bijzonder haha ik zat er ook weer aan te denken om komkommers te gaan kopen ... en waar bljft die foto !!! zo te zien veel leuke dingen op het programma voor het weekeind !! lieke goed bespreken met je vk of gyn wat je wil !! je hebt nog ff tijd he .. en al een plan wat je gaat maken voor vaderdag ? female balen van je auto zeg :x en gezellig visite straks ! wat heb je gemaakt ? lekker ff extra tijd voor je dochter .. geniet er van caatje lekker je oogjes dicht vanmiddag !! balen dat luna er vannacht anders over dacht .,. en en en was de curry lekker .. ik heb er nog aan gedacht haha mmmm anz werk ze meid !! oh wat lekker nog maar 20 dagen werken .. zalig zeg .. ik moet nog 10 weken .. naar zo halve dagen is het goed te doen allemaal thanks voor je knuffie .. hoe is het met je zoontje op het moment ? karine wat super een zoon !! van harte gefeliciteerd en super dat alles ok was hier vandaag geknutseld en geschilderd met zoontje voor papa dag .. mijn moeder kwam ook gezellig mee doen !! staat mijn pa ineens voor de deur haha nouja die heeft zijn kado al gezien maar het was zoooo leuk .. tim en ik gaan zo lekker naar bed en daarna zal het ook niet veel spannends worden ! lekker rustig aan doen ..
Caatje en bijzonder; wat een heldenfotos haha ik zou zoiets niet durfen hoor! emma; met Cenn gaat t super op t moment.. Hij doet t prima op de medicijnen.. Mei 2012 mag ie er mee stoppen en dan(mits ie niet ziek word) eind augustus 2012 weer beginnen tot mei 2013. Echt het virusseizoen proberen te overbruggen met de medicijnen Wat schieten de weken ook voorbij he!! Over tien weekjes gaan de eerste verlofdagen bij sommige van ons al in! Heeeeeerlijjjjkk
Caatje en bijzonder; wat een heldenfotos haha ik zou zoiets niet durfen hoor! emma; met Cenn gaat t super op t moment.. Hij doet t prima op de medicijnen.. Mei 2012 mag ie er mee stoppen en dan(mits ie niet ziek word) eind augustus 2012 weer beginnen tot mei 2013. Echt het virusseizoen proberen te overbruggen met de medicijnen Wat schieten de weken ook voorbij he!! Over tien weekjes gaan de eerste verlofdagen bij sommige van ons al in! Heeeeeerlijjjjkk *en weer terug aan t werk*
vaderdag: ik ga in ieder geval vingerverven met Maud! ruggenprik: ja ik heb nog de tijd, ik maak me ook niet super druk, maar de vorige keer was ik totaal niet bang voor de bevalling. Eerst maar eens even genieten van Pinkpop!!!! Het zonnetje komt door. Hopelijk is het vanavond droog bij Coldplay....
Hallo meiden, Ik wil jullie even laten weten dat Princi gisterenochtend van de trap is gevallen met haar dochter. Ze heeft met haar moederinstinct haar beide kinderen weten te beschermen. Er is gisteren voor de zekerheid nog een echo gemaakt maar met de baby is alles prima. Helaas heeft ze zelf wel een gebroken enkel opgelopen. Gisterenmiddag is ze geopereerd en ze mag morgen naar huis maar ze mag dan 6 weken niet lopen. Zo zijn jullie weer even op de hoogte. Geniet van jullie zwangerschap verder!! Liefs van het zusje van Princi
Jeetje Momeera. dat is geen fijn nieuws. Gelukkig is alles goed met haar dochtertje en de kleine in haar buik. wens haar maar veel sterkte en beterschap toe! dikke digi knuff
Wow moest even 2 keer lezen, schrik me rot. Dacht even BEVALLEN te lezen, maar het is gevallen. Wat schrikken zeg, gelukkig is er niks met de kleintjes. Balen van haar enken zeg! Wens haar maar sterkte.
Oh Pirci wat schrikken ... heel veel sterkte met je enkel !! dat moet vast erg pijn doen maar gelukkig dat het met je meiden verder allemaal ok is .. momeera bedankt voor het doorgeven ! en geef haar maar een dikke knuffel van ons !!
Wow! Wat een nieuws momeera bedankt voor je bericht! Princi heel veel sterkte, gebroken enkel zal wel erg pijn doen gelukkig hebben beide kindjes niets!! Echt moederinstinct he!!
Een goeienavond! Jeetje, wat een dagje... Was toch behoorlijk moe na die onrustige nacht. Werk was wel gewoon weer leuk, maar was blij toen ik naar huis kon. Voor de lunch had mijn lief een home made pizza gemaakt, was erg lekker! Daarna fijn even siësta gehouden. Voelde me daarna nog steeds wat brak. Of eerder gezegd is flauw een beter woord. Maar uiteindelijk ging het toch beter en jajaja, we zijn naar de Prenatal geweest voor dé kinderwagen-test! Nou, dat is dus echt een geweldig systeem, van reiswieg naar autozitje! Super gemakkelijke én mogelijk met de kleine erin!!! We hebben dus gelijk de knoop doorgehakt en DE WAGEN GEKOCHT!!! Helemaal happy! Eind augustus wordt ie thuis afgeleverd! Daarna naar de supermarkt geweest en jajaja (wederom ) ik heb spullen ingekocht om morgen een lekkere APPELTAART te maken! Hihihi nou ja, ik hóóp dat ie lekker zal zijn!!! @Bijzonder: Ja, die roze helm is stoer hè?! Vond ik ook! @Skydiven: Het hele gebeuren was eerlijk gezegd wel stoer. Deed in Teuge de AFF cursus, waarbij je dus gelijk de vrije val gaat doen (ik had van te voren in Texel al wel de static line opleiding gedaan). Deze cursus deed ik met 2 jongens/mannen. En zoooo grappig, die 2 mannen hebben de cursus dus NIET afgemaakt! De ene was veel te opgefokt en kreeg van de vliegschool uiteindelijk gewoon geen toestemming om de lucht in te gaan, de ander was een ontzettende angsthaas (waarom die zich überhaupt had aangemeld is me nog een raadsel) en durfde uiteindelijk toch niet. Onze monitoren vonden het maar wat cool dat de enige die de cursus gehaald had een meisje was hahahaha. En nog met vlag en wimpel ook (= de 7 levels in het minimum aantal van 7 sprongen gehaald)! Het was zoooo cool! Jammer alleen dat het zo'n dure hobby is... Ach ja, nu mooi iets wat op mijn "DONE" lijstje staat! @Momeera en @Princi: Jeetje, wat heftig zeg! Gelukkig dat het verder met de kids goed is!!! Bedankt voor het doorgeven Momeera en veel beterschap gewenst Princi! Nou, ik ga zo eens op bedje aan, denk ik. Voel me nog steeds niet 100%, nog een beetje last van flauwte (weet het niet anders te omschrijven) en ook mijn keel speelt op. Hopelijk is dat morgen allemaal beter! Veel liefs, Caroline
Female: Balen van jullie auto zeg, kost toch altijd weer een hoop geld. Bijzonder: Veel plezier vandaag ! Lekker hoor pannekoeken ! Anz: Wat fijn dat het zo goed gaat met Cenn !! Momeera: Dank voor je berichtje ! Jeetje wat ontzettend schrikken zeg ! Heel veel sterkte voor Princi, geef haar maar een dikke knuffel ! Caatje: Wat goed dat de wagen dus een succes is ! En succes met de appeltaart. Gisteren heerlijk dagje wezen shoppen in Breda, wat een leuke stad is dat zeg ! Heb voor onze beeb een super schattig shirtje en slabje gekocht hihihi kon het niet laten. En voor Esmee leuke kleertjes, en voor papa 2 shirts en voor mezelf een lekker luchtje en heerlijke dingetjes bij Rituals. Tussendoor heerlijk geluncht op een terrasje dus echt een top dagje gehad. Wat zullen we vandaag eens gaan doen ? Zal overal wel erg druk zijn ben ik bang... Hmm zo maar eens met manlief overleggen, maar die ligt nog lekker te slapen. Ga even kopje koffie pakken, fijne dag meiden ! Oh en nog maar 2 nachtjes slapen voor de 20 wk echo !!
Een goede morgen! Heerlijk geslapen! Wel apart dat ik dan vannacht UIT MEZELF gewoon weer op hetzelfde tijdstip wakker wordt als dat Luna me gisteren wekte... *zucht* Gelukkig hoefde ik alleen maar naar de wc en kon ik daarna weer gemakkelijk in slaap vallen. Voel me nu in ieder geval beter dan gisteren, gelukkig! @kinderwagen: Yeps, we waren (en zijn) allebei gewoon helemaal weg van die wagen! En toen we zagen dat het systeem echt heel eenvoudig was, tja, toen was de keuze snel gemaakt! @Mariel: Dat klinkt als een super shoppings dagje! Goed geslaagd! Vandaag een relaxt dagje. Denk niet dat we weggaan, maar dat kan altijd nog veranderen. Nu ff een beetje Rummikub'en! Liefs, Caroline
Goodmorning @ Bevalling; Hier dus 100 % zeker ruggenprik. Heb de eerste ook met gedaan, de 2e zonder, en dat laatste doe ik NOOIT meer. Weten dat ik er nu zeker 1 krijg brengt me nu al rust... @ Bijzonder, ok, maar als je iets aan het bakken bent en het is een lekker succesrecept dan gooi je het maar hier neer ok? Ik denk idd dat ik dus de hulp nog even aanhou. Na de bevalling weer zelf.. Wat leuk, wij gaan dat ook doen, picknicken bij de boer! Had het laatst al gezien en meteen op de agenada gezien, er zit een boerderij hier in de buurt dus. Hoop wel dat het weer goed gaat zijn... @ Emma; visite is veranderd, zijn niet geweest :s. Ze zullen vandaag komen. Heb alleen simpele zandkoekjes met jam gemaakt, maar wel lekker . Lief dat je naar mijn zoontje vraagt zeg. Het gaat goed nu. Naarmate de week vorderde werd ie relaxter, de laatste dagen op school ook niet meer gehuild. En nu is ie 3 dagen vrij Wat leuk zeg, zo met z'n allen knutselen!! @ Ansz; wat super dat het zo goed gaat met Cenn!!! @ Lieke; Hoe was pinkpop? @ Princi; jeetje wat schrikken. Gelukkig dat alles goed is met de kindjes. Heel veel beterschap!! @ Moomera; dankjewel voor het posten! @ Caatje; proficiat met de kinderwagen, heeeerlijk he babyspullen kopen! @ Auto; Bleek niks ernstigs!! Wat een geluk zeg, das weer eens wat anders!! Moeten wel 2 dingen gedaan, maar kan Jurgen zelf ook en heeft geen erge haast. Hij is helemaal goed nagekeken. Het belangrijkste is dat ik nu weet dat ik me geen zorgen hoef te maken en met een gerust hart op pad kan, ik zit toch met 3 )) kindjes in de auto. Erg opgelucht @ Mariel; Wat heerlijk dat je zo'n toffe dag had, kan een mens zo van opfleuren . Weet je al wat je gaat doen vandaag? Wij gaan vanmiddag naar de stad, ik en kids. Is rommelmarkt, braderie etc. Zijn we er ff uit Spannend, die echo!!! 2 dagen is echt zó voorbij, geloof me Zo ik ga de broodjes even uit de oven halen. Hier in Belgie is het vandaag al vaderdag dus ga Jur zo wakker maken. Uitgebreid ontbijten en kinderknutselwerkjes geven Het wordt vandaag 1 dag mooi weer tussendoor meiden, geniet ervan!!
Fijne vaderdag Female! @Baby spulletjes kopen: Jaaaaah, het is echt leuk om baby spulletjes te kopen!!! Heb bij de aanschaf van de wagen alleen toch wel even gevraagd in hoeverre je 'm terug kon inruilen in geval de bevalling toch niet goed zou gaan. Vrouwtje van de Prenatal schrok geloof ik wel ff van de vraag, maar hé we hebben het hier wel over ruim 500 euro! En ja, je krijgt dan je geld terug. Toch wel praktisch om te weten. @Boerderijdag: Klinkt gezellig zeg, morgen die boerderijdag! Alvast veel plezier gewenst voor diegene die daar aan deel gaan nemen! Hoop dat jullie een lekkere zonnige dag hebben! Zal proberen wat zon te sturen! @Ruggenprik: Ik word daar nu toch wel een beetje nerveus van... Heb echt geen idee of ik dat wel of niet wil! Heb begrepen dat er toch ook wel nadelen aan een ruggenprik zitten... Vond dit artikel met wel nuttige info, maarreuh... Hoe maak je die keuze??? @Maedra: Even dat jullie het ook weten, Maedra heeft gisteren weer een berichtje geplaatst in haar topic! Zie hier: #32! Het gaat nog steeds goed met de kleine! Zo mooi! Ik hoop zo voor haar dat het goed blijft gaan!!! Liefs, Caroline
Mariel; breda is idd een fijne shopstad! Mn vader woont er dus als we er zijn word het stadje ook altijd even bezocht Caatje; ik kon het onderwerp van maedra al niet meer vinden, fijn dat je ffies een updat geeft! Maedra; wat een sterk kindje.. Vier weken verder en nog steeds goed op weg lekker dat de longrijpingsprikken gezet gaan worden.. Lijkt me toch een fijn gevoel dat daar iig aan gewerkt wordt! Sterkte meis! Prince; nogmaals veel sterkte! Heb gister meteen met vriendlief af gesproken dat onze zoldertrap (afgelakt) voorzien moet worden van rubberen strips.. Dan maar iets minder mooi strak. K zou mezelf voor mn kop slaan als k er binnenkort vanaf zou uitglijden. Een gewaarschuwd mens telt voor twee he bevalling; vorige keer eerst 6 uur zonder ruggeprik gedaan, 3 uur later is ie geboren( waaronder een uur persen zonder prik) Heb na de bevalling heel hard geschreeuwd dat k de volgende keer bij de eerste wee t ziekenhuis opbel om de ruggenprik klaar te leggen haha maar k ga het toch weer eerst zo lang mogelijk zonder proberen... Heb sterk t gevoel dat het dit keer sneller gaat dus wil zo veel mogelijk thuis onder de douche weeen opvangen.