Een hele goedemorgen, Gisterenochtend lekker gewerkt en 's middags fijn aan het zwembad gehangen in het hotel van onze vrienden. Erg relaxt. Vanmorgen ga ik met mijn mijn vriendin shoppen, om 14h hebben we voor de lunch afgesproken met andere Nederlandse vrienden en ik vermoed dat we in de middag dan met z'n zessen aan het zwembad gaan hangen! @Sahi: Hahaha, ik heb niet áltijd iets leuks te doen hoor lol! Maar wel vaak ja! @Princi: Dank je voor je uitleg over de kruiken. Zal eens uit gaan zoeken wat hier nuttig is. @Mariel: Hihi, ja had al zo'n vermoeden dat je 't niet meer zou kunnen verbergen, maar je weet maar nooit... (Als ik wijde kleren aandoe, zou je het nu nog steeds niet direct zien) @Karine: Wat een prachtige buik heb je zeg! @lolly: Wat een schitterende echo, ongelooflijk hoe je helemaal het gezichtje gewoon kan zien! Geweldig! @Worst: Oh ja, buikfoto! Dat moet ik toch ook weer eens doen inderdaad... Hopelijk is het nu beter zichtbaar op de foto... *zucht* Ik ga nu ff het recept opschrijven! Fijne zondag! Liefs, Caroline
bijzonder werk ze !! worst hang ze .. lekker zo'n zondag !! en haha in slaap vallen op de bank ... is je nek stijf ? caatje zwem ze vandaag ! oh zalig ... zou ik ook wel willen hier ff emo .. tim is naar de efteling met mijn ouders en zus en nichtje en ik kan niiet mee ivm bekken ... toch erg ... hoop dat hij een super dag heeft wij hebben nog een verjaardag ! en verder ook weer niks doen ...
Daar komt ie dames : RECEPT MISSISSIPI MUD PIE Ingrediënten voor 8 personen: - 225 g bloem - 2 el cacaopoeder - 150 g boter - 2 el basterdsuiker - ca. 2 el koud water VULLING (MUD) - 175 g boter - 350 g bruine basterdsuiker - 4 eieren, losgeklopte - 4 el cacaopoeder, gezeefd - 150 g pure chocolade - 3 dl slagroom BOVENLAAG - 4,25 dl slagroom, stijfgeklopt - chocoladeschilfers en snelle chocoladekrullen BEREIDING 1. Zeef voor het deeg bloem en cacao boven een kom. Verwerk de boter erdoor tot kruimels ontstaan. Roer de suiker erdoor en genoeg water om een soepel deeg te vormen. Laat het 15 min. rusten in de koelkast. 2. Rol het deeg uit op een met bloem bestoven oppervlak. Bekleed een vlaaivorm ([FONT=Times New Roman, serif]ø [/FONT]23 cm) met de deeglap. Leg bakpapier of aluminiumfolie met steunvulling op de taartbodem. Bak de bodem 15 min. in een op 190[FONT=Times New Roman, serif] °C[/FONT] voorverwarmde oven. Verwijder steunvulling en bakpapier of aluminiumfolie en bak de bodem nog 10. tot hij krokant is. 3. Smelt "au bain marie" de boter en chocolade. Laat dit iets afkoelen. Klop de eieren los met de gezeefde cacao. Meng daarna de suiker erdoor, dan de boter en de cacao en daarna de (slag)room. 4. Schenk het mengsel in de taartbodem. Bak de taart 45 min. op 160 [FONT=Times New Roman, serif]°C[/FONT] tot de vulling gestold is. 5. Laat de taart afkoelen. Leg hem op een gebakschaal en bedek hem met de stijfgeklopte slagroom. Zet de taart in de koelkast. 6. Garneer de taart met chocoladeschilfers en chocoladekrullen. Plaats hem tot gebruik in de koelkast. ****************** Super lekker recept! Wel de taart dus heeeeeel goed laten afkoelen voordat je 'm gaat eten, dan is de "mud" echt het allerlekkerste! SMAKELIJK! Liefs, Caroline
Oh erg hè Emma, dat je dan niet meekan. Ik voel met je mee! Caatje, klinkt weer als een heerlijke dag! Worst, ik kom met je mee rondhangen hier...
Jeetje Emma, balen dat je vanwege je bekken niet mee kan naar de Efteling!!! Je zou zo hier mogen komen zwemmen, maar ja... Is een beetje ver hè... Hihihi, ja Princi, dat zal het zéker worden! Zo, nu ff mijn yoghurtje eten voor mijn pilletje. Dadelijk met mijn vriendin samen ontbijten voor we gaan shoppen! Liefs, Caroline
goeiemorgen meiden! @worst: haha,. allebei op de bank in slaap gevallen! @emma: ooooh leuk, de efteling. ik vind het zo duur geworden om er even heen te gaan, maar we gaan in sept met het werk van mijn vriend, en dus veeeeeeeeeeeel goedkoper! jammer dat ik dan bijna nergens in mag, maar goed, ik vind het al super gaaf om er dan te zijn @caatje: ik heb gelijk je receptje gekopieerd! binnenkort eens proberen @hier: gister vrijgezellefeest gehad van een vriendin van me. had er weinig zin in omdat ik praktisch niemand kenden daar.... maar dan wordt het natuurlijk kei gezellig! zometeen naar brbant toe, naar mijn ouders. dus Chiel vind het al helemaal leuk!
caatje ik ga t recept meteen opschrijven t klinkt zo lekker emma; kan me voorstellen dat het niet leuk is om je mannetje mee te maken op zo'n pretparkdag worst; ouwe bankslapert
@emma valt wel mee hoor die stijve nek, we hebben een hele grote bank dus mijn kleine lichaampje strekt zich volledig uit en dan kan manlief zich ook nog de andere kant op helemaal uitstrekken. Balen dat je niet meekon, was een rolstoel geen optie ? @princi joehoee lekker he de hele dag niets doen. Gaan nog vele dagen volgen hier. @sjoon waar ergens in brabant wonen je ouders ? Ik zwaai in ieder geval even als ik denk dat je voorbij rijd . @caatje ja die foto's moet je niet vergeten anders krijg je spijt hoor, ik heb bij de 1e waar het dus toen fout ging helemaal geen foto's voor mijn gevoel had ik ook helemaal geen buik al zegt mijn moeder van wel. Nu wel spijt dat ik niet kan terugkijken daarop. Ik ga zo weer even lekker gestrekt in de bank, ontbijtje en vitaminepil zit er weer in. Op naar de lunch ( een heerlijk worstenbroodje )
Lolly: Veel plezier bij Petticoat ! Gejanne: Fijn dat de uitslag goed was ! Karine: Mooi buikje ! Bijzonder: Werkse meis ! Worst: Lekker relaxt dagje vandaag ! Geniet er van ! Caatje: Shopse en fijne dag ! Oh en recept is gekopieerd hoor ! Emma: Ach meis, even knuffeltje voor jou! Sjoon: Leuk dat je een gezellig vrijgezellenfeest hebt gehad ! Wat hebben jullie gedaan ? Bedje: Hier werd het bedzeiltje sterk afgeraden door de vk, en is dan ook nooit gebruikt. Wij hebben gewoon matras, molton, hoeslaken en that's it. Is prima gegaan bij Esmee al die tijd en zo doen we het nu weer. Ga eens even opzoek naar een nieuwe Lodger Wrapper, had ik bij Esmee ook en vond ik echt een top ding. Alleen is die van haar rose met een groot rose hart hahaha dus nu tijd voor een stoere blauwe ! En straks even naar de kinderboerderij. Fijne dag meiden !
@all bedankt voor de complimentjes. Het was echt zo gaaf om te zien. Ik kan het echt iedereen aanraden. @emma Wij hebben een moltonmatras beschermer bij Fabian op bed liggen en dat werkt ook prima hoor. Daar zit een zeiltje onder. Maar ik moet er wel bij zeggen Fabian zweet 's nachts niet zo erg anders zou ik niet weten wat ik zou doen. Balen joh dat je niet mee kunt. Wel lief van je ouders dat ze Tim een dagje mee nemen dan kom je zelf ook eventjes tot rust. @caatjem shop ze. @sjoon dat is meestal zo heb ergens weinig zin in wordt het juist super gezellig. Veel plezier vandaag. @worst Lekker toch op de bank in slaap vallen. Straks komt m'n vriendinnetje even een bakkie doen en dan gaan we gezellig naar utrecht naar de musical petticoat. Ben benieuwd. Het wordt in iedergeval een gezellig dagje uit.
@Emma: knuffel meis! Ik zou t ook niet leuk vinden thuis te blijven @ worst super leuk geslaagd al.. Jaloers op je Bloom stoel.. Ik wil m ook zo graag maar manlief vind m te duur voor stoel maarik haal m nog wel over. Met de verkleiner kunnen ze er namelijk al heel snel in @ buiken: ja dat moet je wel echt maken eigenlijk.. Nu denk je komt wel maar t is zo om en dan heb je er te weinig terwijl t heel leuk is om terug te kijken.. Ik moet er nodig ook weer ff eentje maken @ pretecho even kwijt wie m erop had gezeg maar die is wel super duidelijk. Wij hebben met 21 wkn eentje gehad en die was leuk maar niet super ofzo. We gaan nu met 32 weken nog een x als ze meer spekkies heeft Vandaag veel te lang geslapen.. Gister om 11 uur erin gegaan en net wakker maar zo duf.. Zo huisje doen en dsn naar vriendin waar haar kleine 1 word Fijne dag allemaal!! Hopen op mooi weer!
mariel: lekker zeg, die chili! Jammer dat ik het niet in huis heb, misschien iets voor als we weer thuis zijn van het kamp (ik ga morgen pas weg). Ik ga 'm zeker onthouden. ik wik ook best je recept voor hachee hoor worst: de lampjes zijn uiteindelijk gelukt met wat extra aanwijzingen Jullie zijn lekker geslaagd zeg handig he, klein zijn? Ik heb er maar weinig nadelen van eigenlijk en vele voordelen princi: gezellig dat je zus er was lolly: fijn dat de pretecho leuk was wat een prachtige foto! Ik ga bijna twijfelen of wij niet nog een keer willen over een paar weken. We zijn over 4 weken 5 jaar samen, misschien wel leuk. Want pas met 30 weken hebben we weer een echo... en weer een musical, leuk! gejanne: jij hebt de blije doos al Leuk! fijn dat alles bij de tandarts goed was. karine: mooie buik hoor! emma: lekker geslapen? jammer he, als je niet mee kan. Mijn vriendinnetje haar zoontje is helemaal gek van vissen en ging vorige week met papa en oma naar het dolfinarium. ze is nu 38 weken zwanger en het was die dag zo warm, ze zag het echt niet zitten. En dan moet je die enthousiasme van het mannetje dus van paps en oma horen en heeft ze het zelf niet kunnen zien... Ik snap wel dat het erg jammer is. bijzonder: werkse caatje: ook al zo'n heerlijk recept! sjoon: leuk he, een vrijgezellenfeest?! lizhoks: veel plezier vandaag op de verjaardag all: zou vandaag lekker rustig aan doen, maar werd wakker gebeld dat ons luchtbed lek is. dus nog even naar Rotterdam en langs het kampterrein. vind het zonde kilometers, maar hij moet vannacht toch ook fatsoenlijk slapen...
Anz, dat is natuurlijk geen bolle pens maar een hele mooie zwangere buik Emma, ik vraag manlief tegenwoordig vooral veel filmpjes te maken...dan kan ik toch nog een beetje meegenieten...misschien is dat wat? Jaaa Worst en wij hebben ook worstebroodjes vandaag...jippie!!!! Als ze nog ooit warm worden dan.....ik heb echt een schat van een man en hij werkt nu heel hard maar hij is zo chaotisch dat ik soms echt anderhalf uur moet wachten op een kopje koffie.... Hij is nu al bijna een uur bezig met alleen het ontdooien van de worstebroodjes...tussendoor heeft hij wel al allerlei andere dingen gedaan . ja buikfoto's....moet ik ook echt weer eens doen... Sahi, zonde van de kilometers maar ook jammer van de tijd...aan de andere kant....er is echt niks zo erg dan op lek luchtbed slapen vinnik... Leuk lolly, lekker een dagje uit
Hoi Meiden, Zo hier ben ik weer eens van heeeeeeeeeeeel lang weggeweest. Ik denk dat de meesten niet eens meer weten wie ik ben. Ik heb jullie wel al die tijd gevolgd en vind het toch wel weer erg leuk om met jullie mee te kletsen. Ik hoop dat iedereen een beetje een voorspoedige zwangerschap heeft tot nu toe. Hier gaat het gelukkig heel goed en ben bijna 27 weken. Kleintje beweegt heerlijk en daar kan ik super van genieten. Onze 20 weken echo was gelukkig helemaal goed en we krijgen een zoon!! Ik zag dat er een heleboel meisjes op komst zijn!! Dus ik kom de mannen vertegenwoordigen. Leuk om weer mee te kletsen. Wat ik me afvroeg, zijn er ook nog dames in dit topic die ook veel voor hun baby zelf naaien? Ik ben vollop bezig. Word zo mooi. 2 Dekbedovertrekjes klaar. Fijne zondag nog allemaal. Ik moet nog gaan werken om 5 uur. Misja
@mariel nog olifanten gespot op de kinderboerderij ! @lolly veel plezier bij petticoat vanavond. @lizhoks luilak je hebt bijna de klok rondgeslapen haha.. Hoe was de verjaardag ? @sahi ow balen dat je luchtbed kaduuk is, mocht ik je niet meer spreken wens ik je veel plezier met de scouting. @ans ow wat een mooi buik heb je, dat is geen dikke pens hahaa... en die mooie lange benen ( ik ben jaloers )... @princi manlief al aan de worstenbroodjes toegekomen haha.. @misja ik ken je niet meer maar dat zal wel heeeeeel in het begin geweest zijn aan het aantal van je berichten te zien. Jij ook bijna 27 weken en gezellig dat je ons weer komt vergezellen. Ik heb 2 linkerhanden dus naaien zit er voor mij niet in, jammer want sommige dames knutselen echt hele mooie dingen in elkaar. @all hier vanochtend weer in de bank in slaap gekukeld, vriendlief werd om 1 uur wakker in bed, en toen ontwaakte ik weer in de bank, wat zijn we ook een stel. Smoorverliefd op hem ! Net ff cliche staan dansen met onze baby. Hier adressen aan het verzamelen voor geboortekaartjes, we hebben besloten om voor de kindertjes die we kennen een apart speciaal iets te versturen, de ouders krijgen dan ook een kaartje, zo komen we uit op 46 volwassen kaartjes en 15 kinderkaartjes.. Nu ons budget nog bepalen. Vriendlief is aan de hachee begonnen jummie jummie.. Jullie een fijne zondag gehad ?
@worst: ze wonen in Asten, dat ligt tussen Ehv en Venlo in. dus de andere kant, aangezien ik jou wel eens over Breda zie schrijven! @anz: jeetje meid! wat een super mooie zwangerschapsbuik heb je! @sahi. lolly en mariel: ja idd, als je ergens geen zin in hebt wordt het vaak kei gezellig! we hebben niet veel gedaan, maar een cocktail workshop gedaan. (heerlijk! en dat zonder alcohol!) en aansluitend een diner in dat restaurant waar we de workshop hadden. heerlijk gegeten ook! ik ben niet meer mee de kroeg ingegaan, dat werd me iets teveel, aangezien ik donderdag en vrijdag al moe was en niet echt bij geslapen kreeg... was al met al om 11 uur 's avonds thuis. dit alles was in arnhem gedaan...
anz: mooi buikje hoor! Je bent van jezelf mooi slank, dus dit is een leuk figuurtje vind ik. worst: heerlijk toch, zo'n verliefd-momentje! Goed dat jullie nog zo smoor zijn hoor Wij hier ook, heerlijk princi: het was bij de winkels echt heel druk, daar kon ik even slecht tegen, maar even langs het kamp was ook wel weer gezellig En nu weer lekker thuis. misja: leuk dat je weer meekletst! Zelf naaien ben ik niet zo goed in, mijn moeder wel en die maakt nu ook van alles, ze gaat badcapes maken en gordijntjes en verder heeft ze wat geheime projectjes waar we pas na de geboorte meer over horen en zien Leuk dat je de mannen vertegenwoordigd! sjoon: klinkt gezellig hoor En inderdaad, uiteindelijk best even gezellig dat ik langs was geweest daar.
@ worst: heerlijk slapen hihi. Vandaag wel huisje schoongemaakt dus wel iets nuttigs haha. Vind werken ook zwaarder worden maar nog 8 weekjes!! @ anz: jaloers op je buik!! Super mooi. Ik heb nog niet zo'n mega buik. Vandaag op verjaardag "oh klein buikje voor 25 wkn". Ach ja wat er niet aankomt hoeft er ook niet af maar beetje meer mag wel. Degene waar t kindje 1 van werd had wel een mega buik en dat hoeft van mij ook weer niet. Mmm lekker worstenbroodjes. Lukken ze al of heb je zd nog niet van manlief geproefd? @misja welkom hier!! @sahi heb je evengoed nog lekker kunnen relaxen na je boodschapjes? @ geboortekaartjes: nog helemaal niet gekeken. Miss vanav eens googlen wat er is. Zijn ook nog niet echt uit de naam maar komt wel.. Moet denk ik ff meer pushen welke naam ik echt mooi vind en Miss gaat manlief wel overstag haha.. Slecht hè maar hij vind m wel mooi alleen twijfelt ie
Welkom terug Misja en welkom Liz! Morgen komen we terug van vakantie dan kan ik rustig alles teruglezen... Wilde even met Caroline delen dat ik helemaal los ben gegaan op de babyafdeling van Zara! En dat ik al heel veel van die super twee in een kinderwagens heb gezien hier in Spanje (autostoeltje/ligding voor babies) Dames, fijne avond nog