Oh ja! Verroest, was 't ff vergeten... @Mariel: SUCCES MET JE SOLLICITATIE GESPREK!!! Ik duim voor je!!! Liefs, Caroline
marielle, veel succes met je gesprek! caatje, de meeste die een flinke buik hebben al, die hebben al een kindje rond lopen volgens mij! wacht maar tot je straks thuis rust aan het eind van je zwangerschap... dan komt die buik ook wel te voorschijn!
Ha meiden, Weekend is weer voorbij Altijd weer ff wennen om dan weer te gaan werken Lolly: gezellig gehad bij de musical!? Lees het al Succes met het vinden van een naam, vind het zelf echt heel erg lastig voor een meisje juist Sahi: ja, blije doos vast gehaald, was toch in de buurt van een Prenatal. Vond hem wel leuk! Anz: mooie buik joh!! Ben van mezelf helaas niet zo slank Misja: welkom nog (opnieuw) Ik 'kende' je verder nog niet, schrijf hier zelf pas mee vanaf een week of 18 denk ik! Worst: slaapkop, lekker bijgeslapen dus Lizhoks: wij zijn ook nog niet uit de naam, jongen weet ik wel, maar meisje is echt heel lastig! (wij willen het geslacht niet weten, vandaar dus 2 namen verzinnen ) Karine: heerlijk gevoel altijd weer, als eea weer lekker schoon is. Ik moet nog 2 weekjes werken, daarna een week vrij voordat we op vakantie gaan, dan wil ik het huis eens heel goed onder handen gaan nemen (is de planning, moet nog zien wat er van terecht komt haha ) Caroline: leuke buik al hoor, beginnetje is er iig En idd wat Sjoon zegt, ik heb al een aardige buik (vind ik zelf, durf alleen geen foto te plaatsen haha), maar ik heb idd al een zwangerschap achter de rug, dan zie je het toch eerder en beter (in het begin) meestal! Mariel: succes met je soll. gesprek!! Zo dames, ik ga aan het werk!! Fijne dag allemaal!
@sahi; het is idd met een groot plein in de stad! erg gezellig in de zomer met mooi weer en de kermis bv!
hey meiden goedemorgen !! bedankt voor al jullie knuffels .. tim heeft gister een super dag gehad in de efteling en er zijn veel foto's gemaakt !! kan ik toch nog wat mee genieten wij hebben bijna niks gedaan heb wel babykleertjes uitgezocht en ehhhh haha ik moet nog ff shoppen !! leuk leuk !! vandaag niet veel plannen ga ff bakkie doen bij mijn ma en wat boodschapjes .. gejanne werk ze !! idd maandag is altijd weer wennen om te werken .. sjoon hoe is het met jou ? anz en caatje wat een super foto's !! mooie buikjes ... jaja buikjes .. ik heb echt al een kannon vergeleken bij jullie hihi mariel duim duim duim duim !! komt goed !!
Joehoee dames, Ik ga zo bijlezen maar wil ff zeggen dat ik weer mijn spuitje heb gehad . En ik heb een buikfoto (bloot) durf hem alleen niet te plaatsen vanwege mijn broekje die is een beetje doorschijnend ( je ziet niets maar toch het idee ). Dus ik ga even fotoshoppen daarna fotootje plaatsen en daarna bijlezen. Heerlijk gevoel vandaag 27 weken zwanger ... Gr Worst..
wouwwwwwwwwwwwwwwww worst wat mooi !!!! oh je hebt echt een mooi rond buikkie hoor ... ennehhhhhhhhhhh wat loop jij allemaal sexy te doen in doorschijnende broekjes ... hier alleen nog tenten !!
Ik heb voor de lief hebbers hier nog nog voordeelkaartje van de ah liggen voor de efteling. Je krijgt dan 9 euro korting op de entree. Ik heb er twee liggen en 1 kaart waar nog 1 zegel bij op moet. Je kunt ze verzilveren tot 11 juli. Dus wie ze hebben wil mag ze hebben dan stuur ik ze gelijk op. @bijzonder ook al aan het aftellen naar je verlof? Ik ook hoor. Een heerlijk vooruitzicht. @princi wat leuk joh de proefdruk. Zo ver zijn wij nog helemaal niet. Dat komt in m'n verlof wel. @misja wij hebben het kamertje zo goed als af. We moeten alleen de aankleding nog. Leuk dat je zelf dingetjes maakt voor de kleine. Ik kan zelf net een draad door de naald krijgen dus daar begin ik maar niet aan. Leuke foto's hoor en wat een idee van die spuugdoekjes. Die zijn idd veeeel leuker zo. En eh je buik is prachtig hoor. Niet te groot of te klein. @lieke fijn dat het zo leuk was. @caatjem mooie buik hoor. @mariel lastig he een leuke naam te bedenken die je ook nog allebei leuke vind. Succes vandaag met je soll. gesprek. @gejanne julie wilde toch de kleine gaan vernoemen? Heb je al wel wat op het lijstje staan of ben je nog helemaal blanco? @emma wat vervelend nou dat je moet gaan shoppen @worst mooie buikje hoor. Fijn dat je je spuitje weer hebt gehad. Zo net de was weggestreken straks nog even de hh van babyboom kijken. Vanavond Fabian weg brengen naar opa en oma daar blijft hij een nachtje slapen omdat ik morgen moet werken. Zo kunnen wij gelijk ook eens een nachtje door slapen. Daar ben ik na 7 weken onderbroken nachten ook wel aan toe moet ik eerlijk zeggen.
Whahaha, ik ook! Inc. inlegkruisjes! Maar vind het eigenlijk wel lekker zitten, die grote tenten Sluit lekker om mn buik
En Lolly, ja wij willen de kleine idd gaan vernoemen. Jongetje wordt vernoemd naar Dirk (mijn vader) en een meisje naar mijn moeder en overleden zus (Gerritje Dirma). Vind twee voorletters altijd wel leuk, dus bij Dirk komt nog een naam die we toevoegen denk ik! Maar tips zijn welkom Lekker hoor, een nachtje doorslapen! Wat vervelend dat hij steeds wakker wordt! Heel erg, maar ik hoor Jarno 's nachts nooit, gelukkig manlief wel! Maar hij slaapt eigenlijk altijd wel door, hopelijk komt het met Fabian ook weer goed!
Oh het zal vast wel goed komen. Fabian is altijd een echte slaapkop geweest tot 7 weken geleden. Toen was het ineens gebeurd. Vernoemen blijft altijd lastig. Ik zal nog eens voor je gaan denken. Gemma Misschien? Ik ga koffie drinken en dan ga ik nog even door met denken.
Jarno heeft ook wel periodes dat hij opeens gillend wakker wordt, van dromen ofzo. Maar zal vast wel weer goedkomen Bedankt iig voor het meedenken
Goedenmorgen meiden, Het is weer maandag!! Dus dat word weer werken, poetsen en heel veel andere dingen doen!! Ach ja. Ik heb vandaag vrij want heb het weekend gewerkt. Zo om 12 uur naar de verloskundige. Kijken of ik door de keuring heen kom! @caatje: Dankjewel voor je welkom. Ik vind het inderdaad erg leuk om bezig te zijn met dingetjes naaien. Maar goed, het is niet moeilijk hoor. Je moet er gewoon aan beginnen. Leuk dat je schoonmoeder wel dingetjes voor je breid. dat kan ik dan weer niet. Maar heb een prachtig dekentje gehad van de oma van mijn man. Die is daar zo goed in!! Je hebt al een mooi buikje hoor!! Niet te groot, maar goed je moet het ook allemaal meeslepen he!! @ Princi: Ja dacht ook dat mijn buikje wel ok was voor 6 maanden. tsja en anders kan ik er ook niks aan doen. Hij zit er nu eenmaal. haha. En heel handig hoef je niet te zijn voor dit dekentje en spuugdoekjes hoor, is allemaal recht toe recht aan. Maar o zo leuk om te doen. Goed te horen dat je proefkaartje ok was, hier moeten we ze nog uitzoeken. dacht dat ongeveer met zo'n 30 weken te gaan doen. @Mariel79: Dankje voor je welkom! Vind het erg leuk om weer mee te kletsen, ook al kennen de meeste mij niet. Maar ga me best doen actief mee te doen. Dank voor je compliment over me spuugdoekjes. Vind ze zo inderdaad ook veel minder saai als helemaal wit. Succes met je soll.gesprek. Ben benieuwd hoe het is gegaan en hoe ze op je zw.schap reageerden. Toi Toi Toi. @Sjoon: Ik vind toch dat ik al een behoorlijke buik heb hoor. En het is toch echt mijn eerste kindje. Maar goed denk ook dat het per persoon verschillend is. En het zegt niets over hoe groot je kindje is!! Is het ook jou eerste kindje? @gejanne: Dank voor je welkom. Leuk om idd mee te kletsen. Kan goed kloppen dat je me niet kent dan, want ik was hier echt heeeeeeeeeeel in het begin. @Worst: Ik vind dat je een hele mooie buik hebt hoor!! Erg mooi rond!! Geniet ervan!! @Emma29: Ik draag ook niet meer van dat sexy ondergoed hoor. Lekkere ruime tenten met inlegkruisje!hahahah @Lolly: Ja denk ook wel dat me buik ok is. Gelukkig maar. Maar tis wel fijn om het even van anderen te horen. Wij hebben nu het kamertje helemaal behangen en dan komen 22 juli de meubeltjes en kinderwagen, box en maxicosi. Kan ik los met inrichten! Zo leuk!! Als er liefhebbers zijn voor leuke spuugdoekjes, ik kan ze gerust maken voor jullie hoor. En opsturen is zo gebeurd. Aanmelden kan dus bij mij! haha. Balen dat Fabian zo veel wakker is. Nu maar genieten van een nachtje doorslapen dus!! Komt denk ik helemaal goed!! @gejanne: Wat leuk dat jullie ook gaan vernoemen. Wij ook, alleen wil me man naar beide vaders en ik alleen naar me eigen vader. Want schoonpa is al vernoemd. zoontje van schoonzus heet naar hem. Wij geven wel een mooie roepnaam, wat wel zelf echt mooi vinden. Namen om te vernoemen blijven zo lastig. Zo heel verhaal dames. Ik ga me klaarmaken voor de verloskundige!! Hele fijne dag allemaal en werkse!! Ik kom vanmiddag wel even kijken!!
@misja: nee, dit is mijn tweede. maar ik had bij mijn zoontje ook een behoorlijke buik hoor! dat verschilt enorm per persoon! maar die buik kwam wel wat later dan dat het nu is gekomen! en volgens mij zegt het idd niks over de grootte van je kindje als je een behoorlijke buik hebt, of mindere buik. @worst: nou meid, jij hebt ook al een mooi bol buikje!
Hallo dames!! Ik ben een weekendje naar Schevingen geweest met een vriendin dus moet veel bijlezen. maar zal mijn best doen Weekendje was trouwens leuk. Wel zwaar. Een hele dag shoppen (in den haag) is niet meer aan mijn besteed. Ik hou daarbij ook nog eens ontzettend veel vocht vast in handen en enkels/voeten. Erg vervelend. Dus moet echt die rust pakken soms. Maar goed, al met al was het leuk! Nu nog een week vrij! En aanstaand weekend met mijn vriend een weekende weg. Waarschijnlijk de laatste keer met z'n tweetjes voorlopig, dus we gaan er heel hard van genieten
@Misja: ik vind vernoemen zelf ook leuk, al hoor je het volgens mij tegenwoordig niet veel meer! Onze oudste is vernoemd naar mijn schoonvader (Jan Dirk, zaten we dus ook al met Dirk ) en mijn man heet ook zo, niet met roepnaam. Maar je bent gewoon heel erg gebonden aan namen op zo'n manier! We zullen er vast wel uitkomen Buik: had bij onze eerste ook een hele dikke buik, al kwam die ook wel wat later dan nu!
En nu bijlezen en reageren!! Lizhoks: welkom terug zou ik maar zeggen, het is nu allemaal beter bij te houden vind ik! gefeliciteerd met je meisje! Worst: maagzuur, erg vervelend. Ik begin er soms ook last van te krijgen. Wat heb je trouwens heerlijk geshopt Leuk is dat he. Ik heb nu gewoon de basis, maar binnenkort eens shoppen voor al die extra dingetjes als lakentjes, doekjes, badje e.d. En wat een mooie buikfoto! Gejanne: Fijn dat je waardes goed zijn!! karine: Mooie zwangere buik! Lolly: Gaaf om te zien hoor, zo'n pretecho. Tevreden koppie Anz: ook al zo'n mooie buik. En wat ben je slank!! Misja: welkom terug!!! Mooi dat alles goed gaat En ook jij hebt een super mooie buik!! De buiken groeien hier goed merk ik al wel Caatje: jij bent echt gegroeit! Leuk om te zien. Die buik komt dus echt wel nu Mariel: heel veel succes met je gesprek! Spannend allemaal! ben benieuwd!! Ik plaats straks misschien nog een buikfoto.. we zijn nu toch zo goed bezig Voor mijn gevoel ben ik ook best gegroeit!
Bijzonder; 2 sept is ook mijn laatste werkdag! leef dr echt naartoe Na deze week gaan mn twee collegas met verlof, dan ben k de enige bollie de komende weken (zij zijn 6 weken verder dan ik) omdat ik met 36w pas met verlof ga zijn hun waarschijnlijk al bevallen de tijd vliegt echt voorbij Worst; hahah ik zou het ook photoshoppen hoor, minibuikje lijkt het je hebt vandaag de 27 weken gehaald!! Heb je er een goed gevoel over? ik bedoel het vertrouwen in je eigen lichaam dat het nog ff lekker blijft zitten? Vind t echt een fijn idee dat die 30 weken zo dichtbijkomen, de levensvatbaarheid en de verminderde kans op complicaties/afwijkingen