Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jaaaaaaaaa die ja :D
    Is een oud klasgenoot van me en we hebben nog steeds contact met haar :D

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #2782 Gean85, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    Haha, wat grappig!!!
    Zie dat jij ook in Gelderland woont, maar dat we zelfs de zelfde persoon uit Uddel kennen ;) Nu is Uddel ook niet zo groot :D
    Zat altijd bij zijn jongste zusje in de klas op de basisschool en op de middelbare ook nog 3 jaar ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kleine wereldje dus meiden !!

caatje van harte met je mannetje ..

hier weer naar de ha geweest en geen blaasontsteking .. wacht het een paar dagen af anders bel ik naar de gyn
    straks bellen ze van uwv omdat ik 50% ziek ben .. vind dat erg spannend !!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gejanne, wat grappig zeg! Ik "ken" zijn zusje alleen van verjaardagen.

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

It's a small world ... lalalala ;)

Caat, gefeliciteerd met je man en veel plezier vandaag.

Fijn Emma geen blaasontsteking... maar wat dan wel.... mmmm..
    Succes met het UWV

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@caatje gefeliciteerd met je vent!

dadelijk om half 3 naar de speelzaal toe. dan gaat chiel trakteren en mag ik dus mee vieren! zo leuk!

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Whaaa kan hier geen foto's plaatsen vanaf de iPad, iemand een idee?
    (wil pc niet opstarten straks, op de bank liggen/hangen/ zitten is zoveel lekkerder) ;)

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goldduke heb geen idee kan je helaas niet helpen ..

ellen hoe is het met jou ??

sjoon hoe was het op school ? en hoe vond chiel het ?

hier goed gesprek gehad en ik blijf tot aan mijn verlof voor 50% ziek gemeld .. mocht het veranderen doorgeven maar vanuit hun is het ok zo !
    fijn en een opluchting je weet toch maar nooit he
    nu maandag de arbodokter nog !

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@emma: chiel vond het heel erg leuk!
    en ik ook om dat mee te maken!

fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: gefeliciteerd met je lief!
    grappig he, die verschillen tussen hollanders en spanjolen!

fleurop: fijn dat het zwemmen zo goed beviel

female: nou, wat een verwennerij he?!
    heb een paar weken geleden een vriend van ons gesproken uit Brabant, zijn vriendin is nu 38 weken zwanger en officeel Belgische. Ze loopt daarom bij de gyn in Belgie en is daar superblij mee, ze vindt het systeem in NL maar niks. Wij NL'ers nemen veel meer risico en grijpen veel minder snel in, omdat we de natuur meer op zn beloop willen laten. Tsja, t is een instelling, maar niet goed voor het geboortesterftecijfer inderdaad...

gejanne: gaat snel he?!
    wat een toeval, die link tussen jou en female! en met LM helemaal!!

lieke: wat een leuk kado, tot 8 uur uitslapen!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

mariel: ook al zo heerlijk uit kunnen slapen! Wat een lieve meiden toch!

emma: telefoontje was goed lees ik zo, op naar het volgende! Succes hoor!

goldduke: sorry, ben niet zo'n techneut ;)

all: hier het vertraagde vaderdag kado binnen via de post, heb nu al zin om het zo te geven! Het is een papa-boek, waarin papa kan opschrijven wat hij allemaal meemaakt met zijn kindje en wat hij bv. de leukste momenten samen vindt en noem maar op.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Fijn dat het geen blaasontstekking is ! En succes met het UWV ! Lees dat je gesprek al geweest is, fijn dat je gerust gesteld bent en dat het een goed gesprek was.
    Sjoon: Veel plezier met trakteren ! Ah lees dat je al terug bent en dat Chiel het leuk vond, helemaal top !
    Sahi: Wat een leuk idee dat boek joh ! erg leuk kado !

Ben lekker met Esmee even bij Overvecht geweest en heb allemaal nieuwe plantjes gekocht. Heerlijk schoon huisje met nieuwe plantjes, ik ben weer happy :) Alleen pijn in mijn hoofdje dus ga eten maken en lekker op de bank zitten. Dag meiden !

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Bedankt weer voor alle felicitaties! :D

Nou, vanmiddag zouden we dus onze nieuwe gyn ontmoeten, maar helaas... Aan het eind van de ochtend werd ik gebeld, de afspraak wordt naar volgende week donderdag verzet! *zucht* ;)

Balen, maar ja, de gyn heeft vanmiddag een spoed keizersnede, dus tja, niets aan te doen! De rest van de week is hij naar een congres (zei de assistente, maar het zou me niets verbazen als hij lekker een weekje vrij heeft hahaha ;)).

Moeten dus nog ff geduld hebben voor we Crisje weer kunnen zien! ;) :D

Morgen weer werken. Een leuke, maar wel drukke dag, vanaf de hotels hier aan de kust. Dat betekent dus weer vroeg op! ;) Kan weer fijn met de buschauffeur meerijden vanaf Jerez, das dus wel relaxt (vooral 's middags na het werk ben ik te moe om terug te rijden), maar vertrek is dus om 06:50 uur... :$ Ach ja, gelukkig hebben we het verjaardagsfeest er al op zitten en doen we vanavond niets, anders had ik het echt niet getrokken!

Ga nu dus lekker ff relaxt bankhangen en genieten van een stukje chocolade taart! ;) :cool:

Liefs,
    Caroline

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zelf gemaakte chocoladetaart???

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik wilde eigenlijk een piet piraat taart voor chiel gaan maken, maar nu zag ik een how to van een cars taart... denk dat ik die ga (proberen te) maken!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Caatje; gefeliciteerd! chocoladetaart :) t water loopt me in de mond!

Vandaag weer lekker aan de knutsel gegaan.
    Ik kwam de onderstaande reisslaapzak tegen voor in de reiswieg of maxicosi.. Maar vond de printjes die ze verkochten niet leuk genoeg..
    Dus stof gekocht patroon geknipt en zojuist aan elkaar genaaid :D
    moet nog ff wachten op de vulling, rits en knoopjes, die moeten nog geleverd worden maar ik ben er nu al helemaal blij mee :D

post straks wel ff t voorlopige resultaat :)

hier het model hoe het moet worden;

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Voor mijn kalfje straks :D

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ahhhhhhhhhhhhhh anz wat super leuk !!!!
    wat knap dat je dat zelf kan maken .. ik ben zo'n kluns ..

sjoon ik mocht ook mee toen tim 3 werd vond het zoooooo leuk !! echt genieten om je mannetje zo blij te zien ...
    en leuk leuk een cars taart !

caatje wat balen dat het niet door ging .. tja de reden is begrijpelijk maar toch ... en mmmmm taart en bankhangen !! zijn leuke dingen

mariel beterschap met je hoofdpijn en owwwwwwww wat lekker een schoon huis en overal plantjes !! jaja dat wordt je zeker blij van .. geniet ze

sahi wat een super vaderdagkado !! zeker de moeite om op te wachten maar jammer dat het te laat was ... ben benieuwd wt je man er van vind !!

hier eerste dag met dieet volgehouden .. soms plof ik uit elkaar zo veel en dan heb ik weer honger .. hmm maar goed ! dag 1 zit er op .. zal me echt wel lukken !! strakt nog een koekje en later iets van een chippie ... zooooo erg is het dieet niet hihi

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Anz: Wat leuk zeg!!! :D

@Chocoladetaart: Nee, niet homemade.

Ook weer zo'n rare Spaanse traditie: de jarige zelf mag niet de taart kopen! Hier krijg je die dus altijd "kado"! Bij mijn lief doet zijn mama dat eigenlijk altijd, lunchen we bij haar en als toetje hebben we de taart. Soms maakt ze 'm zelf, maar de laatste jaren koopt ze 'm. Was erg lekker in ieder geval! ;) :D

@Gyn: Ja, inderdaad wel balen dat het niet doorging en helemaal balen dat ik nu meer dan een week moet wachten. Maar ja... Geduld, geduld... ;) ;) :D

Nou, ik moet morgen om 06:40 van huis... Dus ik ga weer lekker verder bankhangen! En ik wens jullie bij deze vast weltrusten! ;)

Liefs,
    Caroline

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wauw Anz: wat enorm gaaf. en makkelijk dat je handig bent in zulke dingen! ideaal!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@emma: hopen dat je dieet zal gaan helpen meid!

Deel Deze Pagina