Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjoon: Hahaha dat zie je inderdaad niet vaak, hier in 't Gooi rijden er in ieder geval weinig boeren een Audi TT
    Gejanne: Fijn dat alles goed was bij de vk ! En zeker fijn dat je extra controle krijgt voor suiker, hopen dat het meevalt. Fijne middag !
    Goldduke: Ze heeft de uitslag al gekregen die was 1:238 maar ik weet niet of ze een punctie gaat doen nu, hoor het vanmiddag allemaal. En sterkte met je blaasontstekking !
    Sahi: Zo dat is lekker vroeg, ik om 09.15 uur.
    Ellen: Ik heb geen idee of ze verder gaan testen. Lijkt me ook ontzettend moeilijk zo'n beslissing...

Meisje op bed gelegt met zetpilletje, hoop dat ze beetje opknapt. Zo zielig hoopje is het nu.... Bah dan ga ik niet echt lekker weg morgen, ook al kan manlief prima voor haar zorgen maar ja als mama wil je dan gewoon bij je kind blijven... Hoop dat ze morgen beter is....

Ik voel hier trouwens onze beeb ook steeds meer en beter, haha af en toe schrik ik er gewoon van. Denk ik huh wat voel ik nou en dan besef ik oh ja dat is ons beebje :D

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    He dames,
    Ook hier weinig nieuws.
    Ik ga morgen naar Utrecht, dus dat word veel lopen. Ik zal waarschijnlijk doodop zijn en last krijgen van ischias... maarja, dat heb ik er wel voor over. Ik zie mijn broer weer na een langere tijd, dus dat is leuk. En verder gewoon vaak een terrasje pakken ;)

Ik moet weer aan het werk! Reageer later wel uitgebreider!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ff twee dagen niet geweest wat een gebrabbel !!
    lees dat het bij iedereen ok gaat of in ieder geval zijn gangetje

hier gister naar de gyn geweest en wat zal ik er van zeggen
    was gister echt klaar met de hele wereld ... en ik heb een uitbarsting gehad .. ai ai
    gesprek bij de gyn ik vond het niet zo werd er niks wijzer van en hij had niet eens mijn dossier doorgenomen .. moest maar een lijstje maken en na het gesprek knapte er iets .. ik was er zooooo klaar mee ... met alles ... uur later hadden we de controle bij de gyn en ik heb aangegeven dat het een KS gaat worden hoe dan ook ... heb er dus toch zelf voor moeten kiezen maar nu de keuze is gemaakt is het klaar ! ik wilde niet nog eens 4 weken piekeren .. was moeilijk maar er is rust .. noujaaaa als alles weer gezakt is dan
    met de beeb is alles verder goed bloeddruk 130/80 vond ik hoog maar ik was ook zoooooo emo ..
    geen formulier gekregen om suiker te prikken ! kan ik nog ff genieten van eten ... en over 4 weken afspraak ...
    na nog wat opmerkingen die ik gister nou net niet ff kon hebben ging het helmaal mis en kwam alles eruit ..
    vandaag wel gaan werken dat deed me goed ! en nu lekker naar bed .. straks tim ophalen bij mijn ouders en meer doe ik niet ook vandaag

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Emma een hele dikke knuf voor jou!

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma een hele dikke knuffel voor jou.

@sahi je mag me altijd sms-en hoor.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi meiden
    Vanmorgen op kraamvisite geweest bij mijn vriendin. Ohhh zo'n klein hummeltje met haar beentjes en kontje omhoog getrokken.. smelt.. Moest wel even slikken weer ( miskraam). Anders had ik nu ook zo gezeten.
    Verder ook rotnieuws over mijn schoonma gekregen. Wijd er hier verder niet over uit vanwege een meelezer maar is even afwachten nu.

@ Anz: Goed bezig geweest jij! Wij hebben ook een witte box, erg mooi.
    @ Lieke: Voor je eigen vader of als ideetje voor je man/vriend? Ik laat mijn dochter een mooie tekening verven en plak die op een lege rol pringles chips. Die vul ik met chocolade, is hij gek op. Denk dat ik er een badjas bij geef, die moet hij nog hebben.
    @ Female: Nou ja denk dat het 1 chipje per reactie was, waren een hoop reacties dus de rol was leeg haha. Gaat snel zo'n bus pringles, moet ze maar niet meer halen.
    Wat fijn dat de blauwe plek weg is! Ik zou de hulp nog lekker even houden hoor!
    @ Caatje: Als je gewend bent om naar een sauna te gaan, kan dat prima in de zwangerschap. Alleen als je het nooit doet, kun je het beter niet doen. Ivm je bloeddruk enzo geloof ik.
    Hier ook een voorliggende placenta, en gewoon sex :D Denk dat ze voor de uitgang bedoelen. Hier trouwens ook een laag libido... arme vriend.. haha.
    Hahah faalangst :D Kom op, ik help je er wel door! Wat wil je gaan bakken? Ja 19 juni is vaderdag. Ik en mijn vriend moeten allebei de hele dag werken helaas. Dus geen ontbijtje op bed.
    Hmm curry, zelfgemaakt? receptje? :D
    @ Sjoon: wat een gaaf cadeau voor je vriend! Ik ga voor de mijne een keertje een bungeejump cadeau doen denk ik :D Hij houdt wel van zulk soort dingen. We hebben ooit samen in Turkije paragliden gedaan ( van een berg af springen met een parachute) Jaa, dat heb ik ook gedaan, sta er zelf nog van te kijken.
    @ Ellen: Gaviscon koop je bij de drogist, in een flesje of pillen. Drankje werkt goed maar is VIES ! Hier helpt rennie goed. Heb het nog maar 2 keer nodig gehad.
    @ Koffie: De eerste maanden niet gedronken maar nu lust ik het weer. Alleen dat slootwater op mijn werk niet. We hebben zelf een koffiebonenmachine, en drink dan espresso, jammie.
    @ Lolly: Ik slaap ook heel licht helaas. Toen ik nog nachtdiensten had sliep ik ook nooit lang erna. Fijn weekend!
    @ Mariel: Fijn dat alles goed was met de baby! Jeej, op de helft. Veel plezier met je vriendin, heftig van die nekplooimeting zeg!
    @ Sahi: We zien je wel weer verschijnen. Succes bij de echo.
    @ Mariel: Ach zielig, beterschap met je meisje. Vertederend als ze ziek op de bank een dvdtje liggen te kijken he?
    @ Sjoon: Haha een boer in een TT :D Ik heb zelf een cabrio, peugeot 206 cc. Erg lekker met het dakkie open!
    @ Gejanne; Ook alles goed met de beeb, fijn hoor!
    @ goldduke: Oei, balen van je blaasontsteking. Hopen dat het snel over gaat nu. Vroeg jij daar laatst niet naar? Toen zei ik dat het misschien wel een blaasontsteking kon zijn. Weet niet meer wie dat was.
    Oehh lekker naar spanje, jaloers !!
    @ Fleurop: Veel plezier met je broer!
    @ emma: Relaxed meid... probeer het nu naast je neer te leggen! Omlaag die bloeddruk! Misschien wel goed dat alles eruit kwam eigenlijk.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Emma, dikke knuffel meid! Wel fijn dat je nu weer rust hebt door je beslissing!!!

Ik had aangegeven dat ik niet weer 2,5 uur wilde persen om vervolgens te horen dat het een KS werd. Nou zegt ze, dat is wel mijn werkwijze omdat door de kracht van de wee een kindje vaak nog draait.
    Nou dan gaat ze met haar werkwijze maar lekker naar een andere verloskamer, maar ik weiger 2,5 uur te persen :D

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Inderdaad LM, een uur is max ! Ik heb zelf ook 2,5 uur geperst en dat was een HEL ! Dan maar een keizersnede!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha LM ! Go girl! :)

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Dikke knuffel voor jou !
    Bijzonder: Ook knuffel voor jou, hoop dat het meevalt met je schoonmoeder...

Hahaha meiden toch, ik heb 9 uur :$ in een weeen storm mogen zitten (kreeg infuus met wee-opwekkers) toen er uiteindelijk voor een spoed ks werd gekozen. Dus ik zou erg blij zijn met 2,5 uur :D Maarrr ik zou dat nu ook echt niet meer pikken hoor zolang worstelen.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar komt bij dat een ks mij echt prima is bevallen (leuke woordspeling ;)) en dat ik zo weer voor een ks zou kiezen.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Weet je wat ik zo raar vindt, ik had een hel van een bevalling, erg pijnlijk, maar er is nooit gevraagd naar een ruggeprik of andere pijnstillers.. achteraf besefte ik me dat pas. Toch maar eens vragen bij de vk hoe dat zit..

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier wat het ook een heel gedoe en ik wil GEEN tang knip scheuren of wat dan ook ... het gebeurd niet ... dus blijft er weinig over !! en de vorge keer zat tim ook vast met zijn hoofd .. ik ga er allemaal niet meer op zitten wachten .. dan maar gepland !!
    nu dus rust .. smorgens met koffertje naar het ZH .. verdoving en kind er uit ..
    het is om nog meer redenen hoor maar ik ga hier niemand bang maken met verhalen !!
    bevallen kan best en het lukt iedereen .. maar voor mij zijn er grenzen

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dames,

Vergeef me dat ik niet zoveel meer meepost, zit hier nu ondertussen een week in de ziektewet en voel me alles behalve goed sinds ik aan dat dieet ben begonnen, een kilo afgevallen in 2 dagen en voel me aardig depri..
    Woensdag mag ik weer naar de gyn en dan alles maar eens op tafel gooien. ( al is het wel een andere gyn dan waar ik altijd kom, dus ik denk dat ze schrikt als ze me dossier ziet haha ).

Emma wat balen van Knol zeg, dikke knuffel voor jou hoor.. Zal zijn oren weleens omdraaien als ik hem zie..
    Mooie buikjes voorbij zien komen van enkele dames
    Blaasontsteking is zeker niet leuk dus hoop dat het snel weer wegtrekt.
    Caatje ben je er al uit met de kinderwagen ?
    Zieke meisjes las ik ook veel beterschap.

Fijn dat alle echo's en controle's weer goed waren..

Nou dat was het wel weer..
    Fijn om te lezen dat bij de meeste van jullie alles wel goed gaat.

Voor de dames waar het effe niet loopt, dikke knuffel van mij..

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: dat is zeker raar, ik heb op een gegeven moment wel om pijnstilling gevraagd en kreeg zo'n pompje. Begrijp ook niet waarom dat niet gewoon standaard wordt gevraagd bij het begin van de bevalling, kunnen ze ook direct alles klaar zetten. Er zijn helaas een hoop mensen die vinden dat vrouwen pijn moeten leiden voor de moeder kind band, nou sorry ik vind dat echt iets uit de middeleeuwen... Hoop dat het deze keer beter bij je gaat meis !
    Worst: Jeetje meis wat een ellende, heel veel knuffels voor jou ! Is het wel goed dat je afvalt eigenlijk ? Ik heb er geen verstand van hoor maar het lijkt mij niet de bedoeling of wel ? Nogmaals sterkte !

Morgen vroeg weg dus ben er pas morgen middag of avond weer denk ik, dus voor iedereen een fijne avond en dag. Vanavond finale X-factor !!!! Hoop dat Rochelle wint !!!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Worst: Dikke knuffel voor jou meis ! Vind het zo vervelend voor je, zou willen dat je lekker kon genieten. Ik ga duimen dat je je snel beter voelt !

Mariel: Jaaa finale, heb er nu al zin in. Ik ben ook voor Rochelle, vanaf het begin al.

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

worst beterschap.
    emma dikke knuf. en ik zou zeggen:gooi gewoon je emoties eruit. hoort erbij!

hier komt de hoofdpijn weer opzetten, en dus maar weer een paracetamol ingenomen. de tweede pas. dat is best veel al voor mij op 1 dag.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bijzonder: gaaf hoor, paraglyden. lijkt me wel mooi, maar ik denk als ik op het punt sta dat te doen dat ik heel veel kleuren in mijn broek heb !! haha

moet alleen ff een manier verzinnen om dat geld weg te sluizen zonder dat dat duidelijk is waarvoor het is! haha

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sjoon: Hihi ik heb gekotst in de lucht.. werd een beetje zeeziek.. boven de winkelstraat :O !
    Euhm.. af en toe meer pinnen met boodschappen doen?

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goeiendaagh!

Hier alles goed! Heerlijk ochtendje gehad, eerst bij mijn 3 kwartier zwemmen, daarna 1,5 uur in het SPA gedeelte! Zálig! :D

Daarna thuis lekker een hapje gegeten, niet teveel, want vanavond is er een uitgebreid menu! Kregen het gisteren al toe gemaild en het ziet er geweldig uit! :)

Moeten daar vanavond rond 8 uur zijn. Mooie tijd! Beetje tussen de Engelse en Spaanse etenstijd in! :cool:

@Babyboom: Okay, gevonden: Uitzending gemist | Babyboom Zal eens kijken wanneer ik er tijd voor heb om het te gaan bekijken. Ben erg nieuwsgierig nu!!! :D

@Sjoon: Ja, gelukkig hebben we het knuffelen nog! Maar toch vreemd hè, wat zo'n zwangerschap met je kan doen?!

@lolly: lol euhhhhh goeie vraag! Toen ik vroeg waar mijn placenta lag zei de gyn die ik toen had alleen maar "delante" (voor), niet precies waar ie ligt. Ik heb dus geen idee! Zet 't op m'n lijstje om de 22e te vragen bij m'n nieuwe gyn, die me de rest van de zwangerschap gaat begeleiden!

@Mariel: Gefeliciteerd met je 20 weken! Fijn dat alles goed was bij de vk!!! Balen dat je meisje ziek is! Hoop dat ze zich gauw beter voelt!

@Sahi: Ik weet dat seksen gewoon mag hoor. ;) Zei alleen maar dat ik niet zo'n zin heb sinds ik zwanger ben... :(

@Gejanne: Ik kom uit zuid Nederland, dus ook katholiek. Dat zal dus het probleem niet zijn bij de opvoeding. Wat ik lastig vind, is dat ik wellicht liever een religie-vrije opvoeding geef. Gelukkig zijn er inmiddels toch ook al scholen hier die niet puur katholiek meer zijn geloof ik. Goed informeren dus!

Enne... Echt waar, kwam de sekszin met 30 weken bij jou weer dubbel zo hard terug?! Ooooh dat hoop ik van harte! Kan ik mijn lief weer een beetje teruggeven! :D Net als jij doe ik het nu vooral ook voor hem en das toch niet hetzelfde (ook voor hem niet).

@Goldduke: Wat leuk dat je naar Spanje gaat!!! :D Er is hier vanalles! Waar precies ga je naartoe?! Spanje is namelijk nogal groot en het kan best zijn, dat de winkels die we hier hebben niet in het noorden zijn ofzo... Prenatal zit natuurlijk overal en Zara uiteraard ook! Daar heb ik nog niet gekeken, heb begrepen dat die best duur zijn...

@Ellen: lol jaaaah, ik ben nu ook kei benieuwd, maar ben bang dat 't er vandaag niet inzit! Vriendlief moest per se naar de pc winkel, voor mijn pc nog wel hahaha, die is al weken kaduuk, want daar moet iets nieuws voor gekocht worden. Nou ja, wilde hij dus per se vandaag in orde maken. Als ik me morgen na 't werk niet al te moe voel gaan we denken ik morgenmiddag wel ff kijken! :) Dus nog ff geduld! ;)

@Emma: Oooh, wat rot bij de gyn! Maar toch wel prettig lijkt me dat je nu definitief de knoop hebt doorgehakt. Enne... Volgens mij zijn die gyns wel 't één en ander gewend hoor qua uitbarstingen. ;) :) Dikke knuff in ieder geval!

@Bijzonder: Ja, dat had ik ook begrepen van de sauna, van het uitkijken in de eerste 14 en laatste 6 weken is volgens mij vooral vanwege de jacuzzi's, iets met dat die bubbels wat los kunnen maken (letterlijk dus). Weet niet of het echt waar is of fabel, maar heb 't vaker gelezen.

Ben trouwens toch wel steeds blij te lezen dat ik niet de enige ben met een laag libido. Voel me af en toe echt schuldig voor m'n vriend! Maar ja, we krijgen er wel iets heeeeeel moois voor terug! En zoals gejanne al zei, met 30 weken kan de zin zomaar weer dubbel zo hard terug komen! :D

Hihihi, ja, beetje faalangst heb ik wel ten opzichte van het bakken! Lief dat je me wilt helpen: :D Zeg ik geen nee tegen. Zou wel met een lekkere appeltaart willen beginnen. Heb je misschien een goed recept?

Curry avondje is bij Engelsen die hier ook in Jerez wonen. Ben vorig jaar voor het eerst geweest. Ze doen het voor een goed doel, dit is nu de 4e keer. De keuken wordt deze avond gerund door speciale curry koks. Heel bijzonder. Opbrengst van de avond gaat naar Gambia. Eten voor een goed doel, wat wil je nog meer?! ;) :D

@LovingMom: Hahahahaha, heerlijk dat assertieve! Ik heb nog geen idee hoe dat gaat bij een bevalling (newbe hè?!). Heb begrepen dat hier in Spanje vrijwel automatisch een ruggeprik gegeven wordt, weet toch niet of ik dat dan zomaar wil..... Of is dat wel een aanrader?

@Worst: Jeetje meis, zuur dat je je zo down voelt! Hoop dat deze nieuwe gyn je wat kan helpen. Is toch ook niet goed voor je gemoedstoestand als je je zo depri voelt. Wens je veel sterkte! Dikke knuffel!

@MooieVideo: Kwam deze vandaag via Facebook tegen en hij is echt mooi! Wilde 'm dus graag ff delen: YouTube - ‪Le meilleur mariage du monde‬‏ ORIGINEELSTE HUWELIJKSAANZOEK OOIT! Heb wel een traantje weg moeten pinken... :) ;)

Nou, ik ga nog ff bankhangen om voor te rusten voor mijn avondje uit! Zooooon zin in Curry! :D

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina