Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wouw wat een weer gister he !! het ging er flink op
    en nu is het hier 15 gr.... gewoon 20 minder dag gister !!
    ben ff met mijn moeder naar de markt geweest maar ai ai lijkt wel of mijn huid mijn buik niet bij kan houden en dat doet erg pijn mijn huid zit zoooo strak als ik sta.. doet echt pijn .. hoop dat dat over gaat
    verder was alles met de arbo ok .. was eigenlijk zo gepiept ! aardige man en hij zei ook al jullie komen er zelf wel uit ik sluit het dossier .. wouw wat een rust in mijn hoofd !!
    moet wel toegeven dat ik gister erg hormoniaal was door de warmte pff en tim is ook zoooooo aan het uittesten op het moment tel ondertussen al tot 20

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ondanks de regen en donkere wolken wil ik toch even zeggen dat ik het heeeeerlijk weer vind! :D Heerlijk deuren/ramen open, zodat het weer wat koeler wordt.

Dank voor de reacties over onze uitgekozen kinderwagen en kinderkamer. Ben er zelf ook blij mee, kan niet wachten tot het thuis gebracht wordt. Paars is ook gewoon een super mooie kleur, voor eke geslacht mogelijk :p

Emma: vervelend van je buik zeg! Lijkt me een naar gevoel.

Mariel: mooie tafel, en dat voor dat geld :) Werkse vandaag!

Caatje: wat heerlijk, zo naar het strand. Ik vind dat zo op en top vakantiegevoel!! Soms mis ik hier een zee (ja, moet ik een paar uur voor reizen...). Maar; aankomend weekend ga ik naar scheveningen met een vriendin. Super veel zin in. ook al is het niet het spaanse strand;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owwww meiden wat stom

ik ben net met tim gevallen met de fiets
    ik wilde afstappen en ga door mijn enkel .. alles door de lucht .. en auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw ben op mijn heup gevallen en mijn knie en enkels zijn dik en geschaafd maar viel gelukkig niet op mijn buik !!
    ben nu al stijf aan het worden
    voel de beeb goed dus beebje is ok zolang ik geen pijn aan mijn buik krijg blijf ik maar rustig anders ff de gyn bellen
    pff ben nog aan het bijkomen van de schrik

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jeetje Emma, dat is niet zo mooi. rustig aan doen dus. en hoe is Tim eronder??
    wel ontzettend fijn dat je nu rust hebt, en dat de arbo arts zulk antwoord aan je gaf!!

@mariel: super gave tafel!

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    emma; wat schrikken!!
    gelukkig niet op je buik gevallen! en hoe is het met tim?
    rustig aan doen he!

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    haha ik heb inmiddels de kleine weer opgehaald en helemaal niets aan het huishouden gedaan:)
    slecht he? maar t voelt wel goed hahah
    gelukkig heb k morgen nog een ochtendje vrij.. nieuwe ronde nieuwe kansen:D

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Jeetje meis wat zal je geschrokken zijn zeg… doe maar even lekker rustig aan. Knuffeltje voor jou !
    Sjoon: Thanks !
    Anz: luiwammes ;) nee hoor lekker ontspannen ! Groot gelijk heb je !

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @anz hopelijk slaat de ab kuur snel aan. Yep mijn benen beginnen ook steeds meer op een landkaart te lijken.

@gejanne wanneer krijg je de uitslag? edit hopelijk weet je vrijdag meer.

@mariel gefeliciteerd met je contract verlenging.

@fleurop mooie kinderwagen en kamerje hoor. Super dat jullie zo goed geslaagd zijn.

@worst lekker hoor friet en zo lekker spontaan ook.

@lieke en hoe was de 3d echo? Wel even showen hoor.

@caatjem ik denk dat Fabian dacht dat de baby door mijn buik naar buiten komt. Hij zat zo naar m'n buik te kijken. Veel plezier met jullie vrienden. Hoe lang blijven ze bij jullie?

@female oh wat heerlijk he de uitspraken van die kleintjes. Daar kan ik echt van genieten. Fijne vakantie.

@lm hier ook een druk bewegelijk kindje. Van buiten af is het ook goed te zien. Hier ook een erg druk kindje wat nu nog steeds om de middag slaapt.

@princi wat ontzettend vervelend lijkt me dat om maar te moeten wachten terwijl je zus aan het bevallen is. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zijn jullie en gezond neefje rijker. Gefeliciteerd.

@emma jeetje wat schrikken zeg. Zou je niet even de vk bellen voor de zekerheid?

Hier gaat het de laatste dagen ietsje beter met het slapen van Fabian. Hij komt er nog wel zo'n 4 keer uit per nacht maar gelukkig geen 12 keer meer. Ik ga hem zo uit bed halen anders slaapt hij vanacht weer niet.

Gisteren bij de vk geweest en ik moet mijn harde buiken echt wel serieus gaan nemen. Ze vertelde dat harde buiken ook over kunnen gaan in onsluitings weeen. Ben daar toch wel behoorlijk van geschrokken.
    Ik heb ook echt last van m'n buik de laatste dagen. Ik ben niet zo erg lang en m'n buik begint gewoon gelijk onder m'n borsten.
    Conclusie rustig aan doen (maar eh hoe doe je dat met een kind van 3, huishouden en 24 er week werken ;))

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heee meiden
    Babykamer is af !!! Voor de nieuwsgierigen, foto's staan in het Show je babykamer topic!

@ Lolly: Jeetje, inderdaad je zal wel geschrokken zijn. Ik doe er ook een beetje luchtig over eerlijk gezegd. Ik heb het zelf ook al gehad en neem het eigenlijk niet serieus..Maar als ik dat van jou zo lees !
    @ Emma: Jeetje meid wat schrikken! Getsie ! Hoop dat het allemaal wel mee valt!
    @ Fleurop: Ik vind het ook heerlijk koel buiten!
    @ Mariel: Wow dat is geen geld! Mooi hoor!
    @ Caatje: Hier wel noodweer maar geen hagel gezien. Gave foto van Guus !!! Hij is cool ! Erg leuk om achter hem in het vliegtuig te zitten hihi. Hij zal die foto's vast wel gewend zijn hoor! Niet druk om maken :D Zo'n kans komt idd nooit meer ( als het goed is ;) )
    @ Female: Ja lekker dagje gehad gister. Vandaag is het weer wat lekkerder gelukkig.
    @ Goldduke: Wat goed dat je geen harde buiken meer gehad hebt! geniet ervan !
    @ Worst: Heerlijk, eens een goede nacht !Hopelijk vannacht weer!
    @ Princi: dat vind ik inderdaad ook fijn aan de bugaboo, lekker lage bak waar je zitten makkelijk in kunt kijken! Hoop dat je hoest snel minder is.
    @ Worst: Hahaha ik zie je vriend al zitten achter het raam :D Moeilijk hoor, een foto maken van een bliksem, je moet net op tijd zijn!
    @ Sjoon: Fijn dat de 20 wk echo goed was. Ook altijd fijn om te zien dat het nog een meid is hihi.
    @ Worst: Vind beide kleuren erg mooi ... moeilijk ! Ik heb zelf zand kleur met zwart.
    @ Fleurop; Mooie kamer en mooie kinderwagen! Ben benieuwd hoe je los gaat met de kleuren verder!

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Emma: Jeetje meid... Wat zal je ook geschrokken zijn!! Alles ook goed met Tim? Fijn dat je gelijk beeb voelde ;)

@ Female: Fijne vakantie!

@ Princi: Gefeliciteerd met je neefje!!

@ Lolly: Het is lastig dat rustig aan doen, maar probeer alles goe dte plannen!! Dan maar een keer niet de stofzuiger erdoor ;) Beeb en jij zijn nu ook héél belangrijk!!!

@ Bijzonder: Wat tof.. De babykamer (nu al) af!!! Wij zijn nog even de meubels aan het verven, over paar week behang erop ;)

@ hier: Vandaag weer VK-ronde gehad en alles was prima!!!! Bloeddruk 140/60, urine geen eiwit en glucose en de beeb heerlijk weer gehoord :D Nu over 4 weken weer... Dat is dan 25 juli :)

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Karine: Nou ben wel blij dat het al af is hoor! Had het bij L. ook zo vroeg af, geeft wel een rust. En we gaan de woonkamer nog helemaal opknappen, dus heb het druk zat de komende weken :D

Fijn dat de controle weer goed was ! Op naar 25 juli !!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wil deze nog even gauw met jullie delen, en dan ga ik even de stad in !

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat een schattige foto bijzonder!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Emma... sjessies... doe je wel kalm an meissie?
    met het manneke alles goed?

Bijzonder mooie foto hoor!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden bedankt voor al jullie knuffels !!
    jullie zijn kanjers .. en behalve dat alles erg pijn doet hebben we alle 3 niks ! beeb is erg druk dus maak me geen zorgen meer..
    tim had niks behalve de schrik van het vallen hij zat in zijn kinderstoel en goed vast en die beschermt dus goed !
    doe vandaag ook niks meer en moet morgen wel werken maar moet iemand iets uit gaan leggen dus eerst naar kantoor en dan weer ander kantoor maar dat is ook wel gezellig dat lukt vast wel

bijzonder wat een super foto !!

hier heeft tim gister mijn buik ook ingesmeerd en hij denkt dat mijn navel een doorgeefluik is haha zo lief !! via mijn navel wil hij vanalls naar binnen stoppen ... hihi

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: het was echt niet te houden gisteren, maar vind het vandaag nog steeds warm.
    bugaboo is ook een mooie wagen :)

princi: leuk zulk persoonlijk contact met je huisarts.
    mijn vent is ook 195 en wij zijn erg blij met de mutsy.

sjoon: wel lekker om ook weer op tijd thuis te zijn.

anz: hihi, peuteracademie.

goldduke: fijn dat je je beter voelt, vooral geen harde buiken meer :)

female: de auto is nog steeds heel. En vanaf morgen of overmorgen all-risk verzekerd, dus alle kosten zijn dan te verhalen als het goed is (even de voorwaarden navragen).

caatje: bij mij geen hagel, maar andere plaatsen wel. In Vught lijkt het wel een rampgebied! Maar bij mij eigenlijk niets, alleen harde klappen van de onweer vannacht.

emma: ow wat vervelend van jullie val zeg!

lolly: wat een schrik! Hou je rustig meis!

bijzonder: lekker op tijd klaar. Als ik vanavond meer tijd heb ga ik even neuzen.
    schattige foto

karine: fijn dat alles goed was

all: hier zo nog even werken, had al een drukke dag gehad.
    23 september gaat mn verlof in en de einddatum moet ik nog even met P&O overleggen, omdat mn teamleider even niet zeker weet hoe het nu zit met de regeltjes. Dus ga daar morgen even langs, ze moeten toch mn zwangerschapsverklaring nog hebben.

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @goldduke alvast gefeliciteerd met vriendlief.

@caatje hier weinig hagel gezien, wel heel veel regen, wind en storm met bliksem in de nacht.
    Heb jij een lekkere dag aan het strand gehad ?

@Mariel mooie tafel hoor, bofkont dat je bent :)

@emma fijn dat het goed is gegaan bij de arbo, blijf je nu halve dagen werken of volledig thuis ?
    En een dikke knuffel voor jou een tim. Jullie zullen inderdaad wel geschrokken zijn.

@anz ik heb hier ook bijna niets gedaan, alleen de afwasmachine uitgeladen + kleine boodschapjes gedaan en gekookt. Dat was meer dan genoeg. Vele pijn in mijn rug daarna hehe..

@lolly rustig aan doen is ook niet makkelijk, maar wel proberen he. Harde buiken zijn echt niet fijn.

@bijzonder ik had al gereageerd op je kamertje erg lief en mooi. En die foto is ook echt bijzonder :)

@karine wat fijn dat alles goed is bij de vk. Kun je er weer 4 weken tegenaan :)

@sahi voor jou ff een zwaai :) !!

Hier babyboom kijken, the bachelor staat op te nemen en nog een aflevering van off the map kijken. Morgen Arboarts ik zie er flink tegenop aangezien ik echt denk dat ik aan het werk moet van hem dus bereid me maar alvast op het ergste voor. Gelukkig werkt mijn vriend morgen op die lokatie morgen dus als ik te overstuur ben kan hij me altijd nog naar huis rijden.

Voor jullie een fijne avond allemaal.

Gr Worst.

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zoo net naar een zwanger&fit les geweest!
    En wow wat kan je je eigen kwaaltjes dan voor lief nemen!
    3Van de 6 hebben bekkeninstabiliteit..
    Waarvan 1 een bindweefselaandoening dus die heeft geregeld wat uit de kom en al 6jaar bekkeninstabiliteit!!
    Nog 1 heeft haar eerste kindje met de billen eerst naar buiten geperst zonder verdoving! (Tijdens de bevalling kwamen ze er pas achter )
    en nog een ander heeft 4 aan elkaar gegroeide ruggewervels vanwege scoliose.. Lijkt me ook niet fijn!
    Echt.. Wow! Dan loop ik te zeiken dat de ab niet direct werkt :)

ben trouwens de jongste met het oudste kind en als eerst uitgerekend. .
    Story of my life hahha

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @emma: wauw dat lijkt me schrikken. Gelukkig dat jullie alledrie goed er van af zijn gekomen!

@mariel: mooie tafels en idd geen geld

@caatje: leuk zeg Guus Meeuwis!!!

@bijzonder: hele mooie foto zeg. Je hebt echt altijd hele mooie foto's/ Is je vriend/man fotograaf?

Hier vanmorgen pretecho gehad. Ons jongetje lag er super voor. Ik zal nog foto's plaatsen. Ik had alleen veel vruchtwater. Ze heeft nog wat extra controles gedaan, maar het lijkt voor dit moment goed. Ik ben er wel een beetje bang van geworden.
    Verder super verkouden geworden: niet zo gekke met die hitte en dan airco op het werk.

noodweer: is hier helemaal niet geweest, was alleen maar regen...

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    foto 1

Deel Deze Pagina