@spookje welkom ! En gefeliciteerd met je zwangerschap . Verder kom ik net van boodschappen en werk af, meeting OR stelde niets voor, alleen waar het op neer kwam is dat 1 oktober sluiting misschien niet eens haalbaar is. De grote T roept dus weer veel te hard maar kan nog niets waarmaken.. Nu lekker met mijn voedingskussen in de bank liggen/hangen en misschien de puf om vanavond plinten te gaan halen. Verder wel gelezen maar ik reageer later weer. Gr Worstenbrood
@anz fijn dat je zo snel terecht kunt voor een groeiecho, ik heb hem dinsdag. Ook leuk dat je een 3Decho erachteraan hebt. Fijn dat de ABkuur heeft geholpen. Zojuist werd hier aangebeld, kraampakket van de VGZ is binnen en daar zit een leuke tummy-tub bij, hoeven we die niet te kopen, zal ook zonde van het geld zijn aangezien wij zo snel mogelijk saampjes willen douchen met ons meisje.
Anz: Fijn dat je zo snel terug kunt joh voor de groeiecho ! En fijn dat je je weer wat beter voelt in ieder geval. Worst: Dat is een leuk kadootje van de verzekering ! Hier net bij vk geweest, en weer helemaal goed gekeurd voor 4 weken. Baby Herman was wel heel erg druk en als de vk net het hartje had gevonden dacht hij toedeloe en ging er gauw weer vandoor... dat belooft nog wat voor de toekomst Oh iemand vroeg nog hoe het is afgelopen met mijn shirtje van MP, nou ik heb gister een shirtje van Noppies binnen gekregen maar dat is niet degene die ik besteld had.... daar komt bij dat deze op MP 5,- euro goedkoper is dan degene die ik wilde... heb haar dus gemaild dat ik opzich het shirt dan maar hou (deze is ook best leuk) maar dat ik wel het verschil terug wil... Natuurlijk nog helemaal niets op gehoord... Echt zo aso vind ik dit !!! Maar goed ik heb in ieder geval een shirtje
Sjoon: Ja dat vind ik dus ook, en ik vind het rete irritant dat dat mens niet reageert op mijn mailtjes... en dat terwijl ik behoorlijk vriendelijk ben gebleven... Goldduke: Gewoon doen hoor ! Je hebt groot gelijk, leven zeker niet meer in de middel eeuwen. Hier krijg ik bij 30 weken nog een liggingsecho, die krijg jij dus niet begrijp ik ? haha lekker opstandig zijn hoor, mag nu Ga Esmee ophalen, dag ladies !
@emma: wat erg zeg van je suiker! Ik hoop dat er een goede oplossing komt! Sterkte meid... @spookje: welkom! @goldduke: mooie buik zeg. Ziet er lekker relaxed uit! @worst: hier ook kraampakket VGZ, maar had al een tummy tub van Maud. Dus ik moet amar eens kijken of ik iemand een plezier kan doen... @mariel: wat aso zeg. @anz: super dat ab heeft geholpen. Ik hoop dat er morgen alles leuk en goed is. Er was nog iemand met een pretecho: hoe was het?????
Kijk eens aan.... mooie foto's zo op deze zonnige avond. Leuk! Hier trouwens de CZ doos ook ontvangen. Ik heb hem nog niet opengemaakt! Ik zal eens kijken of ik nu een trouwfoto kan uploaden
Ha meiden, Hele dag lekker druk geweest, dus nu eerst maar ff bijlezen en reageren en dan heerlijk niks doen, douchen en op tijd naar bed! Morgenochtend komt één van mn zussen met 3 kids, gezellig! Daarom vandaag maar de hele dag gesopt Karine: leuk, een pretecho! Hopelijk liet de kleine zich goed bekijken Mariel: stom hè, dat je zo geen zin in de was hebt! En als je klaar bent geeft dat idd weer een voldaan gevoel. Behalve als de wasmand eigenlijk al weer te vol ligt haha, er staan weer twee volle rekken op me te wachten Handige tips, bij de EHBO. En super koffer, ga er ook eens over nadenken! Worst: Jarno is zeker een boef, wordt zo bijdehand! Maar t is o zo gezellig Gelukt met de nageltjes ? Caatje: jammer dat het in Spanje zo lastig is om een leuke box te vinden. Zal wel veel kosten om hem uit Nederland te laten komen, maar ja, als je eenmaal wat in je hoofd hebt Female: lekker genoten dus, afgelopen week! Heerlijk hoor, kun je er weer even tegenaan! Fijne dag morgen (al vier je je verjaardag niet echt ) Lolly: ik verwacht ook wel dat Jarno de trein (voor even) leuk vind Hij is zo snel uitgekeken op speelgoed, maar dit beweegt echt zeg maar, hopelijk gaat hij er leuk mee spelen! Net zei hij: morgen krijg ik een keukentje en een pan haha, hij is helemaal weg van pannetjes en potjes, dus misschien is dat ook nog een idee erbij van de familie, al is een keukentje wel meer voor meiden misschien Geweldig, die Fabian, dat hij stond te zwaaien naar zn schaduw! Echt vertederend!! Maar wel heel vervelend (voor hem en jou) dat hij zo vaak uit bed komt joh, dat hou je op den duur echt niet vol! Helemaal niet nu je zwanger bent! Misja: tja, die was, moet je maar gewoon aan beginnen en dan is het ook zo weer klaar, maar om dat begin te krijgen En Jarno is zeker een boef, maar wel een schatje Heerlijk ook bijna vakantie, ik kijk er echt naar uit, jij ook!? Spookje: welkom, op de valreep ook nog een oktober-mama Anz: hopelijk valt het mee morgen, jullie kunnen wel de uk weer even bewonderen!! Goldduke: geweldig die foto Ellen: leuke foto ook! Fijne avond verder allemaal!!
@Sjoon: we hebben gelijk maar de uitgebreide versie gedaan, haha, 116-delig volgens mij! Vind het super leuk speelgoed, Duplo en voor later is Lego ook geweldig! Dat vind papa ook leuk Gelukkig heb je geen last van de lage bloeddruk, bij mij is het meestal rond de 110/70 volgens mij, gewoon normaal. Altijd weer fijn, vind ik, zo'n bezoekje aan de VK!
FF kort: Bijzonder, ik zag je pb net pas en heb jet geld aan je overgemaakt. Handig etuitje. Wij gebruiken namelijk wasbare luiers maar als we weg gaan meestal wegwerp en die zwerven dan door de tas omdat ze dus niet zoveel gebruikt worden en worden snel smoezelig enzo. Dus zo'n etuitje lijkt me echt super handig. Helemaal happy. En dat van die badmuts had ik natuurlijk al wel begrepen . Ehm... Oja tummytub, die hebben wij echt heel erg veel gebruikt. Mara vond het heerlijk! Nou ik ga er weer vandoor en kom morgen verder reageren. Ik ga lekker 'a toutch of Frost' kijken.
@anz spannend morgen!! Ik krijg met 30 wkn ook nog groei echo omdat ze met 20 weken een weekje achterliep. Nu weet ik dat jij ook een fikse blaasontsteking hebt gehad. Had de vk daar nog wat over gezegd of t ermee te maken had? Ik zit nu aan 3e kuur met nog veel harde buiken en vind t nu helemaal spannend of ze dan wel goed groeit maar moet pas 19 juli naar vk. Miss toch maar ff eerder gaan.. @ lieke: wat een mooie buik! Echt een bolletje!! @ worst gelukt met je nagels? Ik merk dat m'n buik dan echt in de weg zit en als ik dan zo voorover zit m'n buik "knelt" maar om manlief nou te vragen of hij m'n nagels doet haha Buikfoto lukt ff niet. Gaat niet via iPhone en moet ze nog ff op Comp. Zetten dus komt eraan. Gelukkig op werk afgesproken dat ik nu 75% ga werken dus even meer rust. 10 uurtjes minder.. Maak me dus alleen beetje druk om de groei maar we wachten de afspr met de vk wel even af. Morgen alweer 26 weken en nog 7 weken werken!!! Kan niet wachten.. Ohja kamertje wird morgenmiddag behangen.. 1 roze muur en de rest van cmde muren wit maar met een parelmoer/glinster erin.. En de 19e eindelijk kamertje!! Foto's volgen Fijne avond!!
Een goedemorgen! Wat een heerlijke dagen hebben we gehad! Erg gezellig gehad bij mijn oom en tante, ze had zooooooveel leuke kadootjes voor ons: een stuk of 8 rompertjes en een superschattige muizenknuffel! Verder dus een nuttig gesprek gehad bij de notaris en leuk gebabyshopt, maar helaas helaas, geen box gevonden, zoals ik die wil. Daar gaan we in NL dus achteraan! Vandaag dus op tijd op, want gisteren... Is SAN FERMIN begonnen. Dat is het stierenrennen in Pamplona en dat vind ik zooooo leuk! Een hoop malloten, die voor die enorme beesten uitrennen. Het geeft mij altijd het gevoel, dat de stieren een beetje de kans krijgen om de mensen terug te pakken. Helaas rennen die stieren dan dus wel naar de arena, waar ze diezelfde avond in het gevecht hoogstwaarschijnlijk zullen overlijden... Maar ja, toch wel een mooie happening om te zien. Gisteren helaas gemist en dat waren de stieren van Torrestrella (de stieren van Domecq, waar ik dus pas geleden nog geweest ben), wel jammer, maar zojuist gelukkig de herhaling gezien. Vandaag weer stieren van een fokker uit Cádiz. Dit is hier een populaire omgeving voor stierenfok! @Mariel: Yeps, Spanjaarden synchroniseren dus ook alles. Het is nu wel aan 't veranderen, gelukkig is het steeds vaker mogelijk om gewoon op tv te kiezen hoe je een programma wilt zien. Erg fijn dus. Kan de Amerikaanse series die ik graag zie, gelukkig gewoon in het Engels zien!!! @Female: lol Nou, niet echt vakantie hoor. Was eigenlijk gewoon een familiebezoek van één nacht en dat hebben we met één nacht in een hotel verlengd. Het was in ieder geval inderdaad erg lekker! @lolly: Wat lief dat je die foto er speciaal voor mij op had gezet. Vond het verschil echt prachtig om te zien! Dank je wel! @Misja: Ze hébben hier dus wel boxen, maar niet zoals wij gewend zijn, van hout, met lade, iets moois voor in de woonkamer. Ik denk dat het komt omdat mensen hier veel meer buiten leven, ze zijn daar sowieso veel meer op gericht, de huizen zijn niet zo luxueus en uitgebreid ingericht als bij ons. En missen, ach, tegenwoordig is het zo gemakkelijk om contact te hebben en heen en weer te vliegen. Nee, ik heb totaal geen heimwee. Mis mijn vader natuurlijk wel (mijn moeder leeft niet meer, die mis ik dus sowieso dagelijks...), maar gelukkig hebben we heel goed contact! @spookje2: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de oktobermama's! Wat spannend, komende woensdag de 24 weken echo! Bij ons liet onze kleine ook niet gauw zien dat hij een hij was. Was ook pas bij de 24 weken definitief duidelijk. Succes alvast dus! @Anz: Veel plezier met de echo vandaag! 3d/4d, tof zeg! Dat moet heel goed te zien zijn! Hoe laat mag je?! @Goldduke: groot gelijk dat je op je strepen gaat staan hoor! Moet je echt doen! Hier voor de volksverzekering zitten er maar een paar echo's vast bij, 12 weken, 20 weken én natuurlijk ook nog de 32 weken. Dat zou het minste moeten zijn, volgens mij, wat je aan echo's krijgt. @Ellen: Knap stel zeg! Leuke outfit draag je ook! @Gejanne: Ach, transportkosten zijn nog wel overkomelijk, hoop ik... @Lieke: mooie buik hoor! Nou, ik ga ff mijn yoghurtje eten en dus San Fermin kijken! Begint om 8 uur en duurt meestal maar een paar minuten. Tot straks! Liefs, Caroline
Hey meiden... Goedemorgen!!! Ik kwam even melden dat gisteren met de pretecho alles helemaal goed was!! Hij liet zich best goed bekijken. We hebben enorm gelachen, omdat hij werkelijk alle ledematen voor zijn gezicht had gedaan SUPER!!! Ons kindje heeft ook gewoon al 0.6 cm haar!!! Tof he?!! (Ryano had ook veel haar bij de geboorte ) Verder ook alles goed met iedereen hier??? Het wordt een mooie dag vandaag... Dus als je kunt genieten... DOEN!!! Fijne dag allemaal!! X
Hey karine, Fijn dat jullie pretecho zo leuk was! En natuurlijk ook dat alles goed was met de kleine! Hier wordt het ook een mooie dag, dus we gaan zeker genieten! Bovendien is het de verjaardag van de papa van mijn lief. Dus dat is wel gezellig! San Fermin was weer leuk! Geen al te ernstige verwondingen, dus het viel allemaal wel mee. Blijft toch indrukwekkend hoor, die stieren van ruim 500 kilo die zo door de straten stormen! Liefs, Caroline
Oh, deze website over San Fermin(het stierenrennen van Pamplona) is beter: La fiesta de Pamplona y el encierro. - Sanfermin.com - Pamplona Voor wie geïnteresseerd is... Nou, wij gaan zo onze Luna van het pension ophalen! Heb er zin in! Heb haar gemist!!! Liefs, Caroline