@ Caatje: Wat een heerlijke taart!!! Ik wil het recept ook wel hebben Dus ik zie het wel verschijnen hier Fijne dag vandaag! En fijn dat het met die vrouw goed gaat. @ Anz & Princi: Niet weggaan om taarten!!!! @ Female: Fijn dat het huis een beetje aan kant is voor je weggaat.... Geniet ervan!!! @ Lieke: Fijn dat je gerustgesteld bent en wat een enorme MUTS van het echobureau om dat dan zo te zeggen!!! Ow en ik zou ook de kans aangrijpen om nog een keer een echo te laten maken (hihi) @ Worst: Fijn dat er nu rust is tot na de bevalling qua werk... Rustig aan meid
Goedemorgen!!! Nu heb ik zin in taart Female, hele fijne vakantie meid!! Gold, gefeliciteerd meid! Super!! Sjoon, wat een buik al zeg!!! Mooi! Mooie foto van lenthe De mensen die ik vergeten ben, sorry! Het is niet bewust! Maar ik kan gewoon even niet regelmatig meekletsen. Ben blij als volgende week voorbij is
female: Goed bezig in je huisje Veel plezier op vakantie caatje: wat een heerlijke taart!! fijn dat het met die vrouw weer beter gaat. anz: derek vind ik zo gaaf, ben zo benieuwd hoe hij nou echt is. LM: lekker rustig aan doen dan all: vanmorgen een voetje gespot! Eerst was alles alleen beweging, niet echt schoppen, maar nu kwam er echt een voetje voorbij. Voelde bijna alsof ze naar buiten kwam via mn buik, haha! Ze ligt graag links en ik lig graag op mn linker zij en dat was dus druk trappelen tegen het matras vannacht. echt super grappig!
Thanks meiden We gaan de spulletjes inladen en dan vertrekken... Een fijne week, en rustig aan doen allemaal!! Liefs
@caatje: geeft niks hoor! gewoon opschrijven als je er tijd en zin in hebt!! @sahi: dat is gaaf ja! grappug gevoel he, als ze tegen het matras schoppen! als ze een keer de hik in de buik hebben is ook zo'n leuk gevoel! @female: alsnog fijne vakantie! @Lm: volgens mij klets jij nog wel regematig mee toch? ik zat gister op de bevallingslijst te kijken, en zag dat ik een stuk of 12 namen zag staan die ik al een heeeeeeeeele tijd niet meer hier op het forum heb zien kletsen @karine: idd niet weg gaan om de taarten hè?? misschien komt iedereen dadelijk met een eigen gebakken virtuele taart op de proppen hier! haha @anz en princi: als jullie wel gaan verhuizen om die taarten. doe dan maar een LAT verhuizing! we kunnen jullie toch ook niet meer missen hier!
Sjoon, ik probeer het wel Maar het is hier zo druk ivm afronden schooljaar dat het me even niet lukt om regelmatig langs te komen
@Sjoon: Hihihi dank je! Zin heb ik natuurlijk wel, maar ff geen tijd, komt later wel of, zoals ik al zei, dit weekend! @Female: nogmaals een fijne vakantie gewenst én... GEFELICITEERD MET JE 24 WEKEN!!! Nou, wij zijn er vandoor. Eerst onderweg ontbijten en dan om 11 uur moeten we bij "A Campo Abierto" zijn, duurt tot 13h, dus een behoorlijke tijd! Erg veel zin in! Tot later!!! Liefs, Caroline
Goeiemorgen dames ! Ik heb zo vast geslapen dat ik zelfs nu mijn ogen nog niet open krijg. Nog niet gegeten maar het eerste wat ik zag was die heerlijke taart van onze caatje haha.. Thx voor jullie lieve berichtjes, voel me nu toch wel in een soort luxe positie, heel vreemd om geen werk meer te hoeven doen voor die baas. En zoals jullie zeggen nu kan ik me volledig richten op de zwangerschap. Morgen op pad voor de kinderstoel, en wellicht dat we dan ook plinten gaan halen. + een matras. Vraagje aan de ervaren mama's: Veiligheid is belangrijk, hoe zit dat met het matras, je hebt die aerosleepmatras met speciale beschermers, kosten bij babydump 140 euro. Volstaat een normaal matrasje ook, wat doen jullie. Kunnen jullie me helpen ?
worst: wij gaan voor een kindermatrasje en alles wat erbij hoort bij Ikea kijken. Daar wil ik ook een lekkere stoel voor erbij op de baby kamer Geniet lekker van je tijd zonder werk, werken kan altijd nog
Worst, wij hebben een matras met zo'n aerosleepbeschermer. Ben ik heel tevreden over. Maar een gewoon matras volstaat ook hoor. Volgens mij is het gewoon een matras met daar overheen zo'n beschermer. Ik ga ff kijken
Female: Fijne vakantie! Caatje: Dank je voor dat artikel, heb het even gelezen en er staat gelukkig dat je het niet van te voren hoeft te vermelden. Ach we zien het wel, ik heb een baan maar deze is veel leuker ! Taart ziet er heerlijk uit, ik lust wel een stukje bij mijn bakje koffie Anz: Gaaf dat je naar Derek gaat zeg, ben erg benieuwd ! Worst: Wij hebben hier een gewoon normaal matras voor Esmee en haar broertje krijgt dat ook. Zo even boodschappen doen, maar het is hier echt vies weer. Regent steeds... dus ik neem eerst nog maar een kopje koffie Denk dat ik morgen hachee ga maken, het is er wel weer voor Fijne dag meiden en tot laters.
Lekker met aardappelpuree jummie jummie, dat komt zondag hier op het menu !. Mijn moeder komt zo poetsen, ik doe alvast even de strijk wegwerken, vuilniszak leeghalen en de bovenverdieping stofzuigen. Heb ik mijn klusjes weer gedaan voor vandaag. Tot strakjes weer
zooo hier ook weekeind wilde eerst niet gaan werken sjee mijn buik doet pijn en de rest ook .. maar het was niet druk en een gebakje op hihi nu lekker naar bedje ! ff niks doen worst wij hebben eerst een gewoon matras gekocht zolang tim niet kon draaien geen probleem maar toen hij wat begon te draaien vond ik het maar niks stel dat hij op zijn gezicht zou draaien .. dus heb ik ook een aero sleep gekocht ! ook de dekbedhoesjes ... meis wat heb ik er een plezier van gehad .. geen zorgen en vooral handig bij ziek zijn of klapluiers of doorlekken kan je dat ding zo uitwassen hoppa in de droger en je matrasje is nog prima !! beeb 2 kan dus nu al het spul opnieuw gebruiken ...
Hey meiden, Dat is al weer effe geleden...wat gaat het al weer snel met jullie...al weer ruim over de 20 weken en de beebs zijn bijna levensvatbaar....maar laat ze maar gewoon lekker zitten!! Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar kwam even een nieuwtje vertellen..check mijn banner!!! Liefs berenbotje
Hoi Berenbotje, JUPPIE! Natuurlijk ken ik jou nog , ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap . Gr Worst
berenbotje: ja ik ken jou nog wel. Wat goed dat je weer zwanger bent! Ik duim voor een plakbeeb voor jou! emma: nu je dat zo vertelt over het aerobedje, gaan we het hier toch maar in overweging nemen. hier een ander behangetje uitgezocht, vriendje vond de andere toch te roze. ik kan alleen geen voorbeeld ervan vinden, dus ik ga wel weer foto's showen als de kamer klaar is. en nu heb ik lekker al het behang van de muur afgehaald wat er nu op zat, bijna klaar