anz/caatje: heerlijk he, chocolade taart. Ik heb met mn verjaardag arretjescake gemaakt (arradjacake ofzo, is de officiele naam). Makkelijk te vinden op google op beide namen anz: mijn mams maakt met stofjes ook allerlei leuk dingetjes, echt geweldig! emma: hij vond het super leuk, maar helaas heeft hij enorm gezeur op zijn werk, waardoor hij even niet enthousiast kon reageren. maar hij vond het erg leuk en gaat 'm dit weekend alvast lekker doorpluizen caatje: succes morgen! mbt werk van vriendje: pff wat een drama! Altijd met veel plezier daar gewerkt, maar sinds januari een chef waarmee hij het op zn zachts gezegd niet zo goed kan vinden. Die 2 zijn gewoon elkaars types niet, prima. Maar die man zit de laatste weken zo vervelend te doen, dat vriendje helemaal gestoord wordt van het gezeur, hij werkt er nu echt niet meer met plezier. Hij heeft dit aangegeven bij personeelszaken en nu wordt hij opeens uitgenodigd voor een beoordelingsgesprek!! :S Dat klinkt niet best, want dit is tussentijds en niet standaard. Hij heeft wel wat mensen achter 'm staan, maar die chef wordt van bovenaf ook de hand boven het hoofd gehouden... Morgen heeft hij het gesprek al, vandaag pas aangegeven, dus hij kan zich totaal niet voorbereiden. Zo samen maar even wat dingen op papier zetten, voor als ze verdere uitleg nodig hebben, dan heeft hij er in ieder geval over na kunnen denken... Spannend dus...
Sahi, vervelend voor je vriend.... Van 'spelen' met personeel krijg ik jeuk. Zeker als er handen boven hoofden gehouden worden.... Anz, jij bent net zo handig als.... Ik absoluut niet ben Lijkt me heerlijk om dingetjes zelf te maken, taarten bakken, kleertjes maken etc. Zaterdag vertrekken we voor 11dgn. naar Valencia kan niet wachten! Truste allemaal
Pfff 't moet niet gekker worden, wederom zo vroeg wakker Vanmiddag maar weer slaap inhalen. Caroline, ben jij al wakker? Emma, dag 2 van je dieet, ook vandaag succes! Moet je dit trouwens de hele zwangerschap doen? Net bij het douchen was ik mijn navel aan het soppen, hij wordt niet schoon! Beetje bruinig net als die gekke streep op mijn buik die er van de week plots was Hoort erbij heb ik gelezen, wel gek hoor wat een lijf kan en doet. 2e En laatste koffie nu drinken en de was van gisteren maar opruimen....
Een goedemorgen! lol Yeps, ik was rond die tijd ook al wakker. Jij bent er ook vroeg bij Goldduke!!! Hou vanmiddag maar een lekkere siësta, die heb je verdiend! Ik zou hier vroeger geweest zijn, ware het niet dat mijn pilletje vandaag niet zo lekker naar binnen ging. Heel mijn yoghurtje er weer uitgegooid! *zucht* Ben benieuwd hoe vandaag gaat. Is een gemakkelijke dag, maar wel veel en redelijk lang. Verder wel erg leuk om weer even mijn vriendinnetje bij de Real Escuela te zien. Is namelijk alweer even geleden! Fijne donderdag allemaal. Ik weet nog niet of ik vanavond nog online kom... Ga er maar vanuit dat ik morgen pas weer kom! Oh trouwens, over 5 dagen komen hele goede vrienden van ons uit Nederland naar Jerez voor een weekje! Echt super veel zin in!!! Veel liefs, Caroline
Goedemorgen dames! Wat zijn jullie er vroeg bij!!! Gold, ik zie je al boenen om die bruine vlek weg te krijgen Hier gelukkig nog geen last van. Sahi, balen van je vriend zijn werk!!! Vaag ook dat ie ineens wordt uitgenodigd! Crea, ben ik ook niet. Kan alleen taarten bakken en cucpakes maken hahaha Caatje, fijne dag vandaag!!
Anz, leuk die slaapzakken!!! Emma, wat is dat voor een dieet . chips en koekjes hahaha die wil ik ook
Goedemorgen dames, Goldduke: Oh heerlijk zeg !! Alvast een hele fijne vakantie dan !! Haha ja dat van die navel is inderdaad gek, hier ook hoor. Straks heb je helemaal geen navel meer of een plopje erop, komt gelukkig wel allemaal weer goed Anz: Ziet er super gaaf uit ! Zou willen dan ik ook zo handig was, maar kan nog net een knoop aannaaien hahaha Caatje: Jij ook een fijne donderdag ! Sahi: Wat vervelend van het werk van je vriend joh ! Laatste dagje van de week weer, heerlijk ! Alles gaat hier verder prima, Herman is lekker druk vanochtend hihihi heerlijk gevoel is dat toch. Ga weer even wat doen, tot strakjes
Goedemorgen @ LM; Fijn dat alles goed was bij de vk. En een lekker avondje uit gehad. Heerlijk! @ Mariel; Bij het gezellige Ribhouse (Texas) Vond dat altijd zo leuk Ik ken Epe verder nier, kom er wel altijd door als ik naar pap en mam rijd als ik van de A50 afkom Werkze vandaag en dan lekker genieten van je weekend! @ Emma; Fijn dat je nog maar halftijds hoeft te werken, brengt al een hoop rust. Suc6 bij de arbo! @ Sahi; ik heb dat ook, heel blij dat ik steeds zwanger ben en beval in Belgie. Idd wat je zegt, de natuur meer op zijn beloopn laten. Je kunt er je vraagtekens bij zetten lijkt me, zeker als het aan cijfers ook nog te zien is... Leuk idee voor een vaderdagcadeautje!! Wat een gedoe zeg met dat werk. Sterkte, is toch vervelend.. @ Caatje; Werkze vandaag @ Gold; Waar gaan jullie heen? Nou ik ga wat rommelen. Vaatwasser leeghalen, wasmachine-mannetje komt er aan en wat opruimen. Liefs! @ Ansz; Knap zeg, die slaapzak. Heel mooi!
@sahi jeetje wat een gedoe zeg. Hopelijk levert het gesprek wat op. Laat je nog even horen hoe het gegaan is? @goldduke oh heerlijk zeg wat een lekker vooruitzicht. Geniet ervan. Jij hebt uitgeslapen tot 5.30 Ik was om 3.30 klaar wakker omdat zoonlief er uit kwam. Hij slaapt vrolijk verder en mams is klaar wakker. Gelukkig nog wel geslapen van ong. 6.00 tot 7.30. @female en mariel epe ligt zo'n 15 km bij ons vandaan. Ik woon zelf in Wezep. Zo hier was ik weer. Ik merk nu echt dat de vermoeidheid weer begint toe te nemen. Ik heb dan ook niet altijd zin en puf om mee lezen en te reageren. sorry Vandaag alweer 26 weken zwanger. Nog 21 dagen werken dan heb ik al verlof. Een heerlijk vooruitzicht. Gistern bij de kapper geweest. er is zo'n 10 cm vanaf gegaan. Was ook wel nodig hoor de onderste punten waren helemaal droog. Gisteravond nog een kleurtje er in gedaan dus mijn coupe kan er weer even tegen.
Female: Ja dat Ribhouse ken ik ! Hahaha wat grappig, zeker klein wereldje. Ik ken Nunspeet redelijk, mijn ouders doen altijd hun boodschappen daar omdat ze de AH daar prettiger vinden dat die in Epe. Lolly: Wat grappig, Wezep ken ik ook wel inderdaad. Mijn ouders en broertje wonen al heel lang in Epe, ik ben de enige die in t Gooi is blijven wonen. Jeetje nog maar 21 dagen, wat gaat dat snel joh ! Doe maar lekker rustig aan vandaag. Zo alweer 10 uur, heb net trouwens een heel gaaf shirt besteld via Marktplaats van Noppies (nieuw) ben erg benieuwd !
Goldduke; hier ook zo'n 'vieze' bruine navel hoor . En een lijn die van onderaf al akelig dichtbij mn navel komt en met de dag donkerder wordt haha creabea; ik kan absoluut geen taarten en cupcakes maken, was t maar waar haha trouwen pas gister via marktplaats een naaimachine opgehaald hoor dus dit was mn eerste creatie met de naaimachine (lang leve de nederlandse handleiding)
Caatje: ja, dat zwemmen was een goede tip van je Female: Mooi dat het allemaal weer wat beter gaat! Auto bevalt zeer goed! Even wennen zo'n grote bak (ben een heel kleintje gewend). Wij krijgen de sleutel waarschijnlijk in oktober. Helemaal niet handig, want 2 oktober uitgerekend Maar we huren nu, dus desnoods blijven we hier nog een paar maand. We zien wel hoe alles loopt! Lovingmom: ik ben ook alleen gaan zwemmen. Nu heb ik nooit zoveel moeite met dat soort dingen hoor. Maar de meesten komen gewoon alleen. En je raakt gauw genoeg 'aan de klets'. Lolly: ik merk dat ik af en toe ook wat meer moe ben. En ik merk ook dat ik nu al begin af te tellen naar mijn verlof! Nog 2 maandjes werken! Vanmiddag weer werken en dan ben ik 3 daagjes vrij. Morgenavond vrijgezellenavond van een vriendin. Ben benieuwd hoe ik dat vol hou. Opzich allemaal prima te doen, maar echt tot in de nachtelijke uurtjes ga ik niet meer trekken denk ik. Verder gaat hier alles goed. De kleine heeft behoorlijk wat kracht, haha Soms merk ik al dat ik een bobbeltje weg kan drukken als die te hoog zit. echt grappig.
Anz, je hebt dus net een naaimachine en kunt al gewoon dingen aan elkaar maken? Bijzonder is van de taarten, ik krijg altijd trek als naar haar creaties kijk Trek, heb ik overigens altijd nu... Maar ik eet telkens maar een boterham of twee stuk fruit en drie uur later weer trek.... Nu dus ook weer. Die streep loopt trouwens kaarsrecht van mijn navel omhoog, en van mijn navel naar beneden met een kromming ziet er echt gek uit. Hier kan ik ook de bobbels een beetje wegduwen, een bizar vreemd maar geweldig gevoel. Laters
Anz: Vind het echt knap dat je nu al zon creatie hebt gemaakt terwijl je net je naaimachine hebt ! Fleurop: Veel plezier met het vrijgezellenfeestje morgen ! Gaaf hé dat je je kleintje zo goed voelt nu ! Goldduke: hihihi ik heb ook veel meer trek, probeer ook maar een appeltje te pakken dan maar ik moet zeggen dat snickers mij ook errug goed smaken HEB GEEN ZIN MEER !!!! HAHAHA Nog maar 3 uurtjes...
Ola, Sahi, ik hoop dat je man een goed gesprek heeft. Taarten. .... mmmm lekker... Vermoeidheid... Begint hier nu ook weer wat meer te komen. Bleh het ging net een week 10-12 zo lekker... Kleintje voelen gaat ook steeds beter. Nog wel in plop modus dus voel nog niets aan buitenkant maar moet ook via placenta en laagje vet dus dat zal nog wel ff duren Morgen controle bij gyn en dan op stap voor jurk voor onze wettelijke bezegeling van onze liefde volgende week vrijdag. kans is dat het mega warm wordt weer dus maar iets luchtigs. Kan er dan beter een jasje overheen doen als het toch kouder mocht zijn. Huisje nu echt verkocht onder voorbehoud dus we moeten nu zo langzamerhand echt gaan beginnen met opruimen. Met we bedoel ik de hulptroepen genaamd: papa en mama Die mensen zijn hun gewicht in goud waard! Idd nog 3 uurtjes werken. Ik ga weer terug naar ons marketing budget want die moet nog in het systeem vanmiddag dus veel sleur en pleur werk in excel. Ik kom vanaaf wel weer ff verder kletsen Tjuuuuus!
Ellen: Altijd leuk sleuren en pleuren in Excell Wat fijn dat jullie huis verkocht is ! Succes met shoppen voor een mooie jurk ! Spannend hoor ! We willen natuurlijk wel een foto Nog een uurtje !
Hey meiden! even een vraaje: wie van jullie heeft ook meegedaan aan de triple p test?? ik ga dat namelijk wel doen. heb er eigenlijk niemand over gehoord hier.
Sjoon: Nee sorry, niet gedaan en ook nog nooit van gehoord.... Meiden ik ga lekker op de bank hangen, fijne avond !
Een goedemiddag! Oh wacht, voor Nederlandse begrippen moet ik nu toch echt goedenavond zeggen hahaha. Tja, hier is eigenlijk de (ongeschreven) regel "zo lang er nog licht is, is het middag" ! Heb een heerlijk dagje gehad. Ben nu veel minder moe dan ik verwacht had. Is echt goed gegaan, ondanks het volle programma (bodega, rijschool, lunch, bootje varen, panoramische rondrit en vrije tijd). Wel één groot minpunt: bij de bodega (dus het eerste wat we op de dag deden) is een vrouw van mijn groep van de trap gevallen. Een super ongelukkige val, kwam verkeerd op haar linkerbeen terecht. Was ook al een beetje op leeftijd. Die heb ik dus naar het ziekenhuis moeten sturen. Zo zuur, helemaal op deze dag, die zo vol is, kon ik dus absoluut niet mee. Ik hoop maar dat het meevalt en weer goed met haar komt... Nou ja, ik heb hun mijn nummer gegeven en niets meer van ze gehoord, dus ik verwacht dat ze er wel uitgekomen zijn... Toch?! Geen nieuws, is goed nieuws, nietwaar?! @lolly: Gefeliciteerd met je 26 weken! Neem lekker je rust hoor als je voelt dat het nodig is! @Anz: Wauw! Ik had gemist dat je die zelf gemaakt had!!! Dan vind ik ze ineens nóg mooier hoor!!! @Fleurop: hihi graag gedaan (zwangerschapszwemmen tip ) @Sjoon: Uhm.... Wat is de triple p test??? Nou ja, ben nu dus minder moe dan ik verwacht had, maar toch wel een beetje moe! Ga dus lekker nog ff bankhangen. Morgen gelukkig vrij en zaterdag weer lekker bij de yeguada (stoeterij) werken! Leuk! Fijne avond allemaal! Liefs, Caroline
Triple P test, Sjoon, wij doen het niet en ik weet ook eigelijk niet wat het is precies.... Wow, Anz, goed zeg! Ik denk steeds dat moet ik ook eens gaan doen maar ik doe het toch steeds niet. Ik brei alleen een bietje . Oh Caatje, zo'n drukke dag en dan zo'n vrouw die valt...ik kan me in ene erg goed inleven...jaiks....fijn dat je niet zo moe bent!! Oh jongens, de rest ben ik alweer vergeten...sjonge jonge... Dat komt ook doordat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moest. Stelde niets voor maar ik vond het toch erg spannend. Nu heb ik een loopgips in knalrood . Daar mag ik dus wel op steunen en mee lopen (hoewel ik dat best nog eng vindt). Ik had ook kunnen kiezen voor een elastische kous en dan had ik niet mogen steunen op mijn voet en die kous had dan alleen een psychologisch effect. Brrr...dat leek me best een enge optie als je ook een 1,5 jarige in huis hebt lopen. En...ik weet niet of ik dat gisteren al getypt heb maar mijn zus staat echt op het punt van bevallen. Gisteren heeft ze weeën gehad en vannacht ook de hele nacht die ook echt zeer deden maar het zet nog niet door. Net was het weer rustig in haar buik. Zo spannend!!