijn dat alles goed is en nu kun je tenminste nog een keertje gluren. Blijft leuk die echo's, toch?

@anz: fijn dat alles goed was!

babyboom: heb net bij de herhaling meerdere keren zitten janken!!! Die man die alleen achter bleef, dat stel met die darmziekte, die vrouw die alleen voor haar kind gaat, dat stel dat een kindje verloor. Pfoehhh een beetje veel van het slechte... Ik heb wel even het filmpje online bekeken voor de uitslag van de zw-test :)

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Hahaha female! Jullie uk steekt een stokje voor jullie plannen, van hem/haar mogen ook jullie het niet weten :D
    super dat het kindje er helemaal gezond uitzag!

Lieke; viel t jou ook op dat ze bij die alleenstaande vrouw sandra beelden lieten zien dat er iets niet goed ging bij de bevalling?
    Op internet kan je de babykaartjes zien van de babyboombabys tot nu toe maar diw van haar staat er niet bij... Ik vrees t ergste!

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja volgens mij ging er iets mis en moest het kindje aan de zuurstof. Er werd ook iets gezegd van dramatisch moment. Ik durfde nog niet te denken dat hij het niet ging halen....

Ik dacht ook eigenlijk dat we die bevalling in de uitzending nog zouden zien: eerder werd die nl. aangekondigd:"straks..."

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb op internet gegluurd en volgens mij is alles ok met haar zoontje.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sjiezus...ik heb ook babyboom ff terug gekeken. Wat heftig allemaal en wat een wonder dat ik dan gewoon gewoon zwanger ben geworden. Poeh.

Verder had ik vannacht (ja ja ik kon dus niet slapen) een heel bericht getypt maar dat ging helaas ergens in een klikje verloren. Ik ben nog steeds goed beroerd van de verkoudheid en ik laat het hier ook maar weer even bij.

Tot later!!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    all: thnx voor de 20-weken felicitaties! Wat gaat het voor het gevoel hard ineens! Maar de 2e helft duurt gevoelsmatig natuurlijk veeeel langer ;)

ellenk: nee, is voor jezelf al moeilijk voor te stellen, laat staan voor die kleintjes. Ik was 8 toen mn jongste broertje kwam en toen snapte ik het allemaal wel, maar toch was het niet de levende pop die ik me had voorgesteld, hihi.

@buikfoto's: ook weer even aan denken.

caatje: ziet er mooi uit toch?

female: ow koffie kan ik echt nog steeds niet goed hebben, drink hooguit een bakkie per dag omdat mn client het dan heeft klaar gezet, maar verders weinig... en ik was er altijd zo gek op!
    wat fijn dat alles goed was!! Jammer dat hij/zij niets liet zien, verlegen kindje?
    fijn he, zo'n aardige gyn? Ik krijg mn 20-weken ook bij mn favo gyn :D

all: mn werkdag overleefd, maar ga verder vandaag dus echt niks doen! Voel mn banden echt en ik heb niet eens lichamelijk zwaar werk gedaan.
    zit nu nog op vriendje te wachten zodat we kunnen gaan eten, maar als hij niet opschiet begin ik alvast, HONGER!
    En de kleine weet me nu wakker te maken uit mn slaap. Ik slaap van mezelf al licht, dus nu wordt ik wakker bij elk rommeltje. Maar ik val gelukkig ook weer zo in slaap. Goede oefening voor straks ;) En sowieso is het een drukte van belang bij ons, want de katten kunnen in en uit lopen wanneer ze willen, dus ik wordt door meer dingen afgeleid dan alleen de baby.
    Ach, heb er geen last van ;)

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,

Zo...dagje niet bijgelezen en er wordt zoveel gekletst, even paar reacties, ben te moe om overal op te reageren:

@Caatje: heb de betekenis opgezocht, ben zelf gelovig, dus vind het wel een mooie betekenis ;) (vandaar dus dat dat christelijke mij niet zou hinderen!)

@Female: het blijft dus nog even spannend wat voor geslacht jullie kindje heeft, hopelijk kun je het binnenkort zien!!

@Babyboom: heb eerlijk gezegd alleen de eerste uitzending nog maar gezien, denk dat ik ze wel terug ga kijken, maar klinkt allemaal wel vrij heftig! Tijdens het eerste seizoen was ik volgens mij zwanger van onze eerste, dat vond ik toen al best vreemd voelen, zag je gewoon een bevalling en ik was daar nog helemaal niet aan toe :)

@All: heb heerlijk rustig dagje bij mn ouders gehad! Hele dag weinig gedaan en toch moe ;) Net ff mn haar laten knippen bij zuslief, dat zit ook weer een beetje in model!
    Vanavond maar vroeg naar bed denk ik (hoewel daar in de praktijk meestal weinig van terecht komt hier!)

Morgen weer naar de VK, toch altijd weer leuk om het hartje te horen en even te horen wat de VK er van vind! Zoonlief staat altijd te stralen naast het bed dan, hij vind het echt geweldig! Altijd als we in de buurt van de VK rijden zegt hij: Mammie, baby luisteren? Hij vind het helemaal geweldig en heeft al hele verhalen tegen de kleine, inclusief kusjes en knuffels :)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hee meiden
    Weekend ! Jeej !
    Afgelopen 2 dagen gewerkt. Vanmorgen op mijn werk werd ik helemaal niet goed joh, kon nog op tijd de wc halen en kotste (sorry voor mijn taalgebruik) alles eruit. Ben wel gewoon blijven werken en nu gaat het wel weer! Weet ook niet wat het was.

@ LM: Haha had je geen boodschappenlijstje gemaakt? Ik kan echt niet meer zonder lijstje.. ben zo vergeetachtig geworden.
    @ Babyboom: Geen een keer gezien, ik ben een emotioneel wrak sinds mijn zwangerschap, dus ik zou alleen maar zitten huilen denk ik. Ik kan al janken als ik aan een bevalling denk.
    @ Goldduke: Super schattig behang. Lekker kleurrijk.
    @ Caatje: Inderdaad even gaan testen de kinderwagen. Het moet je wel bevallen. Haha nee hoor, niet erg dat je ze in die waan laat. Als ze een beetje nadenken begrijpen ze toch wel dat het misschien wel met de cultuur daar te maken heeft, toch?
    In meer culteren/landen is dat heel normaal weet ik.

Haha nu al meedansen, dan ga je echt een super mama worden. Ik had "In de manenschijn" opstaan. Daar worden op een kinderdagverblijf bekende kinderliedjes gezongen met muziek. Super schattig. Op you tube staan ook een paar filmpjes volgens mij.

Ja marsepein moet je echt van houden. Ik vind het heerlijk, met mate, dus ik eet niet zo een stuk marsepein zoals met sinterklaas ofzo. Ohh lasagne is lekker! Kom op, ga eens een taart bakken jij :D lekkere appeltaart ofzo!
    @ Sahi: Fijn dat jullie de naam al hebben ! Hier geen tweede naam. Hebben we bij de eerste ook niet gedaan en vernoemen vind ik wel heel mooi en bijzonder maar ik zou geen mooie namen van onze moeders naam kunnen maken denk ik. Jammer van de striemen. Mijn hele buik zit helaas nog vol van de eerste zwangerschap, zijn echt littekens. Bio oil heeft nij mij niet geholpen. Geloof er niks van met die cremes.
    @ Gejanne: Drukke dagen zo te lezen, maar wel leuk !
    @ Ellen: Wat goed dat ze gaan kijken voor de financien. Nou inderdaad, afzeggen wegens financien als je eigenlijk al hebt geboden is niet leuk. Spannend hoor.
    @ Naam: Meisjesnaam hadden we al toen ik zwanger was in september, wat een miskraam werd. Jongensnaam waren we nog niet helemaal zeker van.
    @ Fleurop: Geen idee, ik ben ook maar 1 keer geprikt tot nu toe. Misschien aan het eind nog een keer. Heeft zw.diabetes geen verschijnselen? Misschien dat ze dan extra gaan prikken.
    @ Emma: Heftig wat je verteld over die angsten ! Goed dat er een plan wordt gemaakt zeg ! Goed naar je gevoel luisteren he, en onthoud wat ze tegen he gezegd hebben! Gewoon bellen als je dat wilt!
    @ Female: Hmm die pizza ziet er lekker uit !
    @ Sahi: Gaviscon werkte bij mijn 1e zwangerschap erg goed! Ik had het drankje.
    @ Worst: Haha, sorry moest even
    lachen, ik zie het voor me hoe je 5 minuten naar die pizza zat te kijken.. knuffel meid !
    @ Lolly: Hele mooie buik !
    @ Anz: Heeeel mooi! ben jaloers dat je zo slank bent hihi.
    @ Mariel: Haha een broodje om 4.15 :D Wat een beroerde nacht zeg, bah.
    @ Female: Jeeeej, alles was goed ! Super zeg. Ohh wat balen van het geslacht. De mijne liet het ook niet zien bij de 20 wk echo. gelukkig hadden we al een geslachtsecho gedaan. Binnenkort even een afspraak maken voor een 3d echo, rond de 27 weken!

Pff zo dat was het volgens mij. Dat krijg je als je 2 dagen niet bent geweest haha. Heb in de tussentijd gewoon een rol pringels weggegeten .. oeps...
    Maar die moest toch leeg want ga er wat leuks mee knutselen voor vaderdag ( van mij dochter voor mijn vriend )

Morgen op kraamviste bij een vriendin. Kindje is nu een week oud, zo schattig !

Lenthe is zo bezig met haar "soesjoe" ( zusje ). Zooo schattig. Ze aait steeds mijn buik en geeft het kusjes, ze wast mijn buik in bad, en alle baby's ( ook babydieren bij de mama) zijn "soesjoes". Als ik iets voor de baby heb gekocht zegt ze gelijk "soesjoe" en wijst ze ernaar.. smelt..

Deel Deze Pagina