@sahi leuk behang hoor .. Enne dames wat is het hier toch rustig. Zitten jullie allemaal in het zonnetje ?
hier verjaardag gevierd van ons kereltje. hij is heerlijk verwend geweest! dus een top middag gehad. wat is hij weer blij zeg met al die kadootjes!
Sahi; leuke kleeries! Worst; ziet er mooi uit jullie kamertje ik ga vanaaf maar weereens verder met t muurtje in de babykamer.. De naam gaat erop Sjoon; wat n een topweer om zn verjaardag te vieren, heerlijk hier vandaag bijna niets gedaan. Mannetje was gister naar awakenings festival en dus vandaag brak. Ik ben tot laat op visite geweest dus was blij dat k lekker uit kon slapen Cenn zegt nu ' ikke groot boer lief, babyboer heel blij! '. wat een held!
Worst: Wat een schattig behangetje joh ! Echt super lief. Hahaha je had zo kunnen aanschuiven. Zal receptje van de week even neerzetten, is wel voor 6 personen. Maak altijd lekker veel Sahi: Leuk dat je zo lekker geshopt hebt joh ! Ik ben ook gek op stoere meiden kleren ! Esmee draag best veel rose maar inderdaad lekker stoer allemaal ! Gejannne: Succes morgen ! Goldduke: Geniet er lekker van meis ! Anz: Wat schattig van Cenn ! hihi stoere grote broer ! Ik vond het vandaag al errug warm pfff ben bang dat ik morgen helemaal last heb van de hitte.... Maar goed het zijn maar 2 dagen dus niet klagen... Esmee heeft zaterdag in d'r "grote" bed geslapen, ging in een keer goed !!! Echt een top kind !!! hahaha Buurtjes komen op de koffie, dus tot later.
sjoon: leuk dat de verjaardag zo geslaagd was! anz: wat lief van Cenn! Mijn petekindje wordt grote broer binnen een paar weken. Gisteren dus die inkopen gedaan, zegt hij; Allemaal voor de baby? Niet voor mij? hij moet even wennen dat nu niet alles meer voor hem is mariel: ik hoorde dat het dinsdag en woensdag 30 graden wordt, misschien zelfs 35!! Ik ben echt bang voor zulke hitte, vind het vandaag precies goed... fijn dat esmee goed heeft geslapen! veel plezier bij de buurtjes
Hoihoi, Ik verwaarloos jullie . Kom zsm weer uitgebreider lezen en reageren. Maar ga nu relaxen... Gisteravond laat terug gekomen van pap en mam. Vanmorgen uitgeslapen, toen een paar uur op de zaak geholpen, toen gras gemaaid eten gekookt & druk met de kids geweest natuurlijk. Ze lagen om 20.00u in bed en toen nog 1,5 uur in de tuin gewerkt! Slopend, maar voel me wel voldaan en ben blij dat alles weer ff netjes is. Morgen met z'n vieren vrij! Hopelijk is alles goed hier met jullie?! Liefs
Ik kom alleen maar even zwaaien, welterusten. Morgenvroeg spuitje halen, worstenbroodjes ophalen bij de bakker. Even stofzuigen, dan de rest van de dag lekker hangen in de bank en lekker slapen. In de avond ga ik bij mamsie eten want vriendlief heeft een etentje met het werk. Fijne dag morgen voor jullie allemaal.
Sahi; grappig he hoe die ukkies dat zien we proberen m er zoveel mogelijk bij te betrekken.. Hopelijk voelt ie zich straks niet gepasseerd als de baby ffies meer aandacht krijgt. Worst; succes met de prik vandaag, je hoeft er zeker niet zo veel meer? Oh worstenbroodjes! Ouwe snackert Het is hier nu al echt prachtig weer, brand me bed uit! Zo lekker met Cenn naar t strand. Maar eerst even telefoon van de dokter afwachten.. Aan t strand heb k nooit bereik. Gisteravond lang bezig geweest op de babykamer.. De eerste 2 letters van zn naam staan er strak op. Tijdrovend klusje dat wel vanavond maar weer ffies verder, er moeten ook nog meer diertjes op
Een goedemorgen, Gisterenmiddag erg gezellig geweest. Eerst gezellig uit eten (lunch) geweest met de ouders van m'n lief en daarna met z'n viertjes dus naar die beurs "Feria del Mar de Libertades", gewijd aan de eerste constitutie van Spanje (volgend jaar is het 200 jaar geleden dat die tot stand kwam). 2 originele zeilschepen bezocht. Eentje die zowel in 1519 als in 2004 een reis om de wereld gemaakt heeft, echt heel indrukwekkend! Daarna thuis hadden we problemen met internet, was eerlijk gezegd wel lekker rustig hahaha. Ben lekker uitgebreid in bad geweest en heb heerlijk gerelaxt. Vandaag niet echt plannen, misschien zwemmen, maar weet ik nog niet zeker. Morgen komen er namelijk vrienden van ons voor een week op bezoek. Slapen in een hotel, mét zwembad (erg relaxt!) maar zal toch druk genoeg worden. Wellicht lekker om vandaag het huis een beetje op orde te brengen en voor te rusten. @Sahi: Die broekjes zijn echt super schattig zeg!!! En ook super cute behang! Temperatuur is hier ook niet slecht hoor. Maar liefst 30 tot 35 graden. Alleen die "levanto" wind is niet prettig, maar gelukkig zouden we daar na vandaag weer vanaf moeten zijn. @karine: hihi Feria kán een feest zijn, maar is het niet altijd. Letterlijk vertaald is het een "beurs". Hier meestal dus een marktje, met wat plaatsjes om wat te drinken en soms nog wat andere dingen om te doen (hier dus de mogelijkheid tot het bezoeken van 2 originele zeilschepen). @Goldduke: Fijn dat jullie het zo lekker naar de zin hebben! Geniet ervan!!! @Worst: Hehehehe super huisvrouw die je bent! Ben jaloers, dat heb ik dus echt niet in me! Mmmmm worstenbroodjes!!! Daar ga ik als ik in NL ben ook weer super van genieten. Nog maar een maandje!!! @Sjoon: Gefeliciteerd nog met Chiel! Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben! @Anz: Wat super cute van Cenn!!! Hahahaha, trekt ie daar dan ook zo'n lief koppie bij, zoals ik me dat helemaal voorstel?! Wat een schattige muur! Leuk zeg al die diertjes! @Mariel: Wat tof dat Esmee direct goed in haar nieuwe grote bed geslapen heeft!!! @Female: Je verwaarloost ons niet hoor, je denkt toch nog aan ons?!?! Geniet van jullie vrije dag vandaag!!! Nou, ik ga ff mijn yoghurtje eten! Fijne maandag allemaal! Liefs, Caroline
female: heerlijk he, als alles weer lekker op orde is thuis Ook al is het hard werken. Wij hebben ons gisteren ook stuk gewerkt, maar het doet wel goed! worst: lekker rustig aan doen hoor! Succes met de prik! anz: mooi hoor!! caatje: lekkere rustige dag, geniet ervan all: hier lekker werken, niet zo'n drukke dag, dus komt goed Heb energie voor 10 nu het boven zo ver is opgeschoten, ben echt zoooo blij!
anz wat gaaaf op je plafond !!! mooi hoor worst gooi eens een lekker worstenbroodje deze kant op .. en prik weer gehad ? sahi wat een zalig gevoel ! en werk ze caatje zwem ze en veel plezier met je vrienden wat gezellig sjoon ook goedemorgen alles goed ? hier lekker al onder de douch geweets tim is klaar voor de dag en ik ook ze bellen zo van de arbo ben benieuwd bij tim liep dit wel zo mis moets thuis blijven van de ha en vk maar nee hoor van de arbo kon ik gewoon aan de bak.. wat heb ik afgezien want moest toen wel werken .. gelijk met mijn verlof kon ik het ziekenhuis in ! dan bakkie doen bij mijn ma en ik moet vanavond werken ( pff ) en laat ik tim daar .. is het bij jullie ook al zo warm ? hier staat de teller al op 22gr
goedemorgen! haha, tja was al weer een tijdje wakker.... cergeet t nog wel eens! hier alles goed. zoontje is blij met al zijn kadootjes. vanmiddag met hem naar het cb toe. dan de ogentest. kijken hoe hij het er vanaf brengt! vriendje is al t hele weekend ziek, maar is vandaag toch gaan werken. @caatje leuk hoor, zo'n ud schip bekijken! @emma: jeetje wat een rompslomp gehad met je zwangerschap en werk bij Tim. hopelijk nu beter geregeld! geen idee hoe warm het hier is. heb even de voor en achterdeur opengezet. kan het even doorwaaien voordat de echte hitte binnen blijft. @sahi lekker hoor, dat het al opschiet!
@princi hoe is het nu met je zus? @emma hoe is het nu met Tim? Werkse vandaag. @worst mooi behang hoor. @sahi lekker hoor veel geld uitgeven Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Erg leuk behang. Wat komt er voor behang op de andere muren? @gejanne succes in het zh vandaag. @Mariel wat super dat de overstap naar het grote bed zo goed ging. @anz wow mooi hoor. Prietpraat; Fabian is aan het smeren met bodylotion en smeert mama's buik ook in. Fabian; mama de baby is er nog niet. Mama; nee de baby moet eerst nog groeien. Als de baby groot genoeg is dan komt de baby. Fabian; ja en dan is mama kapot. Hier een erg vermoeid weekend gehad. Fabian kwam van vrijdag op zaterdag 12 keer uit bed. En van zaterdag op zondag 10 keer. En waarom. Gelukkig kwam hij er vannacht maar 2 keer uit. Zaterdag en zondag heb ik gewerkt van 14.30 tot 23.00. Vandaag m'n derde late dienst van 14.30 tot 23.00 pfff daar heb ik zo geen zin in. Oh ja en dan straks ook nog met Fabian naar de ha om de hechtingen te laten verwijderen. Dus nu eerst maar een kop koffie en eventjes niksen.
Sahi: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook hoop dat het niet al te heet gaat worden hoor in juli en augustus, ben bang dat ik daar nu even niet zo goed tegen kan . Slepen elkaar er wel doorheen dan Lekker hoor dat je zo lekker bent opgeschoten ! Geniet van alle energie ! Female: Geniet lekker van jullie vrije dagje vandaag ! Anz: Schattig zeg al die beestjes !!! Errug leuk !! En veel plezier op het strand ! Caatje: Fijne maandag !! Emma: Ben blij dat ik lekker in de airco zit vandaag hihihi Zit heerlijk om mijn werk en binnen is het prima vol te houden haha errug hè nu al klagen... zomer moet nog beginnen maar goed zo is het prima vol te houden. Alleen wat gaan we nou weer eten, met dit weer heb ik nooit honger... hmm maar eens over nadenken. Fijne dag meiden, en voor degene die vrij zijn geniet er lekker van !
Lolly: hahaha wat schattig van Fabian hahaha mama kapot hoe komt ie daar nou toch bij ? En wat een heftig weekend joh, hoop dat je beetje kan bijslapen deze week !
Net telefoontje gehad; er is een bacterie gevonden die tijdens de zwangerschap schadelijk kan zijn.. De antibioticakuur van vorige week kan daar niet tegen op, vandaar dat ik geen verschil merkte Nu moet ik een zwaardere antibiotica nemen. Als ik daarna nog steeds klachten heb moet er verder onderzoek gedaan worden. Hoop dat die rotzooi snel aanslaat!
Ha, Ff snel, heb net de test in het ziekenhuis gehad. De VK deed nogal overdreven over het drankje wat ik moest drinken, zou erg vies zijn! Viel reuze mee, was alleen erg zoet! 2 uur zitten wachten, lezen, mensen kijken en twitteren Nu weer op mn werk, ben blij dat ik het gehad heb! @All: fijne dag vandaag en sterkte met de warmte, hier is het heerlijk koel binnen Liefs!
Anz: Jeetje wat vervelend joh, hoop dat die andere ab snel aanslaat ! Gejanne: Wanneer krijg je de uitslag dan ? Heb al een paar dagen enorm last van mijn stuitje maar even opzoeken wat dat kan zijn... Iemand een idee ? hmm baal er wel van...
Zo anz, daar lijk je vrij nuchter onder...over die bacterie. Nou ik hoop ook dat de allesreiniger ( ) die je nu hebt gekregen snel aanslaat. Wat een leuke beestjes heb je gemaakt! Ja die hitte...bah....zeker met een knellend gipsje. Het gaat gelukkig wel steeds beter. Nu heb ik alleen een raar hoestje opgedaan...dus morgen daar maar weer even naar laten luisteren. Het is ook altijd wat... Gejanne, ja ik vond dat drankje de vorige keer ook wel meevallen. Ik vond het vooral heel erg om zo lang nuchter te moeten zijn. daar krijg ik altijd last van. Ik heb toen een film gekeken op mijn laptop en toen waren die twee uur gelukkig ook zo om. Mariel, ja leuk dat recept van de chili. Lekker!! Lolly, wat lief dat je naar mijn zus vraagt! Nou dat was een heftige bevalling die uiteindelijk een keizersnede werd. Maar nu is ze dan ook mamma van een heeel mooi jongetje. Hij heet Yakubu. (mijn zus is getrouwd met een ghanees en Yakubu is vernoemd naar zijn opa!). Mijn ouders hebben me er gisteren heen gereden en dus heb ik mijn neefje al vast kunnen houden. Ik wilde hem bijna niet meer terug geven...haha...wat een poepie! Ik vond het wel heel moeilijk dat ik niets kon doen zaterdag. Ik had met mijn zus toegeleefd naar haar bevalling en we hadden afgesproken dat ze me altijd kon bellen als het nodig was en dat ik zou komen om op mijn nichtje te passen bijvoorbeeld. Dat is natuurlijk nu allemaal best goed gekomen maar ja...ik lag/zat/hing dus wel de hele dag te wachten en niets te kunnen doen. Poeh....karaktertestje weer... Die Fabian, nou ik mag te hopen dat je er heel doorheen komt hoor Lolly!! Hopelijk kun je komende dagen een beetje bijslapen! Oh emma, succes met de arbo. Daar heb ik ook niet altijd even goeie ervaringen mee moet ik zeggen! Caatje, komt een druk weekje aan dus. Maar wel gezellig denk ik zo? Zo ik ga maar eens mijn koffie drinken die manlief me net geserveerd heeft!