Mooie kamers Anz! Wat een verschrikkelijk nieuws Sjoon, dat is echt heel heftig. EllenK: Leuk dat jullie ook al het geslacht te horen hebben gekregen. Ben zo benieuwd of het van iedereen ook gaat kloppen met de 20 weken. Goldduke: Ik heb dat wel, wil graag zeker weten of het echt zo is, wij kregen met 12 weken een 90% zeker geslacht van de gyn maar nou wil ik ook echt die 100%. Krijg zelf zomaar het gevoel dat het een meisje is, maar ik zit mij stiekem al wel een beetje te oriënteren op jongenskleertjes. (saaaaaaaaaaaai trouwens wat ik tot nu toe zag lol)
Kijk hier is de kleine!!! 4,33 cm (wordt hier juist opgemeten) Ooooh, wat voelt dit heerlijk! Het is nu echt ECHT! Hahahahaha! (lol en nee, ik heet niet Philips hehehehe! Blijkbaar plaatsen ze hier je naam er niet bij op de foto... Maarja, er zijn ergere dingen. )
Sjoon; wat verschrikkelijk als t verhaal van je vriendin echt blijkt te zijn!! bah.. Hoe bestaat het he 8 weken niet thuis kunnen wonen omdat alle muren eruit gehaald zijn en alles opnieuw erin.. Andere kamer indeling, kunststof kozijnen, stuucwerk, vloer enz.. Dit zijn twee van de drie kamers op de 1e verdieping.. Er is ook nog de babykamer maar dies nu opslagplek voor als de zolder af is haha dus daar heb k geen foto van op zolder straks ook 2 slaapkamers en een waskamertje.. Al met al heeft t dan 12 weken geduurd.. Blij dat we niet meer in n vakantiehuisje zitten! LM de beeb heeft zat ruimte hoor.. Die laat zich niet tegenhouden door jouw strakke broekies misschien wel voor jezelf fijner om je buikie de ruimte te geven? Ellen ; een goed echo! ben benieuwd of de gyn t goed had ga je het vertellen als je het zeker weet of houden jullie t lekker geheim? CaatjeM aka V philips; oktobermama op t randje!!!! Mooie foto, erg duidelijk Goldduke; Spannend he die geslachtsbepaling!! Ik mag morgen om 15.30 hoop dat we het kunnen zien.
Hahahahaha a.k.a. V Philips hahahahaha! Vond het wel grappig dat er juist Philips staat, daar ik uit Eindhoven kom en dat toch echt de Philips stad is! Oh, trouwens... Ik heet Caroline. Wilde eerder niet mijn naam noemen, eerlijk gezegd gewoon omdat ik niet zeker wist of hier misschien ook nog bekenden zouden zijn hahaha. Maar kan het nu toch wel posten want we gaan het nu echt wel aan de grote klok hangen!!! En ja, nog net dus oktobermama, eens zien of dat ook het zo is. Ff een vraagje, daar ik 0-negatief ben moet ik blijkbaar met 7 maanden een vaccinatie krijgen. Dat heeft daadwerkelijk te maken met de bloedgroep... Weet iemand waarom dat is??? Liefs, Caroline
Fijn Caatje.... Ik heb ook zo'n echo met zo'n stippellijntje... hahaha en 4.33 cm en dan zitten er ook nog beentjes aan. Heeft dat te maken met rheusfactor ofzo? Of haal ik nu alles door elkaar. Dat het kan dat je beeb een andere bloedgroep heeft en als dat zich dat eventueel zou mengen dan is dat niet goed voor jou? Leuk jullie geslachtsbepalingen,laten jullie het weten? Ik laat het hier wel weten hoor maar aan de rest van de wereld weet ik niet. Denk dat mannetje dat liever niet wil.
mooi buikje agapi! anz: leuk dat Cenn zn kamer zo gezellig vind Jullie hebben wel heerlijk veel ruimte hoor! Ik ben jaloers! lovingmom: ik wil je er graag vanaf praten, ik voel zelf ook nog niks. Maar dat heeft vast niet met je broeken te maken hoor, ik zou niet weten hoe dat kan?! Niet druk maken meis! sjoon: jezus wat heftig!! Sterkte voor jullie allemaal!!! ellenk: haha, een spookje, wat grappig! Jammer dat je bij de gyn moet blijven, maar gelukkig is zij ook aardig caatje: jeeejjjj!!! Ik ben zo blij voor je!! En je blijft lekker bij ons, fijn! Heerlijk he, zo'n topecho?! Mooie foto ook, groot al he?! ik denk dat die vaccinatie met de rhesusfactor te maken heeft, maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet zo goed... all: hier een drukkere werkdag dan ik vanmorgen dacht, gelukkig even een half uurtje naar huis kunnen piepen, zo weer door en om 18.00 klaar. Ik ben nog steeds helemaal verliefd op onze beeb en ik geloof niet dat het nog over gaat
Caatje; O-neg mag niet vermengd worden met een ander bloedgroep.. Dat is voor jou gevaarlijk.. Jouw bloed kan gebruikt worden voor iedereen die t nodig heeft(op iedere bloedgroep toepasbaar) Maar als jij een transfusie nodig hebt dan kan alleen O-neg gebruikt worden... Die bloedgroep is zeldzaam en donorbloed is ook schaars.. Waarschijnlijk word je ingeent zodat je geen antistoffen aanmaakt tegen de baby (mocht die een andere bloedgroep hebben)
Even snel gelezen dat caatje een goede echo had, super fijn ! Morgen reageer ik wel weer uitgebreider!
Bedankt voor de uitleg! Oh ja, daar had het inderdaad mee te maken, met de Rhesusfactor, was ik ff vergeten. Heb ff gegoogled en vond dit artikel: "Rhesusfactor en irregulaire antistoffen" Duidelijke uitleg. Apart dat daar dus ook nog rekening mee gehouden moet worden. Voor mij wist ik het wel, ik ben bloeddonor en weet dat mijn bloed heel gewild is (omdat het aan iedereen toegediend kan worden), maar dat het voor mijzelf moeilijker is om bloed te krijgen (daar ik alleen maar 0-neg mag). Eigenlijk best logisch dus, mocht de kleine de bloedgroep van zijn vader hebben, zou dat af kunnen stoten. Zal eens gaan vragen wat mijn lief voor bloedgroep heeft. Dat weet ik eerlijk gezegd niet..... Liefs, Caroline
Ja t is iid alleen gevaarlijk als je vriend een pos. bloedgroep heeft.. Ik heb A+ dus hoef er verder geen rekening mee te houden.. Hier ook bloeddonor, goed dat jij t doet met je aparte bloedgroep! Mn moeder en zus hebben ook allebei O- maar zijn bang voor naalden Lummels!
Hoi hoi hoi meiden! Caatje: mooie beeb!!!!! E het hele rhesus verhaal ben je dus al achter zie ik! haha Gelukkig! Verder even een enorme zeef sorry!!!! Meer meiden last van? Hey dames wat ik mij af vroeg, ik las al 1 iemand die ook nog steeds in winterslaap is (ben de naam even kwijt... sorry) maar meer dames last van enorm vermoeid???..... en bekkenklachten?,.... Vind het zo vroeg voor bekkenklachten! Maar ja ik zat bij Mees met 12 weken thuis.... en kon bij 20 wekeen niet meer lopen!.... ben beetje bang... Meer meiden hier mee te maken? Dikke kus voor jullie! Oh en sjoon: wat afschuwelijk!!!!!!.....
hey meiden wat een geklets vandaag ... probeer het ff uit mijn hoofd en snel over 5 min komen mijn ouders caatje van harte dat alles ok was en toch een oktomam !! prachtige echo anz wat een super foto's !! wouw is echt mooi geworden jullie huis worst hoe is het werken gegaan ?? lukt het een beetje ? marooz ik moet eens aan de gyn vragen waarom er elke keer een spier in mijn bil vast schiet zo erg dat ik dan niet kan lopen .. en ben idd soms weer zooooo moe !! sjoon wat verschrikkelijk voor je vriendin sjee zeg hoe moet je daar mee om gaan .. sterkte LM trek lekker je zwangerschapsbroeken aan .. dat helpt er zeker wel aan !! knuf sahi ik ben ook zo verliefd !! sinds een paar dagen durf ik het aan om echt van mijn beeb te houden en show ik trots mijn mega buik !! lekker gevoel he !! ellenk haha wilde je antwoord geven maar alles is al gezegd over je bloedgroep !! prik is minder ... rest .. sorry !! zwaai ... ben het kwijt hier leuke dag gehad man was ook vrij zijn voor tim een fiets gaan kopen .. natuurlijk weer de duurste maar echt een leuke cars fiets !! van zijn verjaardagsgeld .. dus zijn keuze .. nog op teras gezeten bij vliegveldje en boodschapjes gedaan .. ben moe maar het was het waard !! nu naar buiten met tim en zijn fiets ..
Sjoon, bah wat een akelig verhaal! Ik hoop dat je je vriendin wat afleiding kunt bieden. LM, ach joh, ik voel ook nog niets en bij mij is het de tweede. En die strakke broeken lijken me alleen wat vervelend voor jezelf . Wel goed dat je gewoon even zegt dat we je er vanaf moet praten ....dat moet ik nog eens leren... Caat, eindhoven de geksteeeeeeeee . Mooie echo en gezellig dat je hier blijft meekletsen! Worst, hoe ging het vandaag? Anz, oh wat fijn dat je nu weer lekker in je eigen huis kan! Mooie kamers! Jeeeeeee wat een mooie dunne buikjes allemaal zeg.... Marooz, ik had de vorige zwangerschap ook instabiliteitsklachten maar dan in de onderrug. En helaas voel ik die nu ook al weer wat opkomen. Bah! Ik ben dr dus bang voor....... Zo nu eten en dan ff dutje op de bank!
Iemand nog Bijzonder gespot hier de laatste tijd?!?! Marooz, in een ander topic waar ik zit had iemand er volgens mij ook last van. Heeft ook hier even gezeten, Finnefant.
Emma, leuk dat de kleine man een nieuwe fiets heeft! Die van ons begrijpt er nog niet veel van hahaha Meiden ik ga ff achter mijn vriend en buurman aan fietsen terwijl ze gaan hardlopen