Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wauw LM, leuke kleding! en je jurk vind ik wel gaaf hoor! heel mooi

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wauw mooi LM... Ik moet vrijdag op zoek naar een jurk ofzo voor mijn bruiloft (alleen voor de wet) van 1 juli. Ik wil toch wat nieuws maar gewoon ook iets simpels.

Fijn iedereen die antwoord heeft gegeven op Caatje haar vragen. Best nuttig...

Wij hebben gisteren de box opgezet om te kijken waar ie kan staan. Meteen wieletjes eronder gemaakt... Wordt het toch al een beetje echt ;)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    nog een romper, op deze zijn sommige delen geborduurd erg mooi :D

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje, ik dacht jij zult wel als eerste zijn, maar je bent laat vandaag :) !

Thx dames voor jullie sympathieke reacties, als jullie me nu allemaal een beetje geluk sturen gaat het vanzelf goed komen.

Female : Wat leuk dat de kleine er goed voor ging liggen, veel plezier met het gezinnetje op de vrije dag deze week.

LM welke winkel is dat, supergave romper voor je kleintje hihi...
    En wat een mooie jurk voor jou.. :D !

Hier zojuist ook nog ff mijn arm aan de oven verbrand en de assistent van de gyn belde vannacht om 2 uur dat ik geen blaasontsteking heb.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ellen, deze is van bandolera. Hebben hele leuke dingen en nu sale :D

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Worst, via Olliewood. Was allemaal afgeprijst van 25 voor 10 euro. Is van Oilily :D

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: jeetje wat spannend zeg, niet leuk! Natuurlijk moet je dat even kwijt. vooral deze termijn is spannend en dan ook nog die harde buiken en noem maar op!
    ook nog je arm verbrand, het zit je niet mee. Gelukkig geen blaasontsteking.

female: leuk dat je het nu weet. Jammer dat we het niet mogen weten, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten :)

caatje: ik vind mn verjaardag niet zo spannend, vooral niet nu ik de 20 voorbij ben, het is allemaal een beetje hetzelfde. Vriendje is een maand ouder als ik, dus volgend jaar worden we allebei 25 en dan maken we wel een groot feest. Maar dit vond ik weinig spannends :)
    wow zo'n groot geslacht al! dat belooft wat voor de kleinkinderen ;) :p
    veel plezier met werken vandaag.

LM: leuk he, kleertjes kopen!
    ik zie de kleertjes alleen niet :(

all: gisteren nog een verrassingsbezoek van mijn vriendinnetje en van mijn moeder. Lief! Kreeg van mn moeder reistassen, echt slim van haar, heb al haar tassen geleend afgelopen vakantie. Had zelf niet aan dit kado gedacht.
    Verder zien we het weekend wel wat er komt!
    En al die reacties op mn buik, het voelt steeds echter allemaal! Zo leuk, ben echt helemaal op mn roze wolk.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga ze er weer even neerzetten :D
    Net mijn geuploade foto's zitten verwijderen, maar niet bij nagedacht dat ze dan ook uit het forum weggaan :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vestje voor als het kouder is/wordt.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    En dan balarina's erbij in zacht roze, maar site licht eruit :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Voor de kleine meid

broekje

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Romper in zelfde style als broekje

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nog een romper

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @LM thx ik sla hem meteen op bij mijn favorieten :)

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je even helemaal uit je huisje bent (geweest). Hopelijk si het allemaal niets en blijft beeb gewoon nog 16 weken zitten...

@lm: mooie kleren zeg!

@all: hier vanmorgen geverfd met de kleine meid voor vaderdag: is erg leuk geworden! Ze heeft vannacht ook in het grote bed geslapen. Kwartiertje huilen toen ze erin ging en vannacht ene apar keer op moeten staan tussen 12:30 en 1:30. Wel balen, maar we proberen nu even door te zetten. we hebben gezegd dat het kleine bed kapot is. We hebben gewoon de matras rechtop gezet: hahaha. Nu ligt ze weer lekker er in. Hopelijk slaapt ze nu gewoon goed. Zo nu ga ik even de herhaling van babyboom kijken: zal wel weer huilen worden...

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lieke ow wat leuk voor vaderdag iets knutselen, ik ga volgend jaar ook creatief met onze dochter aan de slag :D.

Hier is mijn moeder de zolder grondig aan het poetsen ;).. Ook de strijk word even weggewerkt. Heerlijk nesteldrang.. :)

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst fijn dat je hulp hebt van je moeder en ook wel even prettig om niet alleen te zijn nu, lijkt me

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha worst. Heel goed meis....
    Laat je maar ff verwennen met die nesteldrang van je moeder :)

Volgens mij ligt dat trouwens aan moeders hoor. Mannetje ging gister even naar zijn nichtje die geslaagd was en toen hebben mijn moeder en ik ff de kamer verbouwd... :oops: hahaha!
    Aangezien de meeste mannen heel goed tegen veranderingen kunnen NOT en de mijne daar geen uitzondering op is was ie van mij een beetje beduust... ;)

Deel Deze Pagina