goedemorgen meiden hier vandaag vrij genomen .. was gister zo klaar mee alles deed pijn beetje te veel geweest allemaal van de week ga beetje thuis wat rommelen .. maar owwww wat kriebelt het om naar de prenatal te rijden en alles te kopen wat los en vast zit ! gister nog 2 pakjes gekocht bij de hema !! vanmiddag laatste keer psz voor tim dan vakantie en heb nog een bloemetje en zelfgemaakte kaart van tim voor de juffen.. die ga ik nog afgeven ! verder naar mijn ouders daar ook eten .. en das meer dan genoeg voor vandaag bedankt nog voor alle lieve knuffels ! de eerste schrik is weer gezakt woensdag naar de gyn dan maar verder kijken .. komt vast weer goed lieke en ellen wat een super foto's !! mooi hoor ..
Hoi Meiden, Ff snel. hopelijk heeft iedereen lekker geslapen. Hier vandaag nog een rustig dagje. Voorkant van me boxkleed is af. Maar heb met me domme hoofd te weinig stof gerekend dus kan em niet afmaken. Maar ff wachten op me stof bestelling. Verder vandaag boodschapjes, en wat rommelen in huis. Saai he. Morgen heel de dag werken. En dat terwijl manlief vrij is. Maar nog een weekje en dan heerlijk twee weken vakantie. @caatje: Dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar dan maar een box uit nederland toch!! Heb je toch iets moois voor in je woonkamer. Begrijp idd wel dat huizen soberder zijn ingericht. Als je toch meestal buiten bent. Ja als je je moeder niet meer hebt kan ik me voorstellen dat je haar iedere dag mist!! Gelukkig heb je goed contact met je vader!!! Houden zo! Maar heb toch bewondering voor je. Ik zou het niet kunnen zo ver weg. @gejanne: Ik ga vandaag me was wegstrijken en dan heb ik het gelukkig alweer gehad. Heerlijk toch zo ondeugend ventje!! Moet kunnen hoor! (af en toe)haha @Karine. Fijn dat je echo goed was, gaaf om te weten hoeveel haar je kindje heeft. 0,6 mm is best veel! Leuk hoor @Spookje. Welkom hier. Ik klets ook pas net mee. Erg gezellig @Iedereen die ik vergeten ben!!! Fijne dag hoor en tot snel Misja
Lieke: Mooie buik hoor ! Ellen: Mooie stralende foto ! Gejanne: hahaha ja dat is ook zo, ik verdenk mijn wasmand ook van een eigen productie... ineens zit ie weer vol. Sjoon: Fijn dat alles weer goed was bij de vk ! Lizhoks: Ben benieuwd naat het kamertje, klinkt erg gaaf hoor ! Caatje: Gefeliciteerd met je schoonvader ! Karine: Wat fijn dat alles helemaal goed was bij de pretecho, en wat gaaf dat ze al kunnen zien dat hij haartjes heeft... Jij ook lekker genieten ! Emma: Goed van je dat je lekker vrij hebt genomen ! Lekker van genieten ! Esmee heeft heerlijk tot 06.30 geslapen zonder wakker te worden (Lolly ik hoop dat het bij jou ook beter was vannacht) dus mama is beetje bijgekomen. Alleen zit mijn nek helemaal vast hoe dat nou weer kan... geen idee ! Maar goed moet om 11.30 naar de voetzoolreflex fysio mevrouw dus hopelijk kan zij er wat aan doen. Vriendinnetje komt even op Esmee passen en daarna lekker met mij koffie drinken. En vanavond lekker met de meiden op pad ! Echt zin in ! Fijne dag meiden !
Goedemorgen!! Bijna middag alweer, maar ben net pas uit bed Wat een mooie foto's kwamen er weer voorbij! Altijd leuk om te zien!! Over het algemeen goede berichten hoor ik wel. Emma: balen van je suiker, dat is een minder leuk bericht! Doe lekker rustig aan. En goed dat je vrij hebt genomen. Vanavond ga ik richting Harderwijk, weekendje weg. We hadden een mooie aanbieding voor hotel, dus helemaal goed. Even het dolfinarium bezoeken en verder zien we wel! Heb er zin in.
Karine, wow al haartjes! Wat leuk om dat te zien. Fleurop, veel plezier dit weekend. Emma, maak er een lekkere rustige dag van vandaag Mariel, succes met je nek, gek hoor zo wakker worden... Caroline, die arme stieren... bah, ik trek dat slecht. Of ze nu met stokken gestoken worden of achter mensen aanrennen in smalle straatjes, ik trek dat echt niet. Is je vader trouwens weer helemaal opgeknapt? Anz ben je al terug van de pretecho? 18 oktober kunnen we pas trouwen hier in Haarlem..... Nu moeten we een 'groot' pakket afnemen, terwijl we het klein wilden houden moeten we nu voor die tijd de grote zaal in het gemeentehuis reserveren, we zien wel. Mijn navel is trouwens verdoofd voelt heel gek, net als een tandarts verdoving die uitwerkt, snappie? Iemand anders hier 'last' van?
fleurop heel veel plezier van het weekeind !! en leuk dolfinarium !! geniet er maar van mariel hoe is het nu met je nek heeft ze wat kunnen doen ? en heel veel plezier vandaag met al die leuke dingen !! gezellig hoor misja wat lekker aftellen naar de vakantie ! zalig .. balen dat je morgen moet werken .. hier beetje gerommeld in huis ik kon niks meer vinden van tim zijn eerste spullen .. beter gezocht en alles zat in maatje 62 .. tja tim was gelijk een 8 ponder dus 50/56 hebben we niet veel gehad haha deze zal ook niet klein worden ivm suiker dus alles beetje bij elkaar gelegd .. moet nog paar dingen voor het eerste begin maar kon nog geen sok vinden en dat was wel heel raar !! is wel echt allemaal jongens spul hoor ... als het een meid is moet ik echt gaan shoppen haha heb besloten om 1 leuk roze iets te kopen voor het geval dat ....
@lieke mooie buik hoor. @sjoon fijn dat alles goed was bij de vk. @ellenk leuke foto hoor. @karine fijn dat alles goed was bij de echo. En wat veel haar al! Wij konden niet zien of onze kleine al haar heeft. Hij/zij lag al zo diep dat ze niet op de bovenkant van het hoofdje kon kijken. @emma wat goed dat je vandaag vrij genomen hebt. Rustig aan doen jij. @mariel oh wat fijn dat esmee goed geslapen heeft dan kun jezelf ook weer even bijtanken. Fabian is gisteravond 2 keer uit bed geweest en vanacht 5 keer. Ik heb gisteren het cb nog gebeld het duurt me nu toch echt te lang. Het vrouwtje dat ik aan de lijn had kwam met allerlei oplossingen die we zelf ook al geprobeerd hebben. Nu belt onze eigen wijk verpl. ons binnenkort op. Hopelijk heeft zij de gouden tip. @fleurop fijn weekend geniet ervan. Ik heb dinsdag op het werk aangegeven dat ik het op deze manier niet langer trek. We hebben nu afgesproken dat ik niet meer van 14.30 tot 23.00 werk maar van 15.30 tot 22.00. En als ik dagdienst heb dat ik dan 1 bewoners help en dat ik daarna adm. werk ga doen. Hopelijk geeft dit wat meer rust.
Fleurop: Veel plezier in Hardewijk! Goldduke: Jeetje 18 oktober pas, dan ben je al bevallen of niet ? Spannend hoor !! Emma: Ze heeft mijn nek even lekker gemasseerd, en ik ga straks even onder een warme douche staan en dan hoop ik dat het minder wordt. Oh leuk om die oude kleertjes weer uit te zoeken, moet ik hier ook doen. Krijg je met suiker dan zwaardere kindjes ? Dat wist ik helemaal niet. Lolly: Hoop ook dat de wijkverp. de gouden tip heeft ! Anders misschien je huisarts bellen of hij/zij er iets aan kan doen... En misschien gaat het binnenkort weer over. Kwam het zo in eens dat Fabian steeds wakker wordt ? En zegt hij ook waarom of is het gewoon huilen, las wel ergens dat in deze leeftijd het dromen best heftiger kan worden...Goed van je dat je het op je werk hebt aangegeven, is ook best zwaar om tot zo laat te werken. Sterkte meis! Zo fysiootje weer gehad, houding oefeningen gedaan. En ze heeft mijn nek even heerlijk gemasseerd... zit helemaal vast haha echt heel apart. Nu even lekker bakkie koffie en een gevulde koek, jammie ! En dan doe ik denk ik gewoon eens even lekker helemaal NIETS ! Vanavond wordt het al druk genoeg met 6 kakelkippen op stap
sjeeee lolly wat heftig van fabian zeg .. snap dat je het zonder nachtrust zo echt niet vol kan houden !! goed dat je het op je werk geregeld hebt .. hopelijk helpt de rust ! en slaapt fabian snel weer door .. wat kan het toch zijn he ... mariel idd massage en warme douche helpt er wel aan !! geniet van je gevulde koek .. lekker mmm kindjes met suiker hebben een hoger gewoortegewicht .. suiker wat ik nu tot me neem pikt de uk in zeg maar vandaar dat het een flinkerd zal worden maar ook een die verslaafd is aan suiker..
@mariel fijn dat de apk weer goed was, en heb je nog iets van die verkoper gehoord, schandalig volk al zeg ik het zelf. @goldduke mooi buikje hoor haha... @lieke mooie foto's weer, ik zie wel een beetje verschil @ellenk mooie trouwfoto hoor, jullie zien er beide gelukkig uit! @gejanne gezellige dag gehad met je zus en haar 3 kiddo's? @sjoon mooi dat alles goed was bij de vk, gelukkig heb je geen last van duizeligheid met de lage bloeddruk. @lizhoks natuurlijk is het niet gelukt met me nagels haha, mijn vriend gaat dus echt wel mijn nagels lakken anders ga ik gewoon een potje zitten huilen haha.. Wat leuk dat het behang erop gaat ik ben benieuwd naar de foto's. @caatje, als grote dierenvriend heb ik het niet op stierenvechten, ik zou het dus ook NOOIT mee willen maken. @spookje joehoeee hoe is het met je ? @karine fantastisch dat je dat nu al weet dat er haar op zijn bolletje zit, leuk nieuws om te lezen Ik geniet elke dag weer, dat zit wel goed. @emma gelukkig heb je een dag vrij, en blij toe dat de eerste schrik weer is gezakt. Tim vakantie, boft hij ook even met dat lekkere weer. Hopelijk laat hij mama wel een beetje rusten @misja bijna vakantie dat is dus iets om naar uit te kijken. @mariel ow wat fijn dat esmee vanacht door heeft geslapen, maar dan weer balen van je stijve nek.. Ow weer lekker losgemasseerd heerlijk hoor haha.. Veel plezier vanavond @fleurop geniet van je weekendje weg.. @goldduke het gevoel met de navel ken ik niet, raar gevoel denk ik zo maar, en poeh 18 oktober pas trouwen, das nog ff onhandig. @emma lekker he om te gaan shoppen haha.. @lolly ik hoop dat de wijkverpleger de gouden tip voor jullie heeft, ook goed dat je een stapje terug doet op het werk. Mijn moeder is lekker aan het tuinieren hier, vriendlief heeft de middag vrij genomen om te helpen, en hij nam gewoon een Ipad van het werk mee, gehad omdat hij aan een training mee had gedaan.. WOW!! Hier vanavond eindelijk de kinderwagen bestellen !
dames ik ben weer terug van mn weekje kamp. het was geweldig, maar ik ben nu helemaal op. Dus kom dit weekend wel weer op iedereen reageren, maar nu kom ik alleen even zwaaien! Nog belangrijk nieuws gemist?
oh worst leuk leuk de kinderwagen bestellen !! heb je een link welke het is geworden ? en wat lekker van je tuin .. en een I pad ... sjeee dat doet hij goed zeg .. sahi welkom terug !! super dat je week zo leuk was en nu ff lekker beentjes op de bank ...
Fototje van.ukkie. De echo was goed. hij was wel wat aan de dunne kant dus over twee weken kunnen we kijken of dat veranderd is. Verder lijkt ie precies op zn grote broer, zou de echofotos echt niet uit elkaar kunnen houden Placenta lag grotendeels aan de voorkant volgende echo word inwendig om vast te stellen of ie wel/niet voor de uitgang ligt. daarna gewerkt en nu dus gesloopt.. Kga mn kratje in ! Tot morgen!
@ Anz: Wat een mooie foto van jullie ukkie!! Zo mooi lag onze zoon er niet voor hoor Hahaha... Die had beide benen en handen voor z'n neus zitten @ Lolly: Wat een mooie grote buik!!! @ Sahi: Welkom terug!! Trusten allemaal... X
anz: wat een prachtige foto van je kleintje! bijzonder dat ie zo op zn broer lijkt! Hopen dat je placenta niet voor de uitgang ligt! Lolly: mooie buik hoor! karine: ons kleintje ligt ook steeds met dr handen voor dr gezichtje. Nu al eigenwijs Net lekker gedouched, verder helemaal niks gedaan, heerlijk. Nu in bed voor de buis met de laptop op schoot, zo maar eens slapen.
wow wat een mooie echo foto!!! En Lolly super die buik van je! Ik vind het leuk dat we die van elkaar kunnen zien, soms denk ik wel eens een te dikke te hebben ofzo.... Maar dat is niet Onze buiken lijken gelukkig op elkaar truste allemaal