Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst; succes! hoop dat het niets is!!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst wat spannend allemaal. Succes.

@anz balen hoor dat de blaasontsteking nog niet minder lijkt te worden.

Morgen naar de kapper. Zometeen internet maar eens door pluizen voor een leuk kapsel. Iemand nog ideeen? Ik heb nu lang haar maar misschien dat ik er wel een flink stuk af laat knippen. Ik moet het alleen nog wel vast kunnen dragen.

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Succes meid ! Hoop dat het allemaal meevalt !

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Chiel was helemaal verrast vanmorgen van de slingers en ballonnen! hij vond het helemaal mooi.
    hij riep naar boven toe: mama heb die mooi gemaakt voor chiel?

net heeft hij zich goed vermaakt in ballorig. daarna even bij bakker bart een broodje gehaald die hij nu aan het opsmullen is.

gister had ik een was in de machine gedaan. had de was klaar. kon de was uitnemen. bleef de deur vastzitten. met als gevolg: hendel stuk....
    gebeurt natuurlijk altijd als vriendje niet thuis is. ikke enorm aan het balen. dus ben bang dat het nu verstikt is. zijn allemaal handdoeken en ondergoed+ sokken.
    en heb nog maar 2 handdoeken in de kast liggen... bah.

@worst: hopelijk is het niks. en zeker niet je slijmprop.
    succes meid!

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lolly: Vind het nieuwe kapsel van Jennifer erg gaaf ! Soort boblijn maar dan anno nu.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Worst, tja dat klinkt als de slijmprop... Die kn gewoon weer aangroeien maar het kan ook tegen het eind van de zwangerschap aangeven dat de bevalling nadert. Bij mij duurde het nog een maand tussen het verliezen van die prop en de bevalling maar dat werd toen best lang gevonden. Ik hoop maar dat het dat niet is. Wat een stress toch voor jou steeds. Bah. Maar....fijn dat je bloed en suiker goed waren. Dat is winst!! Dikke knuffel nog maar eens!

Ja die kinderbijslag lijst hebben wij ook al eens uitgeplozen. Grappig dat er een aantal namen zijn die heel vaak voorkomen en heel veel namen die maar heel weinig gegeven worden. Wij zijn er nog steeds niet uit...nou ja vooral mijn man niet...zucht...

Zo ik ga weer eens even van de catering genieten hier ;)

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Worst heel veel succes, verdorie wat een pech toch steeds. Hoop dat alles goed is!

8. Female

Female Niet meer actief

Ik kom snel even gedag zeggen en vooral;

@ Worst; veel stekte!! Jeetje meid, ik duim keihard hoor, dat alles oké is!!

Heb wel even snel bijgelezen, dus ik vergeet jullie niet ;)
    Eind vd morgen terug gekomen van mijn ouders, toen boodschappen etc. en zo weer op pad. Vanmiddag komt een vriendin en blijft ook een paar dagen dus zal wel niet zo heeel vaak kunnen posten.

Kom straks iig weer ff bijlezen en kijken hoe het met worst is!

Liefs!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz: wat zijn jullie origineel! en 20 is nog niet veel. Onze naam is 7 keer gebruikt in 2010, ook niet veel.
    ik dacht dat er meer baby's werden geboren per jaar in NL?

@snurkende mannen: ik ben zo gezegend met een niet snurkende man!! Ik kan ook echt niet tegen omgevingsgeluiden als ik slaap, dus als ik een snurkende vent had gehad, was het nooit zover gekomen (wordt ook wakker van de wekker van de buren).

worst: oei spannend! Hopen dat het niks betekent!
    Zo kan je toch niet lekker genieten he, bah!

lolly: ik heb al een tijdje een bobline, ben er erg tevreden mee
    die van mariel is inderdaad wel heel gaaf!

female: gezellig een vriendinnetje op bezoek!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dames,

Nou ik ben weer terug met advies, rust pakken :$! Alles is goed, Waarschijnlijk iets geknapt, maar ze wil niet te ver gaan onderzoeken omdat anders mijn buik weer geprikkeld word.
    Nou ik doe bijna niets anders als in de bank liggen dus dat komt wel goed.

Ook begint mijn werk nu moeilijk te doen in de zin van we moeten contact houden van het uwv anders krijgen ze problemen dat ze er te weinig aan gedaan hebben??. Nou ik vind 1 x per week bellen om te zeggen dat als ik het rustig aan doe goed gaat wel meer dan genoeg.

Dus dikke worst ermee, ik heb gezegd dat ik donderdag voordat ik naar de psychgyn moet wel even langskom om over de reorganisatie te praten niet over mezelf want dat weet mijn teammanager namelijk al want dat heb ik telefonisch elke keer besproken wat er is, maar ze was gewoon al aan het peilen hoe vaak komen die harde buiken, bladiblaaa dus ik ga als de arbo-arts wil dat ik aan het werk ga een second opinion aanvragen via uwv arts.

Ik zat in de depressie en toen heb ik mezelf veel ste snel aan het werk laten lullen binnen no time was ik weer fulltime bezig en toen was ik zwanger, gestopt met die medicatie. Die reorganisatie + de angst en stress die de zwangerschap met zich meebrengt.
    Vanaf het begin al ellende, bloedingen door hematoom, baarmoedermondopmeting, echo's om de 2 weken, pijn in mijn rug/bil/kont, harde buiken, spuiten proluton en dan niet te denken aan al die spoedbezoekjes die ik nu al heb gehad in al die tijd.

ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:D:D:D!

Zo dat is eruit hehe...

Weer opgelucht... ;)

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed zo Worst gewoon lekker YingYang en ontspan... fijn dat alles goed was verder !

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worst gelukkig dat alles goed lijkt en idd rust rust rust !!
    en je werk is dan maar pech

hier moet ik morgen ook weer urine inleveren heb pijn aan mijn blaas .. de urine van vanmiddag was niet geconcentreerd genoeg .. en anders moeten ze maar kijken op bakterien ofzo het voelt niet goed doet ook pijn !
    verder gewerkt op examen naar de fysio en ben nu gesloopt ..

dus sorry hou het ff ego ga terug naar de bank

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee worst. Gelukkig is beeb goed dus rust rust... ik zeg: wax in, wax out....

Volgens mijn bedmaatje ben ik degene die de laatste tijd giga aan het snurken is.. hahaha! Moet ie maar dopjes in. Maar goed dat we nog niet iedere nacht samen slapen kan ie dus nog bijslapen als ik gewoon thuis ben :)

Ik had vandaag hele lappen teksten getypt maar ik krijg het op mijn werk niet meer altijd gepost. Alleen kleine berichtjes. Fijn die windows update.
    Maar ik lees wel mee hoor ;)

Zelf niet zo veel te melden dus ik stap weer op.
    Vanavond weer wandelen ff de kroeg in daarna.

Prettige avond allemaal!

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worstje rustig aan he!
    laat je werk maar zeiken. Ik werd twee keer opgeroepen door de arbo arts.
    Eerste keer omdat k minder ging werken en tweede keer omdat ik eerder dan verlof gestopt was.
    Beide keren kreeg k groot gelijk.
    Uwv kan beter achter (onnodig) uitkeringstrekkers aan gaan jagen.
    :)

15. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Worst; wat Anz zegt :)

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: jeetje wat een schrik! Ik hoop en duim dat het goed blijft gaan!
    Wel balen dat je werk moeilijk doet, alsof je stress nu kan gebruiken?!
    ZZZEEEENNNN

emma: jij ook rustig aan hoor!

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ohh worst toch: wat een schrik en zenuwen allemaal. En belachelijk dat je werk zo pusht!

Ik ben nu de tweede keer naar zw-yoga geweest en vond het heerlijk ontspannen: misschien ook iets voor jou?

Dag was vandaag wel erg vol en druk, dus ik houd t kort: ik heb t overleefd maar ga wel vroeg naar bed....

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen :D

Pffff ogen open gedaan en ik was klaarwakker!

Zit al aan mijn max 2 kopjes koffie van vandaag... Ik ga de was doen!

Tot later;)

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zooo goldduke, je had er zin in vanmorgen!

Mohge iedereeen!

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen:

Hier alles goed, vandaag is MIJN LIEF JARIG! :D Edu wordt vandaag 34, maar is niet zo'n verjaardag vierder. Erg gemakkelijk voor mij hahaha. We gaan lunchen bij zijn ouders thuis, dus daar ben ik mooi klaar mee! ;) :D

Gisteren een relaxt dagje gehad. Zijn in de middag naar een vriendin in Chiclana geweest. Heeft een lekker zwembadje thuis, dus we hebben ons prima vermaakt! :cool: Ook heerlijk gegeten, haar broer en schoonzus zijn hier op vakantie en haar schoonzus had Arabisch gekookt. Echt heel lekker! :D

@Anz: Wat bijzonder zeg, dat Cenn de enige met die naam was in 2010! :D

@Worst: Pfff, gelukkig dat het meeviel! Geniet van het advies en neem gewoon heel veel rust! Sterkte meis!

Wat balen van je werk, hoe vaak zouden zij dan contact met je willen??? :(

@Sjoon: Wat balen van die was joh! Hoe is het ermee afgelopen?! :(

@Goldduke: Jeetje, jij was er vroeg bij vandaag! En dat zonder aanwijzbare reden?!?!?! :(

Nou, ik ga even lekker badderen! Tot later!

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina