lizhoks: ja hoor, heb lekker bank gehangen. maar ik heb in mn hoofd dat er thuis nog zoveel moet gebeuren, dus zit niet echt rustig... Maar zo na het nieuws lekker aan de slag. goldduke: geniet nog lekker van de laatste momentjes van je vakantie!
Bedankt voor de complimenten over mijn buik meiden!!! Ik vind hem zelf best (erg) groot, maar ben er (natuurlijk) wel ENORM trots op Vandaag hier de bovenverdieping helemaal opgeruimd, aan kant gemaakt en schoongemaakt met manlief Ook de benedenverdieping gedaan en de box alvast opgezet. Dan kunnen Ryano en de kat alvast wennen aan de nieuwe indeling... Hahaha Verder nog even gezellie bij mijn broer op visite geweest... Zo lekker op de bank zitten met manlief... Tot morgen! Liefs
hey hoi, Petticoat was echt super leuk. Hebben het een leuke middag gehad. Nu lekker niks meer. Wij zijn er nog steeds niet uit met de jongens naam. Er ligt al pen en papier naast de pc zodat we gelijk wat kunnen schrijven als we wat leuks tegen komen. Lastig hoor.
Haha, ja dames, uiteindelijk hebben we heerlijke worstenbroodjes gegeten . Sahi, ja dat kan soms ineens erg te veel zijn vindt je niet? Al die mensen... Asten.....ja Sjoon, daar kwam ik vroeger vaak in het museum. Iets met natuur en beijaardklokken (ja rare combi). We vonden het daar altijd erg leuk. Aardig eindje vanuit Deventer denk ik niet? Leuke stad trouwens deventer! We kregen vandaag de proef gemaild van ons geboortekaartje. Wat echt ineens . Zo ik ga eens kijken of manlief een kopje koffie voor me wil maken...
Eventjes niet geweest !! Las wel dat Goldduke ( toch ? ) ten huwelijk was gevraagd !!! Waaaauw, gefeliciteerd meid ! Hoop te regelen dus nog snel! @ Worst: Oeh, lekker hachee ! Midden in de zomer hihi ! @ Geboortekaartje: Heeft iedereen al uitgekozen? Ik heb er een paar die ik leuk vind, maar wacht nog even met bestellen. @ Lolly: Jaa Petticoat is leuk, ben er ook geweest! Ik was vandaag ook in Utrecht, aan het werk. Hm balen van de naam... hoop dat je hem snel vindt! @ Worst: Wowww, lekker geslapen lees ik. Heerlijk hoor. @ Misja: Welkom ! Ik heb wel wat dingen zelf gemaakt voor de babykamer ( laken, vogelhuisje ) en wil nog wat dingen maken. @ Anz: Super mooie buik! @ Sahi: Balen van de extra kilometers! @ Lizhoks: Wow dat je zo lang kunt slapen zeg, hihi ! @ Mariel: Lodger Wrapper had ik ook bij lenthe maar heb hem nooit gebruikt! heb hem toen verkocht, nu spijt van want nu in oktober kan ik hem wel goed gebruiken denk ik. @ Caatje: Ziet er goed uit die taart !!! Jammer dat ik niet van chocolade hou @ Emma: Wat jammer dat je niet mee kon! Heeft hij het leuk gehad? @ karine: Mooie buik meid !! @ Lolly: Waaauw, wat een mooie pretecho foto !!! @ Gejanne: Leuk de blije doos !! Ik wil ook hihi. Heb alleen nog de etos doos maar. Hiwer weinig nieuws. Afgelopen 3 dagen gewerkt. Nu 2 dagen vrij en dan weer 3 dagen werken. 2 september laatste werkdag, kan niet wachten, nog 9 weken haha! Dan verlof en achter mijn verlof nog 4 weken vakantie. Zal eind januari weer beginnen !
@princi: ja klopt, de natuur en beiaardmuseum, met idd iets van klokken erbij van klokgieterij eijsbouts. die maakt zo'n beetje de klokken voor heel NL en misschien ook wel daarbuiten. maar dat weet ik niet zeker. ik vond het vroeger ook een leuk museum. vaak met school geweest met begeleiders van IVN erbij. en Deventer tja, hoe ik daar verzeild ben geraakt. haha ik ben in 2000 op vakantie geweest in Lloret de Mar endaar een vakantieliefde tegen gekomen die eigenlijk is gebleven! haha. alweer 11 jaar in augustus. En is idd een erg mooie oude stad. leuke kleine winkeltjes. maar niet heel leuk als je voor kleding gaat shoppen! loop er ook graag door heen, woon ook maar 10 minuten lopen van de binnenstad af, dus ideaal!
Hoi Meiden, Dankjulliewel voor het opnieuw warm welkom heten!! Het was echt in het begin hoor dat ik hier wat heb gekrabbeld. Dus begrijp heel goed dat jullie het niet meer weten. En zeker voor degenen die eind oktober zijn uitgerekend!! Ik zelf 4 oktober. Dierendag!! Hoe is het mogelijk he! Ik las ergens iets over geboortekaartjes, die hebben wij nog niet uitgezocht. Had zelf iets in me hoofd van rond de 30 weken, maar goed, dat gaat al heel snel opschieten aangezien ik dinsdag al 27 weken ben. Babykamer is wel al helemaal opnieuw behangen en erg leuk geworden. 22 juli komen de meubeltjes, kinderwagen en maxicosi! Dan kan ik helemaal los gaan. Hoever zijn jullie allemaal met het kamertje? Morgen weer naar de verloskundige. Kijken of ik netjes op schema lig!! haha. Maar maak me geen zorgen. Zal is kijken of ik een buikfoto kan plaatsen. Is al wel van tijdje geleden. Moet die van deze maand nog maken! Leuk dat er toch dames zijn die dingen zelf maken. Ik heb dekbedhoesjes gemaakt en er staat nog een boxkleed, badcape en waskussenhoezen op de planning. Genoeg te doen nog. Maar komt goed. Verlof komt al in zicht. Pff ga zo ff lekker douchen, kom net van me werk af. Morgen lekker vrij!! Fijne avond nog en voor iedereen werkse morgen. Misja
O ja dames, kan iemand me vertellen hoe ik foto's plaats? Nooit gedaan en aangezie ik een buikfoto beloofd heb!!
Ja Sjoon, dat museum, ik vond het altijd zo leuk daar omdat je ook zelf op de klokken mocht spelen . En Deventer, ik ben er vorig jaar geweest met mijn beste vriendin. We gaan elk jaar een weekendje weg samen. We hebben toen afschuwelijk lekkere appeltaart gegeten in een eetcafetuin. Hmmm. Misja, ik ben wel een omslagdoek aan het breien. dat gaat nogal langzaam maar wie weet is ie op tijd af, haha! Geboortekaartjes, tja ik heb nu niets beters te doen . Ik had tijd om te zoeken zal ik maar zeggen. Ik ben ook wel blij dat ik op die manier toch mijn nesteldrang een beetje kan temperen. De kamertjes staan wat dat betreft nogal stil op het moment... Misja, om foto's te plaatsen moet je klikken op 'plaats een reactie' en dus niet op 'snel reageren' en dan kun je een bijlage bij je bericht doen. Dan wijst het zich verder redelijk vanzelf dacht ik. Oh ik heb wel de lodger bunker voor in de buggy/kinderwagen. Ideaal ding! Zo ik ga nog ff rondhangen en dan proberen te slapen. Good night ladies!
Hoi! @princi: Dank voor je uitleg. Kgeloof dat ik het gevonden heb! Leuk dat je iets aan het breien bent! Dat is iets wat ik dus helemaal niet kan. Maar goed, iederee zijn ding he. De oma van mijn man heeft een heel mooi off-white dekentje voor me gebreid. Echt heel mooi. Hierbij een buikfoto en wat foto's van me gepimpte spuugdoekjes en dekbedhoesje! Benieuwd wat jullie er van vinden.
lolly: lastig he, die naam? En je kan m ook opeens tegen komen! Komt vast goed! Leuk dat je een leuke middag hebt gehad. princi: ja soms echt van die dagen dat ik al die mensen niet kan hebben. Had ik voor de zwangerschap ook hoor, dan ben ik gewoon even graag op mezelf. Vooral als we naar een bouwmarkt MOETEN bijvoorbeeld, dat MOET dan weer op zondag of donderdagavond, bah! Maar dan tel ik tot 10 en dan gaat het beter. worst: heerlijk! Paste het wel een beetje bij het weer? Het is zo warm geweest vandaag! bijzonder: lekker he, dat aftellen ik nog 11 weken! en dan begin ik half februari weer. sjoon: vind deventer inderdaad een leuke stad! mn tante heeft er vroeger gewoond, herinner mezelf vooral de stad met het grote plein (Ja toch?). misja: die buikfoto's worden hier ook niet meer zo enthousiast gemaakt, hihi mooie buik hoor! zie nu pas dat het al zo laat is, en morgen vroeg op, dus moet zo maar eens richting mn bed
@Sahi: Nee heb lange tijd meegelezen en inderdaad niet zoveel buikfoto's meer voorbij zien komen! Jammer hoor. Tsja ik probeer er elke maand 1 te maken. Deze is dus van bijna 27 weken! Vinden jullie hem groot of klein voor 6 maanden zwangerschap??
hoi hoi terug van een heerlijk weekendje brabant. Ontzettend genoten en goed kunne afschakelen na de stress van vorige week. Ben nu doodmoe, dus ga proberen alles zsm in te halen, maar heb morgenavond zwyoga...
Een goede avond! Nou, wij hebben een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen eerst lekker ontbeten, toen ook heerlijk geshopt. Heb alleen een eenvoudig katoenen t-shirtje gekocht waarop in een hoekje linksonder 2 voetjes staan en de tekst "kicking baby" Erg cute! Daarna heerlijk geluncht met nóg 2 Nederlandse vrienden van ons die hier in Jerez wonen en daarna met z'n 6'en aan 't zwembad gaan liggen van het hotel. Zálig! Heb lekker gezwommen, lekker gezond en voel me behoorlijk uitgerust! Nu thuis nog ff bankgehangen en nu klaar voor bed! Morgen een druk dagje. Brengen we onze vrienden op tijd naar Sevilla, waar we met z'n viertjes de stad gaan verkennen. Weet nog niet hoe laat we dus weer thuis zullen zijn, maar niet te laat, want dinsdag gaan we naar Marbella om mijn oom en tante te bezoeken. @Taarten: Hihi leuk dat jullie het recept gekopieerd hebben! Hoop dat jullie de taart net zo lekker gaan vinden als ik!!! @Anz: Wauw! Prachtige buik! En je hebt ook een prachtig figuurtje! *lichtelijk jaloers* @Misja: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je ook een jongensmama wordt! Wat cute dat je zoveel zelf voor de kleine naait! Vind de doekjes en vooral de dekbedhoes heel mooi! Ik ben daar totaal niet handig in! De mama van mijn lief breidt wel veel en dat vind ik ook erg mooi. Goldduke: Hahaha jaaaaaaaaaaaah Zara Kids is ook echt super leuk! Ben ik ook helemaal dol op, maar heb me nog in kunnen houden qua kopen! Komt vast nog wel! Alvast een goede thuisreis gewenst voor morgen! @Karine: Natuurlijk ben je trots op je buik! Groot gelijk hoor! Slim dat je vast de box hebt opgezet! @Babybox: Ben nog steeds op zoek... Hier doen ze daar dus niet aan!!! Echt zo maf. Hier hebben ze alleen van die opvouwbare plastiek gevallen, absoluut niet iets dat je in je woonkamer wil. Nu kreeg ik vandaag de tip om aan de Costa del Sol te gaan kijken, daar wonen meer Nederlanders, dus is er vast ook meer vraag naar. Gelukkig gaan we daar dinsdag voor 2 nachten naartoe, dat komt dus zéker op m'n lijstje! @Princi: En?!?!? Hoe vond je het proefgeboortekaartje?! Helemaal naar de zin?!?!?! @LovingMom: lol Ongelooflijk dat je niet van chocolade houdt!!! @Lieke: Fijn dat je zo genoten hebt van jullie weekendje Brabant! Rust nu maar lekker goed uit! Weltrusten! Liefs, Caroline @BUIKFOTO: Oh ja, vandaag wel dus ff wat buikfoto's gemaakt. Hier eentje van mijn nog steeds bescheiden, maar inmiddels toch al wat zichtbaarder buikje. Caroline met 23 Weken en 5 Dagen:
Misja, ik vind het een mooie buik voor 6 maanden Enneh, leuk zeg die spuugdoekjes en lakentjes. daar ben ik lichtelijk jaloers op, op die handigheid en het doorzettingsvermogen . Bijzonder toch die niet van chocolade houdt...handig wel! Caatje, dat is toch ook een mooie buik voor 24 weken! Ja het proefkaartje was super. We hebben de bestelling geplaatst. We krijgen de enveloppen dan eerder geleverd en dan kan ik die mooi schrijven voordat ik aan de slag moet zonder gips maar met oefeningen enz. Ik ben zoiezo benieuwd hoe lang het herstel na het gips nog zal zijn... Lieke, waar was je in brabant? Emma, ben je de dag gister een beetje goed gekomen terwijl de rest sprookjesachtig zat te doen? Sahi, ja ik vind dan ook altijd dat die mensen voor mij aan de kant moeten gaan. Ik moet dan altijd tegen mezelf zeggen dat dat onzin is en ik me aan het slentertempo moet overgeven.... nu moet ik toch echt wel gaan slapen eigenlijk...
Een goedemorgen! Heb heerlijk geslapen! Nu eerst even mijn yoghurtje eten, bij mijn pilletje en dan dadelijk me op m'n gemakje eens aankleden. Eerst ff wachten tot de wekker gaat en mijn lief wakker wordt. Ik kruip dus nog even heerlijk op de bank! @Princi: Hihihi jaaah ik vind 't ook een mooie buik en ik ben er super trots op! Maar blijf 't grappig vinden dat sommige dames gewoon echt al een volle buik hebben en het bij mij gewoon nog maar nét zichtbaar is. Gelukkig is het niet meer zo, dat mensen als ze me zien ook nog kunnen denken dat ik gewoon dik ben , want de zwanger-bolling is nu toch echt wel zichtbaar, minimaal, maar toch, zichtbaar! Nou, ik ga mijn yoghurtje eten! Smakelijk! Liefs, Caroline
Misja: Welkom terug, en helaas ben ik niet zo handig.. Wat een leuke spuugdoekjes joh ! Ziet er gaaf uit. Worst: hahaha nee die waren met vakantie Leuk idee van de geboortekaartjes ! Sjoon: Leuk cocktail workshop ! Lolly: Ook hier zijn we nog niet uit de jongensnaam... Vind het ook zo lastig, meisjesnaam is veel makkelijker... Succes met zoeken Princi: Oh leuk zeg proefdruk! Wij hebben hem hier ook al binnen ! Super leuk ! Bijzonder: Geniet even lekker van je vrije daagjes. Caatje: Mooi buikje hoor ! Zo even lekker een bakje koffie en dan gaan we richting Amsterdam.... Vind het toch wel spannend hoor dat soll.gespek... Het is met twee vrouwen dus dat scheelt dan wel weer Fijne dag meiden !