Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ mariel: leuk!! een jochie!
    hier ook al een jochie lopen, en een meid op komst! zo gaaf he...

@sahi; het is net hoe je je voelt, of je de puf hebt om nog flink te reageren, of een beetje!

volgens mij is het nu aardig gelijk he, de jongens tegen de meiden??

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@maedra: wat heb jij een enorm vechtertje in de buik! goed man!
    hopelijk kan je het nog even vol houden met de kleine in je buik.

@princi: en, nog een beetje vol te houden op de paracetamolletjes? ik wil zeggen, doe maar rustig aan, maar ik denk dat je haast niet anders kunt. veel hulp van familie en vrienden??

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola.. ff ego...

Nou er is een bod gekomen en ik ben echt furieus!
    164.5 was het bod. Werkelijk!
    Nou toen was ik er meteen klaar mee. Maar omdat ik de mensen ken heb ik 180 take it or leave it tegengeboden.
    Wat een sukkels...
    Dat zijn ook echt weer van die flippo's die geen idee hebben wat een huis waard is maar gewoon denken, joh tegenwoordig moet iedereen zakken dus ik bied maar 20 lager!
    Laat ze dat maar doen bij mijn buren die te koop staan voor 219 voor hetzelfde huis.

volgens de makelaar kwam het wel goed maar ik ben er eigenlijk al wel goed klaar mee!

Hormonsters????? Never try to screw a pregnant women!!!

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje ellen, dat is wel heel veel lager! is dat die kerel die al liep te verkondigen dat die ging tekenen??

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jip die kerel ja!
    die denkt natuurlijk zo'n zwanger meisje.. dan kan ik het wel regelen voor een appel en een ei!

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nou ja Ellen, wat lef!! Tssssss....

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha nou dan vergist hij zich mooi ... je moet niet spotten met zwangere vrouwen !!!

8. Female

Female Niet meer actief

@ Emma; lekker gewerkt?

@ Maedra; had je al een beetje gevolgd in je eigen topic, maar erg leuk dat je hier iets schrijft!
    Ik denk dat het wel logisch is dat je niet zoveel aankomt, omdat je zo weinig beweegt. Moet je eigenlijk plat blijven liggen? Denk het wel zeker?
    En hoe voel je je verder, naast de onzekerheid? Zit je weer wat lekkerder in je vel, voel je je wat rustiger?

@ Bijzonder; Vind lasagne erg lekker, vis ook, maar zalm warm niet zo. Liever gewoon gerookt met een stokbroodje etc. erbij ;)
    Ach ja hij werkt idd veel, ik ben blij als het herfst is dan wordt het weer wat normaler ;). Wat doet jouw man ook al weer?
    Hoe was het uitje?

@ Sahi; Heel fijn dat de echo goed was, en hopelijk de volgende keer ook met het niertje alles in orde!

@ Caatje; Gefeliciteerd met je 21!!

@ Lieke; idd, 1 van hen 2 mag van mij winnen ;)

@ Goldduke; daarom koop ik het idd ook bijna nooit, ik kan daar gewoon echt NIET van afblijven. Zoetigheid scheelt me niet zo veel maar chips... :D
    Och jeetje, 3 weken met een blaasontsteking! Gelukkig zijn ze er eindelijk achter. Wat een laks gedoe zeg van ze, hoe veel moeite is nu even urine checken?!

@ Mariel; Gefeliciteerd!! Een JONGEN! Wat gaaf! Ik vind het zo leuk om allebei te hebben. En nog alles goed ook, zweef maar lekker verder op die wolk :D

@ Fleurop; Thanks :). Ja zijn zulke rotkosten he, auto's. Maarja je weet dat het erbij hoort...
    Je buikje is idd weer gegroeid!

@ Princi; Super dat met de kleine alles goed was, en dat ze even extra zijn komen controleren. Laat je maar fijn verzorgen ;)

@ Worst; wat een gedoe zeg, nu ook dat er nog bij :(
    Veel sterkte!

@Ellen; tuurlijk proberen ze dat (is lullig, maar zou het zelf mss ook wel doen....) Gewoon bij je tegenbod blijven, ben benieuwd hoe ze reageren! Hopelijk gaat alles door tegen een goede prijs!

9. Female

Female Niet meer actief

Hier weer lekker relaxen nu. Deze week poets ik het huis ff zelf dus heb zowaar de badkamer en toilet gedaan. Was zo lang geleden dat ik het gewoon leuk vond om te doen haha.
    Morgen de woonkamer en keuken en dan is alles lekker schoon als we donderdag met z'n allen vrij zijn.

Heb zojuist weer een foto gemaakt, 21+4. Let niet op mijn kleren hihi, ik kom net uit bad dus loop in een joggingbroek en topje :D

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,

Was ik ook weer eens na een lang weekend afwezig zijn ;)
    Female, mooie buik al zeg!
    Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste pagina's niet allemaal doorgelezen heb, vandaag hele dag gewerkt (was alleen met mn domme hoofd vergeten te regelen wie van mijn zussen vandaag op Jarno zou passen, dus dat moest ik gisteravond om half 12 nog doen ;), kon daardoor wel lekker even uitslapen :D).
    Nu ga ik lekker ff spelletje doen op Hyves en vroeg douchen en naar bed!
    We hebben een gezellig weekend achter de rug, gisteren gezellig met onze vrienden en de 4 jongens totaal pannekoeken gegeten in de buurt, heerlijk en super gezellig! Dan valt het wel weer ff tegen om daarna weer aan het werk te gaan, maar het aftellen is wel begonnen tot de zomervakantie!

Meiden, allemaal een fijne avond en vanaf morgen hoop ik weer wat actiever op jullie te reageren (maar jullie kletsen ook zoveel :D)

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: volgens mij is het inderdaad aardig 50/50 met jongens/meisjes.

ellenk: pfff wat een gedoe zeg! Nou ja, het zij even zo... En het staat nog zo kort te koop, nog niet te veel zakken hoor!
    Succes!

female: wow wat een buik al zeg, mooi!!
    lekker toch, zo'n huispak?

gejanne: oei, oppas vergeten, oeps! Maar toch goed gekomen :)
    wat een geklets hier he?! Gezellig toch :)

all: nou zo lekker naar bed, ben niet meer moe, vanmiddag was ik kapot, maar toch zo maar slapen. de kleine meid is al heel de dag druk aan het doen, ik snap niet waar ze de energie vandaan haalt :O

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: ja echt dom dat ik dat vergeten was, maar ik maak altijd een planning en had dus de laatste weken voor de vakantie niet meer meegenomen ;) Toch nog goed gekomen en gelukkig barst ik in de uren die ik op kan nemen, dus dat is geen punt :D
    en zeker gezellig dat geklets hier!!

Hier is de kleine ook al de hele dag zo druk (dat is hij/zij wel vaak, net zo'n druktemaker als zoonlief ;)) maar vanmiddag was het wel heel extreem. Zie het zelfs al aan de buitenkant, kan me niet voorstellen dat dat bij de eerste al zo vroeg was, maar dan duurt ook alles wat langer volgens mij, voordat je het ziet/voelt! Ach, hoe dan ook, hij/zij heeft het volgens mij prima naar de zin binnen :)

Zo, nu eerst douchen, zo komt manlief weer thuis na een dag werken, dus dan gaan we eerst ff kletsen ;)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouwwwwwwwwwwwwwwwwwww female wat een prachtige buik !!! mooi joh !!

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Female: Mooie buik zeg!!! Ennuh... Huispak is toch HEERLIJK!!!! :D

Owww... Goedemorgen!!!!! :D :D :D

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ellen: Nou ja wat een belachelijk bod zeg, die denken zeker dat ze nu in de crisis voor een appel en een ei een huis kunnen kopen… Je hebt gelijk hoor!
    Female: Wauw mooi buikje hoor !
    Sahi: hihihi meisje haalt de energie lekker bij mama vandaan, vandaar dat mama ook moe is…. Hihi heerlijk hè dat gefriemel in je buik. Hoop dat je lekker geslapen hebt !
    Gejanne: hahaha dat noemen ze zwangerschapsdementie, fijn dat alles wel goed is gekomen.
    Druk kindje: Hier ook een erg bewegelijk mannetje gisteren, komt misschien wel omdat het volle maan is…
    Karine: Goedemorgen ;)

Zo goedemorgen dames ! Weer druk aan het werk vandaag, lekker maar 2 daagjes deze week ! Heerlijk ! Hebben gisteren de hele avond zitten nadenken over een naam.... en we hebben er nu 3 die we wel leuk vinden maar we springen nog steeds geen gat in de lucht... En voor een meisje weten we er wel 5 hahaha ga stiekum tussen door internet maar een beetje afstruinen vandaag. Fijne dag allemaal !!!

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen!

Even de auto met deuk van fietsdame wegbrengen, vanavond 1e zwangerschapsgym klas (als het niets is ga ik niet meer hahahaha) en daarna door naar Groningen... word er nu al moe van.

Ellenk.... wat is de oorspronkelijke vraagprijs? 10% onder vraagprijs bieden is normaal geloof ik (Randstad) maar die kerel zit er dus flink onder begrijp ik??
    In 'deze tijden' proberen ze het inderdaad gewoon.... ben benieuwd wat hij van het tegenbod zegt.

Laters!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goedemorgen meiden!

hier zijn we al een tijdje over de namen eens. ook voor een jongetje, mocht dat onverwacht toch worden! haha
    die hadden we al eerder dan de meisjesnaam!

gisteren voelde mijn vriend de kleine meerdere keren goed! EINDELIJK! dat vind ik zo leuk voor hem. jammer dat ze de eerste kriebels in de buik niet kunnen voelen, dat vind ik wel zo bijzonder!

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Female: wat een buik al zeg!!! Tjonge, daar ben ik niks bij. Super gaaf :D

Gejanne: Ik zie het sinds een week ook al aan de buitenkant soms bewegen. En dit is mijn eerste. Dus het zou heel goed kunnen dat je het bij de 1e ook al had :) Ik vind het super leuk allemaal. Dat geschop en gedraai. Ben benieuwd of dit over 10 weken nog net zo prettig voelt :p

En goedemorgen iedereen!
    Straks even naar mijn oma. Niet zoveel zin in... het is een beetje een stresskip. Ze maakt zich overal druk om. Maar goed, eventjes weer mijn gezicht laten zien ;)

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oja, en geboortekaartjes: ik vind ze eigenlijk niet zo leuk allemaal. heb al veel site's gehad, maar kan nog niet echt zeggen van dat is m!
    bij chiel waren we er wel zo uit... raar he.. komt zeker weer door die razende hormonsters!

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen!

goldduke: druk dagje, maar wel leuk, toch?!

mariel: wij vonden meisjesnamen ook makkelijker, dus we hebben geluk. Maar jullie komen DE naam vast wel tegen.
    ik krijg inderdaad het vermoeden dat ze mijn energie pikt, ze is nu ook alweer een uur druk in de weer. Vind het super gezellig, maar meeenn wat staat me dan nog te wachten de komende 20 weken? :confused:
    heb wel redelijk geslapen, maar niet echt helemaal fantastisch... En nu weer een lange dag, moet met pauzes tot 22.00 werken... :(

fleurop: oma vindt het vast fijn als je er eventjes bent :)

sjoon: geboortekaartjes gaan wij pas met een week of 30 naar kijken, nu nog even niet ;)

hier dus weer een volle dag, maar het houdt me bezig. Had geklaagd over te weinig uren, nou deze week (ook vanwege 2e pinksterdag) zit ik propvol. Maar het is ook wel leuk werk, dus ik maak me niet te druk.

Deel Deze Pagina