Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Vraagje tussendoor, ik krijg geen echo meer :(
    Prima eigenlijk omdat de beeb het goed doet, en ik ook.

Wie doet er nog een pretecho zo voor de 30 wkn?

Van de ene kant wil ik het wel, maar van de andere kant heb ik zoiets van, laat d'r maar lekker met rust...

Sahi, Princi..... :( Ben een beetje in de war :D

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden ik zwaai even! Heel druk weekend gehad en op mijn werk ook heel druk vandaag. Vanmiddag thuis notulen uitwerken en morgen afspraak VK, afspraak ziekenhuis en 's avonds naar Utrecht voor We will rock you (musical). Dus ik kom woensdag weer meekletsen!!!!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Doe nog even een vreugde dansje voor Worst! Kan me voorstellen dat je wel kan janken! Knuffel!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en Sahi is goed verwent op haar verjaardag :D
    En ik heb wel veel roze kleertjes :), maar ook lila en wit en marine. En een heel leuk jurkje die is marine/roze/wit gestreept :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    gold, wij hebben 4 juli een pretecho. Ben dan 26 weken, op 1 dag na :D

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi wow jij bent verwent zeg. Heerlijk.

@goldduke fijn dat alles goed was bij de vk. Wij hebben met 27+2 een 3d echo. Hebben we de vorige keer ook gedaan. Dat vonden we toch erg mooi. En wachten van 20 weken tot de bevalling duurt mij net iets te lang ;)

@bijzonder rustig aan doe hoor.

@worst nette curve hoor voor zover. En super dat jullie nu 25 weken zwanger zijn.

@fleurop jij hebt een leuke dag zo te lezen. Veel plezier vanavond met zwemmen.

@emma he gatsie hopelijk valt het mee. en lekker uitrusten vanmiddag.

@gejanne fout je bent niet de enigste die het geslacht niet wil weten. Volgens mij zijn we met z'n tweeen. Manlief is er helemaal van overtuigt dat het een meisje word.
    Gefeliciteerd met je moeder.

@lm wwry wow dat is zo gaaf. Wij hebben hem ook gezien. Veel plezier morgen.

Wij hebben gisteren een uurtje door gebracht bij de dokterspost. Fabian zat op de bank en maakt een onverwachte beweging en valt van de bank. Zo met zijn hoofd op de rand van de tafel. Gevolg een flinke snee net boven zijn linker wenkbrauw. Het bloedde als een gek. Dus ik gelijk de dokterspost gebeld en we konden gelijk komen. Hij heeft nu 2 hechtingen in z'n hoofdje. Zo zielig om je kindje zo zien.

Wat denk wat hij vanmorgen zegt; ik ben gevallen op de tafel maar de tafel is niet kapot mama. Zo schatig.

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    @Lolly: Sorry :D Zat al te twijfelen en wilde nog ff in het overzicht kijken, maar dan zijn wij samen die het niet willen weten ;) Vind het wel spannend maar ook wel een erg leuke verrassing jij niet? Was de oudste ook een verrassing? Bij ons wel!! Ja manlief is ook overtuigd van een meid, ik zou het wel erg leuk vinden hoor ;) Maar ook een jochie is (natuurlijk!) heel erg welkom!
    Ach, wat sneu voor je kleine mannetje! Waar hij dan al aan denkt, dat de tafel niet kapot is! Echt lief!

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    je kunt toch ook niet alles onthouden daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
    Ja de oudste was ook een verrassing. Mijn gevoel zegt idd ook dat het een meisje is. Maar dat zullen we moeten afwachten.

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Jeetje hoop leuke nieuwe dingen ! Wanneer wordt jullie nieuwe huis opgeleverd ?Veel plezier bij het zwemmen !
    Emma: Vervelend meis, hoop dat het een beetje meevalt allemaal met de suiker… lijkt me best lastig om je strak aan een dieet te houden. Succes !
    Gejanne: Is ook echt vervelend dat maagzuur, heb het hier ook al heel snel hoor. Fijn dat de rennies nog helpen in ieder geval ! Gefeliciteerd met je moeder ! hahaha en lekker aan het aftellen, gelijk heb je ! Moet eerlijk zeggen dat ik er hier ook regelmatig naar kijk hoor.
    Sahi: Baby shoppen is inderdaad erg leuk maar ook errug verslavend hihihihi :D
    Goldduke: Wij doen geen pretecho, maar ik krijg wel nog een liggingsecho rond de 36 weken van de vk.
    LM: Succes bij de vk en in het ziekenhuis en veel plezier bij We Will Rock You !!! En wat een schattig jurkje !
    Lolly: Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn, ach gosie en dat hij zich dan nog druk maakt om de tafel wat schattig. Beterschap voor Fabian in ieder geval !

Zo nog een uurtje en dan zit de maandag er weer op hoor :)

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lovingmom veel plezier bij de musical vanavond, tot woensdag weer :) ! Enne thx voor het vreugdedansje hihi..

@lolly ow wat sneu voor kleine fabian.. dikke beterschapsknuffel voor hem.

@emma balen he dat dieet ( ik hoop dat het bij jou ook meevalt ), nou ik kan je zeggen ik heb me aan alles behalve dat dieet gehouden, heb stieken een cola op en een broodje knakworst van unox op. Tussen door een kitkat dus het valt allemaal wel mee hier.
    Vanavond ga ik snacken bij de friettent..
    Voel me echt een ordinaire zwangere vrouw die het niet kan laten om al dat lekkere eten maar te laten staan haha...
    Is manlief naar de kapper geweest ? Moest ff kijken of ik het wel goed zag, hij was erg hard aan het werk dus verwen hem vanavond maar goed :)

Curve op dit moment :

Nuchter : 4.8 ( vanochtend verkeerd gekeken ).
    ontbijt : 4.6
    lunch : 5.6 ( komt vast door die cola/kitkat en broodje worst haha, maar nog steeds netjes ).
    avond : .... spannend dat word friet/frikadel met cola ( owowow Worstenbroodje toch haha ).

Dames had ik al gezegd dat jullie ontzettend lief zijn :) !

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ah lief Golduke, dat je aan mijn denkt! het was idd mijn pootje dat is gebroken. Het doet zeer, goh, maar het gaat op zich goed. Donderdag moet ik naar het ziekenhuis en dan mag de gipsspalk er af. Dan krijg ik of drukverband of loopgips. verder is het een erg goeie karaktertest om niets zelf te kunnen en alles te moeten vragen. En ik verveeeeeeeel me :p

Hey Worst, dat zijn hele nette waardes toch?!
    En ik voel je hoera van de 25 weken helemaal mee!

Babyshoppen, ja dat is echt zo te leuk om te doen...zucht...ik ben mezelf aan het verplichten nu niet heel internet leeg te kopen...

Emma, ja dat dieet kan natuurlijk nooit kwaad. Ik hoop dat het je helpt alvast en dat je niet hoeft te gaan prikken zelf.

Echo's: Wij hebben nog een groeiecho met 32 en 34 weken omdat Mara's schoudertje bij de geboorte klem zat. We hadden vorige keer zelf nog een pretecho met 25 weken. Dat was 2d en daar is tegen die tijd al wel minder op te zien. Voor 3d is dat juist een mooi termijn is me verteld.

Lolly, poeh ja wat zul je geschrokken zijn.

Ik ben vandaag 24 weken...het begint op te schieten ;)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: ach gossie, de tafel is niet kapot, hihi, gelukkig maar ;)! Met het mannetje alles weer goed? Schrikken zeg!

@pretecho: ik denk dat wij die niet meer doen, ik krijg met 30 en 34 weken nog een echo en na de pretecho en 20 weken echo was de kleine meid 2 dagen onrustig, zo erg dat ik er kapot van was. Ik denk dat het wel goed is zo. We weten dat het een meisje is en de rest is een leuke verrassing voor na de geboorte (denken we nu, wie weet willen we straks toch wer ;))

LM: er zullen vast wel een paar roze dingetjes komen hoor, maar wil het allemaal niet te erg maken (snap je wat ik bedoel?) Stoer truitje hoor!
    Veel plezier bij de musical!

goldduke: geeft niet hoor, zwangerschapsdementie?
    Maar jij krijgt ook met 30 weken geen echo?

mariel: ja babyshoppen is een dure hobby ;)

worst: dat is toch een super nette curve?! Goed hoor!

princi: zou ook niks voor mij zijn, dat stil zitten. Maar je moet wel...
    Sterkte ermee!

all: net bij een client geweest, die wist nog niet van mijn zwangerschap omdat ik haar al eventjes niet had gezien. Ze zei het meteen en ze zei ook: ik denk dat het een meisje is. Nou dat had ze toevallig goed. Ze zegt het nog nooit verkeerd te hebben gehad en ze denkt dat ik ook eerder dan de uitgerekende datum beval. Nou, ben benieuwd.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spannend sahi!

en idd ik vind het leuk om te bakken enzo!
    de mensen vonden de taart mooi en lekker.
    dat scheelt weer!
    morgen met de trakties voor mijn zoon aan de gang. hij wordt morgen 3.
    we vieren het zondag.
    even kijken wat ik met hem overdag ga doen. heb nog geen idee!

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon gefeliciteerd alvast voor morgen voor je zoon!

Joehoeee, nou vandaag zit er op, wel gebroken van al die autoritjes naar Breda maar de avondcurve was 6.5 dus ik geloof dat er niet echt heel veel aan de hand is :D. Morgen telefonisch afspraak met de gyn ik ben benieuwd wat ze zegt.

Hier nu lekker in de bank gekropen en ik kom er ook niet meer uit.

Fijne avond allemaal dames,

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst nou keurig nette curve toch?

@sjoon alvast gefeliciteerd met jullie zoon.

@all ik ben echt verschrikkelijk geschrokken. Ik kon alleen maar roepen hij heeft een gat in z'n hoofd. Manlief heeft hem schoon gemaakt terwijl ik de dokterpost aan het bellen was. Nu gaat het gelukkig goed met hem.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    super worst !! nu jezelf aan dit ritme houden en komt het helemaal goed
    moet jij ook zo veel eten pfff

ik moest koolhydraten;
    8.30 30/35 ontbijt
    10.00 15/20 fruit of iets
    11.00 15/20 fruit of iets
    12.00 40/42 lunch 2 boterhammen met melk of cup a soup
    13.30 16/20 boterham of iets
    15.00 15 fruit of iets
    16.00 15 fruit of iets
    17.30 60/70 avondeten 5 aardappels of 3/4 opscheplepels pasta
    19.00 20 vla of yochert
    20.30 15 fruit of iets
    22.00 15 iets naar keuze

nu mag je maar 2x per dag fruit .. dus moet je al 4x weer wat anders pakken ... maar wat he .. lekkere dingen zijn al snel een gevaar !! melk geef ik al niks om ... en helaas is het klaar met mijn lekker glas spa en fruit ...maar weer aan de light zooi !
    heb alles vandaag uitgeplozen en ga maar beginnen want sjeeeee wat merk ik het aan mijn lijf !

oh en die knuf ga ik hem geven haha hij is idd geknipt !! lekker kort koppie .. :D

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja lolly wat een schrik !! sjeee en dat bloed ook ... arme fabian !
    en arme jij !
    heeft hij er nog last van ? of ging het goed vandaag ..

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Goldduke ; t ging idd weer beter.. Heb alleen te vroeg gejuicht :(
    die blaasontsteking is dus nog niet weg.. Sinds vanmorgen weer pijn bij t plassen en kramperige buik.
    Nog 4 dagen aan de AB dus hoop dat t weer bijtrekt:)
    goede uitslag van de kweek! Top :)

worstenbrood; ja ik zit nu thuis.. Tenminste, ik ga morgen niet werken omdat ik de uitslag van de kweek ffies wil afwachten. T laatste wat ik wil is me net zo voelen als bij cenn in de laatste weken.. En dan al helemaal niet nu al :)
    Hoop natuurlijk dat t allemaal meevalt.. Dan kan k ook weer lekker 2 daagjes aan t werk :)
    Gek he dat je betaald krijgt terwijl je thuis zit :p wel fijn dat wij zwangere vrouwen in NL zo goed beschermd zijn volgens de wet!
    gefeliciteerd met de 25 weken;) nog zeker 10 erbij he;)
    ennuuhhh jou curve; das toch geen suiker :) gelukkig :p

Lolly; oh bah wat eng om je kleintje zo te zien bloeden! lief dat ie nog denkt aan t meubilair hahah tafel is nog heel :D

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Anz dikke knuf
    Wat balen dat je weer last hebt en idd lekker thuis blijven

Deel Deze Pagina