hey meiden hier ff een zwaai .. heb gewerkt en uurtje op bed en uur in bad !! ga nu bbq spullen halen voor zondag .. en dan naar mijn ouders om tim op te halen dieet gaat wel vergeet vaak dat het uur al om is en er weer wat gegeten moet worden .. hoop morgen weer meer tijd voor jullie te hebben !! man is dan ook naar de TT
Nou net gebeld.. De uitslag is binnen maar de assistente mag het niet aan me vertellen zei ze.. Dus moet ik tot maandag wachten tot de arts het met me kan bespreken. Twee maanden terug belde ik voor n uitslag, toen zei ze direct ; 'nou ziet er allemaal goed uit hoor mevrouw, fijne dag' heel vreemd dus!
anz wat raar! Zou je niet nog eens kunnen bellen om te zeggen dat je niet het weekend in spanning wil zitten? emma: veel plezier met jullie drukke weekend @ handwassende oma's vroeger: mensen wisten toen natuurlijk niet anders. Toen mijn oma eenmaal gesneden brood kon kopen, omdat er eindelijk geld voor was, deed ze ook niet anders meer (ze zou nu tegen de 95 geweest zijn, dus best een oude oma). Terwijl ze daarvoor gewoon elke dag brood in plakjes stond te snijden. Maar wij zijn luxe nu gewend he?! Ik had ook zo in de middeleeuwen willen leven, geen geld gedoe en lekker zelfvoorzienend in je eten en zo, maar ben toch erg blij met mn auto en dergelijke
Hallo lieverds, sorry niet echt bij kunnen lezen want de verbinding is zo traag als dikke dinges. Ik hoop dus dat hij dit berichtje wel plaatst. wilde alleen ff melden dat de APK vanmorgen weer prima was. Zelfs maar 4 ons aangekomen in 3 weken. (vorige keer 2 kilo in 3.5wk) dus blij. O ja en geslaagd voor kleding voor vrijdag as. Zwart/wit/grijs jurkje. Helemaal happy dus! Iedereen die het nodig heeft dikke *knuf* en voor de rest *zwaai* Ben dit weekend wandelen in en rond Soest dus wellicht niet eerder dan maandag weer hiero! Prettig weekend!
Een goede avond! @Sahi: Ik neem mijn pillen tijdens het ontbijt in, liefst met een banaan of yoghurt, dat glijdt lekker, maar dan nog heb ik er moeite mee... @Anz: Jeetje, das ook zuur! Nog even geduld hebben dus... *zucht* Das altijd moeilijk! @Ellenk: Jeetje! Tof joh, van je gewicht! Goed gedaan! Ik ben eindelijk ook wat aangekomen! Gaat de goeie kant op! @Gevallen vrouw: Natuurlijk ga ik er langs! Nee, het was niet mijn schuld, maar ze stond toch onder mijn verantwoording... Vond het zo sneu voor haar. Helemaal daar ze al op leeftijd is (over de 70) en dus geen enkele buitenlandse taal spreekt. Ze vond het erg leuk dat ik langs was gekomen. Had een bloemetje meegenomen en een klein cadeautje: een pocket woordenboekje Spaans-Duits. Waarschijnlijk wordt ze dit weekend nog geopereerd. Mogen natuurlijk ook niet te lang wachten, anders heelt de breuk verkeerd. Maar zo lang haar bloed te dun is, kan het natuurlijk ook niet. Gelukkig is het een schone breuk, dus er zullen pinnen gezet worden en dan kan het vrij snel helen. En gelukkig was het haar heup dus niet! @lunch: Na het ziekenhuis zijn mijn lief en ik dus buiten de deur gaan eten, hadden geen tijd meer om naar huis te rijden voor de lunch en heb genoten van een halve portie super lekkere spareribs! Sow, dat was echt lang geleden dat ik die gehad heb! @Nageltjes: Ben helemaal happy met mijn nageltjes! Vind ze echt super stoer! Lekker zomers kleurtje (kersen) met op 2 nagels aan iedere hand nog wat leuke bloemen. Zie bijgevoegde foto! @Babyboom: Vond 'm ook weer mooi, maar je hebt gelijk, Lieke, ook weer verdrietig. Zo sneu voor dat stel met zoontje Lucas... Lijkt me verschrikkelijk als je weet dat je kind niet ouder dan 2 of 3 jaar wordt... Nou, ik ga nog even bankhangen. Morgen werken bij de yeguada! Altijd leuk, maar ook een beetje vermoeiend. Wel weer zin in, die jongste veulentjes zijn altijd zooooo schattig! Liefs, Caroline
wat is het rustig hier, weekend staat voor de deur zeker? Ik heb een nieuwe minilaptop, jeej! Vriendje vond dat ik wel eens verwend mocht worden en onze laptop die we allebei gebruiken begint de geest te geven, omdat ik er heel de dag achter zit. Dus daar gaat vriendje nu aan knutselen, en dan hebben we in ieder geval iets met internet achter de hand. morgen shoppen met vriendinnetje (die dus 37 weken zwanger is), daarna langs mn vader even eten en kletsen en dan weer een uur in de auto naar huis, dus zal wel laat worden. zondag verder met de babykamer Fijn weekend allemaal!
Goeiemorgen dames, Gisteren heeft mijn moeder heel het huis van boven naar onder opgeruimd, gepoetst, ramen gewassen. Ik heb haar wat geholpen met klusjes en mijn rug is nu helemaal naar de verdoemenis haha.. Op zich niet erg kan ik die ook weer meenemen naar de arboarts . Hier vroeg de wekker want de behanger komt zo het behang er even tegen aan plakken !! . Meubeltjes zijn allemaal uitgepakt, jammer genoeg geen tijd meer vandaag om plinten te halen. Maar we zijn vandaag dus weer een stap verder gelukkig . Daarna een BBQ ergens in het park voor een 30/31 jarige verjaardag ( hoop dat het niet regent ) cadeautje gekocht : Kaartjes van Lenny Kravitz stoelnummer 30+31. Groetjes Worstenbrood.
Goedemorgen! Lekker t behangetje tegen de muur aan worst, dan schiet t echt op! balen dat je meteen last van je rug hebt maar dat bewijst maar weer dat je er goed aan doet om niet te werken
Een goedemorgen! @Sahi: Veel plezier met je shop-dagje vandaag! En tof zeg die nieuwe laptop! Lief vriendje heb je! @Worst: Je was er weer vroeg bij vandaag! Gadsie, wel uitkijken met je rug!!! BBQ klinkt gezellig! Zal duimen dat het niet regent! Enne... Super cool cadeautje zeg!!! Hier vannacht heerlijk geslapen! Nu ff ontbijten, hopelijk gaat m'n pilletje goed naar binnen... En dan over een klein uurtje op weg naar de Yeguada! Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
@goldduke : Ik hoop dat je het nog leest, fijne vakantie. Geniet ervan. @princi : Hoe is het daar ? Wel fijn dat je loopgips hebt maar wel rustig aan blijven doen he. Is je zus al bevallen met andere woorden ben je tante geworden ondertussen ( nieuwsgierig )?? @mariel Ik krijg gewoon zin in de chili con carne, ga eens met vriend overleggen om deze morgen op het menu te zetten, jummi jummie !. @anz hier vliegt de week voorbij ook al zit ik thuis hehe... Gewoon veel slapen. Had je die assistente nog teruggebeld hoe of wat of ga je maandag afwachten. @emma dus jij hebt manlief eropuit gestuurd naar de TT. Blijft hij het hele weekend of maar een dag ? @sahi hier nog iemand die blij is met de auto hoor, ik gebruik hem voor alles haha. Ik heb niet eens een fiets, die staat op de planning voor volgend jaar want vind het wel leuk om straks een eindje te fietsen met de kleine zodra dat allemaal mag. Jij veel plezier met de babykamer zondag. @ellenk wat fijn dat de apk weer goed was. Veel plezier dit weekend. @caatje geweldig je nagels en duim maar flink voor het weer of stuur wat hier heen, bij jullie alleen maar zon en hier is het echt depri. Zo nu even naar de bakker.
Goedemorgen, We zijn er vroeg bij Heerlijk Worst dat het kamertje nu bijna af is, met behang tegen de muur lijkt het al ergens op straks. En die plinten komen wel. En gaaf, Lenny Kravitz kaartjes! Mooi kado. Sahi, ik ben ook zo blij met met mijn iPad, is ook wel een beetje een mini pc. Hier de hele nacht rondgespookt met maagpijn van die antibiotica bom die ik nog 9dgn moet slikken ik ben 70% allergisch voor de meest gangbare ab dus het was ook nog even uitzoeken welke ik nu mocht krijgen. Voel ook een verkoudheid opkomen (dankjewel vriendlief) dus ik hoop dat ik me komende week wel goed voel.... Bah. Vandaag grote poets want het huis moet spik&span zijn want de buuf komt de katten verzorgen en die heeft 'smetvrees' Dames, zo geeky als ik ben zal ik straks ook vanuit Spanje blijven lezen als het even kan, veel plezier & rust en niet teveel ongemakken wens ik jullie
Worst; nee heb niet meer gebeld. Artsen waren niet aanwezig volgens haar en t mocht verder niet besproken worden dus ik wacht wel tot maandag. Als maandag blijkt dat ze wel wat moeten behandelen ga ik het verder met de vk en gyn regelen. Mijn huisarts is vaker nalatig geweest dus t zou me niets verbazen. Als ik vorige week niet bij toeval een invalhuisarts kreeg had ie me zeker naar huis gesturd met AB zonder verder onderzoek. Tijd om over te stappen goldduke; veel plezier op vakantie! Hoop dat de maagpijn snel wegtrekt, verrekte AB ook he als t dit keer maar goed zn werk doet!
Jeetje Anz, ja, dan wordt het echt hoog tijd om over te stappen! Wat een eikel van een arts!!! :x @Worst: Dank je! En ja, ik zal hard duimen! Hier is het inderdaad heerlijk weer! Strakblauwe lucht en dagelijks een temperatuur tussen de 30 en 35 graden! Zálig! @Goldduke: Heel veel plezier in Spanje! Geniet ervan!!! Nou, hier lekker ontbeten (yoghurtje), pilletje ging zonder problemen naar binnen (hèhè, eindelijk weer) en mijn boterhammetje is klaar om mee te nemen naar de Yeguada. Ben er nu dus vandoor! Tot later! Liefs, Caroline
Jeetje, worst niet teveel van die klusjes doen hè! Das zonde van je rug en die heb je nog nodig. Wat een ontzettend leuk cadeautje! Ik word er jaloers van . Enneh, ik die echt wel rustig aan. Het gips zit straks en ermee lopen zonder krukken lukt/durf ik nog niet...bovendien dat vocht...pff...been moet dus blijvend veel omhoog. Maar goed ik klaag verder niet hoor...hahaha. Mijn zus: moest gisteren in ene in het ziekenhuis blijven omdat ze toch wat te veel eiwit in haar urine had. Ze wordt vanmorgen ingeleid. Toen ik haar net belde was ze aan het ontbijten in de verloskamer. Ze heeft een angststoornis en ze is erg bang. Wat niet meehelpt dat ze de vorige keer HELPP had en dus heel ziek was en hele heftige pers weeën had. Ze voelde ze door de ruggenprik heen. Ik had zo gehoopt voor haar dat de bevalling vanzelf zou beginnen en dat ze niet zo bang zou zijn. Een spannende dag dus! Anz, ja dat is wat je noemt overstaptijd. Wij zijn twee jaar geleden overgestapt, vooral omdat het dichterbij is, en zijn bij een hele fijne praktijk terecht gekomen. goldduke, veel plezier in Spanje en ik hoop dat je niet te veel last zult hebben van de AB en de blaasontsteking en dat je gewoon lekker vakantie kan vieren... Sahi, fijn cadeautje van vriendlief !! Mariel, wat maf wij eten eigelijk nooit chili con carne en nu ik jouw post lees vraag ik me af waarom niet....moeten we toch eens doen . Zo ik ga eens even aan de strompel en me wassen enzo!
en de worstenbroodjes van de bakker zijn errug lekker.. @caatje, als ik dan naar het weer kijk, kijk ik ook altijd even hoe het in Spanje is, omdat ik dan denk owwww die caatje heeft weer lekker weer . @princi ik duim voor je zus, wie weet heeft ze vandaag voordat ze het weet een lief kleintje in haar armen liggen. Zeker spannend als ik het zo lees. @goldduke, lekker handig een buurvrouw met smetvrees. Wel een voordeel is je huisje lekker schoon als je terug komt. @anz ik durf niet te kijken naar de behanger , straks vind ik iets niet mooi en het kost toch een aardige duit. Goed dat je achter die huisarts aanzit, er is niets zo erg dan achter de feiten aanlopen.
Haha, worst maar je moet toch gewoon kunnen kijken naar het lekkere ding...haha En je moet echt stoppen over worstenbroodjes hoor...kijk je nickname kan handelen nu....maar wil ik verdorie ook weer worstenbrood...haha En mijn zus: net zijn toch spontaan de vliezen gebroken. Nu maar hopen dat de weeën snel komen!
hahaha worst heeft lekkere worstenbroodjes in huis !! en mmm leuk uitzicht dus ook op de behanger hihi leuk dat het zo goed gaat met je huisje ! komt al schot in zo ... en met jezelf rustig aan doen he mop ... top dat je moeder zo helpt man is een dag naar de TT met mijn pa en zwager .. doen ze elk jaar pircy ohhhh wat sneu voor je zus en wat spannend !! hoop dat ze snel bevallen is .. en was ze ... caatje wat lief dat je langs bent gegaan bij de gevallen vrouw !! en een hele fijne dag vandaag anz ik vind het maar bagger dat ze je zo het hele weekeind laten lopen hoor vanuit de ha .. als de ass het ziet dat er iets is kan ze het beter zeggen kan je vk je nu verder helpen .. grrr goldduke poets ze maar rustig aan he !! sjee wat vervelend dat je zo ziek bent geweest vannacht ! en dat ze geen andere AB kunnen geven .. knuffel hier ook zwaar alergisch voor penicelline .. ook niet altijd handig ! hier dag thuis !! lekker niks op het programma ... zalig ...
Dames, klus is bijna geklaard hier.. krijg de behanger alleen niet goed op de foto haha.. Zal wel even straks wat fotootjes hier plaatsen ( vanavond ). Al ben ik me bewust dat niet iedereen mijn behang mooi vind.. Het word/is nu echt een meisjes kamer. Net een zuurstok haha.. @princi oe spannend vliezen gebroken.. Leef helemaal met je zus mee. @emma veel plezier met niks doen, wij moeten zo naar een BBQ in een park met dit baggerweer...