@lolly: jeetje zeg, wat schrikken van je zoontje! @anz: hopelijk snel een goede uitslag voor je! @emma: tjee dan moet je wel vaak per dag iets eten/drinken zeg! net even wat slingers en ballonnen opgehangen. zal Chiel morgen wel mooi vinden als hij beneden komt! alles wat op een vlag lijkt is piraten vlag voor hem. hij is er helemaal weg van! zo lief!
Wow emma dat is veeeeeul eten... Hier kreeg ik per mail bevestigd. 35 ontbijt 15/20 in de loop van de ochtend 40 lunch 15/20 in de loop van de middag 50 max warme maaltijd 20 : 1,5 uur na de warme maaltijd ( toetje ) 15/20 in de loop van de ochtend Ik wil het je wel even doormailen anders ?.. De aanbevolen hoeveelheid fruit per dag is 2. Dat zijn dan de tussendoortjes. Succes, het is echt niet leuk.. dikke knuf voor jou..
Sjoon heel veel plezier alvast morgen ! Ahhh wat zal hij blij zijn als hij uit zijn bedje komt ! Leuk hoor Worst dat is idd nogal een verschil nu is mijn dieet van 3 jr geleden .. Maar ik weeg ook veel meer dan jou.. Volgensmij wel 30 meer .. Mss zit daar het verschil in .. Ik begin maar woensdag en kijk wel als ik echt geprikt moet worden bij tim kwamen ze er bij week 28 achter.. Dan moet ik ook naar de gyn maar zo veel dorst is geen goed teken....toen hielp dit dieet prima ! Heb de lijst nog met hoeveelheden dus komt wel goed en gelukkig is een bosche bol maar 11 mag ik die nog bij de koffie hahaha
ik kom alleen ff zwaaien: leuk druk wekend gehad en net terug van de zwangerschapsyoga. Drukke week: morgen hele dag voor het werk naar A'dam: van 7- 19 uur: pfff!!! Woensdag jarig, dodnerdag uitstapje met het werk incl uiteten. Dus jullei zullen mij weinig zien de komende dagen....
Oooh ik heb last van maagzuur, maarem ik wil even komen zeggen dat :" We hebben de naam !!!!!!!! Over max 15 weken deel ik het met jullie !
Lieke; druk druk druk.. We horen wel hoe je het gehad hebt, veel plezier! Worstenbrood; ben benieuwd watvoor namen er over een paar weken allemaal achter de schermnamen komen staan.. Misschien wel dubbele
Princi: Oh kan me voorstellen dat je je verveelt sterkte ermee meis. Sahi: Ben benieuwd of je client het goed heeft, grappig zeg. Mijn collega hier zegt dat ik 01-11 beval, lijkt mij ook een mooie datum hihihi Sjoon: Gefeliciteerd met je zoon !!! Anz: Vervelend joh die blaasontsteking, hoop dat het nu beter gaat en dat de AB zijn werk goed doet. Lieke: Alvast van harte gefeliciteerd ! En veel plezier deze week ! Worst: Oh wat goed zeg dat jullie een naam hebben ! Ben benieuwd ! Caatje joehoe ik ben je voor vandaag ! hihihi Hier echt niet lekker te slapen, manlief heeft een heel tropisch regenwoud om lopen zagen en ik werd er steeds wakker van GRRRR :x En ik hem steeds op zijn zij leggen, maar nee hoor gewoon weer lekker op je rug gaan liggen.... Ach ja vanavond dan maar weer vroeg naar bed.... Wat een triest weer vandaag dames, het lijkt wel herfst en de zomer begint juist officieel vandaag... Nou ladies fijne dag en tot strakjes !
Een goedemorgen! Hihi, dat ik zo supervroeg ben is alleen als ik moet werken hoor. Vandaag niet. Cruiseschepen beginnen nu weer minder te komen. Wel jammer, want het betekent gewoon minder werk. Maar ja... Kan ik weer lekker meer genieten van m'n zwangerschap! Enne... VANDAAG BEN IK 22 WEKEN ZWANGER!!! Gisteren echt zoooooo'n leuke dag gehad! Had 19 man in m'n groep en dat bleek één familie te zijn! Opa en oma, 4 zoons en hun vrouwen en dan nog een hoop kleinkids. Echt super leuk! Ze kregen een rondleiding in Sevilla (Alcazar, Kathedraal en jodenwijk) en daarna vrije tijd. Was trouwens erg humor, als we 's ochtends aankomen in Sevilla leg ik dus altijd uit hoe laat we elkaar weer terug zien. Op zich is dat bij de bus, maar omdat ik dus altijd graag mijn ijsje eet bij Häagen-Dazs en dat onderweg is náár de bus, pak ik dat vaak als meeting point. Ik ontmoet de groep dan altijd weer als ze uit de Kathedraal komen, na de rondleiding. Bleek dat de lokale gids een restaurant had getipt en ze nodigden ons uit om mee te eten! De lokale gids kon niet, maar ik besloot mee te gaan. Bleek echt een super luxe restaurant te zijn! Hebben er heerlijk paella gegeten. Zegt de opa aan het einde van de maaltijd "jongens, geen toetje hier hoor, want we moeten dit meisje nog haar Häagen-Dazs geven!" Hahahahaha echt zoooo schattig. Gelukkig vond niemand dat erg en uiteindelijk trakteerden ze me daar ook! Aan het einde van de dag nog 100 Dollar fooi gekregen ook! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht na die lunch, maar was dus wel heel tof! Uiteraard wel netjes de fooi gedeeld met de buschauffeur: 50 voor hem en 50 voor mij, nog steeds een erg mooie opbrengst! Was gisterenavond wel moe, dus heb lekker relaxt op de bank gehangen en een beetje tv gekeken. Rest van de week weet ik nog niet wanneer ik werk. Ach ja, zo gaat dat in toerisme. Vandaag dus vrij en morgen sowieso ook, want dan is mijn lief jarig! @Sahi: Hahaha, vond het al zo grappig toen je dat over het woord "gratis" schreef, want ik wist dat het in de Spaanse taal dus ook voor kwam. Dacht "interessant, dát ga ik eens even opzoeken!" Toffe cadeaus hoor! Bent goed jarig geweest dus?! @Goldduke: hihihi, ik? een kanjer?! Nee hoor, valt best mee! Komt door die siëstas hè, dat ik laatste én eerste kan zijn! Fijn dat alles goed was bij de echo! Ik krijg er eerlijk gezegd best regelmatig één, maar dat komt dus omdat ik zowel via de sociale áls via de privé verzekering ga. Morgen mag ik weer! Ontmoeten we onze nieuwe gyn! Spannend! @Bijzonder: Balen van je zere keel en oren!!! Wens je veel beterschap. Zit zelf ook met m'n keeltje. Is nu wel minder, maar toch nog niet helemaal over. Krijg je hè, met 35 graden buiten en al die airco's binnen... @Worst: Gefeliciteerd nog met je 25 weken! Wauw, tof joh!!! hug* En mooie curve! Heb er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van, maar begrijp van de dames dat het er netjes uitziet... @Fleurop: Tof dat jullie bij het nieuwe huis zijn geweest. FOTO'S!!! Ben erg benieuwd hoe je zwangerschapszwemmen is geweest!!! Vond je het ook zo lekker om in het water te liggen?! @Emma: Hihihi, ja, vind ik ook hoor. Ik heb de babybox gewoon aangevraagd, nu duimen dat ik er inderdaad bericht over krijg vóór of tijdens mijn verblijf in NL!!! @Gejanne: lol echt zoooo stom dat ik daar nooit aan gedacht heb! En ik iedere keer dus met dat stomme staafje tussen m'n benen proberen m'n plas op te vangen... *zucht* @Sjoon: Gefeliciteerd met de derde verjaardag van je zoon!!! Hoop dat jullie een hele fijne dag hebben! @Anz: Balen dat je thuis zit, maar inderdaad lekker dat je gewoon betaald wordt! Ben ik wel jaloers op hoor. Hier in Spanje is dat allemaal niet zo goed geregeld. Probleem is hier dat er bijna geen vaste contracten gegeven worden en heb je die niet, dan geldt "werk je niet, dan ook geen geld"... Sorry sorry sorry, dat het weer zo'n lap tekst geworden is! lol Kan er niets aan doen, wilde 't gewoon ff kwijt. Liefs, Caroline
alvast bedankt voor alle felicitaties voor Chiel! maar helaas ALWEER een sombere dag. de enige dag dat het mooi weer was, was toen hij geboren werd. zo'n 26 graden. maar goed. daar had ik dus helemaal NIKS van meegekregen aangezien ik de hele dag flink in de weeen lag.... pfff. zometeen naar ballorig toe met hem. vriendje is aan t werk in belgie, dus die hoop ik vandaag terug te zien, en anders morgen pas.
Caatje: Wat een leuk stel touristen zeg ! En wat een top fooi, dat is altijd weer leuk meegenomen ! Sjoon: Veel plezier bij Ballorig ! Hoop ook voor je dat vriendje vandaag thusi komt ! Ga nog even bakkie koffie halen pfff heb ik nodig !!!
@caatje, ook jij verdiend het soms om uit te slapen, leuk hoor die fooi en ook nog eens familie die toevallig aanwezig was. Geniet maar van je rustige weekje voor je het weet krijg je het druk omdat al die boze nederlanders naar het buitenland vertrekken omdat het hier soepweer is. @anz ja ik ben ook benieuwd wat voor namen er allemaal uitkomen, ik ben echt heel trots op onze naam. Ik denk eerlijk niet dat iemand hem hier zal gebruiken, in de kinderbijslaglijst van 2010 is de naam maar onder de 20 keer gegeven. De schrijfwijze is ook zo dat vele mensen er niet voor zouden kiezen maar wij wel haha... Meer zeg ik niet @sjoon balen zeg dat het zo rotweer is op chiel zijn verjaardag. Dit is al 4 zomers achter elkaar dat de zomer rot begint.. Veel plezier bij de speeltuin. Vond hij zijn slingers en ballonnen mooi ? @mariel haha snurkt jouwes ook zo, hier ook eentje en die durft dan nog te zeggen dat de katten hem wakker houden haha... Hier vandaag lekker lui dagje, telefoon van de gyn afwachten omtrent bloed en suikeronderzoek.
@Mariel: Ja, dat maakt m'n werk altijd weer extra leuk, ten eerste een leuke groep mensen, dat geeft gewoon een gezellige, relaxte dag en dan daarna ook nog eens zo'n fooi! Helemaal geweldig! @Worst: Uhm, het was niet MIJN familie hoor. Het was gewoon één familie die ik als groep had, een Amerikaanse familie wel te verstaan. Uitslapen valt ook wel mee, ben eerlijk gezegd niet zo'n uitslaper... Was vanmorgen gewoon om 7 uur wakker hahaha. Maar kan lekker wat rustigere aan doen als ik niet hoef te werken. Das altijd prettig. Nou, ik ga ff aflevering 4 van Babyboom kijken! Dadelijk met m'n lief bij ons favoriete barretje ontbijten. Mmmmm kijk nu al uit naar een lekkere verse jus d'orange en die heerlijke toast met salmorejo! Zálig! Liefs, Caroline
anz: ik duim voor je dat de kweek meevalt. Maar wel balen dat het weer terug is zeg sjoon: leuk he?! Veel plezier met Chiel zn verjaardag! Ach, Ballorig is ook leuk toch?! Ik ben 16 juni jarig en meestal heb ik ook slecht weer. zo stom in juni lieke: succes en pas een beetje op jezelf! worst: helemaal goed dat jullie de naam hebben, leuk he?! mariel: wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. caatje: wat ben je laat?! Hihi, rustig aan hoor! Jouw werk klinkt zooo leuk! Mijn verjaardag was inderdaad geslaagd all: nou hier moeite met het opstaan hoor en dan hoef ik vandaag niet eens zo vroeg op. morgen en donderdag begin ik om 8.30, zie er nu al tegenop. Ik ben er gewoon niet goed in... dus weer lekker de hele dag werken, maar misschien nog wel even thuis van 3 tot 5.
*Gaat de kinderbijslaglijst2010 afsporen * hahaha nee hoor worst ga wel ff kijken hoevaak onze naam gegeven is Sjoon gefeliciteerd met chiel. Zou leuk zijn als vriendlief ook nog kan komen vandaag! Sahi; werkze!
Goedemorgen Anz, op dag 2 van de AB had ik NERGENS meer last van, ik dacht al YUHUUUUUUU Maar de volgende dagen kwam de pijn weer terug tot de laatste dag ofzo (dag 7) het lijkt wel of de bacteriën terug gingen vechten ofzo... En toen was het over. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat. Gewoon de standaard adviezen van je HA en VK en de dames hier opvolgen; veel drinken, cranberry tabletten/sap, plas niet ophouden etc... Hier ook slecht geslapen, twee spelende katten en een snurkende vriend naast me de hele nacht. Gelukkig had ik voldoende afleiding van die kleine meid die schopjes aan het uitdelen was. Mariel, stuur hem naar de bank? 'Poke' hem wakker, zo met een vingertje in zijn zij? Worst, krijg je vanochtend dat belletje? En zijn je kastjes leeggehaald, ingeruimd en gesopt? Pretecho.... pff wil er wel eentje doen.... De VK heeft overigens bevestigd dat ik GEEN echo meer krijg, doen ze hier gewoonweg niet. Alleen als ze niet kunnen voelen hoe ze ligt... bleh Oh ja Caroline, je was wel erg laat vanochtend
goldduke; de cranberrysap is hier niet aan te slepen! vind t ook lekker dus dat scheelt heb ff de kinderbijslagnamenlijst van 2009 doorgespit, vol trots ; 225 Cengiz 2 223 Cengizhan 4 226 Cenn 1 in 2010 is de naam Cenn niet gebruikt onze kleine orginele vent de nam die we nu in gedachte hebben is in 2010 ; ruim 20 keer gebruikt... maarja dat op 185.000 kids. we'll survive
Goldduke: hahaha ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem niet echt zachtjes op zijn zij rolde steeds maar jij had ook al last van een snurkende man naast je ? Wat is dat toch met die mannen hahaha Sahi: Opstaan is ook niet mijn favoriete hobby hoor, haha ben erg grote fan van de snooze knop! Werkse vandaag. Anz: Grappig zeg dat Cenn niet een keer voorkomt in 2010, ik had ook nog nooit eerder van de naam gehoord moet ik eerlijk zeggen... Wij hebben hier weer een optie voor een naam Ik vind hem erg leuk en mijn man vind hem ook leuk... We hebben in ieder geval een klein top 3tje nu
Shit alle tekst weg. Caatje sorry die lange teksten van jou ik moet ze wat rustiger leren lezen, ik ga er voortaan meer tijd voor nemen. Anz ik heb niet het directe getal genoemd Hier gebeld door de gyn, ik had nog een vraag op het einde kom ik zo op. Bloed is goed maar aan de lage kant, ik krijg hier tabletten voor. Suiker is goed. Mjin vraag aan de gyn moet ik me zorgen maken want ik had vanochtend een soort van geleiachtige prop met een rode draad in mijn toiletpapier zitten ( sorry voor de details ). Met als gevolg ik kan direct in de auto naar Triage, weer een spoedbezoekje... .. Tot laterrrrrrr.