@Bijzonder: Oh ja, sorry, vergeten te zeggen: Prachtig kamertje hoor! Mooie kleuren! Wat schattig ook dat vogelhuisje en het klokje. En de olifant aan de muur vind ik erg cool! @Female: Jeetje, heftig zeg van die hagelschade!!! Balen dat je poetsvrouw ziek is, helemaal zo één dag voor je vakantie!!! Heeft ze je sleutel niet? Dan zou ze kunnen komen zodra ze weer beter is, ook al ben je er dan niet... @Taarten deze middag: We gaan een mudpie maken en een taart met witte chocolade en abrikozen! Klinkt allemaal erg goed: choclate, chocolate, chocolate!!! @Ellen: Echt waar?! Dat is echt schattig!!! Hahaha, zie het helemaal voor me, zo'n stoere hond en dan schamen omdat ie kaal is hahahaha! Nou, ik ga mijn vriendin ophalen om in het centrum te gaan ontbijten en daarna lekker te gaan shoppen. De jongens zijn ff aan het sporten en komen daarna. Vanmiddag om 19:15 uur eindelijk onze nieuwe gyn ontmoeten. Ben erg benieuwd! Liefs, Caroline
@bijzonder net even gespiekt naar jullie kamertje. Wat een lief kamertje. @karine fijn dat alles goed was bij de vk. @emma werkse vandaag. Fijn dat je de kleine zo goed voelt. Hahaha die Tim lolbroek. Het kon wel een broetje zijn van Fabian. Die wilde pas ook al snoepjes door m'n navel naar binnen drukken. @worst succes bij de arbo arts. @lieke wow wat een mooie foto's. Wij hebben zaterdag de 3d echo. Ik krijg er nu echt zin in. De vk zei dinsdag tegen mij ook dat ik veel vruchtwater had en dat dat juist positief was. Zo kan het kindje zich makkelijker bewegen. Ben benieuwd wat jou vk zegt. @caatjem ik vind Fabian nog te klein om alles haar fijn uit te gaan leggen hoor. Daar komt hij over een paar jaar van zelf wel achter shop ze vandaag. Jullie hebben bijna gee hond meer over joh. Wel schattig hoor. @sjoon mooie buik meid. Lekker showen. @female ik zou ook werk laten liggen hoor als ik wist dat de poets zou komen. Dan ga je toch niet eerst zelf schoonmaken. Balen dat ze nu ziek is. Maar zoals je ook tegen mij zei 'rustig aan doen en alleen het nodige doen'. Fijne vakantie geniet ervan. @ellenk lachen een bouvier die zich schaamt.
@lolly: lol ja, daar zal hij inderdaad vanzelf wel achter komen, maarreuh... Hoe heb je dan op z'n uitspraak gereageerd?!?!?! En inderdaad, bijna geen hond meer over hahahaha! Maar ze heeft er nu al veel plezier van, met die hitte! Is echt een stuk beter zo! Nou, ben er nu vandoor! Tot later! Liefs, Caroline
@caatjem hmmmm heerlijk. Kun je niet een virtueel stukje taart opsturen? @all manlief heeft gisteren het hele huis stof gezogen. Dus dat hoefde ik gelukkig al niet meer te doen. Vanmorgen ga ik ook niet al te veel doen. Ik moet vanmiddag nog weer werken van 14.30 tot 23.00. Vrijdag ga ik de blijde doos ophalen bij de prenatal. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit.
ik was eiegenlijk te verbaasd om te reageren. Dus ik zei geloof ik iets van oh ja is dat zo dat is niet zo mooi. En Fabian speelt vervolgens gewoon weer verder alsof er niets aan de hand is.
Female: Oh wat irritant . Ach ja joh dan maar na de vakantie toch Niet te druk om maken hihihi Caatje: hahaha grappig dat jij 19.15 middag noemt, hier is dat toch echt savonds. Ontbijtse en shopse ! En weer gauw aan het werk
Goedemorgen! Wow wat een mooie foto's Lieke!!! En de babykamer van Bijzonder is prachtig! Wij eten ook taart vandaag, een spiderman taart (kon geen andere kopen hier in Spanje hahahahah) voor de verjaardag van mijn lief. Oh ja groot nieuws hier.... Kom er later op terug, vriend staat net op... De slaapkop...
Ja zeg, goldduke, wat een clifhanger.....daar word ik nieuwsgierig van! Bijzonder wat een mooie foto's! Van je dochter, zwangere jij en de babykamer!! En al helemaal af, wat lekker! Female, ik zou zeggen, geniet van je vakantie!! Zwanger en fit....tja....dat had ik dus ook willen doen... Emma, jee ik schrok me rot toen ik over je val las. Wel voorzichtig doen hoor....(zegt de brekebeen herself ). Ja dames, ik was gisteren aan een gestructureerd bericht bezig aan jullie allemaal maar er kwam van alles tussen en toen was ik zo moe en sacherijnig dat ik het maar weer snel weggeklikt heb.... Dusseh....sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd die dat natuurlijk wel verdiend...
Goldduke: gefeliciteerd met je vriend !! En vertel vertel !!! Ik is nieuwsgierig Princi: Nou vooruit, het is je vergeven hoor grapje meis ! Heb je beetje lekker kunnen slapen ?
Sjoon; flink buikie zeg! De ronding van de spiegel is er niets meer bij caatje; wat een kaal beessie bijzonder; mooie fotos van lenthe en het kamertje is mooi geworden zeg! Female; vorige keer geen cursus gedaan.. Wilde t wel een keer meemaken poetshulp ziek, shitttttt! Daar gaat de planning Princi; brekebeen herself haha
@goldduke.... echt een cliffhanger! lijkt bijna wel een zomerstop einde van een serie! haha @female: balen van je poetshulp. en idd, heeft ze een sleutel van je huis? zou wel makkelijk zijn. toch veel plezier gewenst op de camping bij de boer (was het toch??) @princi: dat uitgebreid reageren komt gewoon weer een volgende keer meid!! @anz: voordat we de badkamer verbouwd hadden hing er nog een grote spiegel, is veel makkelijker. maar nu moet ik het hier maar mee doen! haha @caatje; shopze meid! @all: bedankt voor jullie reacties op mijn buik!
Hahahaha ik moest echt snel mijn iPad sluiten want hij kwam er aan. Mijn vriend is gisteren op zijn knieën gegaan nou ja, hij bleef staan, met hele mooie woorden en met de trouwring van mijn oma en moeder heeft hij gevraagd of ik met hem wilde trouwen.... Met mij tante had hij geregeld dat we nog even weg moesten gisterenavond, en toen we terugkwamen stond de champagne klaar. Heb een half glaasje gehad Voor de kleine er is moet het nog gebeuren, veel te regelen dus straks Anyways, dat was het
Oh Goldduke wat leuk!!! En zo romantisch . Dat wordt vast nog een hele leuke vakantie . Geniet er van!
goldduke van harte !!!! wouw wat super ... @ all bedankt voor alle knuffels .. wat ben ik toch een kluns he ! maar vandaag wel het besef dat ik zoooo blij ben dat beeb en tim niks hebben .. ben zelf bont en blauw en stijf als een hark maar dat gaat wel weg .. heb net wel een paracetamol genomen .. heb gewerkt en ga nu ff uurtje naar bed zag een prachtige buikfoto van sjoon female balen van de poets en alvast een super vakantie ! worstje meissie hoe was het bij jou bij de arbo ?? caatje haha je hondje haha leuk zomerkapsel !! lieke al gebeld naar je VK meis ik heb ook heel veel vruchtwater had ik bij tim ook .. is niks .. je kindje heeft dan lekker veel plaats om in te zwemmen .. hebben ze hier al vanaf begin af aan gezegd !
wat kunnen jullie veel kletsen in een ochtend zeg!! karine: heerlijk he, al die bewegingen? de buitenwereld gaat het hier ook steeds meer voelen, zo leuk! caatje: veel plezier met bakken! haha, guus zit er vast niet mee dat hij herkend wordt joh hihi, wat een schattige hondjes bijzonder: wat een prachtige meid heb je toch wat een prachtige babykamer!!! sjoon: wat een buik al :O female: ja hoor, vanaf het moment dat je verzekerd bent, vergoeden ze alles. Maar door het ongeluk van vorig jaar zijn we onze schade vrije jaren kwijt hoorden we gisteren, dus het wordt een beetje duur, nog even overwegen of we het echt gaan doen. vrienden van ons zijn all-risk verzekerd en die raadde ons het ook aan, elk krasje en dingetje wordt vergoedt, alleen de APK niet, maar daar zit dan niet de reparatie ingebegrepen, de reparatie wordt weer wel vergoedt. komt vast goed met je huishouden joh, en anders helpt je mannetje nog even voor vertrek ellenk: wat grappig van je bouvier goldukke: je maakt me nieuwsgierig oooowww hij heeft je DE vraag gesteld!! WOWW!! Wat leuk! Gefeliciteerd! princi: geeft toch niet joh haha, hier gisterenavond een jongetje aan de deur of ... kwam buiten spelen. Hij had zich een straat vergist, maar vond het zooo grappig, vooral nu we weten dat we een meid krijgen. Kon papa alvast oefenen