Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ellen: Fijn dat je morgen lekker vrij bent joh, even lekker ontspannen !

Herman is aardig druk vandaag zeg hihihi blijft een bijzonder gevoel...

Irritant ik had een super leuk nieuw shirtje van Noppies via Marktplaats gekocht, betaald ook maar nog steeds niets ontvangen.... nu al 2 keer gemailt maar krijg ook geen reactie terug :x en dat terwijl ze ook echt een webwinkeltje heeft op MP dus heel fijn NOT :x Grrr maar even kijken of ze vandaag reageert anders ga ik MP mailen of zo....

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

Ik kom me ook weer eens melden!! Hier niet best geslapen. Wilde de slaap maar niet vatten en wist ook niet hoe ik moest gaan liggen!!

@mariel: Ik was al bang dat niet iedereen wist wat dat zou zijn! Is ook wel een beetje streekgebonden. Al woon ik nu in een heel andere streek als toen ik nog bij mijn ouders woonde en hierkennen ze het woord kroten ook!! Maar even voor de duidelijkheid voor iedereen Het zijn RODE BIETEN. Heerlijk hoor.
    Balen joh van je T-shirtje!!

@Caatje: Geniet van je familiebezoek!! Heerlijk leventje leid je daar geloof ik! Ik hou er wel van als het bijna altijd mooi weer is!! Fijne dagen hoor.

@Sjoon: Leuk hoor zo'n smurfenpak! Ik heb gelukkig geen vrijgezellenfeest gehad!! Maar als je het zelf niet betreft is het altijd erg lachwekkend.

@onderbroekenlol: Ik ook grote van de Hema. Strings vind ik ook voor geen meter meer zitten! Ach we zijn allemaal zo verschillend he!!

@Hormonsters: Heb er gelukkig ook niet veel last van!! Alleen af en toe zo'n dagje dat je overal om kan janken! Tsja het hoort erbij he zeggen ze.

Heerlijk, kleintje is hier ook lekker druk! Kan zo genieten van de bewegingen in me buik!! Iedereen een fijne dag hoor en sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga hier ff wat doen en dan vanavond avonddienst.

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    goedemorgen dames!!

Kom net weer terug van controle bij vk. Baarmoeder zit al erg hoog voor mijn termijn. Dus met 30 weken een groeiecho. Verder was alles goed. Bloeddruk is prima, kleine bewoog weer lekker veel.

Net even verse ananas gekocht van de ah. Voorgesneden (dus wel duur, maar oooh zooo lekker) :p

Geniet allemaal van het weer vandaag, volgens mij wordt het best lekker!

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @fleurop: Heerlijk joh dat alles ok was en dat de kleine zo lekker bewoog! En je krijgt gewoon nog een extra echo!! Ook niet verkeerd!! Nou geniet van je ananas en het mooie weer!!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fleurop.... 30wk da's al bijna :)

lekker verse ananas! Anders lust ik ze ook niet. Ben in Costa Rica geweest en dan lust je bijna geen ananas hier meer. Daar zijn ze zooooo lekker zoet omdat ze daar gewoon pas rijp geplukt worden. Maar zo met dit weer is het heerlijk ook die je in Nederland koopt :)

Veel plezier Caatje.

Hier net de uitnodiging voor de blije doos van de Prenatal binnen.
    Ook toevallig ...

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Misja: Oh vervelend dat je slecht geslapen hebt joh, hoop dat het vanavond beter gaat !
    Fleurop: Fijn dat alles weer goed was bij de vk, en heerlijk verse ananas. Je mag jezelf af en toe best eens verwennen !

Bah heb geen zin vandaag... en ik heb zo'n drukke week deze week :( Woensdag avond kinder-EHBO op het kdv van Esmee, donderdag naar de vk, vrijdagavond met mijn vriendinnen pannekoeken, zaterdag is schoonzus jarig en die geeft een bbq en zondag wordt zoontje van vriendin 6 jaar. En schoonzus en vriendin wonen niet echt om te hoek dus is ook nog eens uur rijden.... hahaha oh ja en vrijdag ook nog even langs de voetzoolreflex mevrouw, die mij gaat vragen of ik al wat rustiger aan doe ;) euhm nou niet echt...

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje veel plezier in Marbella :) !

@ellenk foto's verkleinen gaat heel makkelijk via http://www.fotoaanpassen.nl je moet hem dan gewoon terugslepen en zwangerschapspagina doet de rest als je hem upload. Ik had eerst ook vriendlief nodig maar nu niet meer :).

@sjoon i (L) google toooo haha.. Jou vriend boft maar met een vriendin zoals jou, ik ben wel een beetje hetzelfde hoor dat ik alles maar weer voor hem regel.

@mariel ow dat is wel balen, ik lees zoveel slechte dingen hier op ZP erover dat als ik iets zou kopen via marktplaats ik het liever in de buurt doe zodat ik het kan ophalen.
    Wie weet is het pakketje onderweg maar ja hoelang wacht je dan... Ik heb 28 juni een vogelhuisje besteld en vandaag nog steeds niets ontvangen morgen ga ik een mailtje uitsturen dan heb ik lang genoeg gewacht.

@misja fijn he je kleintje voelen, ik geniet nu ook van elk moment en als ik mijn buik een beetje indruk of mijn hand lekker op mijn buik leg merk ik dat ze ook echt reageert.

@fleurop fijn dat alles goed was bij de vk, wat kan het betekenen dat de baarmoeder hoger zit ? Ik heb volgende week een groeiecho en ik vind het best spannend.
    Ananas met dit weer lekker hoor.. Smul er maar lekker van, voor je het weet is het op ;)

@mariel wij hebben nooit een drukke week, wij wonen gelukkig ver weg van al het sociale gedoe en in het weekend spreken we nooit meer dan een dag af, zal straks wel veranderen als de baby er is ( veranderd nu al langzaam aan ). Maar ik word al moe als ik jouw planning voor deze week zie haha...

@all bloom loft is zojuist afgeleverd, gekocht zaterdag bij babypark. Dat noem ik nog eens snelle service.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

over dat smurfenpak: ze zijn bijna niet te krijgen in nl. zeiden ze ook in de carnavalswinkel daar.
    dus heb een blauwe tuinbroek en witte muts.
    en bij de hema een simpel wit shirt gekocht. haha.
    hij is niet heel groot, en wordt op zijn werk ook de service smurf genoemd... (hey, een idee voor op het shirt bedenk ik me nu) vandaar zo'n outfit.
    maar dit is dus wel katoenen spul, dus scheelt weer met brandplekken ed. en heb het nu compleet voor 25 euro gekocht, dus mocht er iets stuk gaan dan is dat helemaal niet zo erg! haha

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @mariel: Ja heel vervelend! Lig je toch soort van op de ochtend te wachten! Maar over het algemeen heb ik er geen last van en geniet ik er nog even heel erg van dat ik regelmatig kan uitslapen! (nog 3 maandjes, dan zal dat wel over zijn)

@Worst: Ja echt heerlijk die bewegingen!! Zo fijn en inderdaad heb vaak s'avonds dat als ik mijn handen op me buik leg dat hij reageerd. En ik heb een angelsound, als ik dan naar zijn hartje luister komt tie lijkt het wel expres tegen dat apparaat aan schoppen! Heerlijk als je buik zo heen en weer gaat.

Pff heb helemaal geen zin om wat te doen vandaag en ik heb nog wel avonddienst. Ga zo tosti eten daarna ff naar ikea om een goedkoop dekbed te halen als vulling voor het boxkleed wat ik zelf ga maken! Zijn daar 2,49!!! Niet te geloven he!!
    Fijne dag allemaal

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Ik zal ook nooit grote bedragen overmaken/of hele dure dingen kopen via MP. Dit was maar 23 euro maar toch het gaat om het idee dat ik me nu wel beetje belazerd voel zeg maar, helemaal omdat ze niet meer reageert… Hahaha :) ik word ook moe als ik naar mijn eigen planning kijk. Heb het gelukkig niet al te vaak. Bloom loft is zo gaaf ! Super leuk !
    Sjoon: Goed bedacht zeg dat smurfenpak !
    Misja: Oh I Love Ikea !!! hahaha veel plezier ! En inderdaad geen geld voor een dekbed !

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen.
    Hier al druk aan de poets geweest en boodschappen gedaan. Vanvaond lekker bbq-en met mijn ouders. Ben al bezig met een lekkere couscoussalade.

@ Lizhoks: Dat is niet zo mooi meid. Rustig aan doen, probeer te luisteren. Je kleintje is nu even belangrijker.
    @ Worst: Nee ben nog niet getrouwd. Willen we doen als de kids beide wat groter zijn. Als de oudste goed kap lopen iig. Dan wel klein houden, met alleen mensen die we er echt bij willen.
    @ Mariel: Hmm trendy pannekoeken :D Ben er gek op ! Ik neem vaak een shoarmapannekoek, zo lekker !
    @ Misja: Ja vind er wel een beetje ee punt aan zitten ja. Ik heb natuurlijk alleen deze foto gezien, weet niet hoe je buik in het echt is. Dank je voor je reactie op mijn buik.
    @ Caatje: Leuk, een paardentocht. En dat ijsje klinkt helemaal lekkker!
    @ Sjoon: Nee ken die film niet ! De naam zegt me niks tenminste, kijk wel veel films.
    @ Mariel: Zo dat was vroeg zeg, dat is niet zo fijn !
    @ Hormonsters: Weinig, wel vaak emotioneel. Kan zo janken om iets.
    @ Sjoon: Hhaa grappig een smurfenpak !
    @ Ellen: Hoop dat je snel weer bijkomt!
    @ Mariel: Oh balen van dat shirtje... Hoe lang heeft ze niet gereageerd?
    @ Fleurop: Fijn dat alles goed was! Tot waar kwam je baarmoeder? Lekker, verse ananas!
    @ mariel: Probeer rustig aan te doen meid, minder plannen !
    @ Worst: Dat is zeker snel. Hier ook de Bloom gehad, maar al gauw weer verkocht. Nu een tripp trapp.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even gauw mijn luiertasje showen. Deze is voor een vriendin, moet er zelf ook nog een maken. Geen slingerende luiers en billendoekjes meer in je (luier)tas. En makkelijk als je snel even ergens heen moet en toch een schone luier en doekjes mee wilt nemen. Heb er al heel veel gemaakt en verkocht toen ik nog een webwinkeltje had.

Ga nu verder met een hoed voor het voedingskussen :D

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: Heb vanmorgen nog een mail gestuurd, ik geef haar tot vrijdag en anders meld ik het bij MP. Wat een super gaaf luiertasje !!! Echt super schattig zeg !!!! Maak je die heeeeeeeel misschien ook op verzoek ? :) haha maar dan een blauwe.....

Nog 2 uurtjes en dan zit het er weer op vandaag !

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hihi, dat dacht ik dus ook!

dusse.... bijzonder. we horen het wel!!

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Bijzonder, zo, daar ga ik dus echt van kwijlen!
    Waar is dat webwinkeltje van je....heb je zin in een revival-tje??

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha Bijzonder, je krijgt het druk :D

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mariel: Haha ik maakte ze op verzoek ;) Heb de webwinkel niet meer, werd echt te druk ! Hihi. Hier is de hyve ervan. Puur Holland - voor baby's en mama's - Hyve - hyves.nl
    Heb deze nog wel liggen: Marktplaats.nl > Luiertasje / luier etui Holland tafelzeil - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging

Hahaha .. ik heb bijna geen tafelzeil meer liggen, kan er denk ik nog net eentje voor mezelf maken. Sorry dames ! :D

Ook nog deze gemaakt; zit een voedingskussen in. Toen bij Lenthe ook heeeel veel gebruikt, kunnen ze lekker in liggen en je kunt ze er lekker de fles in geven. Is een hoes, net als een badmuts zeg maar. Gaat er zo overheen. De badstof heb ik nog wel in een aantal kleuren liggen ;)

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: JAAA DIE WIL IK WEL !!!! HAHAHA :D Super leuk ook !!! En zo'n badmuts wil ik ook wel, wat een super handig idee joh !!!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Kijk, zo dus, dit was mijn dochter ;

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja wil je hem hebben? Koopje nu, ik verkocht ze voor het dubbele ;)
    Zal straks even kijken welke kleuren ik van de badstof heb liggen. Heb je een voedingskussen dan?

Deel Deze Pagina