Anz: hier nog één hoor, die aan het aftellen is, lijkt me weer heerlijk het verlof! Deze week en volgende week nog werken, dan 4 weken vakantie en dan nog 5 weekjes, 14 september is mijn laatste werkdagje voorlopig!! Fleurop: mooie buik hoor!!
En en Mariel, ging het goed? Zeiden ze iets over je zwangerschap? Worst, ja wat moet het een verademing voor je zijn, het halen van de 27 weken! Ik vind dat namelijk ook al! Wij vernoemen ook, in de tweede en derde naam dan. Mara heet naar haar oma's en de baby nu wordt vernoemd naar de opa's. Ondergoed, hmja, gewoon mijn eigen en die hangen een beetje rond onder de buik...wel met inlegkruisjes ja...nouja kruizen eerder....zucht. De combi, val, baby, bekkenbodemspieren en hoesten is niet zo leuk... Geboortekaartje, ja even nog wat wijzigingen doorsturen en dan is het klaar. Ik vind het helemaal leuk. Is ook wel goed. Het gebroken pootje neemt soms zoveel aandacht in beslag dat we bijna vergeten dat we ook nog zwanger zijn. Morgen eerste keer zwangerschapsghaptonomie. daar heb ik ook zo'n zin in! We hebben dat bij Mara ook gedaan. Oh en allemaal mooie buiken. En zo verschillend dat vind ik zo leuk! nee de grootte van de buik zegt idd vaak niets over de grootte van het kindje. kan iets te maken hebben met je bouw, hoeveelheid vruchtwater, grootte van de placenta enz.
Worst: Jippie 27 weken !!!!! En mooi buikje hoor !!! Lolly: Slim van je om Fabian even te laten logeren, slapen is zo belangrijk ! Lekker vroeg naar bed en lekker lang slapen. Misja: Succes bij de vk. Fleurop: Lekker genieten van je vrije weekje ! Oh heerlijk even lekker met je vriend weg, nog even saampjes voordat je een gezinnetje bent. En mooi buikje hoor ! Sollicitatiegespek ging volgend mij best goed. Ik had mijn spijkerjasje aan over een grijs jurkje en daarover een hele leuke sjaal dus mijn buik viel niet direct op Was verder best pittig gesprek maar daar hou ik wel van. Functie klinkt echt super leuk. Ze hadden 9 soll.brieven ontvangen waarvan en 3 zijn uitgenodigt op gesprek. Daarvan gaan er 2 door naar een 2e gesprek met de decaan... Heb aan het einde wel verteld dat ik zwanger ben, en ze reageerde best oke. Vroegen ook wanneer ik was uitgerekend en ik zei ook dat ik wel op gesprek kwam omdat ik graag mezelf wilde laten zien als een geschikte kandidaat en misschien dan niet voor deze functie maar anders misschien voor een functie in de toekomst... Ben erg benieuwd ! hahaha in ieder geval ook weer even leuk om te solliciteren, houdt je ook beetje scherp. Zo heel verhaal Heb trouwens van het weekend mijn kraampakket al binnen gekregen lekker op tijd ! Maar de blije doos van de prenatal nog steeds niet.. die krijg je toch via wij jonge ouders ? Nou ga weer even aan het werk, lekker half dagje en maar 3 daagjes deze week ! Oh ja en do.dag weer naar de vk hahaha was ik echt bijna vergeten... Liefs en bedankt voor al jullie succesjes en duimpjes !!!
Fleurop mooie buik! De buikfotos stromen binnen mariel; goed dat t gesprek zo verliep! En idd misschien nemen ze je voor deze functie niet aan maar ben je over een paar maandjes wel de perfecte persoon voor een functie dan zullen ze zeker ff bij je stilstaan
Ola, Ik ben ook weer boven water ik heb niet echt bijgelezen sorry. Las alleen wat over blije dozen... Ik heb hem ook nog niet. maar misschien heb ik die ook wel gemist want dacht donderdag nog aan de etos doos en toen zag ik dat ik hem tot de 24e juni kon ophalen. Te laat dus.... Ben ook gewoon te druk met alles... dan is een doos wel het laatste waar ik aan denk. Zag wel mooie buikjes! Kom later wel wat uitgebreider terug. Werk ze of wat je ook aan het doen bent vandaag! Tjuus
Ik heb nog even buikfoto's vergeleken met mijn vorige zwangerschap. Echt zo'n groot verschil. Met Fabian begon ik na 24 weken pas te groeien. Deze foto is van 24 weken zwangerschap. Bekijk bijlage 164307 links zwangerschap op dit moment rechts is van 3 jaar terug
Zo weer terug van de verloskundige. Alles was goed en ik ben goed gegroeid. netjes op schema, bloeddruk ok en hartje klopte mooi regelmatig. Verder was hij lekker druk en schopte echt hard toen we naar het hartje gingen luisteren. Maar toen de vk even wilde voelen met haar handen dacht meneertje, bekijk het maar!! haha. @gejanne, ja we komen er vast wel uit hoor met het vernoemen. Maar hebben hier nog steeds niet DE NAAM!! Pff... meisjes naam hadden we zo, maar tis toch echt een mannetje. Zag idd iets over de blije doos!! Ik heb hem ook nog niet binnen hoor, maar is me verteld dat dat rond 7 maanden zou komen en tsja dames, zo ver zijn we nog niet. @verlof: Ik kijk er ook echt enorm naaruit, nu nog 2 weekjes werken en dan 2 weken vrij en na me vakantie nog 2,5 week. Dus ben vanaf 20 augustus met verlof!! Heerlijk. Zie dat sommige pas in sept gaan, jullie zijn dan denk ik iets korter zwanger?? En wie gaan er allemaal 6 weken voor tijd met verlof? En wie 4? @kraampakket: Die verzekering is er snel bij hoor! Ook deze zou bij ons rond 7 maanden binnenkomen. evenals de intake met kraamzorg! @worst: Lekker he dat je 27 weken bent vandaag!! Heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen hoor!! Ze is levensvatbaar! Maar nog ff poosje blijven zitten is wel het beste hoor!! Zo ik ga me keuken ff soppen, wasjes draaien en dan nog wat achter de naaimachine. Collega is vrijdag bevallen van een dochter. Ga een mooie slab maken met de naam van de baby. Donderdag op kraamvisite!! Hebben we dat gehad voor de vakanties!! Fijne middag.
@Misja: Lekker dat alles weer goed was, ben altijd wel weer blij als ik er geweest ben, ben afgelopen vrijdag geweest! Ik heb overigens de blije doos al wel, zaterdag opgehaald en hij zou gereserveerd zijn tot 23 juli. Voor mn gevoel ga je veel eerder als ik met verlof, maar je stopt met 6 weken van tevoren of niet? Ik ben nl. 8 dagen korter zwanger, maar stop 3 1/2 week later als jij. Ik stop 4 weken van tevoren!
@ Sjoon: Wat bijzonder, een vakantieliefde die stand houdt ! Goed zeg ! @ Princi: Oh gaaf een omslagdoek breien ! Ik wil zelf tutdoekjes gaan maken in de vorm van een konijn, heb de stof al besteld. @ Misja: Mooie buik. Leuk zo'n puntbuik. Supergave gepimtpte dingen ! @ Sahi: Oh lekker he, in de winter thuis. Niet de weg op met de sneeuw hihi. Tenminste, dan moet het niet na die tijd nog gaan sneeuwen! @ Caatje: Klinkt heerlijk je weekend, ik ben jaloers! Ik wil ook in Spanje wonen hihi. Super schattig buikje! Ja hij begint echt te komen nu ! @ Mariel; Hoop dat je sollicitatie goed is gegaan! Spannend! @ Emma: Leuk dat je veel foto's hebt. Efteling is zo leuk. Ik ben er al zooo lang niet geweest. @ Worst: Hoop dat je spuitje mee is gevallen ! Wat een super mooie buik meid, daar mag je echt trots op zijn! Whoeiii 27 wk, echt ver al ! @ Lolly: Jaa ik kan echt niet wachten tot mijn verlof. Lekker relaxen en leuke dingen doen met mijn dochter! We willen ook nog een weekendje weg in september. Snap dat je kapot bent van die nachten! Lekker even bijtanken vannacht dus. @ grote tenten: Haha, hier gewoon strings overdag en in de nacht een hipster ofzo. Heb geen grote tenten gekocht Ik droeg de vorige keer na de bevalling boxers van mijn vriend, lekker groot voor de kraamverbanden @ Fleurop: Wat leuk een weekendje weg met een vriendin! Shoppen zal inderdaad wel vermoeiend zijn ja! Ook leuk nog even een weekendje met je vriend, lekker genieten. @ Anz: Samen aftellen naar 2 september dus !! @ Fleurop: Mooie buik! Met kleren lijkt hij veel groter! @ Mariel: Fijn dat het gesprek goed ging! ga voor je duimen. Woww nu al het kraampakket Leuk van die matrassen erin En sexy netbroekjes @ Ellen; Oh jammer van de Etos doos ! @ Lolly: Wowww wat een verschil zeg ! Wel een plopnavel bij allebei @ Misja: Fijn dat alles goed was! We willen in september nog een weekendje weg met de kleine meid, nog even leuke dingen doen. Ik ben dan 36 weken. Kan makkelijk toch? Zal wel in NL zijn hoor. Hier ook de prenatal doos nog niet. Ja is van WJO. Oeps, bedenk me net dat we de baby moeten nog laten erkennen .. hihi, snel maar even doen dan !
Lolly: Mooie buik ! Misja: Fijn dat alles weer goed was bij de vk ! Succes met soppen ! Verzekering is er zeker vroeg bij ! Wel leuk, zat ook een schattig blauw rugzakje en toilettasje van Nijntje bij. Wat kan ik doen met de dingen die niet ga gebruiken ? Iemand een idee ? Ik moet namelijk is het ziekenhuis bevallen dus heb de meerderheid niet nodig.... Pff stuitje doet weer beetje auw... vrijdag weer voetzoolreflex gelukkig !
Wat een reacties weer! En super mooie buiken!!! Ikzal vanav ff reageren Plus buikfoto erop zetten. Ff een ego bericht.. Baal zo ontzettend.. Kom net van vk en ha.. 3e x blaasontsteking in 1 mnd tijd en nu een fikse ook nog.. Super veel harde buiken maar beebje maakt t gelukkig goed!! Moet nu wel echt rust nemen en op werk bespreken minder tw werken.. Zie oksel tegen op want ben altijd iemand die maar doorgaat maar dat kan nu niet.. Maar komt wel goed eb ga ook echt ff voor mezelf kiezen nu. Nou tot vanav!! Nu nog ff van zonnetje genieten met vriendinnetje.
Bijzonder: hahaha ja die broekjes heb ik meteen aangetrokken voor mijn schatje hahaha sexy mama ! Gejanne: Thanks voor die site ! Ga ik zeker doen ! Emma: Nee hoor netbroekjeslol hahaha
Lizhoks: Hè vervelend meis, ik weet hoe moeilijk het is om stapje terug te doen als je gewend bent om altijd maar door te gaan... ( heb ik nu namelijk ook ) Maar probeer het wel, verwen jezelf lekker en hopelijk kom je snel van die blaasontstekking af. Sterkte !
@bijzonder fijn gevoel om pas weer in januari weer te beginnen met 4 weken vakantie na je verlof, kan je lekker lang genieten van de kleine meiden. @misja mooi buikje hoor en al je spulletjes die je gemaakt hebt zien er ook goed uit. Vooral het dekbedovertrekje vind ik erg mooi. @sahi wij waren niet buiten geweest en binnen was het lekker koel, wij eten hier gewoon waar we zin in hebben en kijken eigenlijk nooit naar het weer. Maar ik had echt al 3 jaar trek in hachee en dacht dat vriendlief het niet lekker vond hahaha.. @lieke veel plezier vanavond bij de zwangerschaps-yoga! @caatje ik vind dat je een mooi buikje hebt, een mooie stralende mama zie ik @emma hahaha onderbroekenlol van jou, hier nog steeds geen tenten maar een sexy mama... Ik hoor vriendlief ook niet klagen hoor @lolly voor jou een goede nachtrust toegewenst, kan me voorstellen dat je daar aan toe bent na 7 gebroken nachten. @gejanne bijzonder dat je je kleintje gaat vernoemen, ik heb geen tips maar ik ben er zeker van dat jullie een hele mooie naam gaan vinden. @fleurop fijn dat het gezellig was in Scheveningen. Vocht vasthouden lijkt me niet fijn.. Zoals je zegt goed rust pakken en straks het weekendje met vriendlief jezelf goed laten verwennen Hier moet nog veel aangekocht worden maar nog geen stress dat komt wel wel rond 30 weken. @anz voor jou is het echt aftellen nu tot 2 september, ik tel met jullie allemaal mee. Hier komt het vertrouwen wel, dat ik nu kan bevallen ( academisch ) is al een geruststelling maar ik ga voor week 34 dan mag ik gewoon in Breda bevallen. Dus hopen dat de spuitjes blijven werken en met mijn ziektewet en verlof rust ik voldoende uit. @fleurop Wow ook een mooie grote buik ! @princi wat fijn dat het geboortekaartje bijna klaar is, ik ga zo dadelijk nog een proefkaartje bestellen. Ik probeer mijn vriend te overtuigen van een lief kaartje. @mariel wat ga je nu doen als je aangenomen word, spannend hoor.. BLIJE DOOS : Ik kan hem tot 23 juli ophalen. Mijn printer is kapot dus hoop dat ik iets geregeld kan krijgen. @ellenk fijn dat je weer boven water bent, gaat alles wel goed daar ? @lolly wow das een verschil tussen beide zwangerschappen, wel een prachtig mooi buikje nu hoor. @misja fijn dat alles goed was bij de vk @bijzonder ik dacht dat jij getrouwd was hehe, niet helemaal wakker geweest dus. Enne hier ook hipsters en stringetjes hoor, dacht al dat ik de enige was die geen tenten draagt haha.. @gejanne thx voor de tip betreft kraamzorgartikelen, die ga ik zeker gebruiken heb namelijk van de vorige zwangerschap ook nog een volledig kraampakket staan, dus heb er straks 2 en beval ook in het ziekenhuis. @lizhoks denk aan jezelf, ik heb het ook gedaan en kan niet anders zeggen dat ik zooo reteblij ben dat ik niet meer hoef te werken. Dus een stap terug doen is helemaal niet verkeerd, dikke knuffel voor jou en hopen dat die blaasontsteking snel weggaat. Hier weinig te melden. Wel heel leuk dat iedereen mooie buikfoto's heeft geplaatst en we allemaal weer wat enthousiast foto's neerzetten. Hier vanavond lekker pannenkoeken eten en mijn schoonzus komt ook nog op visite. Thx voor jullie lieve reacties op mijn buik! En sorry voor de lange teksten weer. Ik moest van pagina 316 nog terugschrijven.
Hmmm lekker pannekoeken !! Ga ik vrijdag eten, is een nieuw trendy pannekoekenrestaurant geopend in Naarden dus daar ga ik met mijn vriendinnen clubje heen... Erg benieuwd. Worst: Ik weet nog niet wat ik ga doen als ik zou worden aangenomen... Acht die kans vrij klein dus als het zover is zie ik het wel hihihi. Veel plezier met je schoonzus. Ik ga Esmee even in bad doen, fijne avond meiden en tot morgen !