Female: Gefeliciteerd met 12 weken ! Worst: Wat super !! Sahi: Dat is zeker vaag dat het juist goed gaat bij droog weer.. hihi zo zie je maar dat dat geen een allergie hetzelfde is.. En het is zo leuk om die mannen te zien veranderen op het moment dat zo'n kleintje in je leven komt. Hahaha hij gaat het vast hartstikke goed doen ! Pretecho: hebben we bij Esmee ook niet gedaan, dus doen we nu ook niet. Vind het ook een hoop geld. Kraampakker: die krijgen we toch standaard van de verzekering ? Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen maar goede tip om de rest aan de vk te geven dan. Ga zo het inschrijfformulier van Esmee weg brengen naar haar basisschool dat moet hier als ze twee worden en aangezien ik maandag voor een week weg ben en wij heel graag willen dat ze op deze basisschool komt doen we het maar 1 dagje te vroeg hihi vast geen probleem. Nou meiden geniet van het weertje !
Dag dames! Ik was even weg, ben een midweek naar CP geweest en het was heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!! Zal even bijlezen! Alvast een dikke kus
Ok ....ehm... kraampakket: is volgens mij verplicht, waar je ook gaat bevallen! Dus gewoon doen! 3d-4d: bij Mees niet gedaan, nu twijfel... lijkt me wel leuk alleen ben bang dat het dan helemaal gen verrassing meer is! haha Geslacht: weten we pas eind MEI!!!!!! wat een eind, ben zo benieuwd! haha Nou ja toch gewoon wachten dus! Voelen: ik voel de beeb absoluut fladderen. Vooral met volle blaas (heb eeen afwijking aan mijn blaas, hij is meer dan 2 keer zo groot als normaal) dan drukt die de bm helemaal omhoog. en dan voel ik het nog beter!
@Female: Gefeliciteerd met je 12 weken!!! Tof dat je je bij die vereniging aangesloten hebt en dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen, dat is een positieve stap vooruit! Zo kom je vanzelf ook nieuwe mensen tegen! @Ellenk: Ik heb altijd verse jus d'orange, dus die kun je zo pakken! @Worst: Graag gedaan hoor. Enne, dan zou je toch eens die jus d'orange hier moeten proberen. De sinaasappelen zijn hier zooooo heerlijk zoet! Echt, das niets vergeleken met die zure in NL!!! @Agapi: Als jullie me dan nog laten schrijven hier, doe ik dat met liefde en plezier! Vind dit een super gezellige club hier, die oktober mama's!!! Ik woon nu bijna 6 jaar in Zuid Spanje, ben hier terecht gekomen vanwege de liefde voor het land. Of eigenlijk was die liefde voor Cuba, maar in Cuba wonen is onmogelijk voor buitenlanders (of je moet heel veel geld hebben en dat heb ik dus niet haha). Zuid Spanje, zéker de provincie Cádiz heeft heel veel weg van Cuba. Is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat de Spanjaarden van hier (Columbus is vanuit Huelva "Indie" gaan ontdekken) vertrokken zijn en zo ook in Cuba gesettled zijn. Eigenlijk ziet Cuba er dus als Spanje uit. Maar goed, ik kwam hier op vakantie (in 2002) en voelde me gelijk super thuis. Dat gevoel is nooit weggegaan en in april 2005 besloot ik dus definitief te verhuizen. Nog geen half jaar later ontmoette ik mijn vriend. Die ik eerst nog een half jaar lang gezegd heb dat ik geen vriend wilde, omdat ik voor mezelf vond dat ik hier eerst een jaar gewoond moest hebben, zodat ik zéker wist dat ik hier voor mij wilde blijven. Het bevalt me nog steeds super goed!!! Vandaag werken ging best redelijk, was niet zo moe als afgelopen dinsdag gelukkig. Lunch bij de schoonouders was heerlijk, ze had een erg lekker visje klaargemaakt. Daarna zijn we even gaan sjoppen, had voor mijn werk een nieuwe zwarte broek nodig. Heb nu mijn EERSTE AANKOOP ALS PRE-MAMA GEDAAN hahahahaha, bij Prenatal dus en ook gelijk een Prenatal klantenkaart aangevraagd. Voel me nu helemaal super!!! Hihihi Het lijkt nu echt allemaal heel echt hahahaha. Oooh, nog 3 nachtjes slapen. KANNIE WACHTEN!!! Weet trouwens nog niet of we hier dus ook een foto meekrijgen... Hoop het wel, maar heb echt geen idee... Nou ja, ff afwachten dus... Liefs, Caatje P.S. lol Grappig... Ik heb die link voor Prenatal NIET geplaatst. Gebeurt blijkbaar automatisch! Humor zeg.
Kraampakket is niet verplicht hoor. Ik heb de vorige keer een lijstje meegekregen van de vk met zaken die ik in huis moest hebben voor de thuisbevalling. Dat was beslist niet het hele kraampakket. Het meeste zit er wel in. Maar als je ervoor verzekerd bent, waarom zou je het dan niet aanvragen.... Worst, ha ha ha....wat grappig zeg. Bij mij zeggen ze allemaal een meisje en dat gevoel heb ik zelf eigenlijk ook wel. Marooz,lekker genoten dus....heerlijk hoor! Female, fijn dat alles goed is meid! Ik heb een rustige dag gehad, maar ben toch bekaf....grrrr. Meissie van me is snipverkouden en heeft dus een korter lontje, maar ik helaas ook, goed samenspel dus. Morgen lekker met mijn forumdinnetjes van febr.topic op pad. Helemaal zin in! Zal wel gesloopt zijn aan het einde van de dag, maar kan de hele zondag uitrusten.
@ Worst; leuk kom naar Belgie, gezellig. Twijfel je nog? Wil je weten wat voor voordelen je krijgt met jonge kindjes? Dan ben je zo om haha Die g**le man heb ik ook gemist, jammer zeg . Nou ja gelukkig is ie snel verwijderd, viespeuk whaha @ ZH bevalling & Kraampakket: geen idee, ik hoefde hier in het ZH iig helemaal niets bij me te hebben, ook kraamverband etc. niet. Maar weet natuurlijk niet hoe het in NL is... @ Sjoon; geniet van je weekend! @ Sahi; dankje, lief van je . Ga je na de bevalling weer werken? Full- of part-time? Dat scheelt dan wel een dag opvang natuurlijk Veel plezier op scouting, zalig buiten met dat weer!! @ Agapi; Fijn zeg, dat je zoveel echo's krijgt. Is dat daar standaard of moet je extra onder controle? Ik krijg er meestal 4 a 5 hier in de zwangerschap, ook al tof @ Mariel; bizar he, dat je 2 jaar van te voren al moet inschrijven voor de basischool... @ Emma; relaxen en bijkomen dit weekend jij @ Marooz; fijn dat het leuk was. Gaaf ook dat je de baby al voelt! Zo kindjes zijn naar opa en oma. Hadden er veel zin in. Er draaide niet zoveel in de bioscoop hier, of alleen heel vroeg, dus toch maar... guess what... Gooische vrouwen. Haha, nou ja is wel leuk beetje relaxte film... Gaan dus zo weg...
Oeps ik vergeet de helft @ Caatje; ja denk ik ook, dan komt het allemaal vanzelf... Leuk zeg eerste keer mama/ baby shoppen @ suuszwanger; Veel plezier morgen, maar ook uitrusten hoor! Beterschap voor de kleine prinses
Kraampakket/zh? Hier kraamzorg aangevraagd via de verzekering. Daar ook moeten invullen thuis of ziekenhuis bevalling. Misschien dat ze het pakket daar op aanpassen? Gesl.bepalende echo; vanaf hoeveel weken kan dat? Goede vriendin gaat naar Amerika (zelf vorig jaar ook meegeweest, naar oud-collega). Zij neemt dan Tommy Hilfiger kleertjes mee. Heel gaaf en echt veel goedkoper als hier.
Female: top dat je een goede echo had! Worst; ten eerste: super dat je bmmmeting goed was! Ten tweede: ik wil een pb!! Ben benieuwd of ze t bij mij ook kunnen zien dinsdag!! Caatje; nog een paar daagjes! Gelukkig het weekend ertussen.. Maandag komt altijd te vroeg! dit keer is dat top! Mariel; alvast gefeliciteerd met je mop Hier weer verhuisd!!! Wat is ons huisje mooi geworden.. En Cenn is zonder moeite overgestapt op een groot bed!! Ga nu tukken.. Zal binnenkort meer schrijven!! Slaap lekker iedereeen
Hoi! Wat fijn om te lezen dat het goed met ons gaat @Agapi, Cyprus.... heb er van 1997 tot 1999 gewerkt. In Lemesos. Kraampakket: komt tijd komt kraampakket Geslacht?: wij willen het weten en vertellen het ook aan iedereen die het weten wil, volgende week woensdag om 17.45 weten we meer @Worst, wat goed dat je bijna zeker bent van een .... (ik heb tussen de regels door gelezen maar zal het niet meer posten) Voelen? Ik voel alleen maar lucht Fijn weekend allemaal!
ow vergeten ..... We roepen hier thuis al weken, buikfoto maken, buikfoto maken... niet gedaan Ben hier 15 wkn en paar dagen en 3,5kg zwaarder (allemaal op de heupen..... ben nog nooit zo breed geweest) Groeien jullie al?
Goldduke mooie foto hoor! bredere heupen horen er ook een beetje bij he volgens mij is het ook normaal om nu tussen de 2 en 4,5 kilo erbij te hebben, je loopt dus goed op schema Worst; ik had t gister ook al gelezen tussendoor (vergeten om te veranderen in mn notities voor ik poste leukkkkk!!! ik moet ook maar weereens een buikfoto maken.. De laatste is van 11w4d?! ben benieuwd hoe ik gegroeid ben op de foto had vanmorge een harde buik, van botje tot navel een hele grote bult
Jaaaaaaaaah, nog maar 2 nachtjes slapen!!! Zooooo spannend! En inderdaad anz, je hebt helemaal gelijk, daar het weekend er net tussen zit zal het alleen maar sneller gaan! Heerlijk! Ik heb zelf wel heeeeel sterk het gevoel dat ik teruggezet zal worden. Op zich niet erg, maar dan word ik dus wel een novembermama... De simpele basis berekening kijkt alleen naar de eerste dag van de laatste menstruatie en daar ik altijd heel onregelmatig ben, durf ik gewoon te wedden dat deze niet op mij van toepassing is. Nou ja, nog even geduld hebben dus, overmorgen weet ik meer! Wel grappig trouwens, vannacht dus gedroomd dat er ook een echoFOTO gemaakt is en dat we die gewoon mee mochten nemen hahahaha. Duidelijk waar ik onderbewust mee bezig ben. lol Vandaag dus weer werken bij de Yeguada de la Cartuja. Heb een Nederlandse groep, want er komt een reisgezelschap van Kras Reizen. Altijd grappig. Ik neem lekker even een glaasje verse jus en ook een glaasje yogho (nou, niet echt yogho, die hebben we hier niet, maar 't lijkt erop). Mijn brood (met vruchtenhagel mmmmmmmmmmmmm!) ligt al klaar om mee te nemen. Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caatje
@lm: wij zin om 14:!5uur @goldduke: hier ook 3 kilo bijgekomen. Je hebt een heel mooi buikje, vind ik. Wij moeten vandaag ook nog eens een foto maken. @zeehondje: hier doen ze het vanaf 16 weken, omdat ze het dan zeker kunnen zien.
Hoi meiden, Even snel tussen het feest vieren door een berichtje van mij ! Alles hier prima, heb het idee dat de homeopatische hooikoorts muk begint te werken en net super leuk nieuws te horen gekregen !!! Mijn schoonzusje is ook zwanger !!!!! Word ik dus voor de eerste keer tante !!! Echt te gek !!! Zij is nu 7 weekjes dus heel pril maar vind het zooooo leuk !!! Moest ik even delen, fijne zaterdag !!! Liefs van Mariel
Hello lady's hier ben ik weer terug van een heerlijke vakantie. We hebben met z'n drieen heerlijk de hele week niks gedaan. Af en toe zwemmen, lekker eten en Fabian losgelaten in de speeltuin. Kan iemand mij een up-date geven van de afgelopen week? Ik zal zo de lijst weer even opzoeken. Ik heb net even een foto van m'n buik gemaakt. Bekijk bijlage 142964
Hey meiden! Iedereen aan het genieten van het mooie weer?!?! Zag mooie buikjes voorbij komen Anz, fijn dat jullie verhuisd zijn en de kleine man geen moeite had met een ander bed! Caatje, spannend hoor! Nog 2 nachtjes Gold, jij bent nog slank hoor!!! Ik ben nu bijna 2 kilo aangekomen maar heb de afgelopen week ook veel gegeten dus als ik weer normaal ga eten heb ik er zo weer en halve kilo af Ik heb vanmorgen mijn zw.broek maar weer uit de kast getrokken. Had tot nog toe steeds mijn eigen broek aan met een elastiekje om de knoop . 's Avonds vaak pijnlijke buik maar nooit aan gedacht dat dat door mijn broek kon komen. Nu dus eindelijk geen pijnlijke buik meer