Hee meiden Hoe is het hier? Vanmorgen lekker uitgeslapen tot half 9 allemaal ! Heerlijk zeg. Daarna gelijk weer aan het schilderen gegaan op de babykamer. Schilderwerk is nu klaar !! Nu wachten tot het bedje geleverd wordt en dan verder aankleden. De commode en de kast staan al. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Even teruglezen; @ Emma: Eigenlijk eet ik nooit komkommers hoor, alleen als ik tzaziki maak. Haha nee die foto komt niet Niet erg charmant.. haha. Leuk wat heb je geknutseld? Jammer dat je pa er was haha. @ Anz: Wat fijn dat het wat beter gaat met Cenn! Wow, inderdaad over 10 weken alweer... is echt zo voorbij! @ Caatje: Hmmm pizza! Wat goed dat jullie de wagen gekocht hebben! Gefeliciteerd met de aankoop Whoeeeei en ook nog een appeltaart! Lekker zeg. Ik ga binnenkort maar weer eens lekker worteltaart met noten en ananan maken. Ook errrrg lekker! Erg gaaf van dat sky diven. Het is dat ik zo snel wagenziek en zeeziek ben, ook met zulke dingen, anders zou ik dat ook wel willen doen. Misschien ooit.. alleen bungeejumpen doe ik echt nooit! @ Female: Is goed. Ook avond eten receptjes? Ben nogal een keukenprinces wat avondeten betreft ! Ga jij ook morgen naar de boerderij dan? Ik ga naar Woerden, was meest dichtbij. Gelukkig geen rare dingen met de auto. Fijne vaderdag! @ Maedra: Fijn dat het kindje zo aan het knokken is! Ik blijf duimen! @ Worst: Heee meid.. hoe is het met je ?? Vandaag al weer 22 weken zwanger !!! Heb nog even een foto gemaakt van mijn buik, echt een verschil met 2 weken terug.
En nog even het verschil met 2 weken terug. Anders he ?? Oh ja Caatje; heb je de beeb al voelen bewegen ??
@bijzonder wat een mooi buikje en een mooie foto hoor.. Hier niet zo goed, de kleine was vannacht heel erg druk, wist niet wat ik meemaakte ik kon er gewoon niet van in slaap komen, vanochtend hier wat kleine dingetjes gedaan en direct harde buiken en een stralingspijn naar mijn rug toe, bijna triage gebeld of ik langs mocht komen maar de pijn zakte gelukkig weer snel. Voorlopig nog niet werken in ieder geval.. Mijn moeder komt vanaf volgende week hier helpen met huishouden etc.. Vanaf morgen nog max 16 weken zwanger... @emma had jou mannetje nog gezien, hij mij niet hoor maar wilde hem niet aanspreken want hij was druk met de weegmachine die het niet deed .. Wij waren op zoek naar verse spruiten maar die zijn niet van deze tijd ben ik achter gekomen..
Even voor Princi! Schrikken zeg meis. Gelukkig met kinders alles OK. Ik wens je heel veel beterschap en sterkte met alles! Dikke knuf!
Heb even heel snel een en ander gelezen hier, maar ben aan het werk. Druk druk.. dus ik heb waarschijnlijk dinsdag weer de tijd uitgebreid te reageren. Wilde alleen even zeggen dat ik er nog wel ben
Hallo lieverdjes, Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik ben nu net weer thuis en lig met mijn pootje omhoog op een bed in de woonkamer. Het doet goed zeer en ik mag nu dus alleen paracetamol maar dat helpt gelukkig genoeg om het dragelijk te houden. Maar verder kan ik dus niets. Wat een gedoe. Maar goed, beter dan dat de baby of Mara iets hadden opgelopen. Wat een moederinstinct heb je dan hè! Bijzonder! Caatje, leuk hè kinderwagen kopen. Maedra, je en je baby zijn ook vechters! Ik ben blij te horen dat het nog steeds goed gaat! Bijzonder, jezus jij bent echt mooi zwanger! Worst, ik heb even het precieze waarom gemist maar je bent in de ziektewet? Het zit je ook niet mee zeg! Eeeeeeennn verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb. Behalve dan dat iemand heel slim antislipstrips gaat plakken dat moeten wij ook doen ja. Dat was niet waarom ik viel (nooit iets op de trap leggen...in dit geval een postpakketje voor de buren) maar ik wil ze nu wel er op hebben! Tot later!
*breekt in* Ik ben eigenlijk ook een oktober mama maar ik schrijf nog mee in het juni forum waarin ik een miskraam heb gehad. Ik hoorde van momeera over de val van princi. Meid ik wil je even heel veel beterschap wensen!! Wat een toestand zeg. Hopelijk herstel je snel! Knuf supermom *breekt weer uit*
Goejenavond! Heerlijk relaxt dagje gehad! Vandaag goed de nieuwe oven getest hehehe. Vanmiddag besloot vriendlief eerst een brood te gaan bakken. Eerste massa-mix mislukte, maar de 2e was goed en er kwam een lekker broodje uit! Later heb ik dus nog een appeltaart gebakken. Het recept dat ik had was Spaans en het bleek dus meer een appelcake te zijn, maar wel heel lekker. Zie bijlage. Moet eens kijken of ik de ingrediënten hier kan vinden voor een Nederlands recept. Ik zou wel graag eens een taart maken met harde bodem... @Anz: graag gedaan hoor, is een kleine moeite af en toe ff een update van Maedra posten. @Bijzonder: Gefeliciteerd met je 22 weken! Wauw, mooie buik foto's! Inderdaad een duidelijk verschil zichtbaar zeg! Ben benieuwd hoe het bij mij over 2 weken zal zijn! Pizza was erg lekker en zoals ik hierboven ook al schreef: het Spaanse recept dat ik van de appeltaart had, was meer een appelcake, maar wel erg lekker! Geslaagde eerste poging dus! @Worst: Jeetje, balen dat je zo'n pijn had! Hoop toch dat je je snel beter gaat voelen en wat meer van je zwangerschap kan genieten... *hug* @Princi: Jaaaaah, dat is echt super leuk! Het begint nu toch echt helemaal... Echt te voelen! Fijn te lezen dat je het goed maakt. Houd je maar lekker rustig! Hoop dat de pijn dragelijk blijft of beter nog: gauw minder wordt! Nou, ik ga nog ff verder relaxen, voordat ik op tijd mijn bedje induik! Alvast een fijne nieuwe week gewenst iedereen! Liefs, Caroline Zie hier, mijn eerste poging tot appeltaart bakken :
Hoi allemaal, Druk dagje gehad, veel weg geweest en veel visite gehad. Dus ga morgen weer bijlezen, nu op de bank. Mama heeft een zak Lays Cheese Onion voor me meegenomen. Ik ga er dus zometeen weer achterkomen waarom ik dat nooit in huis haal (Hij gaat eraan geloven ) Tot morgen, fijne avond nog!
Hahahahahahahahaha! Ik kom niet meer bij!!! Ah joh, Female, ik krijg nu al medelijden met je lief! Maarreuh... Smakelijk in ieder geval! Liefs, Caroline
Goedemorgen! Grappig zeg, was de "last to go" gisterenavond en vandaag dus weer de eerste! Heb heerlijk geslapen! Als een roosje en de hele nacht door! Fijn! Heb gisterenavond in bed wel de hele tijd liggen denken aan jouw vraag, Bijzonder, die ik uiteindelijk niet meer beantwoord heb. Hierbij als nog : @debeebvoelen: Jaaaaaaaaaaaah ik heb de kleine inmiddels ook gevoeld! Maar het is nog maar heel zachtjes, voelt als kleine butsjes van binnen... Vind het eerlijk gezegd niet zo geweldig voelen als ik dacht dat ik het zou vinden... Van de week (vrijdag) bij het zwemmen voor het eerst, maar het was zo zacht, dat ik eerlijk gezegd niet zeker wist of ik het wel goed gevoeld had. Van het weekend heb ik het meer gevoeld en gisteren toen ik relaxt op de bank lag helemaal. Allemaal kleine butsjes... @Fleurop: Ga je nu vandaag ook zwemmen? Zo ja, wens ik je vast veel plezier!!! Nou, ik ga even ontbijten! Om 10:15 uur weer naar het zwemmen! Heb er zin in! Liefs, Caroline
@caatje: die butsjes worden straks duidelijker en dan weet je t zeker. en is het echt wel leuk! zeker als je vriendje het ook kan gaan voelen en zien! hier zaterdagavond een schopje die voelbaar was aan de buitenkant. boven in de buik. normaal voel ik het onderin. maar dat was tot nu toe 1-malig voelbaar.... dus helaas voor vriendje!!
Oh ja, Sjoon, dat geloof ik ook wel, dat het nog leuker wordt! Ik kijk er naar uit dat het duidelijker wordt en helemaal naar dat mijn lief het ook kan voelen! Dat lijkt me echt geweldig! Ik wilde er alleen maar een beetje mee aangeven, dat ik het daarom nog niet gemeld had... Omdat ik er nu zelf dus nog niet zo van onder de indruk ben... Komt nog wel. Daar maak ik me geen zorgen over!
Goedemorgen! Worstje; rustig aan doen he! Hoop dat rust nemen je lichaam goed doet zodat je snel weer van je zwangerschap kan genieten. Lief dat je mams komt helpen thuis! Caatje; appelcake klinkt ook goed (ziet er ook goed uit) Butsjes zijn idd al snel niet meer zo geweldig.. Geloof me, die kleine begint straks te rammelen van binnen! En dat is zo mooi Princi; over een postpakketje gevallen, he bah das helemaal een lullige manier om te gaan Wij hebben tot 2 weken terug nieteens een trapleuning gehad (al 3 jaar niet) Levensgevaarlijk als ik er nu op terugkijk! Nu wel trapleuningen, straks ook trapstrips en geen spullen op de trap leggen.. Als ik dan nog zou vallen ligt dat aan mijn motorische gesteldheid hier gister tot 01.30 bezig geweest met schuren, afplakken en verven. Is supermooi en strak geworden! Muurtje grijs en andere muurtjes wit + plinten wit gelakt. We hadden een mosgroene muur en de andere muren waren lichtroze(als er ff teveel licht op stond) hahaha van een kleurwaaier uitkiezen bleek geen succes 3 jaar terug hahah dus t is nu eeen heeeeule verbetering Had t wel ff zwaar toen cenn om zeven uur naast mn bed stond, pfff. Mannetje was uit op t strand van bloemendaal dus die ligt nog verkreukeld in bed
@Anz: Ik kijk er nu al naar uit!!! Tof dat het kamertje zo goed uitgevallen is! Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet! Maarreuh... Tot zo laat door gaan is niet echt slim, wel?! @bakerspraatjes: Wil dit even met jullie delen, zit op jongegezinnen.nl te lezen over bakerspraatjes met betrekking tot zwanger zijn. Erg humor! Lees bijvoorbeeld dit artikel met buitenlandse bakerspraatjes. Eens kijken of de Joegoslaven gelijk krijgen m.b.t. harige baby's en maagzuur! Heb hier verschillende dames gehoord over maagzuur, toch?! Mij hebben ze hier in Spanje tenminste nog nooit gevraagd hoe ik in de paella roer (dat zal wel alleen in Valencia zijn, dat is dé paella provincie) of om mijn handen uit te steken. Ook lachen natuurlijk zijn de Nederlandse bakerspraatjes m.b.t. het geslacht van de kleine! En tot slot een heel kort stukje over de geschiedenis van deze bakerspraatjes. Erg humor! Ik vond het heel leuk om te lezen! Liefs, Caroline
Caatje; babykamertje is al zo goed als af alleen nog wat spullen naar zolder doen en een naam op de muur ben nu al een paar dagen in de woonkamer bezig haha die was aan vernieuwing toe en had geen zin om te wachten op de schilder flink klus wel en idd niet zo slim om zo lang door te gaan maar k ben dan zo lekker op dreef Bakerpraatjes; vorige keer heel veel maagzuur gehad; Cenn is tot zn eerste verjaardag kaal geweest Mijn pigmentstreep kwam idd ver boven de navel uit en ik slaap met mn hoofd naar t noorden dus dat klopte dan weer wel volgens t geslacht bij de nederlandse bakerpraatjes zag gister na t douchen trouwens dat mn pigmentstreep al weer aardig opkomt hij zit al bijna tot mn navel maar is gelukkig nog licht heb m vorige keer tot 6 mnd na de bevalling gehad Zat ik weer met mn strak geblokte buikje in bikini..Stond er nog een zwangerschapsstreep op, heeel maf