lol Nou Sahi, dat is dus niet waar. Spanjaarden houden juist heel erg van gratis en daarnaast ook heel erg van alles wat "aanbieding" zegt. Bovendien gaat hier bijna alles op de pot. Echt ongelooflijk! Het woord gratis kennen ze trouwens ook in het Spaans. Het woord heeft namelijk een LATIJNSE etymologie, dus wij hebben het eerder overgenomen van deze kant. Zie hier voor meer uitleg over GRATIS. Ik blijf er dus bij: vind het echt super raar dat ze dit hier niet doen. Wellicht moet ik het gewoon eens bij de Spaanse Prenatal aankaarten! Nou, wij zijn naar het strand! Fijne zondag! Liefs, Caroline
zo, taarten en cupcakes heb ik klaar. zometeen ff wat kipvleugeltjes eten, en douchen... daarna wachten op de oppas en dan met vriendje naar het feest. is van zijn collega, 25 jaar getrouwd. ken er eigenlijk niemand, maar goed, ga wel mee. haha, maar nu mogen we allebei niet drinken. mijn reden is overduidelijk, en vriendje heeft storingsdienst! haha (dat is balen.... voor hem.) dus we gaan met de bus van de zaak heen. mocht er een storing komen dan moet ik mee daarheen zolang we op het feest zijn! en meiden: bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van het contract. ik zal een ff nog goed na gaan denken! maar we hebben nog even de tijd!
Female; gaat goed hoor.. Nog wel veel harde buiken maar de kleine is ook lekker actief. Pijn bij t plassen is opgelost dus de AB doet zn werk Veel plezier op de veluwe! T klinkt als een welverdiend rustdagje voor het gezin sjoon ; 20 weken! We zijn nu allemaal weer een mijlpaal gepasseerd. Nu moeten we de 30 weken maar aanhouden om naartoe te leven Haha storingsdienst, komt wel lekker solidair over dat ie ook geen borrel doet Bijzonder; keelontsteking en toch werken en dat ook nog eens op vaderdag, wat een bikkel
Hoi allemaal, Bedankt voor alle knuffels en lieve berichtjes, dat doet me heel goed. Vandaag ging het iets beter, ben blij dat we vanavond weg gaan en morgen een dagje bij pap en mam... Heb alle spulletjes ingepakt, kids liggen nu in bed (en dan vanavond stil overleggen in de auto, in hun pyama'tjes ) en nu wachten tot hij thuis is van werk, zal nog wel een paar uurtjes duren :s.... Ik ga nu nog ff relaxen want ik rij straks, weer 200 km, holadiee... @ Emma; idd zo buikkramp. Uiteindelijk kon ik wél naar het toilet, maar daarna duurde het nog zeker 2 uur voor de pijn wegtrok... Heb jij een lekker relaxed dagje gehad bij je familie? Nu lekker op de bank @ Bijzonder; Beterschap! Kun je er iets tegen nemen of moet je wachten tot het overgaat? @ Caatje; ja idd, is altijd leuk die boxen. Gratis, en een leuk extra. Was het leuk op het strand? @ Sahi; ben ook erg blij dat ie meegaat Goed dat je zo naar je lichaam luistert! En veel plezier nog NU D) met de visite! @ Sjoon; veel plezier! @ Ansz; gelukkig werkt de AB! En ook fijn dat je de baby zo goed voelt!
Oooooh wat een zálig dagje weer op het strand! Daarna thuis lekker eerst het zand van me af gedoucht en daarna nog heerlijk eventjes in bad liggen weken. Mmmmmmm! Ben er helemaal warm en loom van. Zojuist nog aflevering 3 van Babyboom zitten kijken! Inderdaad een super serie! Bedankt voor de tip! Moet regelmatig een traantje wegpinken. Overigens wel gelijk in het begin me voor m'n kop geslagen qua zwangerschapstest! Hahahaha heb er echt nóóit aan gedacht om die test in een bekertje plas te houden, heb altijd liggen klooien met de straal opvangen... *zucht* Nou, ik ga nu lekker naar bed. Morgen weer vroeg naar de haven in Cádiz, een Engels groep van een cruiseschip afhalen om ze naar Sevilla te begeleiden. Gelukkig vandaag wel nog een zonnehoed gekocht, die zal ik morgen hard nodig hebben in Sevilla! Weltrusten allemaal! Liefs, Caroline
Een goedemorgen, Pffff, het is weer vroeg dag! Het was hier gisteren rustig! Allemaal leuke dingen gedaan, hoop ik! Toch altijd weer grappig als je de laatste bent die een berichtje post op 'n dag en de volgende dag ook weer de eerste. Wordt vandaag wel een leuk dagje. Lekker "on my own" (zo heet de toer ook) door Sevilla! Het wordt zo'n 36 graden (en dan zal de gevoelstemperatuur ongeveer rond de 40 liggen). Denk dus wel dat ik weer een lekker ijsje bij Häagen Dazs ga eten! Over een half uurtje moet ik weg, nu dus even een yoghurtje eten, zodat ik mijn dagelijkse pilletje in kan nemen. Hoop dat het lukt, voel dat ik weer een beetje afkeer van eten heb vandaag... (trekt meestal in de loop van de ochtend wel weg, gelukkig maar, anders zou het niets worden met dat ijsje! ) Fijne maandag allemaal! Liefs, Caroline
caatje: ow haha, ik dacht dat nederlanders hierom bekend stonden. Grappig! ow lekker op het strand. Hier regent het met vlagen... sjoon: leuk he, dat bakken? En goed gelukt dus? Ik dacht dat ik te weinig gebakken had voor de verjaardagen, maar we hebben nog een halve kwarktaart en een klein stukje chocolade cake over. De appeltaart is wel op gegaan. Maar dan heb ik wat lekkers als toetje vanavond anz: fijn dat het beter gaat! female: we zijn zo goed verwend, heerlijk! even alle kado's op een rij: Een keukenmachine en met de kleine opkomst had schoonmama er juist op gelet dat er een blenderfunctie bij zat Daar wordt ik erg blij van! Vriendje had geen fatsoenlijke boormachine, dus die hebben zijn ouders ook kado gedaan Verder een allerschattigst pakje voor de kleine, niet roze (dat vind ik nl. TE), maar een schattig spijkerjurkje met vlindertjes! lekkere cremetjes voor mezelf, vriendje een lekker luchtje en geld om kleertjes te kopen (ik ga zaterdag weer met mn vriendinnetje op stap). En van mijn broertje hebben we nog wat te goed, maar dat doet hij in de vorm van een babykamer Nog wel een beetje een gespannen buik, maar heb echt wel rustig aan gedaan en heb ook niet meer zo last van mn darmen. Heb een extra buikband om gedaan, want mn buik groeit de laatste dagen als een gek, misschien is dat het...
Sahi: Ik heb die van de Prenatal ook nog niet binnen, die hoort toch bij Wij Jonge Ouders toch ? Gaviscon werkt ook niet echt optimaal, tenminste bij Esmee toen niet. Maar het is nog wel redelijk vol te houden, lig al wat hoger met mijn hoofdje en dat scheelt iets. Hoop dat je het nog goed vol kan houden ! Nare bijkomstigheid is dat toch Sabrina: Fijn dat alles goed was bij de 20 wk echo ! En gefeliciteerd met jullie zoontje ! Leuk ! Sjoon: Begrijp ik dan dat je na je zwangerschapsverlof terug mag komen ? Waarom kunnen ze nu niet je contract verlengen dan ? En je komt dan in de ziektewet en niet in de WW als je met zwangerschapsverlof geen werk hebt, je bent dan ook niet verplicht om te solliciteren en je krijgt 100% van je laatst genoten inkomen. Hmm ik vind het een lastige zou toch wel graag zwart op wit zien dat ze me na die 3 maanden terug op contract nemen. Gefeliciteerd nog met je 20 weken !!! Female: Nog een gezellige avond gehad bij je ouders ? Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt dat je man weer eens lekker thuis is dat is inderdaad het nadeel van de horeca Knuffeltje voor jou en hopelijk voel je je niet meer zo sip. Bijzonder: He gats, beterschap met je keelontsteking. Mocht ik nog iemand vergeten zijn.. sorry Hier een heerlijk weekend gehad, zaterdag even bij een enorme Prenatal in A'dam ZO geweest. Heb me nog kunnen inhouden maar heb wel een super schattig shirtje met kleine broer gekocht en een blauwe handdoekcape. Had donderdag bij de H&M ook al een super stoer trainingspakkie gekocht hahaha er zijn voor jongetjes dus ook genoeg leuke kleertjes !! Ga gauw weer een het werk, heerlijk 3 dagen deze week ! Me like !!! Liefs Mariel
Goedemorgen APK bij de VK was prima, 120/80, kindje groeit goed en ik loop ongeveer een week voor maar dat wist ik al. Ik maakte me zorgen over mijn gewicht (10kg erbij!!) maar mijn gewicht was prima 'je zult het nodig hebben' dus nu 69kg Uitslag van de kweek krijg ik doorgebeld door de huisarts dadelijk. Sjoon, zoals andere dames schrijven, laat het goed checken, niets tekenen voor je 100% zeker bent. Caroline, kanjer! Als laatste en wederom als eerste bijna iedere ochtend Ansz, gaat ie al veel beter dan vorige week? En Bijzonder, jij dan? Beetje opgeknapt? Sahi, hoe is het met je voet? Laters!
Even kort, Gister nog over moeten werken ook, erg hard gewerkt was helemaal kapot. Veel harde buiken gehad gisteravond, echt te druk geweest. Kom snel weer bijlezen. Ook nog erg zere keel en oren
Goldduke: Fijn dat alles weer goedgekeurd is met de beeb en met jou ! Bijzonder: Even beetje rustig aan doen meis, beterschap ! En weer aan het werk
@caatje veel plezier aan het strand! @ellenk : Zwaai zwaai. @bijzonder beterschap voor jou.. @goldduke fijn dat de APK weer goed was ! Een week voorliggen op groei waar komt dat dan vandaan ? @mariel zwaai zwaai en werkse.. @sjoon hoe was het feest van de collegavriend, kon je het een beetje volhouden? Mijn vriend heeft ook eens in de maand storingsdienst ( bij ons heet dat oncall ).. en wij vinden dit heerlijk, hij mag dan wel weg maar moet binnen een half uur de problemen ook weer opgelost hebben, dus hij moet in de buurt zijn van een goede stabiele internetverbinding. Een goede reden voor ons om dat weekend lekker thuis te blijven haha... + er zitten hele goede verdiensten aan. @sahi wat leuk dat je buikje hard aan het groeien is, ik denk dat ik het kleinste buikje heb van allemaal ! Ik ben dan ook wel echt inieminie dus dat scheelt, voor mijn gevoel is mijn buik al heel groot. @anz hoe is het bij jou ? Blijf je thuis van het werk ? Hier wel een raar gevoel, de komende 9 maanden zit ik gewoon betaalt thuis.. @emma hoe is het bij jou??? BABYbox : Heb me wel ergens voor aangemeld ( weet alleen niet meer waar haha ), nog niets ontvangen maar eigenlijk ook wel ergens blij om, krijg ik niet van al die reclame troep daarna. SUIKER : Ik ben vandaag de hele dag op pad voor de dagcurve , vanochtend nuchter geprikt 4,5, na het ontbijt 1,5 uur later zat ik op 4.6. Net dus gewoon een kitkat met een glas cola op en om half 2 lunch. Mag ik om 3 uur weer gaan prikken en dan vanavond weer. Hier is alles OKKKKKKKKKK ! Keuken netjes opgeruimd en schoongemaakt, afwas ingeladen. Maar nu kriebelt het zoooo hard om alle kastjes ook maar ff leeg te trekken en te poetsen en te ordenen.... Nesteldrang ??? Ow en ik ben vandaag 25 weken zwanger.... Ik kan wel huilen van geluk !
@goldduke fijn dat de APK weer goed was ! Een week voorliggen op groei waar komt dat dan vandaan ? Vanaf de eerste echo's al, volgens laatste menstr. datum zou 4 okt. datum zijn, termijn echo (de eerste bij 9 wkn) 2 okt. en bij 12 wkn + 20 wkn echo's bleek de beeb telkens een weekje verder te zijn... Nu qua buikgroei sta ik op +/- 27 wkn, zal wel een flinke meid zijn. Kweek uitslag is binnen Slechts bacteriën geen andere gekke ingrediënten zijn gevonden Volgende keer moet ik wel eerder aan de bel trekken... moeilijk als je het niet voelt Worst, ik hoop dat je glucose waarde goed is einde van de dag!!! En mijn kastjes gaan er ook aan, lekker poetsen! En geniet van het betaald thuis zitten, neem je rust etc. Het is je niet voor niets opgedragen. Buikfoto.... moet ik nog steeds plaatsen...(ik voel me enorm)
@ Goldduke: Fijn dat de apk weer goed was!!! @ Bijzonder: Lekker rustig aan doen vandaag?!? Beterschap! @ Worst: Heerlijk he dat poetsen?!!! Wel rustig aan doen hoor!! En gefeliciteerd met je 25 weken!!!!!!!!!!
Best rustig hier Vandaag mochten we naar ons nieuwe huis kijken, ze zijn echt al ver met de bouw. Super leuk om te zien! En vanmiddag onze nieuwe auto ophalen. Allemaal leuke dingen. Vanavond voor het eerst dan eindelijk zwangerschapszwemmen, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Worst: wat een heerlijk gevoel, 25 weken En in jouw geval helemaal fijn. Super. goldduke: mooi dat alles weer goed was! De baby groeit dus goed! Ben benieuwd naar je buikje, kom maar op Female: hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter? Bijzonder: doe rustig aan meid (soms makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). En beterschap. Naar, al die pijntjes
worst meis van harte met je 25 weken !! voor jou een hele mijlpaal ..super hoor .. en nu nog zeker 10 weken te gaan hoe gaat het met je dieet ? gaat het nu makkelijker .. en mooie waardes zo te zien kan je het met je dieet wel gaan redden !! goldduke wat super dat het goed gaat en ach een weekje vooruit is toch niet zo erg .. waar blijft die foto !! mariel werk ze en goed geshopt dus !! leuk leuk bijzonder kijk jij ff lekker uit met je keelontsteking en dan nog gaan werken en zwanger zijn !! pas goed op he met die harde buiken .. en een dikke knuf ! sahi wat een super kado's en wat handig van je moeder om gelijk op de blende te letten caatje heeel veel plezier op het strand sjeee hier is het toch weer rot weer bleeeeeh niks aan en die doos van de etos kan je mss wel ophalen als je hier bent ! toch ook de moeite hoor hier al op viste geweest was gezellig maar ben me toch moe en hoofdpijn brr ga nu lekker naar bed ! vrees dat hier de suiker ook is begonnen .. heb zooooo veel dorst en moet veel plassen .. veel vruchtwater zeiden ze vorige week al en dus zit het er wel in ik heb het dieet bij tim opgezocht en hoe en wat en ga me er nu al aan houden als ik straks moet prikken helpt het mss al wat !! raar om na een jaar lijnen met calorieen nu op koolydraden te gaan letten
Ha meiden, Ben 'druk' aan het werk, maar eerst hier maar weer bijgelezen : @Mariel: Vervelend hè, dat maagzuur. Ik heb een heel brandend gevoel helemaal achter in mijn keel, bovenaan de slokdarm zeg maar! Gebruik altijd Rennies, werkt aardig, maar krijg het tegenwoordig al van een simpel broodje worst En lekker geshopt Leuk hoor!! @Sjoon: Ook al weer 20 weken, toch een termijn waar je beetje naar uitkijkt (vond ik zelf!) Nu kun je ook gaan aftellen @Female: Jaja, volgens mij ben ik de enige die het helemaal als verrassing laat, het geslacht! Al ben ik inmiddels wel heeel nieuwsgierig haha, manlief verwacht helemaal dat het een meisje is, zelf heb ik ook wel beetje het idee, maar het kan zomaar een echte jongen zijn, weer En die oude foto's zijn zeker leuk om terug te kijken! Gezellig dat jullie vandaag als gezinnetje een dagje weg kunnen! Naar de Veluwe nog wel, top haha! Ik ben er geboren en getogen Hopelijk heb je een fijne dag (gehad)! Vanavond gaan wij ook weer die kant op, maar voor ons is het maar een eindje haha. Wat een werktijden van je man, wordt je niet vrolijk van @Bijzonder: Bah, keelontsteking, vervelend voor je!! Heb er ook heel vaak last van gehad, totdat ik 4 jaar geleden mijn keelamandelen heb laten weghalen! Daarna was het gelukkig direct over!! @Caatje: Haha, ik heb altijd maar bij voorbaat mn urine opgevangen om te testen, veel te bang dat ik er langs heen ging Hoop dat je lekker gewerkt hebt vandaag (als je dit leest zul je nl. wel klaar zijn ) @Sahi: Lekker verwend dus, heerlijk hoor! @Goldduke: Lekker dat de APK weer goed was! Ook al zoveel aangekomen ik ook helaas, maar heb ook teveel gesnoept! Vandaar dat we al een paar weken maar geen chips meer komen, kan ik nl. niet van af blijven @Worst: Ai ja, die nesteldrang begint bij mij ook al. Vind het niet erg moet ik zeggen, alles weer lekker schoon Ga van de week denk ik ook maar beginnen met mn keuken vanbinnen, is wel weer eens nodig En wat fijn dat je 25 weken bent, voor jou extra bijzonder nu!! @Fleurop: Leuk leuk leuk allemaal, naar het huis kijken, nieuwe auto! En succes met het zwemmen, lekker hoor!! @Emma: hopelijk valt het mee, met suiker, maar je kunt idd beter maar beginnen, zal geen kwaad kunnen!! @All: lekker weekend achter de rug, zaterdagavond gezellig filmpje gekeken en gisteren ook lekker rustig aan gedaan! Vandaag weer aan het werk, met deze week erbij nog 4 en dan heerlijk 4 weken vakantie! Daarna nog 5 weekjes werken, dus ik ben nu echt aan het aftellen iedere periode Vanavond verjaardag van mijn moeder die vandaag jarig is!! Nu gauw weer aan het werk!!
mariel: hier is het ook wel uit te houden en ik probeer ook niet te klagen. 's nachts pak ik er wel eens een extra kussen bij inderdaad. leuk he, baby shoppen? goldduke: ik denk dat je me verwart met princi! Ik heb niks aan mn voet. fijn dat je apk goed was! bijzonder: lekker rustig aan doen hoor! worst: ik ben ook wel een inie minie, maar wel rond en stevig van mezelf. ik merk sinds gisteren dat de kleine echt in mn buik hangt zeg maar, dus daarom is mijn buik ineens zo groot en zal het nog wel veel harder gaan groeien. gefeliciteerd met je 25 weken!!! emma: hopen dat je geen suiker hebt hoor, wanneer moet je prikken? gejanne: gefeliciteerd met je moeder! all: hier even pauze van werk. We hadden een brunch en ik eet dan weer veel te veel, pfff... zal straks wel lekker last van maagzuur gaat krijgen... verder opeens heel moe, nu ik even zit, maar heb nog een half uurtje om uit te rusten