Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Ja afvallen lijkt ons ook niet goed...
    Hier zojuist even boodschappen gedaan, alleen het wc papier gedragen en meteen ontzettende pijn in mijn heup/zijkant rug.

Ik wil in ieder geval de vaste x-factor dames veel plezier met de finale wensen.. Ik denk dat adolicious gaat winnen maar ik hoop Rochelle.

En bijzonder moest wel lachen om je bericht dat je gekotst hebt boven de winkelstraat :D.

Caatje veel plezier met op de bank hangen..

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Caatje: Klinkt als een heerlijke ochtend! Hmm lekker appeltaart bakken met stukjes walnoot erin, veel kaneel en suiker!

Of deze is ook erg lekker:
    125 g boter
    125 g bloem
    150 g bruine basterdsuiker
    1 tl bakpoeder
    2 eieren
    100 g dadels in stukjes
    100 g walnoten in stukjes.

Alle ingredienten (behalve dadels en walnoten) mengen tot een deeg, daarna de rest erbij. 30 minuten bakken (ongeveer) op 175 graden in een bakvorm.

Ik ga je filmpje niet bekijken haha, weet nu al dat ik dan moet janken ;)

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Bijzonder: Aaaaah, wel kijken hoor! Is echt tof, met veel muziek en super mooi! Dit traantje wegpinken is meer dan de moeite waard!

Bedankt voor het recept!!! Ziet er super lekker uit! Zal eens kijken of ik morgen de inkopen al kan doen en dan zondag de taart kan bakken! Goed voornemen en heerlijk vooruitzicht! :D

@Worst: hou je taai meisje, maar ja, vraag bij het volgende bezoek aan de gyn wel ff goed wat nu het beste is!

Enne... Ben nu al wel klaar met bankhangen! ;) Inmiddels omgekleed, me mooi gemaakt en klaar om naar de curry avond voor het goede doel te gaan. Heb er zin in! (sorry.... :))

Ik ben er vandoor dames! De curry avond wacht op ons! :D Die mensen wonen echt in een schitterend huis in het centrum van Jerez, erg leuk om dus een avondje door te brengen. :D

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Worst: Oh jee dat is echt niet goed :( Sterkte ! Hoop dat het snel beter gaat.
    Hahaha lach je me nou gewoon uit? :D Heb wel een foto, kun je zien hoe wit ik was hahaha. Ik probeerde nog wel ta lachen voor de foto.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he worst meissie toch wat een "rot" zwangerschap heb je ook zo he ... elke keer is het wat !! gaat het net lekker met eten mag je niks .. joh dat afvallen is natuurlijk ook weer niks ... maar misschien zijn er extra dingen die je mag met niet zo veel suikers ... ik tel mee af naar woensdag..
    en geen die knol maar ene schop onder zijn ... hihi nee hoor hij heeft gelijk het is mijn beslissing maar ik wil liever dat iemand anders die maakt .. ik ben op zoek naar een soort goedkeuring maar waarom zou ik !!
    kijk uit met die pijn he ! klinkt als je bekken ...
    knuffie knuffie meis ... hoop dat je snel uit je dippie kan komen

bijzonder whahahaha kotsen boven de winkelstraat !! doe je lekker ... en mmm die appeltaart .. ik ruik het al bijna

zo dat klinkt zalig van het zwemmen en het eten mmmm gaat lekker zo te lezen haha
    uitbarsting hier was gelukkig niet bij de gyn maar thuis! ben snel naar boven gerend zodat zoon het niet zou zien .. kop in mijn kussen en lekker hard janken .. lucht zo op !!
    babyboom ... pak je zakdoeken erbij .. prachtige serie

sjoon beterschap met je hoofdpijn .. hopelijk werkt de paracetamol snel
    en idd bijpinnen dat geld dat valt niet zo op ..

marielle fijne avond !!

hier tim op bed heb vanmiddag van 1.30 tot 4 geslapen .. schrok zo laat pas wakker .. zal het wel nodig hebben !
    ga nu ook lekker bankhangen en wat zappen .. heb x factor niet gevolgd maar zal vast wel eens kijken
    heb al een fles alcoholvrije wijn klaar staan voor vanaaf ... zak ik eens lekker onderuit op de bank

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha die foto !! geweldig bijzonder !!

caatje smakelijk met de curry ! krijg er honger van haha

zo hier een hoosbui ....we kunnen bijna zwemmen in de straat

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb nog ergere, dat ik echt helemaal geel en groen zie .. maar die zijn echt te erg LOL !

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Showen !!!!!!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hahaha neeeeej die is ECHT te erg ...

Zo, kleine meid ligt flink te schoppen hier ..

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Showen !!!!!!:D

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hahaha ik ga eerst xfactor kijken en worstenbroodjes van bladerdeeg maken.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja hallooooooooo
    x factor duurt tot 12 uur !!!

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!!!

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar alles was SUPERGOED!!!!!!! We zijn zoooooo blij (dat ik jullie eigenlijk een beetje vergeten ben vandaag ;)) Ennnnnnnnnnn.............
    We krijgen nog een zoon!!!!!! :D :D :D

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat goed karine !!!! En weer een zoo , leuk hoor! Geniet ervan.

Slaap lekker allemaal!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Caatje; geen sex bij 'voorliggende' placenta.. Den dat ze dat een placenta bedoelen die voor de uitgang ligt.. Niet een die aan de voorkant zit :D
    mijne ligt voor de uitgang maar ik heb nog geen bloedingen of rare krampen gehad.. Ook niet na de sex, ga daar dus ook gewoon lekker mee door :)

sjoon; hahah miniferrari rijden!

Sahi; hahah yeah nog iemand met nestldrang!
    Ik ben normaal al erg netjes maar nu moet ieder plintje perfect stofvrij zijn en de was word iedere dag netjes weggewerkt.. Die kon k voorheen wel n paar dagen links laten liggen :D

Echos+controles; gelukkig allemaal positieve berichten!!

Worst en emma ; hele dikke knuffels van deze kant!!
    :(

Karine; Whoehioeeeeee weer een jongen erbij :D allebelangrijkste natuurlijk dat t allemaal goed is, Gefeliciteerd!!

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zo mijn wekkertje is al gegaan..

Na al dat geklus en geverf in huis, vandaag nog maar een dagje 'echt' werken!
    hierna nog maar 20 werkdagen te gaan :D

Fijn weekend iedereen!

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Super gezellig avondje gehad gisteren en heerlijk gegeten! Waren om half 1 thuis.

Daarna wel een beetje een rot nacht gehad, want onze schattige Luna besloot dat ze geen zin had om te slapen. Gelukkig was mijn vriend zo lief om bij de tweede keer onrust (lees: heftig blaffen) naar beneden te gaan, zodat ik in ieder geval wat kon slapen. :)

Pfff, ben nu toch wel een beetje moe... Hoop dat ik vanmiddag een beetje siësta kan houden, anders wordt 't weer geen Prenatal vandaag! :( ;)

Jeetje Bijzonder! Coole foto! Zo heb ik er ook nog eentje. Geen paragliden, maar skydiving. :D Zie bijlage. ;) Dat was mijn allereerste vrije val! Ik ben dus die in 't midden met 't roze helmpie. :D

@Emma: Ja, soms kan lekker janken gewoon heerlijk opluchten. Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! *hug*

@karine: Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed was!!! :D

@Anz: Tja, heel eerlijk, ik dénk dat de mijne dus aan de voorkant ligt, maar ik weet het niet precies. De gyn heeft niet de precieze locatie verteld. Alleen "delante" wat "voor" betekent. Zal 't de volgende keer (de 22e) eens preciezer navragen!

Nou, ik ben mijn ontbijtje klaarmaken om mee te nemen en dan zo dus naar de Yeguada! Wel weer zin in, alleen balen dus dat ik me nu een beetje erg moe voel..... ;)

Fijne zaterdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

18. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen, ik ga het even een beetje kort houden dit keer :)
    Heb wel alles gelezen!

@ Mariel; Heerlijk dat alles goed was!
    @ Bijzonder; ik heb er nog veel aan gedacht en mss dat ik de hulp toch nog even moet aanhouden tot de bevalling...
    Gaaf dat je dat gedaan hebt zeg, leuk met foto :)
    PS ik ga dat receptje van je snel maken! Als je nog vaker simpele bak succes-receptjes hebt mag je ze altijd plaatsen hier hoor :)
    @ Worst; in de ziektewet. Heb 't al vaak gezegd, maar jij + baby = belangrijker dan werk nu. Veel met je platte gat in de zon en goed voor jezelf zorgen! ;)
    @ Emma; ff vergeten maar was jij het nu die gister zo niet lekker in haar vel zat, na gesprek met de gyn etc.?
    Knuffel iig dan!!
    @ Karine; gefeliciteerd!!!

Kynan heeft een feestje van een vriendje straks dus lekker 4 uurtjes met dochter alleen. Zo ff een cadeautje halen nog.
    Wordt wat puzzelen komende dagen, want de auto staat bij de garage. Was van alles mis mee dus er zal wel weer een flinke rekening van komen :(. Grappig is anders...

Pap en mam en een oom en tante komen straks nog koffie drinken dus ga nog ff iets bakken straks.

Tot later, geniet van de zaterdag!!

Liefs

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    wauw wat een colle foto's zeg!!!

Meiden met goede echo's: fijn dat alles goed was!

@worst: balen meid dat je je zo slecht voelt. Ik hoop dat de gyn een oplossing heeft want zoveel afvallen met jouw gewicht klinkt niet echt goed.

Bedankt voor de reacties op mijn vaderdagcadeauvraag. Het ging om het cadeautje voor mijn vriend. Ik ga sowieso iets knutselen met Maud, maar wil er wel nog een cadeautje bij doen...

Bevalling: ik zag daar laatst wat reacties over voorbij komen. Ik vond het vreselijk en twijfel nu dus serieus over een ruggenprik. Ik zie er ook meer tegenop dan de eerste keer. Hopelijk kan de yoga daar nog verandering in brengen...

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Anz: Werkze! Het is toch slecht weer buiten dus je mist niks haha.
    @ Caatje: Oeh balen van je beroerde nacht ! Straks even lekker slapen dan. Gaaaaaf, die roze helm is helemaal stoer ;)
    @ female: Goed zo, lekker houden die hulp, helemaal nu je zwanger bent. Ik heb zoooo veel recepten in mijn boekje staan :DHaha als ik die allemaal hier moet neerzetten... Geniet van de tijd met je dochter.
    @ Lieke: Even overleggen met je vk over ruggenprik en zo. Hopelijk kan zij je geruststellen.

Net even boodschapjes gedaan. Super druk ! Zo verven op de babykamer. Vanavond komen mijn ouders kaarten, altijd gezellie. Zo even lekker tzaziki maken, hmm, durf weer komkommers te kopen ;) Morgen dagje naar schoonma en pannekoeken eten en maandag naar de boerderij ! Zijn open dagen van Campina op allemaal boerderijen. Kun je leuke dingen doen en picknicken enzo. Dochter is gek op koeien!

Deel Deze Pagina