Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Emma, dat is schrikken zeg zo hoor! Kan me voorstellen dat je nu bang bent voor spuiten ed!

Misja, handig om te weten :D
    Dekbedhoezen kosten een vermogen. Goedkoopste die ik heb gevonden zijn 21.50.

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @LM: Ja dat klopt. Zijn idd heel erg duur!! Daarom maak ik ze ook zelf. Heb pas voor 75 euro stof gehaald en dat is voor drie dekbedhoesjes en een hemeltje boven het ledikantje. Nou zo'n hemeltje kost al gauw 60/70 euro en dekbedhoesje al gauw 30/40 euro! Dus ben mooi goed koop klaar.
    En eigenlijk is het heel makkelijk om te maken.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dekbedhoezen hier nog niet gemaakt ! Heb ze gekocht voor mijn dochter, van Pip. Ik heb ook geen lock-machine en dat is denk ik wel belangrijk bij de randjes binnenin de hoes, omdat ze vaak gewassen worden.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D Pip is ook best prijzig of niet?

Ik kijk nog wel even, die van 21 euro vallen ook wel mee en is precies wat ik wil.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Lm: als het is wat je zoekt, moet je lekker dat doen hoor! Maar als het niet is wat je zoekt dan wil ik best wat voor je in elkaar zetten hoor!! Opsturen is geen probleem.
    @bijzonder: Op zich hoef je geen lockmachine te hebben hoor. Ik doe de randjes altijd gewoon zigzaggen! Werkt ook perfect!
    Dus voor wie er nog dekbedhoesjes wil??? Of lakentjes, dekentjes, boxkleed. Is allemaal mogelijk.

Ben nu ook heerlijk creatief bezig achter de naaimachine! bijna weer een dekbedhoesje af!!

@suuszwanger: Hier ook last van me bekken hoor. Zeker als ik gewerkt heb. Maar goed, doe ik het daarna rustig aan.
    Echt een heel leuk vestje heb je gehaakt!! Datkan ik dan weer niet.
    Tot snel weer meiden.

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen dames :D..

@emma balen zeg van je suiker.. dikke knuffel voor jou.
    @suus had jij niet je bruiloft ? Hoe was het geweest ? Zie wel een foto van een bruidsmeisje maar ik weet het niet zeker meer of jij het nu was.

@alle dames met haken, breien en creabea's ik heb er helemaal niets mee, vind het wel heel mooi wat jullie maken.

@goldduke heerlijk druk behang heb je :D.. Vind het supercool. En dat lampje is ook erg leuk.

Vrijdag gaan we trouwens weer shoppen, dan staat op het lijstje ;
    Bugaboo, matras + beschermer, babyfoon Luvion, familyfix + maxicosi.. Ga natuurlijk wel proberen af te dingen ( echte Hollander ben ik ook natuurlijk ).

Ik ga aan het wassen, kan ik morgen lekker strijken.
    Verder doe ik niets, dus heb ook weinig te melden.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey Worst, ja 29 april zijn we getrouwd. Samen met Kate en William ;)
    Het was fantastisch! Heel mooi weer en alles liep precies naar wens.
    Da's een flinke waslijst voor vrijdag, maar leuk leuk....beebieshoppen. Korting kun je altijd proberen, toch!

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Okee fijn dat je een mooie dag hebt gehad. En nog eens mooi weer dat is altijd meegenomen. Wat zul je gestraald hebben ;).
    Ja babyshoppen is het enige wat ik eigenlijk doe, en waar ik dus ook ontzettend naar uitkijk elke keer :D.

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mariel:

Hm stofjes vielen een beetje tegen. Heb nog heeeel veel liggen, maar allemaal kleine stukjes, net te weinig voor een hoes.
    Dit is waar ik nog wel (denk ik) een hoes van kan maken. Je wilde blauw he? Heb turkoise blauwe badstof, die kun je combineren met de blauwe stoffen ( lichtblauw of donkerblauw).

Verder donker blauw badstof, te combineren met alle blauwe stoffen of de hollandse boer-boerinnenstof. Net wat je leuk vindt.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Esmee moet ook echt niet langer slapen inderdaad, denk ook dat het niet heel lang meer duurt voordat Esmee haar slaapje niet meer nodig heeft. Ze is heel actief en vanmiddag moest ik haar ook echt een paar keer weer terug in bed leggen en sliep ze uiteindelijk pas na een half uur drie kwartier. En eerst was het altijd neerleggen tukken... :) hahaha
    Bijzonder: Oh dat vind ik ook wel een super leuk idee, zo'n naam slinger... eerst beslissen welke naam het gaat worden ;) en dan laat ik het je weten. Kleur voor voedingskussenhoes maakt niet zo heel veel uit, het liefst blauw of limoengroen.... Oe gezond hoor visje ! Moet ik eigenlijk ook meer eten... misschien zondag eens receptje doen met visje...
    Emma: Jeetje dat is zeker schrikken meis, die waarde zeggen mij niets maar aan jou reactie te lezen is het veel te hoog... Zeker een tegenvaller als je al met het dieet van Tim bezig was... knuffel voor jou meis !
    Misja: Wij vinden het ook gezellig dat je mee kletst ! En ik ga het zeker onthouden van die lakentjes etc !
    Suus: hoooooooi terug !! Wat vervelend van je bil/bekken/rug, ga je naar een fysio ? Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk !

Wat een ^&$^&#%$ dag.... Esmee is stront vervelend en erg hangerig en zeurderig... is storm op komst denk ik.... en dan ben je zelf ook nog eens best moe... ach ja... even een klein klaag momentje hoor sorry... Esmee is namelijk ook echt wel een schatje alleen vandaag eventjes niet... :D

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: Ik vind die donkerblauwe badstof met die donkerblauwe met stipje erg leuk !! Wat super joh !! Laat me nog wel even weten wat het kost meis, dan kan ik dat even naar je over maken. Echt helemaal super !!!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola,

Zo hier lekker genoten van mijn eerste vrije woensdag (van de 7 voor mijn verlof) Heerlijk. lekker buiten gezten en gelezen. Nu regent het dus ben ik naar binnen verkast.
    Val ik hier midden in een naaikransje ;)

Wat een leuke dingen allemaal zeg. Ik kan helemaal niets van naaien. Het enige wat ik kan is helpen met patroon tekenen (van die voorgetekenden) op de stof en knippen. hihihi.
    Mijn moeder kan het wel super goed maar het zal wel een generatie overslaan denk ik.... Dus als jullie mijn zoon over een jaar of 20 bij Project Catwalk zien :) ;)

Ik stort me maar eens op het maken van een lasagna. Kost me al moeite genoeg! ;)

Prettige avond allemaal nog meisies,

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @ellenK: Ja je valt hier inderdaad precies in een naaikransje! Maar goed, ga jij maar aan je lasagna beginnen!! Das wel heel erg lekker hoor!
    @mariel:Is goed hoor, onthoud het maar. Hoor wel als je me nodig hebt. En dankje, voel me welkom!
    @Worst: Je hoeft er ook niets mee te hebben hoor! Vaak is het al heel leuk van een ander te zien. En heel veel plezier met babyshoppen!! Altijd leuk om te doen!
    @suuszwanger: Gefeliciteerd met je huwelijk! Hopelijk hebben jullie de dag van je leven gehad.

Heb hier vanmiddag weer aan de naai geweest. Me derde dekbedhoes is af. Verwacht dat ik hier wel genoeg aan zal hebben.
    Zijn er hier trouwens dames die soms ook moeite hebben om iedere dag aan portie fruit te komen? Ik heb soms van die dagen en zat me af te vragen of een vitamine pil dan ook volstaat. Die neem ik overigens iedere dag. Van davitamon compleet mama. met visolie.
    Ga vanavond lekker relax op de bank. En op tijd naar me bedje. Al lukt dat vaak niet. Manlief heeft nachtdienst, heb dus heel het grote bed voor mezelf. Heerlijk. Fijne avond iedereen

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zo...eindelijk de was weg gewerkt, hik ik altijd tegen aan ;)

Nog twee overhemden van manlief, maar dat komt morgen wel! Last van mn rug inmiddels!

Had Jarno vanavond om kwart voor 8 op bed gelegd, hoorde ik om half 9 nog van allerlei gerommel! Is hij gewoon uit zn ledikantje geklommen om op zn hobbelkoe te gaan spelen, moest er toch wel hard om lachen :D

Net leuk kado voor zn verjaardag besteld, de luxe trein van Duplo! Had allemaal Bol.com kadobonnen en er was 10% korting, dus dat is leuk shoppen! Benieuwd wat hij er van gaat vinden!

Vanavond heerlijk pannekoeken gebakken, had ik ineens zo'n zin in, we eten het bijna nooit! Maar het was me toch smullen ;)

Zie allemaal leuke creatieve dingen voorbijkomen, zou willen dat ik er iets van kon, kan hooguit bloemetjes haken haha! Het heeft me eigenlijk nooit geïnteresseerd, maar mijn moeder heeft nog een naaimachine staan, zou maar zo kunnen dat ik die eens meeneem om eens wat te gaan fröbelen, lijkt me wel erg leuk!!

Iedereen fijne avond verder en tot morgen maar weer :)

16. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal!!

Hoe gaat het hier?
    Vandaag teruggekomen van onze mini-vakantie :)
    Hebben het leuk gehad!
    Alles is alweer opgeruimd (alleen nog een berg was natuurlijk ;)) en alweer een megakar boodschappen in huis gehaald vanmiddag.
    Ook wel lekker om weer thuis te zijn ;)

Ik kan niet alles teruglezen (tis wel heul veel :p), dus kan iem. me even updaten of er nog bijzonderheden zijn geweest afgelopen week???

Thanks!

Liefs

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @female Welkom terug :D.

Update, eens kijken wat ik nog weet ;

Bijzonder blijkt heel erg creabea te zijn en iedereen vecht zon beetje om de laatste spulletjes die ze verkoopt.

Emma heeft een erg hoge suiker na het drinken van suikerdrank.

Fabian houd mama goed wakker dus die is ook gebroken.

Wij hebben een nieuw zwanger vrouwtje in ons midden genaamd Misja.

Ik ben nog steeds erg lui en slaap nog veel en heb mijn kinderstoel in elkaar zitten.

Goldduke heeft haar behang geshowd

Caatje bevind zich ergens tussen malaga en marbella als ik het goed heb.

Iedereen is heel positief aan het buikfoto posten geweest.

Suus is nog even langs geweest die is getrouwd en heel erg gelukkig.

Er was iemand met een fikse blaasontsteking al voor de 3e keer, ik geloof lizhoks, tijdje weggeweest maar kon ons ook niet missen.

Princi is weer uitgelaten met haar voetje haha...

Dan is goldduke ten huwelijk gevraagd op vakantie

Esmee is een kleine donderstraal vandaag en heeft volgens mij ook ergens overgegeven.

Enne ik geloof dat dit al heel veel is, als ik iemand of iets ben vergeten sorry....

@female succes met je was, wat heb je lekker weer gehad he :).

Groeten Worst.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha worst! een betere update had ik niet kunnen geven!!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja en toch ben ik nog dingen vergeten :D!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Bijzonder: Mooie spulletjes hoor!! Jeetje wat zijn er een aantal van jullie creabea!! Complimenten!!

@ Worst: Superupdate!! Ook al ben je misschien wat dingen vergeten... Ik zou zeggen: gewoon blijven oefenen... Whahahahaha :p

@ hier: alles lekker en vandaag spieken naar de kleine man in m'n buik door de pretecho... Ik ben zoooooo benieuwd hoe hij eruit ziet!!! Het is vanmiddag pas (13.30 uur) en daarna gaan we eten bij vriendin met kids (beste vriendje van zoonlief) dus kom vanavond even melden ;)
    Fijne dag allemaal!!
    X

Deel Deze Pagina