Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
  2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mooie buik mariel!

@worst: lekker he, weer eens hachee eten!. ik ga dat denk ik binnenkort ook even maken!
    is er niet iemand bij je in de buurt/familie die een (werkende) printer heeft??

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon ; Nee bij de buren is de printer ook kapot en wij zijn precies tussen onze 2 familie's in gaan wonen, dus voor beide ruim 30 minuten rijden.
    Vrienden wonen in verspreid door heel NL.
    Vandaag een nieuwe draadloze printer gezien in het krantje misschien dat we die gaan halen.

@mariel mooi buikje hoor :)

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Mariel: Mooie buik hoor!!!

@ Worst: Heerlijk zo'n grote "update-reactie" ;) :D

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooi Mariel !!!

Hier ook de mijne, weet niet of ik hem al gepost had ??

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mariel, wat een nette frisse slaapkamer :D!

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Pfff meiden wat is er weer veel gereageerd!!
    Ik ga proberen op iedereen te reageren! Maar kan soms iemand vergeten hoor!!
    Hier heerlijk de keuken gesopt. koelkast van binnen ook schoon en een slabbetje genaaid voor collega die afgelopen vrijdag bevallen is van een dochter. Schoonzusje kwam ook nog ff gezellig binnen vallen dus heb me wel vermaakt. Nu heerlijk avondje op de bank. Manlief is aan het werk, dus die zie ik vanavond laat pas weer.

@Lolly: Wat een verschil joh, je ene buik en de andere. Dan kan je wel zien hoor wat een eerste of tweede kindje voor verschil kan maken. Wel een hele mooie buik hoor!

@gejanne: Ja zeker blij dat alles ok was!! Is altijd weer ff geruststelling. Ik ga idd 6 weken van te voren met verlof. Dat maakt het verschil met jou denk ik. Officieel begint het 24 aug. Maar sta vrij gepland vanaf de 20ste. Leuk dat je de doos al hebt. Zitten er leuke dingen in?

@Anz: Nog ff wat langer doorploeteren dus. Heb je daarna ook wat langer. Ik neem na me verlof nog vakantiedagen op. DUs hoef ook pas in Jan weer te gaan werken.

@bijzonder: Wat grappig dat je vind dat ik een puntbuik heb. Hoor juist van iedereen dat ze het echt een BAL vinden. Ga gerust nog een weekendje weg hoor. Als je in nederland blijft en je zou gaan bevallen ben je snel genoeg thuis of in een ziekenhuis! ZOu lekker doen. Geniet ervan.

@Mariel: ja heerlijk, alles was ok!! Heel blij mee. Leuk he die dingetjes die je allemaal krijgt. Ik krijg ook nog een erg leuk knuffeltje van verzekering. Mocht zelf kiezen welke! Leuk leuk!!

@Lizhoks: Gewoon voor jezelf en je kleintje kiezen hoor!! Das op dit moment het allerbelangrijkst!! Niet vergeten en gewoon een stapje terug doen!

@Worst: Heerlijk pannenkoeken! Moet ik ook nodig weer eens doen!! Maar komt er bijna nooit van! Ik heb kroten op met spek!! Ook lekker, manlief lust het niet en die is toch werken, dus kwam goed uit.

@mariel: Wat een mooie buik heb je!!

@Bijzonder: Jij ook een hele mooie buik!! Volgens mij ben ik even aanvoeder buikfoto plaatsen geweest!! Leuk om te zien!

Nou volgens mij heb ik iedereen weer gehad. Pff kan het bijna niet bijbenen. Ga lekker douchen!!!
    Fijne avond allemaal!

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #3208 CaatjeM, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
    Een goede avond!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op m'n buikje! Ben er echt super trots op hahaha! :D En ja, ik verwacht dat er nu ook echt meer komt! ;)

Vandaag een super leuk dagje gehad in Sevilla! Toer met paard en wagen door de stad, lekker gegeten en tot slot: een ijsje bij Haagen Dazs! :D

Naderhand onze vrienden naar hun hotel in Sevilla gebracht, nog een frisje gedronken en toen, heel verdrietig, afscheid genomen!

Ach, toch niet zo heel verdrietig hoor, want MORGEN OVER 2 WEKEN GAAN WIJ NAAR NL!!! :D Gaat nu echt al snel!

@lolly: Wauw, mooie buikfoto! Die van 3 jaar geleden is die op hetzelfde moment in de zwangerschap als die van nu?!?!?!

@Bijzonder: Hele mooie buik weer! Ook een erg leuk topje trouwens! ;) :D

@Mariel: Mooie buik hoor!!! En tof dat je sollicitatie gesprek zo positief was! Ben erg benieuwd of ze je gaan kiezen! Wanneer hoor je er meer van?! :(

@Worst: Dank je wel! Hihi ja, ik voel me ook een stralende mama! :) :D

Nou, heb zojuist nog lekker een laatste stukje van de Mississipi Mud Pie gegeten! Mmmmmmmm! Nu nog heel even bankhangen en dan op tijd naar bed!

Morgen alweer 24 weken
    !!! :D Wauw, de tijd vliegt! Voel me echt helemaal gelukkig (op die paar momenten na dat ik super chaggie ben en het liefst van alles naar het hoofd van mijn lief smijt hahaha :) ;))!

Liefs,
    Caroline

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha caatje, lekker he, die hormonsters!
    hier gelukkig weer wat minder, maar een week of 3 geleden was ik helemaal onder invloed.... van hormonen.... hahaha

net source code gekeken, goeie film! iemand meer al gezien??

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst waren het maar 7 gebroken nachten. Het duurt inmiddels al 7 weken waarvan hij wel 1 nacht heeft door geslapen.

@mariel mooie buik hoor.

@bijzonder jij ook al zo'n mooie buik.

@caatjem jep allebei de foto's zijn gemaakt met 23 weken en 6 dagen. Bij de 1e zwangerschap ben ik daarna heel hard gaan groeien.

Zo nu lekker naar bed effe bijtanken en morgen om 5.30 weer op om te werken. Welterusten iedereen.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal !!
    Jeetje ik ben de eerste vandaag :)

Bijzonder: Ook een mooie buik !
    Princi: Haha thanks :D
    Misja: Heerlijk schone keuken en koelkast ! Moet ik ook maar weer eens doen… Wat is trouwens kroten met spek ???
    Caatje: Ze hebben donderdag de laatste kandidaat dus ik verwacht vrijdag wat te horen… Ben ook echt zo benieuwd. Hahaha :D dat chaggie hoort erbij, ik verbaas me ook nog steeds over mezelf… een of ander duister persoon neemt dan even controle over mijn lichaam of zo en is dan ineens heel erg boos hahaha :D Fijn dat je je verder zo goed voelt meis !

Pfff Esmee was weer vroeg wakker vandaag, gister om 05.15 uur en vandaag 05.30 uur... Heb al bedacht dat ik vanavond lekker uitgebreid in bad ga en dan heerlijk vroeg bedje in... morgen gelukkig lekker vrij ! Fijne dag meiden !

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Sow, echt lekker en lang geslapen! Had 't nodig!

HOERAAAAA!!! Vandaag 24 weken zwanger!!! Weer een mijlpaal!!! :D :cool: :D

Vandaag gaan we dus naar mijn oom en tante in Marbella, blijven we een nachtje slapen. Misschien nemen we morgen dan nog een hotelletje in Malaga, hebben we nog niet echt een vastomlijnd plan voor. :)

Onze Luna gaat dus naar een pension voor een paar nachten. Brengen we haar straks naartoe. We hoeven niet zo heel vroeg weg, rond een uurtje of 11 is 't plan. :D

@Sjoon: Hahaha, ja, die hormonsters zijn heerlijk! lol Nou, eerlijk gezegd, heb ik er dus niet zo'n "last" van. Ik moet dat dan kwijt en voel me daarna echt veel fijner. Vind het alleen zo sneu voor mijn lief, want die krijgt 't allemaal over zich heen... Gelukkig kan ie er best goed mee omgaan! ;)

@lolly: Wauw, wat een verschil! Prachtig zeg, zo die twee foto's naast elkaar! Voel me meteen ook nog beter over mijn eigen buikje!!! :D ;)

@Mariel: Spannend zeg!!! Nog 3 daagjes wachten dus... Moeilijk! En lol, ja, dat chaggie, ik weet dat 't erbij hoort, maar heb dan zoooo te doen met m'n lief!!! :) ;) (Zie ook 't stukje aan Sjoon ;))

Nu eerst even m'n yoghurtje eten! ;)
    Tot later!

Liefs,
    Caroline

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@mariel: ik zag het gisteren ook staan! ik dacht ook al, wat is kroten met spek?
    gelukkig heb je google!! haha. bieten zijn het.

jij veel plezier van je relaxavondje!
    hier vanmorgen ook een kereltje wat tegelijk wakker was met mijn vriend. om half 6 ook al... pfffff veel te vroeg op een vrije dag!

en natuurlijk aan iedereen;

GOEDEMORGEN!!

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Hormonsters : Ik merk er weinig van maar sinds ik zwanger ben, ben ik heeeeel erg ongeduldig, ik word soms gek van mezelf.

Verder weinig te melden, vandaag eten, slapen en wachten tot vriendlief thuis komt. Misschien een wasje draaien, misschien ook niet.

Gr Worstenbrood.

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Nou, ik had in 't begin helemaal geen last van hormonsters! Dat is pas sinds de laatste paar weken... Heel apart...

@Worst: Geniet maar van je lekkere, rustige dagje! Das ook wel eens heel aangenaam!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Geniet lekker van je relaxdagje !
    Sjoon: Oh ja hahaha :D had het inderdaad even kunnen opzoeken op google hahaha blond en zwanger niet de perfecte combi ;)
    Caatje: Veel plezier in Marbella !

Ach ja die hormonen...manlief is het gelukkig gewend van de vorige keer maar ik moet toegeven dat ik ook regelmatig even sorry moet zeggen :) Het is gelukkig al wel wat minder geworden maar soms kan ik me echt irriteren aan de meest kleine dingetjes... En dan moet manlief het ontgelden... Ik maak het wel vaak goed hoor... als je begrijpt wat ik bedoel ;););););) hihihihi :)

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@mariel: ik vindt google ideaal! gebruik het zo vaak!
    en idd als we over die hormonen schrijven lijkt het alsof we allemaal monsters zijn! haha maar meestal gaat het wel goed. zijn alleen net zulke momenten!

zo even aankleden en dan naar de Borne toe rijden.
    moet even een pak ophalen voor vrijgezellefeest van mijn vriend. ze willen hun kameraad in een smurfenpak steken! haha
    mijn vriend zou dat regelen. maar ja, hij schuift zulke dingen op mij af!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Hahahaha, nee, gelukkig komen die hormonsters maar bij vlagen! Zou wat zijn als dat continue was... Pfffffff moet er niet aan denken! :$ :) ;)

Had trouwens ook nog iets gelezen over onderbroeken tenten: Ik draag dus nog steeds strings! Vind die zoooo fijn zitten! Natuurlijk nu niet van die innie minnie kanten gevalletjes, maar gewoon van katoen, heel prettig vind ik die! :)

@Sjoon: Kijk maar uit met dat smurfenpak! Mijn lief had laatst ook een vrijgezellenfeest (weekend) en één van de outfits was dus een smurfenpak. Kijk dan dus wel uit dat de smurf niet met alcohol en tabak in de hand in de buurt van kinderen gaat staan!!! :$ Die hebben daar toch wat moeite mee hoor! ;) ;)

Nou, voor het eerst sinds een week weer eens lekker thuis ontbijten! Hehehehe! Smakelijk!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sjoon... een smurfenpak... altijd leuk... hihi.
    Jan moest als Heini op zijn vrijgezellenfeest: wit pak, witte pruik zonnebril.

Hormonen... totaal geen last van :) Eeeeuh. Heb de hele film UP zitten huilen zo zielug! En lekker kort af soms verder vind ik het nog wel meevallen. O ja en zeg niets verkeerds over Peppe want dan ga ik door het lint.

Onderbroekenlol: Yes grote van de Hema echt lekker zeg. Ik ben normaal van de strings maar die zaten echt niet meer fijn en met mijn afscheiding was het niet meer fijn.

lekker Caatje Marbella... leuke plaats mooie boten enmet fijn strand.... En Malaga vond ik ook echt een mooie stad. Veel plezier!

Hier totaal gebroken. maar goed na zo'n weekend wat wil je.
    Als manlief (wat klinkt dat) de foto's heeft verkleind zal ik kijken of ik er een van mij kan posten.
    Gelukkig heb ik morgen vrij! JiPPiE!

19 augustus is mijn laatste dag werken...

Nou tot later allemaal, en geniet van het heerlijke weer!

tjuus.

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Ellen: Balen dat je helemaal gebroken bent, maar het is tenminste vanwege iets leuks! ;) :D

Wij gaan naar Marbella omdat daar mijn oom en tante wonen, dus gezellig ff op familie bezoek! :D

Nu eerst nog ff relaxen en dan vertrekken we!
    Fijne dinsdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina