Lekker druk weekend gehad hier. Twee dagen met de hele schoonfamilie gegeten, gisteren naar het Syrische restaurant geweest, jummie! CaatjeM: Wat een indrukwekkend verhaal hoe je in Spanje terecht bent gekomen! Dus je bent helemaal op je plek nu, heerlijk. Cuba lijkt mij ook heel interessant, maar daar ben ik nooit geweest. Ik ben weleens in jouw contreien en Zuid-Portugal geweest, heb daar ook de vertrekpunten van Columbus bezocht, ik vond het heel bijzonder hoe de historie daar voelbaar is. Veel succes om 11.30! Female: Een echo bij iedere afspraak is hier standaard. Je betaalt alles zelf hier dus het is kassa voor ze. Maar ook wel leuk natuurlijk, het aantal echo's in Nederland vind ik wel heel karig. Dan zit jij in België ook al beter met 4 a 5. Leuk weer he de eerste plopjes! Ik voel ze ook alweer. Zeehondjes: Oh leuk Tommy Hilfiger kleertjes! Mijn zwager woonde eerst in de US dus die nam toen ook veel mee. anz87: Heerlijk in je nieuwe huisje. Goldduke: Oh wat toevallig dat je twee jaar in Cyprus hebt gewerkt. Is het een beetje bevallen? Het kan zijn ja dat je voeten gaan opzwellen, maar ik geloof dat niet iedereen daar last van krijgt. En ik kon gewoon nog zelf mijn teennagels lakken, wel met wat kunst- en vliegwerk op het einde haha. Wat ben jij nog mooi slank! Wat een lief buikje. Ja ik groei superhard maar dit is ook de derde. De eerst ging heel geleidelijk. Mariel79: Wat leuk samen zwanger met je schoonzusje! Heb ik ook twee keer gehad. Nog gefeliciteerd met Esmee! Lolly: Nog zo'n mooi buikje! LovingMom: Ik trek mijn gewone spijkerbroek nog aan maar pfff mijn hele buik ploft eruit. En strak op de heupen. Ik moet nu ook overstappen op de zwangerschapsbroeken. Of van die broeken met elastieke band, mooi dat die vorige jaar in de mode waren. Sahi: Leuk het hartje gehoord! maatje85: lekker slapen hoor als je daar behoefte aan hebt. Worstenboord: Ik heb mijn man op internet ontmoet via wederzijdse vrienden. Ik wist toen weinig van Cyprus, dacht net als veel mensen dat Cyprus een eiland van Griekenland was. De eerste keer hebben we een weekje in Rome afgesproken, (toen ging meteen de Paus dood lol) toen elkaar in Holland en Cyprus gezien en daarna de knoop doorgehakt; ik heb mijn baan opgezegd en ben naar Cyprus verhuisd. Totaal andere maatschappij maar het leven is goed. Ik voelde de eerste met 13 weken, de tweede pas na 17 weken en deze nu weer met een week of 13. Fijne week allemaal!
fleurop: succes met al dat werken. zeehondje: dat zou ik wel een beetje jammer vinden, maar ach, kado's zijn ook leuk. maantje: pak lekker je rust! female: lekker genieten vandaag weer wat leuk dat je het al voelt!! worst: we kwamen erachter dat het rooster van de bbq pleite was, dus we hebben de gourmet buiten gezet, hihi anz: ik heb echt een hekel aan dat soort programma's, die domme meiden vind ik zo irritant... Caatje: ik denk aan je!!! probeer wel rustig te blijven meis, het komt goed! lovingmom: geen angelsounds in huis? Ik wilde het eerst niet, maar vriendinnetje gaf die van haar aan mij en nu ben ik er helemaal verslaafd aan moet echt proberen niet te vaak te luisteren, want misschien vind die kleine het wel helemaal niet leuk. agapi: ja echt super gaaf om het te horen! ben nu helemaal verslaafd, moet me echt inhouden all: mijn buikje groeit niet hard, maar vriendinnetje zei gisteren dat we er nu toch niet echt meer omheen kunnen. Begint wel wat zichtbaar te worden. Gelukkig ga ik mijn collega's eind deze week informeren, dan hoef ik niet meer geheimzinnig te doen. Ik voel ook wel plopjes, maar denk niet dat het de kleine is. Merk dat ik het voel als ik bv. een strakke broek aan heb, moet binnenkort echt mn zwangerschapsbroeken en wijdere broeken van vroeger gaan dragen. vandaag lekker werken en vanavond scouting vergadering/gezellig kleppen met mensen die ik lang niet heb gezien Dus weer een druk dagje.
*zucht* Ik was vanmorgen echt niet zo zenuwachtig, maar nu beginnen de zenuwen toch te prikkelen... Nou, wij zijn nu naar het ziekenhuis... TOT STRAKS!!!! Enne... Ja, Agapi, een heel mooi buikje! Liefs, Caatje
Have fun caatje! Female; ja ik zit weer goed op mn plekkie thuis vind t er mooi geworden! Denk dat cenn zn nieuwe kamer wel gezellig vind.. Vanmorge riep ie om half 8 'mamaaaaa uit???' dus ik terugroepen 'jahoor kom maar!'. Tien min later was ie er nog niet.. Zat ie t puzzelen naast zn bed heerlijk zo! Onze slaapkamer met cenn op bed;
Leuke kamers Anz!!! Meiden ik zit mezelf gek te maken Ik had tot vorige week nog steeds mijn eigen broeken aan en 's avonds last van mijn buik. Nu ik steeds lees dat iedereen al wat voelt en ik niet heb ik in mijn hoofd gehaald dat het misschien te maken heeft met mijn veeeeeeeeeel te strakke broeken Kan iemand me daar even vanaf praten?!?!
LM: ik praat je er van af! ps. ik verwacht pas over 4 weken wat te voelen als ik geluk heb. Placenta ligt hier anterior (kant van mijn buik) kan dus langer duren.
@anz, mooie kamers! hoe komt het dat je zolang dan in een vakantie bungalow zat?? @caatje: ik ben benieuwd! rest wel gelezen, maar net vervelend nieuws gehoord van vriendin van me. dus ga ik even naar toe. haar ex schijnt hun dochtertje van bijna 2 misbruikt te hebben dus ga haar ophalen, dat ze ff uit de omgeving weg is en afleiding bezorgen, en natuurlijk dat ze haar verhaal kwijt kan.
Jeetje Sjoon, wat heavy....gatsie. Lief dat je er zo voor haar bent! Ik was benieuwd of er al nieuws van Caatje was, maar nog niets. Dan ga ik even verder met werken.
Sjoon, wat een vreselijk verhaal! Ik kwam ook even kijken voor nieuws van Caatje. Anz, mooi hoor jullie kamers. Ik wil nu ook voorzichtig gaan nadenken over de kinderkamer. Wil het waarschijnlijk een beetje ouderwets/ karaktervol, we krijgen de wieg van mijn ouders en de commode van schoonouders. Verder wil ik het ook genderneutraal hebben. Weet iemand misschien een leuke website met voorbeelden die niet zo standaard zijn, dus niet alleen maar dezelfde Ikea kinderkamer met alles wit, maar wat stoerder/ aparter?
hallo meiden, was ik ook weer eens. plopjes, dacht ze vrijdag ook voor het eerst te voelen. Waren in ieder geval zeker geen darmen. .. Vanmorgen echo! Ty is nu officieel een spookje. Zag je vorige keer nog een massa Ty. Nu is hij een skeletje geworden vooral zijn hoofdje is nu echt duidelijk zijn schedel te zien met oogkassen en kakjes. Beetje creepy hihihi Bijna 11cm groot. Helaas mijn onderdruk nog steeds over de 90 dus moet bij de gyn blijven. maar dat is een fijn mens dus geen probleem Wel lek geprikt omdat men mijn nier/lever functie wilde testen. Moest de laborante het via mijn vinger doen. Heel fijn. En.... gyn dacht dat ze wist wat het gaat worden.... maar omdat het nog best vroeg is met 6 slagen om de arm dus we gaan pas los na de 20 wk echo
EllenK super! Vind je het niet vervelend nu te wachten tot je het 100% weet bij de 20 wkn echo? Ik tel af naar woensdag namelijk, dan weten we het, hoop ik En Anz wat heb jij een prachtige slaapkamer! Sjoon wat een vervelend (understatement) nieuws... Ik kan me om dat soort zaken verschrikkelijk kwaad maken! Caatje... laat je weten hoe is gegaan meid?
Valt wel mee Goldduke, want ik vond het zelf vrij overtuigend en mijn gevoel zegt ook het zelfde maar goed je weet maar nooit... het is en blijft en wonder dat is... Gatsie Sjoon wat een verschrikkelijk iets.... sterkte ermee.... Anz... leuke spam... Nu is het wachten op Caatje....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah natuurlijk! Sorry, was niet eerder thuis!!! Lief dat er al zo velen zijn komen neuzen of er nieuws van mij was. Oooooooh wat was het mooi! We hebben het gezien hoor! Beweegt goed, armpjes, beentjes, het neusbeen ook goed zichtbaar (das blijkbaar belangrijk voor het syndroom van Down), evenals de grootte van het hoofd, dat is ook zoals het moet zijn. Van hoofd tot kontje 4,33 cm en daarmee... BLIJF IK BIJ DE OKTOBER MAMA'S!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben maar liefst 11 weken en 1 dag!!! Langer dan ik dacht dus, maar wel ietsjes korter dan de vk gezegd had. Geplande datum nu 30 oktober!!! Hebben ook het hartje gehoord, wat een prachtig geluid!!! Ik werd er gewoon emotioneel van en heb zeker een paar traantjes weggepinkt. De papa ook trouwens, zo cute!!! Ben nu de foto's aan het scannen. Zal ze zo posten!!! Liefs, Caatje P.S. Wat een heftig nieuws Sjoon... Hoop dat het met je vriendin en vooral ook haar dochter goed gaat.