Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @anz: wauw dat is schrikken. Hopelijk krijg je snel antibiotica en gaat het dan weg. Doe maar lekker rustig aan!

@caatje: ik heb nog niks gehoord van de box, maar heb hem ook pas een dikke maand geleden aangevraagd.

@gejanne: ja heel triest dat verhaal met dat zoontje, maar voor de rest was het wel te doen. Vorige keer waren er alleen maar zielige verhalen...

Maud heeft gisterenmiddag heel lang geslapen in haar grote bed: ruim 2 uur, toen heb ik haar maar wakker gemaakt. Vannacht ook goed gegaan maar wel al om 6 uur wakker :( Nu ligt ze er al weer in omdat ze toch nog erg moe was. Hopelijk hebben we snel het goede ritme te pakken.

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Goldduke; mooi dat de ab goed helpt! ik hoop ook dat t daarmee klaar is :)
    k eet iig gezond en drink genoeg dus hoop ook dat dit de laatste ontsteking was.
    Laat je even weten wat de uitslag is maandag? ben benieuwd!

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Hier vandaag zeker mijn lieve kleine engel in mijn gedachte..
    Het is nu 6,5 jaar geleden ik was toen 21 en het heeft een behoorlijke impact op mijn leven gehad, ik ben door dat alles heel erg teruggetrokken, verlegen en ik kan heel erg onzeker zijn.

Gelukkig heb ik nu een hele lieve vriend waarmee ik dit alles kan delen en hij is het beste wat me sindsdien is overkomen samen met ons kleine meisje in mijn buik.
    Ik voel me vreemd genoeg heel erg gelukkig. :) met mijn engeltje in onze gedachten...

Gr Worstenbrood... <---- die ik al heel lang niet meer op heb :x... haha..

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Worst: Een extra dikke knuffel voor jou op deze dag...
    Anz: Ook voor jou een knuffel.

Verder wel bijgelezen meiden maar ben nog niet helemaal wakker :) Esmee was er weer beetje vroeg bij vandaag hihihi

Hier gaat het verder prima, begin wel meer last te krijgen van maagzuur en daar baal ik wel enorm van. Had ik bij Esmee ook heel lang en veel last van grrr maar even snel gaviscon in huis halen.

Meiden knuffel voor jullie allemaal en een fijne dag ! Ondanks het prut weer...

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hier even tussendoor op mijn werk even gluren! ;)
    Ben blij als ik straks eventjes geen weekenddiensten meer heb, heb er namelijk nu al 3 achter elkaar. Straks 4 weekenden vrij! Wat een luxe!

Worst: fijn dat je ondanks alles toch echt gelukkig bent. Dat is goed om te lezen. Maar toch een dikke knuffel voor het verdriet dat je hebt en al het gedoe rondom je zwangerschap. heb erg veel respect met hoe je ermee omgaat!

Ik ga weer even verder!
    Fijn weekend iedereen.

En ik vind het stiekem heerlijk dat het even weer wat frisser is buiten :)

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: ow wist niet dat je hier in de buurt woonde. Maar ach, maakt ook niet zoveel uit ;) Wel gezellig toch?
    Succes vandaag, is toch een spannende dag nu he?! Fijn dat je je er wel rustig onder voelt :) dikke knuffel voor jou!

female: ja was zeker leuk, spontane visite!

gejanne: jullie ook al een 307, fantastisch! Ben echt fan van die auto!

caatje: gefeliciteerd met de 5 maanden!
    ik rekende eigenlijk niet in maanden, maar mijn clienten snappen niks van die weken, dus ben nu toch aan het omrekenen, haha

caatje: ik heb die van felicitas al binnen, maar die andere (prenatal?) nog niet. Denk dat je ze dan nog even moet bellen, weet ook niet of je m krijgt als je eigenlijk een Spaanse bent.

goldduke: lekker toch, in huispak op de bank? Lekker je rust nemen hoor!

mariel: hoop dat voor jou gaviscon wel helpt, ik ben er niet echt fan van. maar rennies helpen ook niet heel erg... ik wacht nog wel even af, het is nog wel uit te houden bij mij...

all: hier scouting opkomst gehad, maar voor het eerst een harde buik gehad. Vroeg me gister al af of ik het zou herkennen, omdat ik het volgens mij nog niet had gehad. Maar nu zo'n strak gevoel in mn buik, kan niet anders. Kleine meid werd er heel druk van, dus ik ga echt even lekker niks doen. Vriendje vindt ook dat ik rustig aan moet doen, maar aan de andere kant is hij om 6 uur thuis en komt er om 7 uur visite en moet er nog een en ander in huis gebeuren... Even kijken hoe we dat doen. Maar hij wil niet dat ik iets doe, zolang ik harde buiken heb, dus ik ga lekker rustig aan doen.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

vandaag te druk om op iedereen te reageren de kleine van mijn vriendin is ook hier en die twee samen breken de boel af .. wel gezellig hier !!

worst meis ik wil jou speciaal vandaag een mega mega dikke knuffel geven het zal een hele rare dag voor je zijn ..
    en wat geweldig dat je zo'n kanjer van een vent hebt en jullie samen goed door deze dag gaan komen ..
    geniet van elk trapje en schopje in je mooie buik meis ..

anz super dat je ab hebt dat zal wel snel gaan werken ! gelukkig maar ook

goldduke ook voor jou nog een knuf ! fijn dat de ab helpt

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hoi lieve meiden

jullie kennen me vast niet meer.
    pfff tijd terug dat ik wat geschreven heb hier.

maar hier gaat alles goed. de 20 weken echo heeft bevestigd dat we een jongen krijgen.
    naomy is helemaal blij met der broertje.
    en kijkt erna uit.

we hebben de naam en geboorte kaartje ook al.
    nu de kamer nog klaarmaken en spullen aanschaffen.

dikke kus sabrina

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: wel gezellig met je vriendinnetje, lekker druk, haha!

sabrina: je komt me wel bekend voor hoor, welcome back en wat leuk, een jongen! De meiden stonden hier voor, maar nu is het weer en beetje gelijk ;)
    wat zijn jullie al ver met de voorbereidingen!

Ons kamertje ligt een beetje stil, hebben pas na de vakantie weer tijd, maar ja, komt wel goed denk ik zelf.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ha meiden..

hier beetje drukke dag met vanalles en nog wat.
    morgen taart maken en 's avonds een feest.

Gisteren hadden we onze jaarlijkse functionerings gesprek gehad.
    mijn contract loopt 31 oktober af.
    maar ze willen me niet kwijt.
    hun voorstel: na 3 maanden mag ik weet terug komen.
    wat zouden jullie doen? ik heb het er naar mijn zin dat zeker, maar dan zit ik dus 3 maand in de ww (of iets met de zwangerschapverlof papieren wat ze gaan regelen voor me geloof ik) maar dat hoor ik tzt nog.
    wat is slim? ik heb natuurlijk wel weer voor een jaartje baangarantie dan...

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Thx dames :) !

Hier zodadelijk lekker broodje doner en pizza eten ( hoezo veel koolhydraten :D).

@Sabrina natuurlijk ben ik jou niet vergeten hehe, fijn om te lezen dat alles goed gaat.

@sahi rustig aan doen he, het lijkt wel oktober harde buiken mama's hier hehe..

@sjoon, ik vind het maar een rare regeling, indien ze jouw dat op papier willen meegeven dat ze je ook na die 3 maanden weer aannemen zou ik het zelf geen probleem vinden ( dus contract tekenen ),
    Je bevallingsverlof krijg je via het uwv uitbetaald en kost je baas dus helemaal niets ( shoot me als ik het fout heb maar heb me daar wel een beetje in verdiept, ik hoor graag als ik het fout heb ).
    Waarom niet gewoon direct tekenen aansluitend aan die 31 oktober zodat je gewoon terug kan keren na je bevallingsverlof ? Hoeveel contracten heb je al gehad bij je werkgever nu ?
    Want als je al 3 contracten hebt gehad zou je dus eigenlijk recht hebben op een contract voor onbepaalde tijd en dan zou ik dus ook niet akkoord gaan.
    Als je namelijk uit dienst gaat mag je werkgever je wederom opnieuw 3 maal een contract aanbieden voordat je werkelijk voor onbepaalde tijd een contract krijgt.
    Snappie hem nog ?

@all ik heb een nieuw xbox spelletje alice in wonderland dus zit helemaal verdiept in de tv :p

Groetjes Worstenbrood.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: ik snap m hoor! en zo zit het inderdaad.
    als deze verlengd zou worden, dan zou dat mijn derde verlenging zijn.
    maar omdat ze een beetje moeten bezuinigen met uren. doen ze dat zo. hij zij als iedereen aanwezig is, dan kan hij mijn uren missen, maar als er mensen ziek zijn of als er mensen vrij willen dan kan hij mijn uren wel gebruiken. hij vond het wel moeilijk aangezien ik mijn werk goed doe.
    en mijn vriend zei ook: graag zwart op wit willen hebben dat ze mij na die drie maanden weer aannemen, dan had hij er ook geen problemen mee.
    maar er moeten dan wel (ik dacht via de werkgever) formulieren aangevraagd worden voor die uitkering of zo. tenminste dat zei mijn chef, dus ik ga binnenkort even met de vrouw van de baas praten, die doet de administratie enzo, dus daar moest ik voor bij haar zijn.
    en idd, ik kan nu 3 x weer een jaar contract krijgen

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Het blijft raar om het zo te doen, maar als je het zwart op wit krijgt dan zou ik er alsnog wel iemand met verstand naar toe laten kijken voordat je tekent.

Verder heb ik er geen verstand van hoor ;).

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden!
    hier de laatste in de rij van de oktober mama's.... Ik BEN 20 WEKEN VANDAAG!!

15. Female

Female Niet meer actief

@ Idd, nieuwsgierigheid is gestild :D
    Jij bent de enige stoere hier die het de verassing laat he ;)
    Lekker dat je huis weer schoon is!
    Leuk he, foto's kijken, zeker oude foto's die je onverwachts tegenkomt :D

@ Caatje; Vrij vandaag, geniet ervan! Volgens mij was je bericht aan mij gister voor iem. anders bedoeld want ik snapte er niks van haha.
    Zw.box: zou hem gewoon aanvragen, dan zie je wel hoe ie aankomt toch? Bij Etos had ik de felicitas doos aangevraagd (die hadden wel gebeld om me iets aan te smeren, maar heb het meteen afgekapt. Daarna niks meer gehoord, en na dat telefoontje lag ook de ophaal-bon klaar, zowel in de bus als met de mail).
    Je kunt bij Prenatal ook een gratis box aanvragen! Kost niks, ik zou het er gewoon op gokken ;)

@ Ansz; Hoe is het nu met je?

@ Worst; Hoe is het gegaan, ben je de dag goed doorgekomen gister? Je bent wel een mijlpaal voorbij he ;)

@ Mariel; ik heb gelukkig niet zovaak last van maagzuur, heel af en toe, is echt heel irritant he! Hopelijk helpt het spul goed!

@ Sahi; hoe was je verjaardag?! (Dat was gisteravond toch?)

@ Sabrina; ja we kennen je nog hoor ;) Leuk iets te horen!

@ Sjoon; wat voor feest heb je?
    Ik kan je niet adviseren over je contract... Hoop iem. anders wel ;)
    Gefeliciteerd met je 20 weken!!

Ik ben gister niet geweest, voelde me zo rot en sip :( Geen idee hoe het komt, om gek van te worden af en toe.
    's avonds ineens ontzettende buikkramp dus heb uren op de bank gelegen. Uiteindelijk ging het met een warme kruik weg, heel gek.

Jurgen had gister een idioot late partij op de zaak van 80 man, die idioten hadden tot 03.15u gezeten!! :$
    Dus om 04.15 uur was ie thuis (en de ochtend ervoor om 10,u begonnen).
    Hij is helemaal stikkapot en om 12.00 moet de zaak weer open :x.
    Wat een ***beroep is het toch af en toe... Echt belachelijk.

Vanavond laat gaan we, als hij klaar is, met z´n allen naar mijn pap en mam op de veluwe. Hij is morgen een dag vrij dus zijn we daar. Heb er echt zin in dat hij eens mee gaat, is door alle drukte al heeel lang geleden....

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    female een hele dikke knuffel voor je dip !!
    had je mss buikkramp omdat je niet naar de wc kan .. ik heb dat nu ook zo erg doet echt pijn
    en idd belachelijke tijd voor je man .. sjeee die moet al weer bijna werken

worst meissie .... je bent 24+6 !!!!
    de dag is voorbij en je meissie blijft nog heeeeeeeeeeeel lang zitten dat gaat helemaal goed komen ... knuffie

sjoon op zich is het plan zo gek nog niet van je werkgever .. idd je krijgt nu toch 3 mnd uitkering voor je zwangerschap en erna kan je weer 3 jr door !! heb je rechtsbijstand ? of zit je bij de bont ? ff navragen !

sjoon de laatste in de rij en van harte met je 20 weken !!!!
    mijlpaal he .. na ga je aftellen

hier is het een gezellig gekkenhuis
    wij hebben een loge en tim slaapt altijd tot 9 nu waren we gezellig met zijn alle wakker om 7 uur !!
    ze zijn super lief aan het spelen en we gaan hem zo naar zijn papa en mama brengen .. dan door voor papa dag naar schoonouders...
    hoop dat het hier droog blijft dan gaan man en pa nog naar het wielrennen kijken hier vanmiddag !
    vanaaf frietjes eten bij mijn ouders en dan bankhangen !!

fijne papa dag allemaal !!!

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @female, dikke knuf voor jou hoor... ik wil jullie morgen samen een hele fijn dag toewensen. Geniet ervan.

@emma JUPPIE! Ik weet het, en ik ben ook zo blij. Morgen 26 weken. En bedankt voor jou bericht, anders zou ik vaderdag helemaal vergeten zijn haha... Zodadelijk maar even alle 3 de vaders een belletje geven.

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dag dames, even gauw vanaf mijn werk.
    Bah, heb ook nog eens keelontsteking, doet zeeeer !
    vandaag werken vriend en ik helaas dus dochter kan vanavond pas vaderdagcadeau geven.

@ Emma: Lekker vroeg, maar wel gezellig dus!
    @ Female: Logisch dat je even in een dipje zit meid. Het klinkt allemaal niet leuk. Kop op, dikke knuffel voor jou. Geniet van jullie dagje morgen.
    @ Sjoon: Jeeeej, op de helft meid ! En van je baan.. hmm lastig. Maar als je iets zwart op wit kan krijgen... garantie voor een baan is natuurlijk heel goed.
    @ Sabrina: Jazeker ik ken je naam nog wel. Welkom terug. Leeeuk een zoon !!
    @ Sahi: Goed luiseren naar je lichaam, inderdaad klinkt als een harde buik.
    @ Fleurop: Balen he die weekenden! Ik vind het ook vreselijk, werk om het weekend.
    @ Maagzuur: Hier nog niet, ja misschien 2 keer gehad. Kleine meid ligt heeel erg laagm vandaar. Maar steeds die trappen op je blaas is ook niet fijn haha!
    @ Worst: Heftig dagje geweest. Begrijpelijk meid. Zoiets vergeet je noooit meer. Hele dikke knuffel voor jou. Ben trots op je hoe je het allemaal doet! Kop op meid!
    Geniet van het geluk, het is jullie gegund.

Dit was het even, ga weer verder met werken !
    Komende week lekker maar 2 daagjes. Morgen bij oud basisschool dinntje langs, lekker taart eten. Nu word er een keer taart voor mij gemaakt hihi. Verder schiet de babykamer al op, het wordt zooo mooi hihi.

En vandaag 23 weken zwanger jeej ! Moet wel zeggen dat de eerste 20 weken voor mijn gevoel veel sneller gingen!

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Lekker gewerkt gisteren, daarna zijn we gaan lunchen met de ouders en zus (en haar vriend) van mijn lief. Gezellig hoor, maar ben op zaterdag na m'n werk op de stoeterij altijd zo moe, had er dus eigenlijk niet zo veel zin in... Maar ja, mijn lief wilde zo graag. :)

Uiteraard lekker gegeten en was ook gezellig, maar was daarna echt OP! :$ ;)

Vannacht lekker geslapen en vandaag gaan we een heerlijk dagje naar het strand. Was op tijd op en heb dus net de eerste aflevering van Babyboom zitten kijken! :D

Ga nu gelijk door met aflevering twee, dat haal ik nog voordat we weggaan! ;) Kan ik ondertussen mooi mijn ontbijtje nuttigen!

@Babybox: Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gelukkig een Nederlands adres, daardoor kan ik 'm gewoon aanvragen. Nu alleen hopen dat het precies zo uit zal komen dat ik 'm op kan halen als ik in NL ben. Ach, ik ga 't gewoon proberen, lukt 't niet, dan is dat jammer! ;) :D

@Sjoon: Gefeliciteerd met je 20 weken!!!

Pfff, lastige keuze m.b.t. je baan. Moet je het contract dan al tekenen vóórdat je huidige contract afloopt? Of gewoon pas weer na die 3 maanden? In het laatste geval zou ik gewoon zeggen dat het je wel interesseert, het open houden zo gezegd. En ondertussen kijk je verder rond. Vind je wat leukers, prima ga je daarheen (je hebt dan geen contract en hebt dus geen verplichtingen), vind je niets, heb je altijd de zekerheid dat je terug kan na 3 maanden. Lijkt me een praktische oplossing.

@Female: lol Oeps, je hebt helemaal gelijk! Dat was voor Bijzonder!!! :) Enne... Bedankt voor de tip m.b.t. de Prenatal box, die heb ik gelijk ook aangevraagd! ;) :D

Raar hè, dat ze dat hier in Spanje trouwens niet doen...

@Bijzonder: dit had ik je gisteren geschreven, maar ik had het per ongeluk aan Female geadresseerd... :) Dit was de tekst:

"lol Yeps een heus klein pinkie! ;) :D Enne... Ja, ik ben ook dol op paella, maar het is niet iets wat je gauw voor 2 man klaar maakt. Wij eten dat dus altijd als we met de hele familie zijn en dan maken alle tantes het. Vond het nu dus erg leuk om het een keer zelf mee te maken. ;)

Bedankt nog voor het beantwoorden van mijn vragen! Erg nuttig!

Wat een prachtige taart zeg voor die Sem! Echt heel mooi! Hoop dat ie net zo lekker smaakt als dat ie mooi is! ;) :D"

Nou, ik ga ontbijten en ondertussen verder met aflevering 2 van Babyboom! Over ruim een uur naar het strand. Zálig!!! :cool:

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
    Caroline

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou, ben ik aan het typen, loopt de laptop vast... Nou ja, ik maak er maar weer wat moois van.

Female: gisteravond wat visite gehad, vandaag komt de rest. En ik moet van iedereen rustig aan doen, dus die harde buiken zijn wel weer weg :)
    wat balen van je mannetje, gelukkig gaat hij vanavond wel lekker met zn gezinnetje mee :)

worst: yes je bent 24+6! Wordt het nu allemaal wat minder spannend, of blijft het toch wel spannend?
    ik heb rustig aan gedaan hoor, denk ook dat mn darmen ermee te maken hadden, het is nu een stuk minder.

sjoon: veel plezier met bakken, leuk he?!

emma: pff lekker vroeg zeg!

bijzonder: keelontsteking, dat is echt zo vervelend! Heb het vroeger vaak gehad, vreselijk!
    En dan nog werken ook, sterkte meis!

caatje: dat ze dat in spanje niet doen, komt denk ik omdat hollanders van gratis houden en dat is in het buitenland toch minder.
    in Frankrijk kennen ze het woord gratis gewoon! Dat zegt wel iets denk ik!

all: hier zo dus de rest van de visite, heb er wel zin in, maar ben ook altijd blij als het weer voorbij is.

Deel Deze Pagina