worst kan niet zuurstok genoeg zijn met een meissie !! leuk joh ... en hier ook de hele tijd al bagger regen .. pff hoop dat het snel droog is voor de bbq ! lekker ! gaan wij morgen doen .. hier zieke tim .. hij huilt hij heeft pijn maar kan er niks van maken .. wilde zelf naar bed en is gelijk in slaap gevallen ! arm manneke .. heb maar een paracetamol gegeven hopelijk is het dan straks na het slapen weg
Dames, heel in het begin heb ik hier meegeschreven, tot het misging bij 6w5d, en we daar bij de eerste echo bij 9w3d achter kwamen. Ik ben hier niet meer teruggeweest, tot nu: zojuist heb ik een positieve test gedaan!!! Ik ben nu 3w4d zwanger, en ik vind het doodeng, maar wil écht gaan proberen te genieten! Ik wilde het toch even met jullie delen! Jullie zijn allemaal al over de helft.... Gaat zo supersnel he?
Anz: Wat vervelend dat de assistente je de uitslag niet kan geven zeg... Ellen: Fijn dat alles weer goed was en dat je weer goedgekeurd bent. Veel plezier in Soest, is hier om de hoek. Mijn opa en oma wonen daar. Caatje: Mooie nageltjes hoor ! Worst: Wat heerlijk dat je moeder je huisje heeft gedaan ! En veel plezier van het weekend ! Enneh ik heb nog een halve pan Chilli over dus je kan zo aanschuiven Goldduke: Bah hoop dat je je snel beter voelt, maar met een beetje zon komt dat vast wel goed. Pas wel op met zon en ab he, kan je ook vlekker van krijgen... Princi: Jeetje wat sneu voor je zus, hoop dat ze er een beetje goed doorkomt. Enneh chilli con carne is zo lekker als je het zelf maakt en zooo makkelijk om te maken. Als je een recept nodig hebt dan hoor ik het wel. Hahaha Worst hou je in ! Anna: Wat een fijn nieuws meis !!! Komt vast allemaal wel goed ! Nou hier een heel huis op zijn kop... zijn met Esmee haar kamertje bezig. Hebben gisteren junior bedje gekocht en nu moet dus haar baby kamertje verhuist worden naar de andere kamer voor baby Herman en dat kamertje moest eerst leeg gehaald worden... Maar ruimt wel weer lekker op ! Dus strakjes als de mannen klaar zijn kan ik leuk gaan inrichten met foto lijstjes en plantjes (nep) en leuke spulletjes. Fijne zaterdag meiden en misschien tot strakjes, liefs Mar
anna van harte !! ik zag je test al staan .. super en we gaan duimen dat het nu allemaal goed gaat !! sterkte deze eerste periode zal weer heel spannend zijn .. maar moet helemaal goed komen mariel wouw lekker bezig !! druk druk maar schiet wel goed op zo te lezen !! lekker hoor gaat esmee vanaaf al in haar junior bed ? toch ff spannend !! hier is het met tim weer helemaal goed .. wat het nou was .. hij is lekker aan het spelen en heeft de hele tijd honger haha
De BBQ was snel weer voorbij, we waren er om kwart over 2, jarige kwam om 3 uur, en toen hebben we het cadeautje gegeven en zijn we naar huis gegaan. Toen was het kwart voor 4. Ze was heel blij met het cadeautje en wij waren heel blij dat we weer in de auto naar huis zaten. Lekker erwtensoep gesmikkeld toen we thuis waren. @emma ochgossie Tim, voelt hij zich al weer wat beter? Ow ja hij voelt zich gelukkig weer beter lees ik nu. @anna fijn om te lezen dat je weer positief gestest hebt, nu duimen voor jou voor een plakkertje. @mariel had ik dat maar gelezen toen we zaten te wachten tot die BBQ aanging die was ook in NoordHolland haha.. Had je 2 onverwachte bezoekers gehad voor de chili, ik zou graag je recept willen wij eten hem altijd vrij standaard. En hoe is het gegaan met de interne verhuizing ? @goldduke : Joehoeeeee je zit waarschijnlijk al lekker warm, geniet ervan. @bijzonder al een paar dagen niet gezien ? Hoe is het daar ? Enne zoals beloofd de foto's van de muren. Ik ben echt reuzeblij met het resultaat. Er komen nog plinten tegen de onderkant aan, heb hele mooie gezien. Bekijk bijlage 162193
wouwwwwwwwwwwwwwwwwww worst super leuk !! nou valt toch nog wel mee hoe zuurstokroze het is ,, het is super leuk !! nu de meubels er nog gezellig in haha erwtensoep op .. morgen 25 gr en nu erwtensoep ... je bent niet zo lang naar de BBQ geweest .. maar zo te lezen vond je vriendin het super
worst: hihi, de behanger een lekker ding. Hij heeft vast geen interesse in een zwangere vrouw mooi behangetje hoor! Wij gaan hier wel zelf behangen. nog maar 100 dagen!!! anz: wat stom dat je huisarts nalatig is. Is toch belangrijk dat je een arts kan vertrouwen! princi: spannend!! emma: lekker genoten van je rustige dag? ach arme tim! anna: ik duim voor je dat het nu wel goed gaat! mariel: leuk he, aan de gang met de kamer? goldduke: fijne vakantie! all: nou hier bruut geshopt hoor!! Veel, maar dan ook heel veel meer uitgegeven dan gepland. Ze kan het eerste half jaar nooit te kort aan kleding hebben, ik heb een aankleedkussen en een hoes. Dus als de kamer er is, dan nog matrasje en toebehoren en ik denk dat we dan compleet zijn was in ieder geval geweldig en allemaal zulke gave kleertjes gekocht! Niet te roze, wel wat roze, maar vooral allemaal heel stoer Iets wat mama ook zo zelf zou dragen, maar dan natuurlijk een ander maatje.
Ha dames, Heb geen puf meer om de laatste pagina's bij te lezen Gistermorgen zuslief op de koffie gehad, verder druk in huis geweest en 's avonds bij onze vrienden geweest, waren rond half 2 thuis Vandaag echt niks gedaan, kwam ook door het druilerige weer Vanavond zijn we met ons hele gezin (ouders, 2 zussen met mannen en kids en broer en schoonzus en wijzelf) uit eten geweest omdat mn ouders laatst 35 jaar getrouwd waren! Was heerlijk en erg gezellig om weer allemaal samen te zijn! Verder hier geen nieuws te melden eigenlijk, maandagochtend ga ik naar het ziekenhuis voor de suikertest, dus dat wordt 2 uur in het ziekenhuis vervelen aangezien ik na het drinken van een suikerdrankje helemaal niks meer mag doen, dan alleen zitten. Zelfs niet naar de WC. Gaat nog lastig worden, aangezien ik nu om de haverklap moet! Maar zal wel goed komen! Verwacht niet dat er iets uit komt, maar vind het wel fijn voor de zekerheid! Meiden, als ik jullie voor maandag niet meer spreek, allemaal nog een fijn weekend verder!!! Liefs!!
|Goedemorgen meiden !! ben ik eens de eerste haha man slaapt lekker uit .. tim en ik zijn beneden .. ook vandaag geen plannen behalve hopen op lekker weer want zo lekker is het nog niet sahi zooooo lekker geshopt dus !! en al bijna klaar lekker hoor gejanne ook lekker een luie dag gehad gister ! zalig en lekker uit eten mmmm nog van harte met je ouders en ben benieuwd naar maandag .. moet je dan echt in het ziekenhuis blijven ??? poe ik moet ook nog gaat saai worden dan ... want geloof dat je niks mag dan he ...
Een goedemorgen! Ik zal duimen voor jullie voor goed weer. Hier is het qua temperatuur heerlijk, maar er staat al een paar dagen de "levanto" wind. Dat is de warme landwind, die alles behalve aangenaam is. Zéker dus geen dagje om naar het strand te gaan vandaag. Helaas... Vermoedelijk rijden we straks naar Cádiz, daar vind vandaag de laatste dag plaats van het feest van "mar de libertadores" zoiets als de zee van de bevrijders. Marktje, lekker eten en de mogelijkheid om wat bijzondere schepen binnen te gaan. Ben benieuwd. Maar niets ligt nog vast. We zien wel. Eerst maar eens ontbijten. Nou ja, mijn yoghurtje dus nemen en ik denk dat we daarna wel ff buiten de deur gaan ontbijten. @Goldduke: Hoop dat je goed in Spanje bent aangekomen! Nogmaals een fijne vakantie gewenst! @Worst: Super leuke kleuren! Ziet er mooi uit! @gejanne: inderdaad fijn, zo'n extra onderzoek voor de zekerheid. Succes vast voor morgen gewenst! Liefs, Caroline
wilde jullie even showen wat ik had gekocht (een gedeelte dan). Alles bij prenatal, maar kan op de webshop de shirtjes niet vinden. Maar hier 2 broekjes: Prenatal - Babykleding & Peuterkleding - Babykleding (56-68) - Prenatal Prenatal - Babykleding & Peuterkleding - Babykleding (56-68) - Prenatal
@ Goldduke: Een fijne vakantie! @ Worst: Super leuke kleuren! Ziet er mooi uit! Nu de meubeltjes nog en dan is het zo goed als af Gaaf he?!?! @ Gejanne: Fijn zo'n extra onderzoek, gewoon voor de zekerheid. Succes vast voor morgen! @ Caatje: Veel plezier als je vandaag nog naar het feest gaat @ Sahi: Leuke dingen gekocht!!! @ hier: Hier begint het nu echt lekker te worden qua weertje, dus maar eens douchen (lekker lui vandaag!!!) en dan meubels schilderen en vanmiddag een verjaardag... Verder gaat het gewoon goed hier
worst: wij wilden eerst geen roze in de babykamer, maar jou foto's hebben mijn vriendje overtuigd dat 1 muur roze met streepjes mag zijn Jeeee!! karine: beetje lui mag toch, als je nog een drukke dag voor de boeg hebt caatje: jammer dat het geen strandweer is. Hier klaart het op en het schijnt morgen 25 graden te worden! Dus we hoeven niet te klagen, het was 1 week slecht en men zegt meteen dat we een slechte zomer hebben emma: het is wel droog (bij ons dan), misschien kunnen jullie vanmiddag toch nog op pad gejanne: succes morgen. Lekker saai, 2 uur ziekenhuis. Neem wat boekjes mee ofzo...
Dames, het is hier heerlijk! Mjn enkels moeten er even aan wennen, de zee is helder blauw, de lucht stralend blauw, goed dat vriendlief en ik er nog even tussenuit zijn gegaan. Beetje met z'n drietjes, maar toch genietend van elkaar
@emma ow gisteren die erwtensoep, ik was helemaal nat en koud dus eerst een lekkere douche genomen, daarna heel mijn bordje met soep opgegeten haha, vriendin vond het supergaaf, ze was helemaal blij met de kaartjes. @sahi leuke broekjes hoor, nu heb ik een idee wat ik kan kopen voor die kleine, hier een hoop zomerkleding gehad van iedereen, maar die begrijpen niet dat we in oktober gaan bevallen Leuk dat jullie ook streepjes gaan doen, ziet er ontzettend lief uit wel fijn dat we elkaar zo kunnen helpen, hier wel balen vriendlief had zelf een stuk muur gerepareerd en daar is het behang niet zo mooi, maar handige worst heeft een oplossing, daar komt een mooi wit vogelhuisje te hangen @gejanne ow das lekker klote die suikertest, maar als ik heb het overleefd kan jij het zeker. Zou je wel adviseren een boekje mee te nemen zodat je iets kan lezen. En nog gefeliciteerd met je ouders. @caatje thx wij vinden het ook hele leuke kleurtjes @karine fijn dat het allemaal goed gaat, veel plezier op de verjaardag. @goldduke, heerlijk om je bericht te lezen vanuit de zon. Hier is vriendlief even naar de Jumbo boodschapjes doen, visite is net weg, huisje helemaal aan kant, alleen de wasjes wegdraaien zodat ik morgen wat kan strijken ! Ik word een superhuisvrouw haha..
super he, die broekjes? Ik wilde bijna heel de prenatal leegkopen, ze hebben zoveel leuk spul wat niet te tuttig is! nou het muurtje staat hier, misschien kom ik daar zo ook nog even een foto van laten zien. Echt super hoe snel het ging! We zagen een ander super schattig behangetje in de bouwmarkt Hier is er een foto van, vanaf de website van de praxis: