@sahi haha onze kamer word erg roze . Zal jou vriend niet mooi vinden dan denk ik hihi.. Behang van de muren af is al een goed begin. Ik ben ook heel benieuwd naar jullie kamertje.. Morgen wil ik een hanglamp gaan scoren, we gaan naar de babydump Eindhoven en nog even langs Babypark Veldhoven. + een kinderstoel die we van mijn vader krijgen. @Emma ik denk dat wij dan ook voor de complete aero gaan. Bij Babydump is deze 139 euro, matras, beschermer en hoeslaken. Morgen dus weer flink wat geld uitgeven hehe..
Ff in mn pauze bijgelezen worst; ik had nog nooit van de aerosleep gehoord tot een zwanger collegatje vroeg of ze dat nodig had haha ik heb tegen haar gezegd dat als zij zich er prettiger bij voelt ze m vooral moet aanschaffen maar dat het niet nodig is. Ik ga m niet halen.. Cenn heeft t ook overleefd op een normaal matras en hij is vanaf dag 1 een buikslaper geweest Berendbotje; GEFELICITEERD!! goed dat je t hier even kwam vertellen, fijn om te horen! En weer aan het werk
berenbotje van harte !!!! wat een geweldig nieuws ... we gaan allemaal duimen dat het ok gaat nu .. nu gaat het goed komen .. duim duim ohhhh worst lekker weer geld uitgeven wat mis ik het .. wij hebben alles al is niet leuk eigenlijk ! wel goedkoop haha is idd niet goedkoop aerosleep maar ik heb er 3 jr mee gedaan en nr 2 kan er ook weer mee doen .. ik vond het geruststellend en daarna makkelijk als hij bv over moest geven dan haal je dat er af en was je het uit en blijft het martas nog schoon .. had wel een zeiltje erbij voor dat soort gevallen maar niet vaak hoeven te gebruiken !! echt nodig is het idd niet hoor .. het is echt wat je zelf wil maar ik ben er heel gelukkig mee geweest haha op vakantie bv nam ik het ook mee om op matrasje van het logeren te leggen hihi lekker op zijn eigen spul dan !! sahi ben benieuwd !! en ook naar de foto !! wanneer ga je behangen ?? en denk er nog maar eens goed over na de aerosleep .. zoals anz zet het is niet noodzakelijk maar ik was en ben er erg blij mee anz hoe is het met jou meis ? werkt de andere AB al ? en lukt het werken een beetje ?
ik zit trouwens te kijken om er voor op tim zijn grote bed ook een te kopen .. kost nu 95 euro maar hij ligt nu zo te zweten op een molton/zeil in een van de hema .. zielig hoor !! en het is nog niet eens zo heel warm .. hmmmmm eens over nadenken was er al over bezig in mijn koppie !
Whaha emma shopaholic ! Ik ga morgen met vriendlief eens kijken, ik denk dat hij zegt Aerobed en hem de prijs niets uitmaakt. Hier flink last van maagzuur..
Emma; denk dat de ab heeft gewerkt... Tenminste op harde buiken na heb k geen klachten meer volgende week nog maar ff een potje zeik inleveren bij de assistente.. Just to be sure werken gaat ook prima want de rugpijn is compleet verdwenen nog 6 dagen werken dan twee weken vakantie en daarna nog 8 dagen werken tot mn verlof! al met al 9 weekjes nog Hoe gaat t met jouw en je buik? Veel last nog na de val?
erg he !! maar alles voor de kleine man hoor ... ben al aan het puzzelen of een gewone ok is of dat ik een als martasbeschermer moet hebben die is op zijn goedkoopst 125 euro !! duur maar als tim straks zuiver is kan de volgende er weer mee doen he .. nu werkt het niet op het moment ! hij zweet zo veel en om zijn matras nu naar de mallemoere te helpen ... zodra ze een keer kotsen zit je met vlekken in je matras .. ook bleeeeh ik zelf heb ook lang in bed geplast en dan hoppa matras weer omdraaien en tja wat anders he .. dit is een goede oplossing maar erg duur !
haha anz wat ben je toch een zeikwijf maar laat het idd maar goed nakijken en nu nog die harde buiken weg ... sjeeeeeeeeeeeeeee jij bent echt aan het aftellen !! lekker hoor vakantie .. ik werk maar door .. neem na mijn verlof nog 3 weken op ben ik lekker tot 2 jan vrij !! ook leuk worst erg he die maagzuur hier ook begonnen ! bleeeeh
hmmm moet die van 125 euro hebben ... erg duur !! worst kan jij eens kijken of ze die daar ook hebben .. matrasbeschermer 90/200 en vragen wat het zou kosten .... kunnen we altijd nog eens rijden .. maar geloof niet dat man dat zo ziet zitten zo duur
SUUSZWANGER !!!! meis ik zie je naam onderin ... hoe is het met jou ??? alles ok ? we missen je al een hele tijd hier
Hey meiden, Ik lees ook al een hele tijd mee en had me in t begin ook aangemeld maar soms gaat t me allemaal zo snel dat ik gestopt was.. Maaaarr ik vind t welweer heel leuk om mee te reageren en ga proberen alles beetje bij te houden.. Ondertussen alweer 25 weekjes zwanger per vandaag en wij krijgen een meisje!!! Zo blij maar als t maar gezond is.. @Emma: ook wij hebben earosleep gekocht.. Vond t wel een veilig idee ook al was t wat duurder maar doe wat hè hart je ingeeft. T is idd geen noodzaak.. @anz: klote van je blaasontstekingen.. Hier helaas ook. Heb al twee kuren achter de rug en nog steeds t idee dat t niet weg is.. Vorig week was kuur klaar maar maandag maar weer ff urine inleveren.. Baal er ook van en vind die harde buiken maar niets.. Rot gevoel al doen ze niet zeer.. Maar dat samentrekken is gewoon gekkig.. Morgen weer werken.. Half dagje gelukkig en dan weekend!! Manlief hele weekend werken omdat ze met z'n kantoor naar ander pand verhuizen.. Gezellig is anders maarja het is niet anders.
Zo wat een slechte dag hebben we gehad hier. Ik heb gisteren late dienst gehad en lag om 23.45 in bed. Dus voor dat ik sliep was het rond 0.30. Om 2.45 bedacht Fabian dat het dag was en wilde niet meer gaan slapen en toen was mama dus ook wakker. Ja vanmiddag om 13.30 heeft hij 1 uurtje geslapen. Nu ligt hij gelukkig te slapen hopelijk gaat het vannacht beter. Vandaag de blijde doos opgehaald bij de prenatal. Was wel de moeite waard zaten leuke spulletjes in. @goldduke wow wat romantisch gefeliciteerd. @mariel wat leuk dat je bent uitgenodigd. Heb je nog gebeld vandaag? @lieke fijn dat je bent gerust gesteld. @caatjem hmm dat ziet er lekker uit. @worst fijn dat het gesprek zo goed ging. Wij hebben ook aerosleep. Echt ideaal. Net zoals emma schrijft je matras blijft echt schoon, dekje in de wasmachine bij een ongelukje en schoon is het weer. Ik heb alleen de eerste dagen geen aerosleep gebruikt. Zolang het kindje een kruik in bed heeft komt er hier geen aerosleep op bed. Als de kruik namelijk wel gaat lekken kan het hete water nergens heen. Dat blijft er als het ware tussen liggen. En zo kan je kindje zich branden.
Lolly; goede tip van die aerosleep niet gebruiken met kruiken! had ik zellf nooit bij stil gestaan.. Ga m ook even doorspelen aan collega(alhoewel k denk dat ze electrische kruiken heeft)
lolly thx voor de tip als ik jullie toch niet zou hebben zegt mijn vriend al haha Dames nu begrijp ik wel helemaal niets meer van haha . Je hebt een Aerosleepmatras - Aerosleepmatrasbeschermer - Aerosleephoeslaken. Wat mag je de eerste dagen dan niet gebruiken met de kruik ; die beschermer of hoeslaken of beide help me / matras heeft die kleine toch nodig lijkt me ... haha.. en als je een normale hoeslaken koopt bij die Aeromatras en Aeromatrasbeschermer werkt het dan allemaal nog wel ? Emma : 90/200 zal ik eens even nakijken, we gaan bij babydump en babypark kijken maar bedoel je dan alleen het matrasbeschermer toch ? Ow ik word nu een beetje onzeker of ik allemaal wel het juiste ga kopen, ben wel ontzettend blij met jullie hulp hoor. @lizhoks ik zie je vaker meelezen onderin, gezellig als je weer wat meekletst hier. Gefeliciteerd met je 25 weken mijlpaal. @anz oe lekker dat is zeker aftellen voor jou nu.. Bijna vakantie en daarna al heel snel verlof. Blij dat de ab heeft geholpen. Harde buiken betekent wel rust he.. Ik kijk memoires of geisha vanavond, is vorige week op tv geweest ergens en had hem nog opgenomen, erg indrukwekkende film.
@worst: als je earosleep gebruikt moet je wel meteen alles gebruiken anders werkt ie niet. Gewone hoeslakens ademen niet en dan helpt die matrashoes niet. Ik wist overigens niet dat er complete matrassen van besraan. Dacht alleen molton en hoeslakens Pff zo werken maar zoooo slecht geslapen.. Al 4 dgn vroeg op en breekt me nu op. Gelukkig tot 13.00 werken en vanmiddag maar ff tukkie doen. Fijne dag en voor de meiden die ook moeten werken werk ze tot later!
@lizhoks wow jij bent inderdaad vroeg haha. Aerosleepmatrassen bestaan dus niet ! Thx voor de tip zoek ik me niet helemaal het laplazerus in die winkel haha..
02.07; Lolly - 3d pret echo Heel veel plezier en "pret" . Dingen die wij gaan doen vandaag : Babydump Babypark Verjaardag Als er nog tijd over is en we beide pijnvrij zijn, plinten halen. Al heb ik voorkeur om eerst plinten te halen dan kan ik de meubels in de slaapkamer zetten morgen . @emma ik ga ervan uit dat je de matrasbeschermer bedoelt maat 90/200 ik zal voor je kijken.
Een goedemorgen! Hier alles in orde. Gisteren een super leuk dagje gehad. A Campo Abierto was echt heel interessant! Je zag heel mooi de natuur van het paard en vooral ook de stier! Erg indrukwekkend en ook een leuke show! Daarna thuis geluncht en ff siësta gehouden. Later op de middag naar het hotel van onze vrienden waar we lekker aan het zwembad gehangen hebben. Heel vervelend allemaal! Vandaag werk ik weer bij de Yeguada (de Karthuizer Stoeterij), altijd leuk! Nu alleen dus niet zo veel tijd, dus kom er nog niet toe om het recept van de Mud Pie op te schrijven! Doe ik spoedig!!! @Mariel: Fijn dat je het artikel prettig vond. Ik vond het ook interessant. Tegenwoordig is solliciteren trouwens heel streng in Nederland, vooral voor de bedrijven. Ze mogen officieel niets vragen wat NIET bij de functie of het bedrijf hoort. Bijv. ook niet wat je hobby's zijn. Dat wordt vaak nog wel gedaan, maar mag eigenlijk niet meer. Zwanger zijn valt daar dus ook onder (uiteindelijk valt dat dan wel ook weer onder medisch en voor je überhaupt contract tekent, moet je het dus wel vermelden). Als het niet al te zichtbaar is, zou ik het in het eerste gesprek niet vermelden. Eerst eens peilen wat de functie precies inhoud, of het echt is wat jij wilt en of het ook echt bij jou past. Dan kun je het nog altijd vermelden. @Emma: Jee meis, rustig aan doen hoor! Als je pijn hebt, goed naar je lichaam luisteren en niet doorgaan met waarmee je bezig bent. Gewoon op tijd je rust nemen! @Berenbotje: gefeliciteerd! Leuk dat je het ook hier even kwam vertellen! @Anz: Fijn dat het beter gaat met je klachten! Heeft die andere AB blijkbaar toch z'n werk gedaan! @Lizhoks: Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Weten jullie de naam ook al? @Eerste dagen voor de beeb: Ik lees nu bij verschillende over de kruik. Gebruikt iedereen die voor de eerste dagen van de kleine??? Daar heb ik eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht..... @lolly: veel plezier bij de pretecho!!! Fijne zaterdag allemaal! Tot later! Liefs, Caroline
worst: maagzuur is zo vervelend, bah! emma: klinkt toch heel handig hoor, zo'n aero matras lizhoks: leuk om je weer te lezen. En weer een meid voor de oktoberlijst, hihi lolly: dat van die kruik is wel een goede. caatje: goeiemorgen en fijne dag weer vandaag. Jij hebt ook altijd wel wat leuks te doen all: hier zijn ze bij scouting allemaal aan het inpakken voor kamp. Ik ga vandaag wel even langs, maar maandag ga ik pas mee, nog even 2 nachtjes thuis slapen. Heerlijk vooruit zicht. Moest nog even een lampje van mn auto vervangen, maar die zit zo strak, dat ik het er niet uit krijg. Wat kan ik me daar aan ergeren zeg, ik kan het gewoon prima zelf, maar nu lukt het niet. En vriendje is dus al weg, zie ik nog wel voor het donker wordt, maar toch... Denk dat het hormonen en het vroege opstaan is, ben echt chagerijnig geworden ervan. Het MOET me gewoon lukken vind ik dan...
Hallo allemaal, Daar ben ik ook weer eens . ja hier zijn de rennies ook al dagelijkse kost...pfff. Bij Mara had ik dat pas veel later. O en weet je wat ook goed helpt tegen harde buiken...met een gebroken been op bed/stoel gaan hangen zitten liggen . Ik heb er de afgelopen weken welgeteld drie gehad en daarvoor had ik er een aantal per dag. Tis weer een geluk bij....je weet wel . Hihi Mara kijkt nu even Alfred J kwak op kindernet, wat een nostalgie. Aerosleep, wij hebben gewoon een ikeamatrasje met een molton en dan een hoeslaken. Ging voor ons prima. Aerosleep schijnt vooral erg goed te helpen tegen allergieën. Bij Mara hebben we op haar juniorbedje zo'n dekmatrasje van ikea liggen. Is ook makkelijk te wassen in de tijd van ongelukjes. de bugaboo heeft overigens ook een aerosleepmatrasje. En idd je moet dan ook lakentjes van aerosleep gebruiken heb ik begrepen. Lastig hè! Je wil toch het beste en veiligste voor je kind maar tot hoe ver ga je... Pas toen Mara er een tijdje was kon ik steeds meer loslaten en vertrouwen op mijn intuïtie en op hoe sterk zo babietje toch zelf ook al is. Bovendien kon ik het gewoon niet betalen om alles te doen zoals wordt aangeraden en verteld in babywinkels. Herkenbaar? Caatje, qua kruiken, voor in de winter raden ze hier twee kruiken aan voor je kindje en voor een zomerkindje 1 kruik. Wij moesten van die metalen kruiken hebben met zo'n kruikzak er om heen. In het begin kunnen babietjes zich vaak nog niet goed op temperatuur houden nameljk. Hey berendbotje, . Super dat je weer zwanger bent! Ik hoop echt echt dat hij lekker blijft zitten! Hallo Lizhok, leuk dat weer ff komt meekletsen . Worst, volle dag! maar wel leuk. Heerlijk babyshoppen . Lolly, ja veel pret, haha! Zo en ik ga hier ook weer eens verder....met....lezen of zo .