Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon ik vind de taart mooi hoor, ik zou hem niet verkopen maar ik weet zeker dat hij ontzettend lekker was en als chiel er maar blij mee was. En dat strakker dat komt wel hoe vaker je het doet toch ? Ik zou niet zover komen als jij, ik houd het wel bij een ronde taart.
    Ik vind het niet jammer dat mijn schoonzus zo doet hoor, ik ben het wel gewend, maar ik word er meer kwaad over nu, toch sta ik zo ver boven haar gelukkig. Wie het laatst lacht lacht het best! :)

Het is dat op de oktober hyves heel veel "vreemde" bij staan die hier niet meekletsen anders zou ik daar wel een blogje kunnen maken over mijn verleden met haar. Dat zou het allemaal wat begrijpelijker maken.

Ik weet bijv nu al dat het straks is ow ik vind de naam niet zo mooi, of ow dat zou ik zo doen. NEEN wij doen het op onze manier en ik hoef jou mening daar niet bij,.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goldduke: wat slim, die kuil voor je buik!

sjoon: fijn dat alles goed was met chiel!
    wat een gave taart!

lieke: sterkte met de yoga

worst: wat vervelend zeg, zo'n schoonzus!

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @sjoon: mooie taart zeg! Ik vind hem net wel grappig dat hij niet strak is...

@worst: balen van je schoonzus. Heeft zij ook kinderen?

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Vandaag ben ik 23 WEKEN ZWANGER!!! :D Ik voel Crisje inmiddels veel beter, helaas nog niet van buitenaf, dus mijn vriend moet nog ff geduld hebben... ;) :D

Uiteindelijk ben ik gisterenmorgen tóch gaan zwemmen en dat was weer heerlijk! Weet niet of ik deze week dus nog een keer kan gaan (en voor juli en augustus heb ik het abo stopgezet), vanwege mijn vrienden, maar dat maakt niet zo heel veel uit, want zal toch wel gaan zwemmen! ;) :D

Verder relaxt aan gedaan gisteren, siësta gehouden en toen redelijk op tijd naar bed (na siësta hoeft dat niet zo heel vroeg ;)).

Heb echt super veel zin in vandaag! Om ongeveer 13h komen onze vrienden aan in Sevilla, dus wij gaan rond half 12 van huis om zo zéker op tijd te zijn. Heb er zoveel zin in hun weer te zien! Ze zijn hier al vaker geweest (volgens mij wordt dit de 4e keer), zo 1x per jaar, vinden Jerez bijna net zo leuk als ik hahaha.

Eens kijken of we met de hitte aan nog wat leuke toeristische dingen toe zullen komen... ;) :D

@lolly: Hahahahah wat schattig dat Fabian dat gezegd had "mama kapot" :D Enig idee hoe hij daarbij gekomen is?!

@Anz: Gadver zeg, zwaardere antibiotica, dat is niet fijn! Ik hoop voor je dat het gauw aanslaat en dat je gauw van die bacterie af bent!

Hier nog geen spataders, goed met je voeten/onderbenen door eerst een warm en dan een koud voetenbad gaan en dat dan 3x, eindigend met koud, dat helpt heel goed (tip van mijn zwemles :D)

@Gejanne: Toch eventjes spannend dan, tot vrijdag?! Hopelijk bellen ze je niet en is de uitslag goed!

@Mariel: Balen van je stuitje... Hoop dat je er geen last van blijft houden...

@Princi: Ja, dat wordt een super gezellig weekje! Heb er nu al super veel zin in!!!

Jeetje, heftig van je zus, maar wel fijn dat ze nu trotse mama is van een zoon! :D Mooie naam, heel bijzonder zo die andere cultuur.

@Worst: Hahahahahaha, heb zoooo moeten lachen om je suikerbomtaartje én je telefoontje met je moeder! Ach, we zijn zwanger en als we wat willen, moeten we dat gewoon vragen/zeggen! ;) :D Nu hebben we een heeeele goede reden om niet netjes af te wachten, maar te handelen! ;) :D

Wel zuur dan hoe je schoonzus doet. Waarom vraag je haar niet gewoon eens wat haar dwars zit en of ze niet gewoon normaal kan doen. Jullie hoeven echt geen beste vriendinnen te worden, maar kom zeg, als ze in de familie blijft is het toch wel zo prettig om tenminste af en toe een woord tegen elkaar te zeggen, nietwaar?!

@Sahi: Jeetje, die auto van jullie weet z'n mankementen wel te tonen hè?! Hoop maar dat je vriend gelijk heeft! :)

Balen dat je zo'n last hebt van de warmte. Moet bekennen dat ik daar ook niet echt naar uitkijk, voor ons tripje naar NL... Geef mij maar de 45 graden hier... Echt waar! Hier is het namelijk veel droger warm, niet zo klam/klef/vochtig warm als het in Nederland kan zijn. Blègh! ;)

@Goldduke: lekker zeg, zo op 't strand!!! Slim van die kuil! ;)

@Sjoon! Super coole taart joh! Ziet er prachtig uit! En ik ga er vanuit dat ie net zo lekker smaakte! ;) De kids vonden 'm vast schitterend!

Ik ga even iets kleins ontbijten, zodat ik m'n pilletje in kan nemen. Tot later!

Liefs,
    Caroline

5. Female

Female Niet meer actief

@ Ansz; Zo lekker dat jij zo dicht bij het strand woont, echt heerlijk!
    Mooi, de babykamer!
    Ik hoop voor je dat de zware AB snel aanslaat. Wel gek dat ze daar zo geheimzinnig over doen en je het hele weekend laten wachten, of niet :(

@ Caatje; Thanks ;). Ja soms zijn er idd dagen dat ik veel weg ben, of bij mijn ouders, of bezoek heb en dan komt het er gewoon niet zo van...
    Leuk dat je vrienden op bezoek krijgt. Wel op tijd rust pakken als het te druk is he ;). Veel plezier!

@ Sahi; ja ik was er gister wel hartstikke moe van, maar het is wel weer netjes :).
    Ik hoop dat 't meevalt met je auto!

@ Lolly; Jeetje dan heb je wel erg weinig geslapen! :$ Hopelijk kun je het snel weer inhalen.

@ Mariel; balen van die pijn in je stuitje... Ik heb geen idee wat het kan zijn?

@ Princi; gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

@ Gold; veel plezier daar waar je ook bent! :D

@ Lieke; Mooi dat alles ok was bij de vk!

@ Worst; Hoef je je nu helemaal niet meer aan dat dieet te houden?
    Wat een kinderachtig gedoe zeg met je schoonzus :(

@ Sjoon; leuke taart!

Gister heel fijn met z'n allen vrij geweest, was ook echt weer even heel hard nodig.
    Wat een weer he! Tis wel heel warm hoor! Hebben wel het zwembad opgezet dus ik plons regelmatig lekker mee in het koude water :D.

Ga zo even een to-do-lijstje maken voor komende dagen. We gaan a.s. vrijdag kamperen bij de boer. En ondanks dat het dichtbij is is het wel net zoveel geregel. En ik moet het in m'n uppie doen natuurlijk, want Jurgen is hartstikke druk.
    Ik vraag straks ook of ie vast even de kratten met kookstel, borden, mokken etc. boven uit de kasten tilt. Kan ik alles vast schoonmaken en wat inpakken.
    Heb er wel zin in om ff weg te gaan.

Kynan moet na vandaag nog 2 ochtenden naar school en dan begint de vakantie. Ik ben er net zo blij mee als hij, vind het wel goed geweest met school nu. Gisteravond zei Kynan ineens: 'mam, ik ben het helemaal beu met school. ´ :D

Succes voor de mensen die moeten werken!
    En anders geniet van het weer!

Liefs

6. Female

Female Niet meer actief

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!

Ik heb het de komende 2 weken druk met uitjes, overwerken, vrijgezellenfeest en bruiloft dus kom af en toe binnen wippen als jullie het niet erg vinden. Na volgende week is de drukte voorbij en kan ik weer gezellig meekletsen :D

Female, ik heb de gazelle ben er erg tevreden over. Gazelle is wel wat duurder maar je doet er super lang mee. Hiervoor had ik ook een gazelle en daar heb ik 19 jaar plezier van gehad.

Sjoon, gave taart!!!! Ik doe ht je niet na!

Worst, irritant zulke schoonzusjes! Gelukkig kan ik goed met die van mij overweg :D

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen :D,

Weer lekker aan het werk, moet zeggen dat ik het qua temperatuur heerlijk vind om vandaag te mogen werken, hier is het nu binnen 22 graden met airco, dus voelt aangenaam!

Mariel: hoop dat je wat aan de fysio gaat hebben!

Worst: het drankje steeg wel ff naar mn hoofd, energy :D Maar dat trok nog een tijdje wel weg, was wel blij dat ik mn broodje kon opeten, daar was ik wel aan toe ;) Hahaha, zou ik dus niet gedurfd hebben om vast een taartje 'in te pikken' maar je hebt groot gelijk :D En lief van je mams dat ze het eten klaar maakte wat jij graag wilde! Ik ga gemiddeld ook één keer per 2 weken bij mn ouders eten, dan krijg ik ook meestal wat ik wil, ideaal :D
    Wel balen van je schoonzus zeg! Hopelijk komt er ooit nog wat verbetering!

Sahi: balen van jullie auto zeg!! Hopelijk valt het idd mee, autokosten vind ik altijd zo balen!!

Goldduke: ideaal, die kuil voor je buik :D Geniet van je vakantie!!

Sjoon: mooie taart hoor, zou al superblij zijn met dit resultaat!!

Caatje: gezellig dat jullie vrienden komen! Geniet ervan en doe rustig aan! Vind het eerlijk gezegd niet zo spannend die uitslag, verwacht er eigenlijk niks van, het is meer protocol. Maar er kan zomaar wel iets uitkomen! Wachten het wel af!

Female: heerlijk hoor, ff er tussen uit, kamperen! Hopelijk wordt het lekker weer! Ik vind de voorbereidingen voor de vakantie altijd beetje frustrerend ;) wil niks vergeten namelijk!!
    O ja, en die fiets, vind de tweede link wat sportiever eerlijk gezegd!!
    Zelf heb ik geen mamafiets, ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van :D heb een super mooie Batavus, wel met verlaagde instap gedaan! Maar bevalt mij ook prima!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: fijn he, dat getrappel :) mijn vriend voelt niet echt schopjes, maar hij voelt wel harde gedeeltes, wat dus baby is en dat het soms verschuift.

female: hihi, kynan is school zat. die laatste dagen doen ze ook niet veel bijzonders, dus snap het wel.
    ik vind de 1e fiets mooier, maar vind een moederfiets denk ik sowieso niet per se nodig. mijn fiets nu kan ook een zitje voorop.

LM: veel plezier met alle uitjes!

gejanne: we mogen geen energy drinken toch? Veel te veel cafeine en taurine

tsja die auto, hij heeft niet meer gelekt, dus ik ga er maar niet meer op letten, wordt er een beetje moe van.
    hier is het begonnen te onweren en ik zweet me meteen helemaal kapot, wat wordt het dan ineens benauwd zeg! Maar hopelijk gaat het over een uurtje beter. Ben wel blij dat het nu al is begonnen en niet pas vanavond. Vannacht echt mn bed uitgedreven...

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Over het trappelen, die van mij is echt super druk. Voel haar echt regelmatig en een buitenstaander kan mijn buik ook zien bewegen :D
    Kan me dat helemaal niet herinneren van de vorige keer.

Sahi, vervelend dat het zo benauwd is!! Hier is het nog goed te doen, binnen dan :D
    Op de slaapkamer hebben we airco dus dat scheelt ook een hoop.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames,
    Ben ik ook weer een keertje. Vorige week flink ziek geweest. Keelontsteking en erg verkouden. Gelukkig nu bijna over. Deze week verder veel werken. Vandaag lekker vrij.

@ Gejanne: Werkze. Inderdaad, gister was het binnen op mijn werk ook veeel lekkerder dan buiten!
    @ Lovingmom: Ook zo druk.. hier ook ! Kan weinig tijd vinden voor het forum.. schaam.. doe je wel rustig aan?
    @ Female: Ideaal een moederfiets, fietst heerlijk! Eerste vind ik mooier! Leuk, kamperen !!! Veel plezier.
    @ Caatje: Gaaf dat je de kleine al beter voelt !
    @ Sjoon: Wat een super gave taart, knap hoor een 3d taart maken! Lijkt me erg lastig met bekleden.
    @ Worst : Vervelend zo'n schoonzus meid. Sommige mensen.. snap dat echt niet. Jaloezie is echt killing.. Mensen doen rare dingen dan. Ja pas inderdaad maar op, want straks heb jij verkeerde dingen gezegd of gedaan en ben jij de boe-man. Zulke mensen zijn gevaarlijk, haha, weet er helaas alles van. Zoveel mogelijk afstand houden en de eer aan jezelf houden :D Gewoon doen alsof je neus bloedt! Knuffel voor jou, het is niet leuk natuurlijk.
    @ Lieke: Wat spannend de 3d echo ! Ik mag 25 juli ! Ben dan 28 weken. Heb er zo'n zin in!
    @ Sahi: Ja die eigen bijdrage is hier ook helaas :( Goed dat het nu geregeld wordt.
    @ Worst: Haha geweldig, lieve mama :D Leuk dat de mensen in het ziekenhuis je al een beetje kennen, voel je je toch wat lekkerder daar !
    @ Mariel: Hoop dat de fysio helpt meid!
    @ Anz: Nog geen spataders gespot! Lijkt me erg vervelend. Ik zit veel op mijn werk, zat zal wel schelen. Hier ook last van stuitje, vooral als ik veel zit. Is nog van mijn bevalling, stuitje was behoorlijk gekneusd toen.
    @ Princi: Wat schattig, een neefje .. lekker kroelen! Jammer dat je niks voor je zus kunt doen. Maar er alleen al zijn voor haar, zal wel genoeg voor haar betekenen hoor!
    @ Anz: Oei, klinkt niet zo lekker! Hoop dat de ab aanslaat !

Ik ga snel even eten maken voor mijn liefje, die heeft late dienst en moet het meenemen. Tot snel !

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: nee hoor, geen energy drink gehad ;) Maar het drankje wat ik in het ziekenhuis kreeg was superzoet, dus steeg gelijk naar mn hoofd ;)
    Ben benieuwd wanneer het onweer hier komt, zit hier nog vrij veilig op mn werk, maar zodra ik de weg op moet en het begint dan vind ik het toch niet prettig meer hoor :(

LM: nog zo'n kleine druktemaker, hier ook :D herken ik wel precies bij onze oudste, die was ook dag en nacht in de weer! Vind het wel gezellig ;) Gisteravond zaten we samen op de bank te staren naar mijn buik, zo grappig als je dat dan ziet bewegen :D

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gejanne, is grote broer buiten de buik ook zo druk?
    wij zijn met onze zoon echt verwend, dat was eten slapen eten slapen :D. Ben er bang voor wat nu gaat komen hahaha

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Bijzonder: keelontsteking is zo vervelend, gelukkig dat het weer beter gaat! Eigen bijdrage voor de kraamzorg!? Ik ben aanvullend verzekerd, heb bij de eerste ook geen enkele rekening gezien! Eigen bijdrage wordt vergoed.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Trouwens, mijn kleine man ligt nog steeds te slapen :D

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    LM: die jongen zit geen moment stil ;) Hooguit als hij heel moe is kan hij ff bij je zitten, maar dan nog maar hooguit 5 minuten! Maar als baby was hij volgens mij wel vrij rustig, wel altijd beentjes en armpjes heel druk bewegen! Maar hij is wel super makkelijk in principe, weinig problemen met slapen gehad en eten gaat eigenlijk ook altijd goed!
    Jarno sliep ook altijd heel lang! Soms tot half 11 haha. Totdat ik voor mezelf gewoon wat meer ritme wilde, dus haal ik hem er meestal rond 9 uur uit! Maar hij is bijna 3 jaar, maar zn middagslaapje wil hij niet missen hoor, tis zo'n luilak soms :D Heerlijk rustig voor mij 's middags!
    Laatst was manlief boos op hem, klimt hij in zn bed. Was net voor het middageten, ging manlief kijken bij hem na 5 minuten, lag hij gewoon te slapen :$:D

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: ooww zo bedoel je ;) Ik snapte t al niet.

bijzonder: lekker druk weer lees ik, ach, als het maar goed blijft gaan!

LM: mijn beebje is ook druk, maar mn placenta ligt aan de voorkant, dus ze ziet het niet. Maar ik vind het getrappel wel gezellig. Soms zijn er wel dagen dat ik denk, doe nou eens rustig, maar over het algemeen vind ik het hartstikke gezellig.
    ik ben ook heel de tijd bang voor een heel druk kind, wat geen verrassing is met de papa en mama. Maar mijn petekindje was in de buik ook druk en is nu een heerlijk rustig mannetje. Dus zegt niet alles.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dan ga ik maar uit van het goede hahaha
    Ik ben er even vandoor! Vriendinnetje uit Engeland kan hier elk moment zijn :D
    Tot later!!!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo meiden,

Kom me even melden.
    Heb even bijgelezen.... zag een mooie taart. Mmmm hier hadden we net een gefelicitaart op het werk dus mijn zin in taart werd meteen bevredigd!

caat veel plezier met je vrienden. Leuk hoor.

Gejanne wat grappig dat je je buik ziet bewegen. Wil ik ook ;)

Sahi, wat een gedoe met je auto.
    Oh in Dordrecht onweert het dus al. Hier begint het nu ook te betrekkn. Nog niet erg maar het is niet meer heel blauw.

Worst: we wilden het heel klein houden maar nu zijn we toch met 50 (!) tijdens de trouwerij en een paar uurtjes daarna met een drankje en dan is het voor de vrienden afgelopen en gaan we met alleen de naaste familie nog eten 's avonds.
    Het echte feest komt pas 29 juni 2012. Dan gaan we helemaal los :)

Zo nu moet ik echt aan het werk. Ben niet vooruit te branden vandaag! Echt erg. Nou ja

Laterrrrrrr

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden goedemorgen
    wij zouden lekker naar de waterplas gaan hier maar het is bewolkt en het onweerde al wat dus toch maar niet
    gaan we zo ff boodschappen doen .. bleeeh ik wou lekker naar het water...
    en het is maar plakkerig warm hier ..
    gisteravond goed gewerkt ! ondanks de hitte was ook wel gezellig en als beloning vandaag dus vrij

Deel Deze Pagina