Wow ik zie een hele mooie buik voorbijkomen en een hele mooie 3D echo.. Wat mooi om te zien, ik geniet er van Welkom terug Sahi, lekker geslapen op het nieuwe luchtbed? Hier uit eten geweest ( jummie jummie ) en zware bandenpijn er aan over gehouden... Kinderwagen : Cameleon Basis Donker Grijs Inclusief Special Editions Aanvullende Bekleding | Kinderwagens | Baby-Dump De luvion platinum geloof ik ( die grote beeldscherm ). Aerosleep matras Elegance Familyfix + Maxicose Pebble Purple/Blossem. Digitale thermometer en speenthermometer * geen idee of dat iets is haha, ik smeer mezelf graag alles aan. * Ook nog een lief rompertje met cupcake's erop. Matras en babyfoon mee naar huis genomen, rest word binnen 4 weken thuis afgeleverd. Ow en de prijzen bij babypark waren veelal goedkoper dus toch een euro of 40 korting gehad + 40 euro korting omdat ik natuurlijk al een hele stoere verzorgingstas heb en dat ding dus niet hoefde te hebben. . Heeeeerlijk shoppen haha... Alle grote dingen zijn geshopt op de schommelstoel na, nu voor de kleine dingetjes op pad.
Een goedemorgen! Gisteren een gezellig dagje gehad. Lekker wezen lunchen bij de ouders van mijn lief, voor de verjaardag van zijn vader. Daarna zijn we lekker daar aan het zwembad gaan hangen. Rond 8 uur waren we thuis en na een beetje bankhangen lag ik op tijd in bed! Vandaag weer werken bij de Yeguada, de stoeterij, altijd leuk! Vanmiddag denk ik lekker gemakkelijk Chicken Tonight eten. @Misja: Hihi, dank je wel. Je hoeft me niet te bewonderen hoor. Ik had gewoon niet in Nederland kunnen blijven, daar voel ik me echt niet thuis. Leuk voor bezoek, maar niet om voor lang te wonen. Ieder z'n ding, toch?! @Goldduke: Mooie buikfoto! Cute zo met jullie kat! Lief dat je naar mijn vader vraagt. Is alweer een tijdje geleden dat ik over hem schreef. En nee, hij is niet opgeknapt, dat zal hij namelijk ook niet meer. Hij moet nu fulltime aan de zuurstof en dat is een behoorlijke aanpassing voor hem geweest. Hij is inmiddels ook verhuisd naar een ouderen residentie. Ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe appartement, dat gaan we dus as. vakantie zien! Wat betreft die stieren, zoals jij dacht ik er ook over vóórdat ik naar Spanje kwam. Ik ben nog steeds niet vóór de stierengevechten, maar ik begrijp toch wel steeds beter, waarom ze hier zo populair zijn en dat het als "kunst" gezien wordt. De natuur van de stier is echt prachtig en dat rennen in Pamplona, ja, dat vind ik inmiddels dus wel mooi om te zien. Huiveringwekkend vaak, maar ook mooi. @lolly: Prachtige buikfoto weer! Wat goed dat je bij je werk hebt aangegeven dat je je uren aangepast wilt hebben. Vind het nog erg lange werkdagen zo, maar het is in ieder geval wat beter! Hoop dat het zo beter is voor jou! @Worst: Ik ben ook een grote dierenvriend, maar ja, het is nu eenmaal een traditie hier waar je bijna niet onder uit komt. Ik ben er zelf wel eens naar gaan kijken, omdat ik vind dat vóórdat ik er een oordeel over mag hebben het een keer gezien moet hebben. Zie ook mijn antwoord bij Goldduke (3e alinea). @Sahi: Welkom terug! Fijn dat je het zo naar de zin gehad hebt op je weekje kamp! @Anz: Wat een prachtige foto! Wat kun je zo ontzettend goed het gezichtje zien, zeg! Ongelooflijk! Leuk dat je nu al ziet dat ie op z'n grote broer lijkt! Nou, ik ga ff m'n yoghurtje eten en de stierenren van vandaag van Pamplona bekijken. Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
goedenmorgen meiden, even een berichtje voor ik ga werken. De meesten van jullie zullen wel heerlijk weekend hebben. maar we gaan er lekker nog een dagje tegenaan. vanaf volgende week vrijdag heb ik vakantie. dus daar leven we maar naar toe. Ik besefte me gister ineens dat toch wel heel snel gaat nu hoor meiden. Na de vakanties zitten we al haast aan ons verlof. Heerlijk vooruitzicht toch! Wat hebben jullie nog voor plannen om in je verlof te gaan doen? Van mij moet me hele huis nog schoon, alle kastjes van binnen. Er komt toch iemand van de kraamzorg steeds in je kastjes enzo! Dus dat wil ik echt gaan doen. En alle kleertjes wassen. Heb gister toch nog zo'n stoer truitjes gekocht bij de Hema!! Echt blij mee. Nou voor vandaag zwaai ik af!!! Iedereen een fijn weekend!! Misja
goldduke: wat een gave kat (Sorry ben een kattenfreak). Je buik is ook super hoor! Mijn katten willen ook graag zo liggen, maar kan het slecht van ze hebben... worst: het luchtbed lag heerlijk, het was een hele hoge geworden, want die was het goedkoopst en dat bleek wel makkelijk met er vanaf stappen. mooie wagen hebben jullie hoor! caatje: waarschijnlijk moet je daar ingeburgerd zijn om het te snappen. Ik vind het je reinste dierenmishandeling misja: gaat hard he? Lekker genieten hoor, het is zo ook weer voorbij! Ik hoef nog maar ruim 3 maanden! Das echt niet zo lang! Maar ik heb ook wel zin om ons mini mensje te ontmoeten, dus soms kan het me ook niet snel genoeg gaan. all: hier een beetje raar geslapen, alleen in mn eigen huis, weer de diertjes om me heen, dus veel wakker geweest. Net een telefoontje van vriendje dat hij vannacht heel ziek is geweest, heel de tijd overgeven, dus die moet ik straks ook maar even lekker verzorgen, ze zijn rond 15.00 terug in Dordt. Ik denk dat het een combi is van vermoeidheid en gisteravond ongezond eten, hij is gewoon gevoelig voor dat soort dingen.
Worst: Nee niets meer gehoord van dat mens, zo asociaal. Zit nog even te denken of ik het ga melden aan MP... Wauw wat gaaf zeg een Ipad ! Enneh zijn je nageltjes nog mooi gelakt ? Wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent met shoppen ! Anz: Gaaf zeg ! Wat een mooie foto ! Lolly: Wauw mooi buikje hoor ! Goldduke: Ach wat een schatje zeg, leuke foto ! Caatje: Jij ook een fijne zaterdag. Misja: Werkse meis ! Oh en die grote schoonmaak staat bij mij ook gepland in mijn verlof ! Heerlijk avondje uit gehad met de meiden gister, was erg gezellig ! Beetje jammer dat Esmee weer om 05.45 wakker moest worden Ga vanmiddag als zij gaat slapen ook maar even liggen want heb vanavond weer een bbq van mijn schoonzus... Hoop dat het weer een beetje opknapt want nu regent het alleen maar... Fijne dag meiden !
Golduke: poes ligt heerlijk te chillen bij je! Sahi en karine: t grootste gedeelte van de tijd lag ukkie ook met zn handen voor zn gezicht en n halve hand in zn mond K heb ff staan springen op de gang.. Daarna konden we pas goed kijken Mag de 25e terugkomem voor de placentalokalisatie en dan plakken ze er nog een kwartier pretecho aan vast omdat t niet direct te zien was Mariel: heb je markplaats al gemaild? Of een dreigende mail dat als je voor maandag geen reactie van haar hebt dat ke aangifte gaat doen? Heeft bij mij n keer geholpen Jammer dat t zo moet gaan he! Oh oh weer vroeg op die kleine meid! Kan manlief niet eruit gaan en jou nog ff laten tukken? Misja; wat gaat t belachelijk snel he nog 2 weken werken (dat zijn 4 werkdagen voor mij) dan twee weken vakantie. En dan nog vier weken dus 8 dagen werken tot verlof
Goeiemorgen! @ Mariel; Ja en thuis slapen ze 's middags ook nog vaak, en 's avonds een beetje op tijd. Nu was het: hele-dag-wakker-lang-samen-keten-en-laat-slapen Ben gelukkig alweer bijgekomen Fijn dat alles weer goed was. Lekker druk kindje Was je met vriendinnen op stap? Leuk! @ Lolly; Thanks, was leuk! Jij heel moe las ik. Was jij niet ook net overgegaan op een groot bed met Fabian of vergis ik me?? Ps; Mooie dikke buik al zeg! @ Misja; Is dit je eerste kindje? Gaat de zwangerschap goed? En weet je ook wat het wordt? @ Spookje; Welkom!! @ Worst; kraampakket binnen. Wat komt het allemaal al dichtbij opeens he... @ Gold; Grappige foto, vooral met die achtergrond @ Lieke; Mooi buikje! @ Ellen; Leuke foto! @ Gejanne; Dankje. Niet echt uitgebreid gevierd, maar wel een super leuke dag gehad! Veel plezier met je zus! Gezellig druk! @ Sjoon; Gelukkig dat alles goed was. Lage bloeddruk, is dat erg? Kun je er zelf iets aan doen? @ Lizhoks; Lekker dat je wat minder gaat werken... @ Caatje; Niet op vakantie, maar bij familie dus . Fijn dat het leuk was. En leuke cadeautjes @ Karine; Wat veel haar al! Super dat alles goed was! @ Emma; kun je niet lekker naar de prenatal gaan dan? Lekker spulletjes kopen zodat je je wat beter voelt? @ Fleurop; Welk hotel zit je in Harderwijk? Leuk stadje hoor! Veel plezier! @ Sahi; lekker op zomerkamp geweest? Rust maar fijn uit nu @ Ansz; Mooie echofoto! Wat doen ze als blijkt dat de placenta voor de uitgang ligt? Hier alles goed, mijn ouders en broertjes zijn gister op mn verjaardag geweest en heb echt een super leuke dag gehad! Ook super cadeautjes gekregen; - Van broertje en vriendin een pakketje met briertjes (voor mij alcoholvrij, kaasjes en nootjes - van pap en mam een gave salontafel (heeft papa gemaakt van steigerhout) en make-up. - en van mijn man (nou ja van onszelf eigenlijk ) 2 kaartjes voor Herman van Veen in Carré in december. Ben super blij! Vandaag de stoep verder onkruidvrij maken. Als ik het af heb kan ik het hele stuk met de hoge druk reiniger gaan doen. Ik zal blij zijn als alles weer netjes is, voelt beter! Oh ja en heb gister een boek binnengekregen dat ik al lang wilde hebben, over hoogsensitieve personen. Ga er echt de rust en tijd voor nemen om dat te lezen... Fijne zaterdag!
Female; leuke cadeaus, nog gefeliciteerd! T is me helemaal voorbijgegaan Stoep onkruidvrij maken? Het is hier echt vies weer, bij jou blijkbaar mooier als de placenta ervoor ligt kan het kindje er niet langs tijdens de geboorte. T schijnt dat je t in sommige gevallem nog wel mag proberen, maar een keizersnede is een grote kans.. Als ie er niet voorligt ga k echt taarten kopen, lintjes doorknippen en regendansjes doen Ligt ie er wel voor ga k proberen een ks te plannen.. Zie het namelijk niet zitten om uren te puffen en dan uitgeput met spoed naar de OK te gaan. Wil niet dat de baby t zwaar heeft. Hij heeft trouwens een hele dikke navelstreng die om zn nek zit.. Echoscopiste zei dat een dikke navelstreng niks ergs is t komt alleen weinig voor. Heb ook n fototje waar zn dikke streng opstaat zal die zo ff posten
Anz, wat een duidelijke foto, en de navelstreng lijkt idd dik, hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik hoop voor jou ook dat placenta goed ligt Female alsnog van harte meid! Mariel, ben benieuwd of je voor maandag iets hoort van dat mens, anders idd gewoon een dreigmailtje sturen, echt asociaal. Sahi, een dikke lieverd is het die kat van mij Hij lag eerst altijd op mijn buik, maar nu niet meer, soms krijg ik een likje (BAH) van hem.... Geweldige dieren die katten. Vraagje: Kopen jullie of hebben jullie trouwens een stoel (heerlijke zachte zitstoel) voor op de babykamer? Ik heb geen idee of het prettig is voor bijv. nachtvoedingen als de kleine op d'r eigen kamertje slaapt...
Tjee Anz, alsof hij een python om zijn nek heeft... Je hebt trouwens groot gelijk om dan een ks te willen plannen. Maar meestal geeft een gyn dat dan ook zelf al aan dacht ik? Jeetje Female, uitgebreide update geef je . Goed zeg! Leuke cadeau's enneh ik vond dat erg interessant om te lezen over hoog sensitieve personen. Ik heb het boek dat ik had niet uitgelezen maar er viel toch al best een hoop op zijn plek. Worst, wat heb je lekker geshopt!! Ik ben bijna jaloers...haha...dat wij alles al hebben . Goldduke, wat een superfoto en een heerlijke mooie kat!! Ik begin ook steeds meer zwangerschaps te slapen....laat en korte slaapjes maar dan wel willen uitslapen. Ik lig ook steeds minder lekker. Maar dat komt natuurlijk ook wel door mijn pootje. Sahi, daar ben je weer . Sterkte vandaag met zorgen voor je mannetje en het bijkomen van de rare nacht. Oja, respect hoor dat je met je buik op een luchtbed hebt geslapen...daar moet ik toch echt niet meer aan denken. Mariel, ik zou het melden denk ik. Ik vind dat echt niet normaal en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt. Ja het is wel saai weer hè! Lizhok, goed dat je minder gaat werken!! Dat zal vast heel fijn zijn. Hihi Mara staat te dansen hier in de kamer op de liedjes van sesamstraat. Tis toch zo'n lekker ding! Blijft toch zo leuk dat je dat van je eigen kind altijd extra vindt.... Goed geregeld wel . Nou dit bericht is nu alweer met zoveel onderbrekingen dat im het maar gewoon ga posten nu... .
Goldduke, wij hebben een poang van ikea (die hadden we nog) van ikea op de babykamer staan en kunnen niet zonder .
Goldduke, tja niet de meest mooie stoel maar hij zit erg goed. Ik heb daar hoogzanger van mara ook menig nachtelijk uurtje in doorgebracht als liggen te zeer deed. Overlevingsstoel...haha.
mariel: druk dus, maar wel gezellig! Veel plezier! anz: een lange echo is natuurlijk niet erg, maar ik hoop zo dat de placenta niet voor de uitgang ligt voor je! Bij mij konden ze het bij de 20-weken echo al goed zien en hoefde we ons niet druk te maken erover. Spannend allemaal hoor! wat heb jij al snel verlof zeg! Ik werk tot 23 september female: kamp was geweldig! Altijd zo leuk met die kids nog gefeliciteerd! goldduke: hihi, kattenlikjes zijn inderdaad niet zo lekker. ik ga zeker wel voor een stoel en we zien wel hoe nuttig die blijkt te zijn. princi: het was gelukkig een belachelijk luxe luchtbed, anders had ik inderdaad wel wat problemen gehad en misschien toch eerder naar huis gegaan. Maar ik was er toch min of meer voor spek en bonen, dus als het niet was gegaan, was ik naar huis gegaan. we willen dolgraag nog een weekendje met de tent naar frankrijk, dus het zal echt nog wel een keer gebeuren eind augustus denk ik. Even aankijken hoe ik me dan voel. en natuurlijk is je eigen kind altijd het leukst! ik wilde juist voor een ektrop achtig iets gaan, maar zie dat die belachelijk duur zijn... Een poang heeft harde leuningen, lijkt me niet lekker... all; ik moet nu echt boodschappen gaan doen, maar heb echt geen zin...
@goldduke volgens mij is een buik nooit te groot of te klein. Wij hebben gewoon allemaal een buik die bij ons hoort Leuke foto trouwens van jullie kat + buik. Wij hebben geen stoel voor op de babykamer. Ik heb altijd beneden gevoed in de woonkamer. Misschien is het wel handig als je borstvoeding geeft dat weet ik niet. @Worst zo jullie zijn goed geslaagd. Die dochter zal straks niks te kort komen. @caatjem dank je wel. Idd nog steeds wel lange dagen maar 18 juli ga ik het weer bespreken met m'n leidinggevende. Gsst het dan nog niet zo als ik het wil dan gaan we de uren weer aanpassen. @misja ik ga geen extra dingen schoonmaken omdat de kraamzorg in huis komt hoor. Ik ben al blij als ik de gewone dingen in het huis kan bijhouden. @sahi beterschap voor vriendlief. @mariel veel plezier vanavond. Hopelijk Esmee nog even slapen. @female nog gefeliciteerd. Fabian slaapt al bijna een jaar op een andere kamer en al 2 jaar in een 1 pers. bed Dus dat kan het niet zijn. @anz zo wat een knoeperd van een navelstreng. Ik zou als de placenta nog voor de uitgang ligt er op staan een geplande keizersnede te krijgen. Ik dacht dat de vliezen ook niet mogen breken als de placenta voor ligt? Of vergis ik me nu? Ik moet nog 16 dagen werken. Ik krijg verlof op 17 aug. Fabian kwam hier vanmorgen om 5.00 whoehoe dat is echt al heel niet gebeurd dat hij zo lang geslapen heeft. Om 7.00 was hij echt klaar wakker en toen ik manlief eruitg gegaan zodat ik heerlijk kon uitslapen. Ik ga zo even werken van 15.30 tot 22.00 hopelijk is het een beetje rustig. Tot morgen.
Hey Meiden, Weer terug van een dagje werken! Was wel lekker druk, dus de dag ging lekker snel. Nu lekker ff op de bank met wat drinken, daarna eten en lekker douchen en dan doe ik niks meer. Morgen nog een avonddienst en dan nog drie diensten en dan heb ik vakantie. Hier weer lekker gebabbeld vandaag zie ik. Ga ff proberen om op iedereen te reageren. @Worst: Wat een leuke kinderwagen hebben jullie gekocht!! Wij hebben ook de bugaboo gekocht. Camelion zand/antraciet. Vind het zo'n mooie wagen! @Caatje: Ik vind het ook wel sneu hoor voor die stieren. Ben ook een grote dierenvriend. Heb zelf twee hondjes. @Sahi: Ja het gaat super hard. Hier dinsdag nog maar twaalf weekjes. Maar ik kan eigenlijk ook niet wachten hoor om de kleine te zien. Maar goed nog ff geduld. Beterschap voor je vriend. @Mariel: Leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Jammer he dat de kleine dan weer zo vroeg wakker is. Maarja die houd daar geen rekening mee. Hier is het heel de dag al mooi weer. Hopelijk houd je het droog vanavond bij de bbq. Gezellige avond hoor! Ja lekker schoonmaken hoor in het verlof!! @Anz: Ja gaat echt belachelijk snel. Nog ff genieten en dan mag de kleine komen hoor!! Hopelijk kan je toch gewoon bevallen. Maar goed, als het moet dan moet het he!! Dan heb je geen keus. @Female: Ja dit is mijn eerste kindje. We krijgen een zoontje. Zwangerschap gaat eigenlijk heel goed. Heb wat bekkenklachten maar mag verder niet klagen. Pff, de stoep schoon maken, waar je zin in hebt. Maar ja als het dan gedaan is ben je ook weer voldaan he! @Goldduke: Wij kopen geen stoel hoor. Ga gewoon lekker weer op bed zitten. Maar denk dat het voor ieder persoonlijk wel anders is. @Lolly: Joehoe!!! Feest dat Fabian door geslapen heeft! Lekker hoor! Dus je hebt heerlijk uitgeslapen! Werkse hoor vanavond. Ik ga op 20 augustus met verlof. Heerlijk!! En ja ik wil toch wel graag alles schoon hebben. Dat zit in me hoofd dus dan moet het gebeuren ook! haha. Zo heb denk ik iedereen weer gehad. Zo lekker eten. Verder geen plannen vanavond behalve dan lui op de bank. Morgen overdag thuis en s'avonds werken. Fijne avond allemaal. Misja
worst wat een mooie en leuke spullen !! wouwwieeee anz wow dat lijkt idd wel een slang die navelstreng .. lolly woehoeeee fabian beter geslapen ! topper ! sahi hoe is het met je mannetje ? weer beter ? rest knuf !! ben het weer kwijt .. ben ook net thuis we zijn rally gaan kijken hier in het durp.. was zooo gaaf ! lekker op terasje gezeten in de zon .. nu niks doen.. man plakt nog wat na op het teras met een vriend ! Bekijk bijlage 165778 stoer he !! mijn kleine bink bij een cars racewagen !! die was nog maar net droog .. haha wat vond hij het mooi .. die heeft heel wat om over te dromen vannacht
Princi; hahahah python! Dat is precies hoe het eruit ziet ja!!! Geniaal Golduke: wij hadden geen stoel deden de voeding beneden op de bank. We gaan nu wel een stoel kopen omdat het op het kamertje voeden volgens mij veel fijner is en idd ook de poang op t oog Sahi: klinkt idd snel 2 sept maar ben dan ook al 36 weken wat gaat het snelllll Lolly; dat zou goed kunnen.. Misschien dat ze het dan inleiden om t goed in de gaten te houden. zover ik weet kan je als de vliezen breken, schade aan de placenta oplopen wat weer voor.erge bloedingen kan leiden. 17 aug is al snel! Mooi vooruitzicht Misja: idd veel keus is dr niet t loopt zoals t loopt Als onze ukkies allemaal maar gezond zijn!! Emma; wat moet die auto geweldig zijn gwweest voor je mannetje! dat ziet ie natuurlijk niet iedere dag