Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat schattig !!!!

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    TOPPIE !!!!! Koop het graag van je !!!
    En ik heb inderdaad een voedingskussen ! Echt helemaal super, ben nu al blij :D:D:D

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Bijzonder wat lief van jou dat je Mariel helemaal blij maakt :D.

Ik wil trouwens niet weten hoe warm het buiten is, hier binnen staat de teller op 24 graden het is niet uit te houden pfff...

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey, wat een leuk idee om dat voedingskussen op deze manier te gebruiken!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja bijzonder, ik wil ook.....
    Als het kan dus...de basmuts en het etuitje.
    Laat maar even weten hoe duur je bent ;)

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jeetje bijzonder, ik heb ff je hyve bekeken maar je maakte echt leuke dingen zeg! Goed man!

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Princi: Leuk hè, vond die vogelhuisjes op Bijzonder haar hyves ook super gaaf !

Super crea, zou willen dat ik dat wat meer zou hebben....

Ik heb zin in italiaans roomijs...hmmm... moet manlief maar even de deur uit sturen om te halen denk ik :D:cool:

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook even op dr Hyves gespiekt, leuk hoor Bijzonder!!
    Zou willen dat ik zo creabea was, helaas hebben alleen mijn zussen het :)

Mariel, als je zwanger bent kun je alles verlangen van je man haha, hopelijk gaat hij het even halen voor je!!

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wat schattig zeg :)

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Mijnes komt uit zijn werk met een lekkere magnum ;)..

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ooooh, doe mij ook een magnum :D
    Krijg er spontaan zin in!!

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Even graven in mijn geheugen:

buikfoto's: ik zag hele mooie buiken voorbij komen! En wat een verschil tussen de 1e en 2e zwangerschap. dat is hier ook het geval.

verlof: hier morgen nog en dan nog 8 weken. Da werk ik tot 4 weken van te voren (heb een kantoorbaan met airco!). Dan heb ik met een weekje verlof er achter tot het nieuwe jaar vrij...

doos van prenatal: nog niks van gehoord, maar dat was ook pas bij maand 7 toch?

sjoon: source code: wat is het voor soort film? Ik ben altijd in voor goede tips!

@lolly: vreselijk hè die gebroken nachten. Ik hoop voor jullie dat het snel over is, zodat je voor de bevalling nog ff kunt uitrusten...

@mariel: rust maar lekker uit en geniet van je vrije dag morgen! Balen van je noppies truitje. Ik vind noppies ook super, maar wel erg duur. Dus dat is mp wel een uitkomst.

@hormonen: hier meer last van de vorige keer. Af en toe een apar dagen depri. Net als Female geloof ik???

iemand vroeg waar in brabant ik was: Vinkel (bij Den Bosch)

@onderbroeken: hier mijn eigen aan en die zitten dan onder mijn buik. Gaat prima.

@fleurop: weet je hoe hoog je baarmoeder zat?

@bijzonder: wauw wat mooi gemaakt! en wat een super mooie foto van je dochter...

Nu krijg ik ook zin in ijs!!!

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lieke: ik heb ook kantoorbaan met airco :D stop ook 4 weken van tevoren, mijn laatste dag is 14 september en dan begin ik ergens rond 10 januari weer volgens mij.
    Doos van Prenatal heb ik zaterdag al opgehaald, kon tot 23 juli, dan ben ik dus nog geen eens 7 maanden.
    Zus kreeg hem trouwens laatst via de post omdat ze hem niet had opgehaald (had MK met 13 weken) en had de doos opgezegd. Werd alsnog bezorgd, wel slordig :(

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gejanne dat is echt klote geweest voor je zus, ik weet precies hoe ze zich heeft gevoeld, bij mij kwam het kraampakket van VGZ op de dag van de crematie. Zou ook afgebeld zijn door het ziekenhuis ( niet goed dus ). Tranen met Tuiten :(..

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    @Worst: ja was echt heel vervelend! En de vorige keer gebeurde het precies zo, ook MK met 13 weken was in 2007! Echt slordig!
    Maar kan me voorstellen dat het voor jou ook vreselijk was zeg!!

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Heerlijk gewerkt vanavond en nu weer lekker thuis! Gedoucht en wel! Dus zo lekker fris het bedje in!!

@worst en gejanne: Vervelend hoor dat soort dingen hoor! Kan zeker begrijpen dat je dan tranen met tuiten huilt!

@bijzonder: Wat een mooie dingen maak je zeg!! Heerlijk he crea bea bezig zijn! Vind zo leuk om lekker creatief bezig te zijn.
    Ben vollop aan het naaien voor de baby en heb een mooie slab gemaakt voor collega die vrijdag van een meisje bevallen is! Zal ff foto spammen!

Verder ben ik alles ff kwijt! Kom morgen wel weer ff buurten!! Fijne avond nog en alvast welterusten!!

17. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    En de achterkant

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gave slab !!

Even gauw mijn vlaggenlijn showen. Net in anderhalf uur genaaid :D 22 vlaggetjes. Komt nog in licht roze vilt de letters : "Hoera ..... is jarig ! " op. Kan ik ophangen bij de geboorte en dan nog jaaaaren gebruiken. Heb er ook een voor Lenthe. Super leuk.

Probeer morgen tijdens mijn werk even bij te lezen. Moet 3 dagen werken, dus als ik afwezig ben weten jullie waarom !

Oh ja, die luiertasjes maak ik niet meer ( heb geen zeil meer en is echt te veel werk in verhouding tot wat ze kosten). Die voedingskussenhoezen kan ik misschien nog wel maken, heb nog badstof liggen. Ik zal gauw even kijken welke kleuren ik heb.

Tot snel !! Slaap lekker.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bijzonder en misja... jullie ook al lekker creatief!!

oja, ik wil me wel aanbevolen houden voor zo'n voedingskussen hoes als het nog kan!
    zometeen half dagje werken en dan vrijdag middag pas weer!!!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!! Hoe gaat ie hier?

Hier nog steeds druk en ben echt helemaal op. Vandaag nog werken tot 8 uur ongeveer en morgenmiddag personeelsuitje. Ga lekker om half 4 weer weg, kan ik nog even bijslapen en 's avonds versieren bij schoonfamilie. Vrijdag bruiloft en dan hebben we de ergste drukte gehad :D

heb ik veel gemist hier????

Deel Deze Pagina